Gal kuris gerai esate susipažinęs su 2.2 HDI variklio turbina?
Konkrečiai domina kintamosios geometrijos diafragma. Kaip suprantu pagal veikimo principą vaakuminis elektroninis varikliukas (esantis prie salono filtro, kartu su likusiais dviem varikliukais) reguliuoja turbinoje esančią diafragmą, t.y. reguliuoja slėgio parametrus išleidžiant slėgio perteklių.
Šio variklio atveju panašu, kad elektrinis varikliukas veikia nuolat, t.y. nuo užvedimo aktyvuoja diafragmą, o kai turbinoje yra slėgio perteklius diafragma nebegauna vaakumo ir tokiu būdu nuleidžia slėgį. Bet ne tame esmė.
Prašau, paaiškinkit, ar šiame paveikslėlyje pažymėta kojelė turi "vaikščioti" (slankioti), jei diafragmoje sudarome vaakumą?
Klausiu, nes turiu bėdą dėl per didelio slėgio turbinoje prie didelių apsukų, o pirmiausias įtarimas buvo el. vaakumo varikliukas (siurbliukas). Kadangi jis buvo sukeistas su gerai funkcionuojančiu ir jokių pokyčių dėl slėgio neįvyko, lendant giliau itarimas kilo dėl diafragmos. Ji pati išlaiko vaakumą (t.y. nėra kiaura), tačiau sudarant vaakumą kojelė, kurią pažymėjau paveiksliuke, nejuda iš vietos. Ar ji turi judėti, ar veikimo principas kitoks?
Ačiū už kompetetingus pasisakymus.
Šį pranešimą redagavo Dandy: 2012 rugpjūčio 17 - 17:07