Pirmasis miręs GTi
Antrasis miręs GTi
Turėjo būti remontuojamas, bet paėmus kėbulas pasirodė pasirodė per daug sukraipytas smūgio..
Tai dabar daromas projektas 205 GTO . Į 205 1,1 Junior kėbulą kraunamas visoks gėris, kad pagaliau vėl kriokti trasose.
Šiandien į GTO yra perkelti saugos lankai, sėdynės, diržai. Sėdynės ir diržai jau turi 2 stogų "homologaciją", lankai - 1 stogo
Įkeltas 1,9 8V variklis su dėže,
perkelta pirmojo GTi 1,6 visa elektros instaliacija, 1,9 GTi galinis tiltas su diskiniais stabdžiais. Tiltą reikės perrinkti, turbut keisti svirtį su stebule , nes verčiantis irgi gavo. Galinės arkos išpajutos lygiai tiek, kad susileidus iki gumų tiltui, ratai nieko nesiektų.
Susidūriau taipogi su problemom:
GTi Priekinė panelė nesusičiaupia su pečium, negaliu normaliai surinkti. Teks sugalvot, ką padryt su tuom 1 cm tarpu..
Niekur nerandu tiesaus kieto 8mm varinio vamzdelio pravest benzino magistralėms. Lankstaus buvo, bet kol ieškojau kieto, lankstųjį visur išpirko
Neapsisprendžiu, kaip nebrangiai padaryti plačias ratų arkas. Turiu 4 Golf II sparnus, 2 plastmasinius antdėklus. Galbūt parsisiųsiu komplektą spec. antdėklų iš GB. Jei leis biudžetas
Likę darbai:
Sumontuot priekinę GTi pakabą ir pusašius
Sumontuot pavarų jungimo mechanizmą
Sutvarkyt, kad nesintrintų ir nekabotų instaliaciją
Sumontuot aušinimo sistemą
Pakeist baką ir pravest benzo magistrales
Perklot naujai stabdžių magistrales
Užpildyt visus skysčius
Sumontuot variklio ir bako apsaugas (neturiu viskam plokščių)
Užkabint duslę
Sumontuot kapotų užraktus
Sudėt buferius su GTi sijonais
Įvirint priekyje ir gale gerus kablius
Sumontuot plačius sparnus ir purvasargius
Krūva smulkmenų - rankinis aušinimo propelerio jungimas, šturmano lemputė, chronometras, benzo slėgio daviklis, masės išjungimas, "rasporkė" tarp priekinių kelmų, priekinio stiklo viršaus užlipdymas nuo saulės ir pan.. Darausi pas savi garažiuke. Nepirmas karts
Šį pranešimą redagavo dewgonas: 2010 balandžio 07 - 16:06