#1
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 19:47
#2
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 19:56
Jeigu mazas gabaliukas, galima meginti su megnetine galvute kisti per purkstuko anga ir megint traukt lauk, jei didele, tada jau shdinoji puse i virsu, teks kelt galva arba susirast koki speca kuris sugebes istraukti...
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#3
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 19:59
Del idomumo bandant su kita issukta zvake sios dalies taip nepavyko nuraut, kokia liko.
#4
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 20:02
O jinai tikrai liko?
Matosi lūžio vieta?
#5
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 20:07
#6
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 20:16
Yra tarnybos kurios lūžusias žvakes išima, bandyk ieškot kontaktų.
Jei tie nepadės, tai nežinau ką daryt.
#7
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 20:19
#8
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 20:20
Galvą nukelt brangiau kainuos.
#9
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 20:24
#10
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 20:26
Neprikviesi, tai duosi mašinai iki kitų metų pailsėt.
Vistiek galvos šiemet niekas neims
#11
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 20:33
Bus matyt papasakoksiu kaip jiems seksis sitas reikalas, tik sunku kai reikia masina garaze palikt ir keliaut kojomis...
#12
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 20:49
Ar liko kazkiek nuluzusio sriegio galvuteje?Ar liko tik kaitinimo elementas?Jeigu liko kazkiek sriegio , tada galeciau papasakoti kaip ji istraukti.
#13
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 21:00
Neliko nei trupucio sriegio, issisuko labai graziai, taciau liko tik kaitinimo elementas.
#14
Parašyta 2014 gruodžio 29 - 22:40
Standartinė problema žvakių, kurios turi ilgą elementą. Labai dideliu plotu auga nagaras galvoje, todėl prikepa tiek, kad atsiskiria sriegis nuo elemento.
Įdomu, ar jei liko ilgas galas, gal būtų galima jį užlenkti arba išplėsti, kad neįsiurbtų vidun, ir pabandyti užvesti variklį, galbūt iššautų lauk. Jei ne, būna padaro, kad neįtrauktų, ir suka kompresinę zagluškę, kad kai iššaus - liktų po zagluške. Pradeda barškėt, gesini variklį, išsuki zagluškę ir ištrauki išspjautą elementą, suki naują žvakę su grafitiniu arba vario tepalu.
Meistrai, kurie užsiima grynai žvakėmis, na ir kai kurie variklistai ir galvistai, turi specialius įrankius tų žvakių krapštymui, arba pasidarę, arba nusipirkę. Bet yra ir darančių daug pigiau, nei 300Lt. Na nebent tik kad čia garsusis DV variklis...
Suk tik gerų gamintojų naujas žvakes, jokių Iskra, DTP, Superdiesel ir panašių eksperimentų, kurie kaitinimo atžvilgiu kartais ir pasiteisina, nes būna laiko beveik tiek pat, kiek brangios, bet kitąkart atsukant taip pasidalinti gali jau ir visos
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#15
Parašyta 2014 gruodžio 30 - 10:54
Neliko nei trupucio sriegio, issisuko labai graziai, taciau liko tik kaitinimo elementas.
Priejimas tikrai prie zvakiu ne koks, taciau visai imanoma isimti nutrukusi gala.Reikia naudotis veidrodeliu.Darome taip.Is nuluzusios zvakes isimame jos vidurini elektroda , lieka vamzdelis su 5.5mm vidumi.Isukame atgal sita vamzdeli (t.y nuluzuse zvake su isimtu jos elektodu), gaunasi grazto kreipiancioji.Imame grazta 5mm(reikia prailginto grazto, arba ji patiems prailginti) ir pradedame grezti skyle kaitinimo elemente kuris liko galvuteje.Greziame apie 1.5 cm.Isimame grazta, isvalome skyle, issukame vazdeli.Imame sriegikli M6 (reikia praiilginto ) ir pjauname sriegi kaitinimo elemente kuris liko galvuteje.Tada imame atatinkamo ilgio smeige M6 ir isukame i sriegi, kuri padareme nuluzusiame zvakes kaitinimo elemente.Smeige apie 7-9 cm turi islysti virs zvakes lizdo.Tada imame vamzdeli apie 5 cm ilgio, kurio vidinis skersmuo apie 12 mm., uzdedame ji ant issikisusios smeiges dalies , uzdedame ant virsaus poveszle vidinis 6 mm, isorinis 15mm ,uzsukame verzle M6 ir bandone istraukti nuluzusi elementa.Priejimas tikrai smagus, taciau turint siokiu tokiu saltkavystes igudziu, irankius ir gerus nervus ,tikrai galima viska pasidaryti namuose.Tai uztruks tikrai ilgiau negu tai darys specai.Zimona galima pabandyti imusti si kaitinimo elementa i cilindra ,pries tai issukus purkstuka, ir ji suzvejoti magneto pagalba.Nors as siulau jeigu pavyksta istraukti nuluzusi elementa per zvales lizda , vistiek isimti purkstuka is isvalyti cilindra.
#16
Parašyta 2014 gruodžio 30 - 12:05
Dėkui už info. Pakalbejus su servisistais sake kad galiu bandyt laime galbut issaus, bet kazkaip nezinau nedrasu sitaip bandyt ir rizikuot, nes galiu prisidirbt dideliu bedu...
Valdai, supratau kaip aprasiai tik sunkiai labai sunkiai isivaizduoju as sita reikalą toje vietoje padaroma, nes zvakiu vieta tai ginekologu reikia but kad taip isimt..
Prisegu nuotrauka mazdaug pazymejau kokio ilgio kaitinimo elementas liko viduje, i pacia savakę nekreipkit demesio nes sriegi siek tiek nusmirgelevom, bandem mes su klijais priklijuot nes ją eina atgal ikist.. Taciau per stipriai laikosi ir vistiek neina jos istraukt.
Manau reikės bandyt Valdo siulyta buda.
#17
Parašyta 2014 gruodžio 30 - 13:07
Dėl klijų, tai nebandei yra toks moment fokusas, metalo stiprumo toks palstelinas, daug ka teko uzlopyt su juo laikinai, boileri lopiau, dar kažką sustingsta į akmenį per 15min. pabandyciau i zvake ikisi rutuliuką ir ji pasigauti su likusia dalimi, gal išsitrauktų sakau... 8litai kainuoja tie klijai kažkur.
Dėkui už info. Pakalbejus su servisistais sake kad galiu bandyt laime galbut issaus, bet kazkaip nezinau nedrasu sitaip bandyt ir rizikuot, nes galiu prisidirbt dideliu bedu...
Valdai, supratau kaip aprasiai tik sunkiai labai sunkiai isivaizduoju as sita reikalą toje vietoje padaroma, nes zvakiu vieta tai ginekologu reikia but kad taip isimt..
Prisegu nuotrauka mazdaug pazymejau kokio ilgio kaitinimo elementas liko viduje, i pacia savakę nekreipkit demesio nes sriegi siek tiek nusmirgelevom, bandem mes su klijais priklijuot nes ją eina atgal ikist.. Taciau per stipriai laikosi ir vistiek neina jos istraukt.
Manau reikės bandyt Valdo siulyta buda.
EX 206 1.9D; 405 SRI ; 106 - 1.5D ; 406 Turbo petrol - 108kw , 406 HDI -80KW
NOW 306 XT 1,8 74KW automatic ; 306 cabrio; 407 1,6 hdi
#18
Parašyta 2014 gruodžio 30 - 14:26
Dėl klijų, tai nebandei yra toks moment fokusas, metalo stiprumo toks palstelinas, daug ka teko uzlopyt su juo laikinai, boileri lopiau, dar kažką sustingsta į akmenį per 15min. pabandyciau i zvake ikisi rutuliuką ir ji pasigauti su likusia dalimi, gal išsitrauktų sakau... 8litai kainuoja tie klijai kažkur.
Apie situ panaudojima nepagalvojau, bet manau gal ir pavyktu reiks pasibandyt..
#19
Parašyta 2014 gruodžio 30 - 15:31
Neisiskaiciau is pradziu i beda, galvojau nuluzhes galiukas ileke i cilintra... Jei neileke, tada isisriegti i likusia dali ir prisitvtirtinti kad nepasiurbtu i vidu, tada tetures galimybe viena isspjauti lauk uzkurus auto. Vienam lygiai tas pats buvo pas 2.2HDi. tai vazinejo savaite kol pradejo girdetis pupsejimas ir po kapoto. Tada isstrauke jau be problemu. Aisku, kiekvienas variantas unikalus ir rizikingas.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#20
Parašyta 2014 gruodžio 30 - 18:36
Dėkui už info. Pakalbejus su servisistais sake kad galiu bandyt laime galbut issaus, bet kazkaip nezinau nedrasu sitaip bandyt ir rizikuot, nes galiu prisidirbt dideliu bedu...
Valdai, supratau kaip aprasiai tik sunkiai labai sunkiai isivaizduoju as sita reikalą toje vietoje padaroma, nes zvakiu vieta tai ginekologu reikia but kad taip isimt..
Prisegu nuotrauka mazdaug pazymejau kokio ilgio kaitinimo elementas liko viduje, i pacia savakę nekreipkit demesio nes sriegi siek tiek nusmirgelevom, bandem mes su klijais priklijuot nes ją eina atgal ikist.. Taciau per stipriai laikosi ir vistiek neina jos istraukt.
Manau reikės bandyt Valdo siulyta buda.
Nu jo priejimas ten tai tikrai tikrai blogas.Reikia daug ka nuardyti , ir dirbti beveik atsigulus ant motoro, su veidroduku, geriausia dviem.Sekmes.Ir dideles dideles kantrybes.
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0