Peršokti prie turinio


307 SW 2.0 HDI 79kW


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 13

#1 Svečias_P.P._*

Svečias_P.P._*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 07 - 21:59

Taigi čia aprašysiu savo pirmąjį Peugeot ir jo problemų su sankaba, FAP ir kitų spendimą atliktą savo rankomis.
Iškarto perspėju, su mašinomis ir jų taisymu reikalų periodiškai turiu daugiau nei 10 metų turiu galimybė pasinaudoti gera darbo vieta, įrankiais ir patariamais :).

Posted Image

Taigi 2009 m. liepa po ilgų svarstymų ir paieškų Kauno turguje netyčia pamačiau ir nusipirkau iš tolo išvaizda išsiskiriantį Peugeot 307SW
(buvo galvota ir apie VW Passatą B5, Golf IV, Audi A4, Alfa Romeo 156, MAzda 323F, Peugeot 406 ...)
Anksčiau jais net nesidomėjau, nežinojau visiškai nieko. Pasisekė, kad drauge buvo tėvas - mašinų pirkimo specas. Iš trūkumų radome daugybę smulkių įdubimų kėbule, nusilupusį nuo stogo bagažinės ir rankenėlių laką (pardavėjas aiškino, kad mašina iš Italijos ir taip nutiko dėl saulės), bei dažytą galinį dangtį (tai visų universalų liga - traukia drėgmę į dangtį) ir galinį dešinį kampą.

Bėgiai iš pat pradžių junginėjosi keistai, bet visai pakenčiamai, bei pradedant važiuoti buvo cipimas lyg nuo generatoriaus diržo.
Pakeitus diržą ir įtempėją niekas nepasikeitė. Tuomet ir sužinojau apie plaukiojantį smagratį, o vėliau ir FAP. Buvo nuimta pavarų dežė, išplautas ir suteptas išminamasis guolis, pakeisti sankabos disko antdėklai. Taip pat nuimtas ir profilaktiškai išvalytas FAP. Beje tuo pačiu "užglušintas" EGR. Apie EGR +/- galima kalbėti daug, tačiau man pakako pamatyti apie 2-4 mm suodžių sluoksnii apaugusias įsiurbimo kolektoriaus seneles, kad nuspręsti, jog EGR yra blogis :).

Minėtų procedūrų užteko neilgam, šių metų pradžioje bėgiai vėl pradėjo junginėtis sunkiai, pirmo kartais nebuvo įmanoma įjungti išvys, padidėjo vibracija, plius atsirado "Antipollution fault" ir "Unblock diesel filter" užrašai ekrane, užsidegė Check Engine lemputė, o po poros šimtų km įsijungė avarinis režimas su apsukų ribojimu iki 2800.

Per šį laiką "perkasiau" visą internetą, perskaičiau viską ką radau apie FAP ir sankabą lietuvių, anglų, rusų, prancūzų forumuose ir morališkai buvau pasiruošęs remontui.

Sankabos keitimas

Šį pranešimą redagavo P.P.: 2010 balandžio 07 - 22:50

  • 0

#2 Svečias_P.P._*

Svečias_P.P._*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 07 - 23:27

Taisyti ankstesnio pranešimo neleido, tai gi

Sankabos keitimas

Problema - plaukiojantis smagratis (blogai junginėjasi bėgiai, vibracija, cipimas), nekoks guolis, kurio atskirai nenusipirksi - reikia keisti visą sankabą.
Galimi sprendimo variantai:
1) SACHS 2290 601 003 - originalus komplektas su plaukiojančiu smagračiu (~2500 Lt)
2) Peugeot 2052N5 komplektas su paprastu smagračiu, kurį Peugeot išleido bandydama taisyti situaciją, tačiau, kiek skaičiau gana nesėkmingai nes problemos neišsprendžia (iš ebay nuo 250 svarų + siuntimas)
Posted Image
3) Valeo 835007 komplektas su paprastu smagračiu (nuo ~1500 Lt)
Posted Image

Gera tema apie 307 2.0 HDI sankaba prancūzų kalba - http://www.forum307....der=asc&start=0

Nuiminėjau tik pavarų dėže, nors prancūzai nuiminėjo su visą pakabą http://www.hostingpi...8untitledde.png
Nuotraukos darytos proceso metu :
Posted Image Posted Image
(raudonai paryškinau ką atjunginėjau ar atsukinėjau)

Tęsinys pagal galimybes artimiausiu metu.

Šį pranešimą redagavo P.P.: 2010 balandžio 07 - 23:56

  • 0

#3 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 balandžio 08 - 07:56

Na aišku gražu čia viskas. Tik norėčiau truputį vieną pataisymą susijusį su išminamais guoliais. Deja dabartinėms sankaboms tiek paprastoms, tiek atvirkštinėms guoliai atskirai parsiduoda. Anksčiau atvirkštinėms sankaboms guolis ėjo su diskatorium ir subirus guoliui tenka keist sankabą. Na čia toks pastebėjimas.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#4 Svečias_P.P._*

Svečias_P.P._*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 08 - 22:17

Kažkaip nemačiau guolio atskirai, o tai kad galima rasti - puiki naujiena.

Atsukinėjau visus pagalvės varžtus. Sunkumas toks, kad didžiausia veržlė yra 16 ar 18 mm ir reikia ilgos galvutės, t.y. beveik specialus instrumentas.
Beje čia matosi ir rezistorius vietoj temperatūros daviklio, apie tai vėliau.
Posted Image
Nuimant pavarų dėžę teko pavargti, Peugeot vienu žodžiu, pas vokeičius tie patys dalykai būtų išspręsti paprasčiau.
Kelis kartus teko atlikti beveik chirurgines operacijas
Posted Image Posted Image

Tai gi nuėmus dėžę, diskatorių ir diską matosi plaukiojantis smagratis
Posted Image
Pakeistas naujas įprastas smagratis, varžtai užveržti pagal instrukciją su 60Nm sukimo momentu:
Posted Image
Uždėti naujas diskas ir diskatorius:
Posted Image
Toliau viskas surenkama atgal.

Mačiau nemažai žinučių dėl senos ir naujos sankabas elementų skirtumų, įdedu nuotraukų palyginimui:
Posted Image Posted Image Posted Image Posted Image http://img98.imagesh...img0585w.th.jpg http://img18.imagesh...mg0580zt.th.jpg
  • 0

#5 Svečias_P.P._*

Svečias_P.P._*
  • Svečiai

Parašyta 2010 balandžio 08 - 22:36

Radikalus FAP (pranc. Filtre a Particules (kietųjų dalelių / suodžių)) filtro problemų sprendimas

Jei turite mašiną su FAP ir dar nematėte tokio pranešimo, Jums pasisekė, tačiau anksčiau ar vėliau pamatysite :)
Posted Image

Savo FAP nenufotografavau, įdedu svetimą nuotrauką. Mano lygiai toks pat.
Posted Image
Nuoroda į forumą prancūzų kalba, iš kurio ji paimta - http://www.forum307....pic.php?t=15969

to be continued ...

Šį pranešimą redagavo P.P.: 2010 balandžio 08 - 22:40

  • 0

#6 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2010 balandžio 08 - 22:47

jooo, vargo aptureta ir islaidu :doh:
  • 0

#7 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2010 balandžio 09 - 08:38

jooo, vargo aptureta ir islaidu :doh:

Gal kada prie progos nepatingėsiu parašyt ką reiškia pakeist sankabą 807 ar C8, arba ką reiškia pakeist pakaitinimo žvakes šiems modeliamas 2,0 16V ir 2,2 HDI varikliams. Aišku ten yra ir daugiau "linksmų" darbų.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#8 Marcin

Marcin
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.459
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:S80II AT D5 07, xc70 AT D5 06

Parašyta 2010 balandžio 09 - 08:57

Gal kada prie progos nepatingėsiu parašyt ką reiškia pakeist sankabą 807 ar C8, arba ką reiškia pakeist pakaitinimo žvakes šiems modeliamas 2,0 16V ir 2,2 HDI varikliams. Aišku ten yra ir daugiau "linksmų" darbų.

407 2,0 hdi zwakiu keitimas irgi "Unikalus" ir daaug laiko uzimantis
  • 0

#9 cecenasdd

cecenasdd
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 98
  • Vieta:kaunas
  • Automobilis:peugeot 306 xr "su veranda"

Parašyta 2010 balandžio 24 - 21:00

Gal kada prie progos nepatingėsiu parašyt ką reiškia pakeist sankabą 807 ar C8, arba ką reiškia pakeist pakaitinimo žvakes šiems modeliamas 2,0 16V ir 2,2 HDI varikliams. Aišku ten yra ir daugiau "linksmų" darbų.

vo cia tai darbai :fool: aciu dievui paciam neteko bet labai puikiai girdejau kai pakaitinimo zvakes keite :P :P :P jai ismest is teksto keiksmazodzius tai visai nieko nesake :clap: :clap: :clap:
  • 0
"NET IR UZ BLOGA DARBA REIK DEKOTI, KAI JI KAS DARO IS VISOS SIRDIES"v.sekspyras

#10 Svečias_katkus_*

Svečias_katkus_*
  • Svečiai

Parašyta 2011 vasario 01 - 15:00

sveiki turiu :pug: 307sw 1,6 benzinas automatas man sunkei junge ketvirta pavara reikia ilgai pavaziuoti kad persijunktu ir kada ivaziuoju i duobeta kelia vaziuojant 70km/h atsijungineja trukciot pradeda trumpais intervalais ir nesuprantu kur bedaar varikly ar dezeja .du kartus dariau degnostika klaidu neismeta .kas susiduret patarkit
  • 0

#11 Svečias_virgas_*

Svečias_virgas_*
  • Svečiai

Parašyta 2012 vasario 16 - 08:58

nesenei keiciaus kaitinimo zvakes HDI2.0 varikliui (307pugui) per valanda spejau ir alaus buteli sutraukt .tai manau kad tai ne problema jas ir paciam pasikeist.siaip nesu specas,bet i servisus neskubu.
  • 0

#12 antanukas

antanukas
  • Nariai
  • Pranešimai: 1.793
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:607 2,2 HDI, 607 2.7 HDI

Parašyta 2012 vasario 16 - 11:24

nesenei keiciaus kaitinimo zvakes HDI2.0 varikliui (307pugui) per valanda spejau ir alaus buteli sutraukt .tai manau kad tai ne problema jas ir paciam pasikeist.siaip nesu specas,bet i servisus neskubu.

tai jei zvakes i tave ziuri tai vargo kaip ir nera, o jei zvakes ziuri i salona, nekalbu apie busus kur ir taip priejimo nera, tai vargo nemazai, kur jas gali tik uzciuopt arba su vedrodeliu pamatyt.
  • 0

Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
 


#13 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2012 vasario 16 - 11:24

nesenei keiciaus kaitinimo zvakes HDI2.0 varikliui (307pugui) per valanda spejau ir alaus buteli sutraukt .tai manau kad tai ne problema jas ir paciam pasikeist.siaip nesu specas,bet i servisus neskubu.

prie siurblio zvake siek tiek sudetingesne :) reikia viena laikikli atsisukti. o siaip tikrai paprastas keitimas. teko sia savaite keisti draugelio zvakes tai tikrai nesudetinga. prireike
  • 0

#14 EsTr3ToR

EsTr3ToR
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 760
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 205 Gti 1992 1.9

Parašyta 2012 vasario 16 - 11:38

Nuiminėjau tik pavarų dėže, nors prancūzai nuiminėjo su visą pakabą


Nuimant pavarų dėžę teko pavargti, Peugeot vienu žodžiu, pas vokeičius tie patys dalykai būtų išspręsti paprasčiau.
Kelis kartus teko atlikti beveik chirurgines operacijas


O ar ne paprasciau butu buve... :)
Graziai viska aprasai, nors nieko bendro su dyzeliais neturiu - grazu paskaityt.

Šį pranešimą redagavo EsTr3ToR: 2012 vasario 16 - 11:39

  • 0
Peugeot 205 GTi 1992 Sorrento Green 1.9 Mi16 Sometime... Peugeot 205 GTi 1987 Graphite Grey 1.6->1.9 Finished Restoration




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0