Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P206 salono ventiliatoriaus pašalinis garsas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 bamba

bamba
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 1.4HDI

Parašyta 2015 vasario 01 - 17:47

Nei iš šio, nei iš to pradėjo salono ventiliatorius vieną ryta skleisti pašalinį garsą. T.y. atrodytų, kad koks lapas ar popierius įkritęs ir sukelia tokį trrrr garsą :) Labiausiai girdisi ant 1 padėties, didinant apsukas lyg ir mažiau jaučiasi, o ant max lyg ir visai nebesigirdi pašalinio garso, bet galbūt pačio ventiliatoriaus garsas užgožia tą garsą. Pavažinėjus taip kurį laiką, garsas dingo, veikė vėl normaliai. Po kurio laiko (gal sutapimas, o gal ir ne) perdegė varžų blokas ir pradėjo veikti ventiliatorius tik ant max. Pasikeičiau blokelį, dabar vėl veikia gerai, tačiau tas pašalinis garsas yra.

Kame problema. Ar ventiliatoriui dirbant su pašaliniu garsu, reiškia dirbant su papildoma apkrova dėl to perdegė varžų blokas? Ruoštis krapštyti lauk patį ventiliatorių? Ar tinka ir nuo kitų modelių, ar citrų?


  • 0

#2 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 vasario 02 - 08:02

Nei iš šio, nei iš to pradėjo salono ventiliatorius vieną ryta skleisti pašalinį garsą. T.y. atrodytų, kad koks lapas ar popierius įkritęs ir sukelia tokį trrrr garsą :) Labiausiai girdisi ant 1 padėties, didinant apsukas lyg ir mažiau jaučiasi, o ant max lyg ir visai nebesigirdi pašalinio garso, bet galbūt pačio ventiliatoriaus garsas užgožia tą garsą. Pavažinėjus taip kurį laiką, garsas dingo, veikė vėl normaliai. Po kurio laiko (gal sutapimas, o gal ir ne) perdegė varžų blokas ir pradėjo veikti ventiliatorius tik ant max. Pasikeičiau blokelį, dabar vėl veikia gerai, tačiau tas pašalinis garsas yra.

Kame problema. Ar ventiliatoriui dirbant su pašaliniu garsu, reiškia dirbant su papildoma apkrova dėl to perdegė varžų blokas? Ruoštis krapštyti lauk patį ventiliatorių? Ar tinka ir nuo kitų modelių, ar citrų?

zodziu dabar tvarkau,"vazojuos" su tevuko ventiliatoriu 406,isardzius akivaizdus sepeteliu keitimas reikalingas,ir gi garsus skleidzia,ir dar paziurek ar sparnuote neliecia korpuso,ir dar,jei sepeteliai,angliukai i "pabaiga" deretu nedelsiant keisti kadangi kolektorius inkaro/ rotorius pradeda kibirksciuoti ir degina(keisi visa el. varikli),bei visiskai sutrintas angliukas neturi apsaugos,taip vadinamo atmusimo(apsaugos) kaip rimti el.prietaisai pasibaigus sepereliams tiesiog nepakeitus nedirba


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 vasario 02 - 08:16

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#3 bamba

bamba
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 1.4HDI

Parašyta 2015 vasario 02 - 12:24

zodziu dabar tvarkau,"vazojuos" su tevuko ventiliatoriu 406,isardzius akivaizdus sepeteliu keitimas reikalingas,ir gi garsus skleidzia,ir dar paziurek ar sparnuote neliecia korpuso,ir dar,jei sepeteliai,angliukai i "pabaiga" deretu nedelsiant keisti kadangi kolektorius inkaro/ rotorius pradeda kibirksciuoti ir degina(keisi visa el. varikli),bei visiskai sutrintas angliukas neturi apsaugos,taip vadinamo atmusimo(apsaugos) kaip rimti el.prietaisai pasibaigus sepereliams tiesiog nepakeitus nedirba

hmm o ar nepaprasciau tiesiog pasikeisti visa ventiliatoriu - t.y. naudota is kitos masinos. suprantu, kad nezinia kiek tarnaus ir nupirktas kitas, taciau galbut pats remontas dabartinio ventiliatoriaus atsieitu brangiau negu kitas naudotas ventiliatorius.


  • 0

#4 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 vasario 02 - 14:34

hmm o ar nepaprasciau tiesiog pasikeisti visa ventiliatoriu - t.y. naudota is kitos masinos. suprantu, kad nezinia kiek tarnaus ir nupirktas kitas, taciau galbut pats remontas dabartinio ventiliatoriaus atsieitu brangiau negu kitas naudotas ventiliatorius.

spresti paciam,o as linkes atrestauruot bent jau tokias dalis,nu blogiausiu atveju naujas,o devetas daigtas yra devetas,ir nemanau kad pigiau gautusi pigiau nei restauruot,net tie patys  transistoriai ar mosfetai geriau parinkt is galingesiu ir perlituot


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#5 bamba

bamba
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 1.4HDI

Parašyta 2015 vasario 02 - 15:24

spresti paciam,o as linkes atrestauruot bent jau tokias dalis,nu blogiausiu atveju naujas,o devetas daigtas yra devetas,ir nemanau kad pigiau gautusi pigiau nei restauruot,net tie patys  transistoriai ar mosfetai geriau parinkt is galingesiu ir perlituot

matai, kai pats nelituoji, neturi patirties ar irangos tam skirtos, tai mokesi ne tik uz dalis, bet ir uz darba. O naujas ventiliatorius tai jau simtais kainuotu :)


  • 0

#6 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 vasario 02 - 20:06

matai, kai pats nelituoji, neturi patirties ar irangos tam skirtos, tai mokesi ne tik uz dalis, bet ir uz darba. O naujas ventiliatorius tai jau simtais kainuotu :)

nu nesupratau kam  adresuotas pareiskimas"matai, kai pats nelituoji, neturi patirties ar irangos tam skirtos"

na tokia ta iranga,lituoklis galingesnis ~100watu ,fliusas rugstinis ar paprasta kanifolija-visa iranga,gali ir pats pasikeisti angliukus,tereikia tik ismatavimus nuimti kiek ant kiek mm,pas 406 98m angliukai 8x9mm

na arba nuvezi pas elektros varikliu dirbtuve ir padarys,Kaune daugiau nei Vln dirbtuviu,ir turi perinkta beveik nauja ventiliatoriu.Na o del valdymo transistoriu/mosfetu cia jau jei elekronika nedraugauji,tai kitas reikalas....


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 vasario 02 - 20:07

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#7 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.291
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 vasario 02 - 20:19

Acetilsalicilo rūgštis labai gerai nuriebalina.


  • 0

#8 bamba

bamba
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 1.4HDI

Parašyta 2015 vasario 02 - 21:18

nu nesupratau kam  adresuotas pareiskimas"matai, kai pats nelituoji, neturi patirties ar irangos tam skirtos"

 

cia tikrai ne tau taikiau :)

tiesiog bendrai issireiskiau taip.


  • 0

#9 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 vasario 02 - 21:21

Acetilsalicilo rūgštis labai gerai nuriebalina.

baik juokus,kam tas nuriebinimas,fliusas litavimui,o nuriebina nefrasas,jei ir reikia kazka nuriebint


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#10 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.291
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 vasario 02 - 21:58

Na aš vietoj kanifolijos naudoju.


  • 0

#11 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 vasario 02 - 23:11

Na aš vietoj kanifolijos naudoju.

naudoti tai gali laideliams,ale lituoti pcb plokstes nerekomenduoju,rugstis sarmai yra laidus elektrai,tam yra spec fliusai net ir smd komponentams lituoti


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#12 pofke.kaunas

pofke.kaunas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.291
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:807

Parašyta 2015 vasario 02 - 23:26

Aukšto pilotavimo litavimais neužsiimu :)


  • 0

#13 bamba

bamba
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 21
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 206 1.4HDI

Parašyta 2015 vasario 10 - 09:22

Istraukus ventiliatoriu, nustatytas pasalinio garso saltinis - istriges lapas tarp menteliu. Net sunku pagalvoti, kad toks mazas lapelis, galejo ant 1,2 padeties sukelti garsa. Nieko daugiau netvarkiau.


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0