Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Perku įpurškimą Bosch Mono-Jetronic A2.2


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 2

#1 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.939
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gegužės 15 - 06:51

Sveiki. Reikalingas veikiantis normalus purškalinis blokas TU3 varikliui. Nežinau, gal tinka ir nuo kitų mono purškalų, bet turi būti Bosch, o ne Magnetti, ir kontroliuoti tik kuro padavimą (varikliams su velenėlio sukamu ir vakuumu ankstinamu paskirstytoju). Tinka ir variantas - elektros dalys nuo paskirstytojo, kaip laisvos eigos varikliukas, gazo potencas ir t.t. Nebesuprantu saviškio, nes visiškai nesuvaldo laisvų apsukų. Ne grybauja, o visai net nebando laikyt, lyg užstrigęs būtų varikliukas, bet važinėt važinėja, tik nieko jaučiamo variklio darbu neatlieka. Tenka važinėti patempus troselį, o tai labai bliogai, nes jei padarai, kad šaltas negestų, tai karštas jau net kaukia prie sankryžos. Apsukų nematau be tachometro, bet įtariu, kad 2000 ar net daugiau ten būtų


Į PM, sms arba telefonu 6354O693, arba [email protected]

Atrodo taip:
Posted ImagePosted Image Posted Image
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#2 skierka

skierka
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 933
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:P205 XSi - P309 GTi - C2 Vtr

Parašyta 2014 gegužės 15 - 20:23

paziuresiu gryzes i uzmiesti. tikrai turejau pasilikes, tik idomu ar neismeciau per tvarkas garaze.
  • 0

#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.939
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2014 gegužės 15 - 22:01

Būsiu dėkingas. Šiandien dar pabandžiau, sulaukęs, kol tas varikliukas nuleis sklendę iki pat galo (nes įjungus degimą ir neužvedus - jis pats malasi ten ir sukinėja tą sklendę pastoviai nedideliam diapazone) ir atjungiau fiškę. Troseliu pasidariau apsukas tokias, kad visai normaliai dirba ir šaltas, ir apsukos tik šiek tiek didesnės karštam, dirba ir važiuoja normaliai, ir apsukos savaime nebeužkyla iki dausų. Kogero, problema pačiame laisvos eigos varikliuke. Pasirodo, ko nesužiūrėjau kadais ardydamas ir tepdamas jį, ten dar yra ir galinės eigos jungiklis, t.y. toks, kuris fiksuoja, kad sklendė liečiasi prie varikliuko ir apsukas valdo būtent jis, o ne vairuotojas gazo pedalu (kai sklendė pasukta ir neliečia varikliuko kojos). Apie tą davikliuką radau sename etanolio kuro gerbėjų puslapyje, kurie su tais monopurškalais žaidžia, kadangi juose daug lengviau apgauti kompą, kad purkštų tinkamo riebumo mišinį. Buvo parašyta, kad jis yra dažnas laisvos eigos problemų kaltininkas, ir įsivaizduoju kodėl. Nes šitam purškale daviklių toks minimumas, kad kiekvienas beveik mirtinos svarbos. Gazo potencas fiksuoja sklendės pasukimą, o laisvos eigos varikliukas turi daviklį, kuris kompui parodo, kada reikia reguliuoti sūkius. Kadangi kompas nejaučia, kur yra tas varikliukas (potenco jame nėra, tik tas vienas mygtukas), tai turėtų tik duoti komandas "mažinti" ir "didinti", t.y. sukti į vieną arba kitą pusę, bet jis to nė nebando daryti, nes mygtukas neduoda signalo, vadinas jam atrodo, kad sklendę pasuko pats vairuotojas, vadinas tokių apsukų ir reikia. O varikliukas nusisuka belekur aukštai galbūt dėl to, kad kai staigiai atleidi gazą, kompas fiksuoja potenco varžos kritimą ir duoda signalą varikliukui "pasitikti" sklendę. Visai žavi ir itin elementari sistema, gryna kompo (tikriausiai mikrokontrolerio ar kaip ten vadinas) valdoma elektromechanika. Reiks tą varikliuką išsitraukt ir patikrint mygtuką, gal ten bus kaip sutvarkyt dar, o gal išeitis tiesiog pakeist veikiančiu. Bet pirkimo idėjos neatsisakau kolkas vistiek :)
  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0