Yra, yra darbo su tuo modeliu. yra kelios vietos parudyje, bet nedaug. Salonas apleistas ir svarbiausias dalykas motoras vedasi, vaziuoja, bet barska. Kas galetu būti ? Kiek savininkas pasakoja, kažkokia guma susėdus ar kažkas panašau. Bet galvoju, kokia variklyje gali būti guma? Ir jis pats tiksliai nežino, nes šis auto jo tėvo buvo. Tai kiek jam pasakojo kažkada seniai, seniai, tai tiek jis ir žino. Tik pasakojo,kad tėvas buvo pasinešes ant Peugeot
Greičiausiai jokia ten guma ne prie ko.
Barškesiai būna įvairaus pobūdžio ir tai gali būti tiek vožtuvai, tiek indėklai, tiek visiškai mirtinai išdilę stumokliai (bet stumokliai turi neviernai išdilt, kad barškėtų), tiek stumoklių pirštai. AIšku, dar gali būti ir visokių marazmų, kaip atsisukusios skardos ir duslintuvai bei kitos nesusijusios su pačiu varikliu nesąmonės. Taip pat gali būti kažkokios specifinės tik tų variklių bėdos, kaip kad pvz pas berods Jawa dviejų cilindrų motorus blokuose išdyla vidurinio alkūninio veleno guolio guoliavietė ir atsiradus laisvumui - pradeda gerokai barškėt.
Jei variklis buvęs seniai kurtas ir dabar po eilės metų užvestas barška - neskubėkit teist gedimais. Aš antrą golfuką pusantrų metų stovėjusį užvedžiau, tai pradžioj tragedija buvo, galvojau jau reiks rimto variklio remonto, bet po 10-15min tepalas pakilo visur, kur reikia, ir pradėjo dirbt, kaip bitutė
Pradžioj nauji tepalai ir filtrai ir duot gerai prasidirbt ramiai, laisvomis apsukomis. Jei per kokį pusvalandį garbas nepagražėja - tada jau galima bandyt ardyt.