Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Peugeot 607

2.7 hdi 150kw pirkimas

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 13

#1 RB3

RB3
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugoet 607

Parašyta 2015 rugpjūčio 29 - 20:29

Sveiki, siandien nuziurejau Peugeot 607 2.7 hdi, 2008m.

Viskas tiko ir patiko, bet...

 

1. Leidzia purkstukas ir dar kazkur matosi dyzelio apibege (ar gali buti siurblys, kad leidzia?)

 

2. Tepalo maziau nei norma ir kazkoks labai skaidrus. Negali buti, kad ten koki dyzeli varo i varikli ar dar ka?

(pardavejas pasakoja, kad ka tik pakeite, bet tokio permatomo tepalo as nesu mates net ka tik pakeisto dyzelinei auto)

 

3. Dar klausimas, ka tas sport vaziuokles rezimas daro?

 

4. Varikli suka dirzai ar grandine?

 

Smagi masina, bet paliko tokiu klaustuku nemazu, gal kas pagelbesit su atsakymais :)

 

 


  • 0

#2 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 rugpjūčio 29 - 20:33

Sveikas, kuri nusiziurejai? Jei klp ta juoda, tai ten paciam motorui kaput.
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#3 RB3

RB3
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugoet 607

Parašyta 2015 rugpjūčio 29 - 21:05

Labas, Taurageje, juodas, ganetinai gera komplektacija, maza kaina, bet nekelia kazkodel pasitikejimo: http://auto.plius.lt...as-4376075.html


  • 0

#4 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 rugpjūčio 29 - 22:09

Sveiki, siandien nuziurejau Peugeot 607 2.7 hdi, 2008m.

Viskas tiko ir patiko, bet...

 

1. Leidzia purkstukas ir dar kazkur matosi dyzelio apibege (ar gali buti siurblys, kad leidzia?)

 

2. Tepalo maziau nei norma ir kazkoks labai skaidrus. Negali buti, kad ten koki dyzeli varo i varikli ar dar ka?

(pardavejas pasakoja, kad ka tik pakeite, bet tokio permatomo tepalo as nesu mates net ka tik pakeisto dyzelinei auto)

 

3. Dar klausimas, ka tas sport vaziuokles rezimas daro?

 

4. Varikli suka dirzai ar grandine?

 

Smagi masina, bet paliko tokiu klaustuku nemazu, gal kas pagelbesit su atsakymais :)

Jo "pigiai ir gera",nu buvo sia sav.2.7 607,tai vien fap ir egr nepakako isprograminti,o ir rankas brazyti ir degintis del kitu dar gedimu(ir gi pigiai pirko)...jei pinigu maisa turi remontams tai pirmyn.

masina tai smagi,bet smagiai ir per kisene kirs remontai.O kaip jau rasei defektus,tai jau aisku kad teks atverti pinigine...Nuo kuro sistemos remonto,iki ismetimo sistemos,duok dieve kad variklis ir turbinos 2 butu gyvos...Apie automata ir vaziuokle sport jau kita daina..


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 rugpjūčio 29 - 22:11

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#5 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2015 rugpjūčio 30 - 13:03

Sport rezimas dazniausiai reiskia, kad sukietinama/nuleidziama vaziuokle, ale agresyviam vaziavimui na ir kad masina geriau stovetu. Nelabai tik suprantu, kam limuzinui tokia opcija :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2015 rugpjūčio 30 - 13:03

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#6 A.K

A.K
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 131
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 607 2005 2,2 hdi 98 kw.

Parašyta 2015 rugpjūčio 30 - 16:45

ziurek kad ten ne medus butu tepale.. tada atversi pinigine..2.7 variklis rizikingas variklis, jau geriau 2.2 125 kw!
nuo kada parduodant masina tepalus zmones pakeicia?:)
  • 0

#7 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 rugpjūčio 30 - 17:35

Sport rezimas dazniausiai reiskia, kad sukietinama/nuleidziama vaziuokle, ale agresyviam vaziavimui na ir kad masina geriau stovetu. Nelabai tik suprantu, kam limuzinui tokia opcija :)

o as ir nesuprantu kam citoenams ta hidrauline pakaba


  • 1

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#8 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2015 rugpjūčio 30 - 18:06

ziurek kad ten ne medus butu tepale.. tada atversi pinigine..2.7 variklis rizikingas variklis, jau geriau 2.2 125 kw!
nuo kada parduodant masina tepalus zmones pakeicia?:)


2.2hdi buna tik su samciu sriubai virt, as jau pradedu nemegt savo 508 del to mechaninio bumbulo... Viskas ok masinoje, bet siais laikais ta mechanine dezhe kazkoks nesusipratimas... Praeita savaite kelias dienas praleidau Rygoje, tai pastovejus ryte vakare po pusantros valandos kamsciuose nbzn ka ir bedaryt, nes vireju dirbt... Atrodo masina komfortiska, bet ta mechanine deze tikras nesusipratimas :( nori po darbo dienos atsipalaiduot, o cia dar dirbk........
  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#9 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.511
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2015 rugpjūčio 30 - 18:11

Siaip pastebejimas masina bus dazyta, daryta ir pan. Preikinis numeris sulamdytas, o masina grazi, viskas kaip ir aisku, o dar Taurage.. Bent jau man, teku tokiu apturet :)


  • 0

thumb.png


#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 rugpjūčio 30 - 18:24

Sport rezimas dazniausiai reiskia, kad sukietinama/nuleidziama vaziuokle, ale agresyviam vaziavimui na ir kad masina geriau stovetu. Nelabai tik suprantu, kam limuzinui tokia opcija :)

Apie AMVAR pasiskaityk, o dar, kaip ir Ramus sako, pagalvok truputį, ir gal ateis į galvą, kad būtent limuzinui su galingu varikliu labiausiai ir reikalinga tokia pakaba, nes jis važiuoja ir lėtai, ir greitai, ir kruizina, ir skuba, o sportiniam bolidui pilnai tenkina variantas "visad kieta".

 

Toliau atsakymai autoriui. Jei tepalai katik pakeisti, jų neturėtų būti mažiau normos, nebent kokie grybarankiai pylė pagal katalogą ir nepamatavo, arba supylė, pamatavo ir išleido, pamiršę, kad tepalo filtrui reikia užsipildyti, o jis šiame variklyje nemenko tūrio.

Jei įtari, kad gali būti kuro patekimas į tepalą, tai šiame variklyje įmanoma nebent per kiaurai pilančius purkštukus, nes kuro siurblys sukamas ne tiesiogiai velenėlio, o per diržą, ir tepalo/kuro susisiekimo vietų berods kitų nėra, kur galėtų kažkas prakiurt ar prapūt. Uostyk tepalą, ir bus viskas aišku, dyzelio kvapo su niekuo nesumaišysi. Bet jei dyzelis patenka tepalan, tai jo nebūtų per mažai - nebent jau nupilta.

 

Tepalas gali būti švarus, jeigu variklis buvo plautas arba rimtai remontuotas, su karterio, galvos ir pan nuėmimu. Man netgi senam (89tų metų TD) dyzeliui, kuris suodžių gamina tikrai daugiau, po galvos remonto, karterio tiesinimo ir jo tarpinės keitimo, išorinio variklio nuplovimo ir vartymo visaip bei stovėjimo atviram kokį pusmetį, vidus buvo tiek išvarvėjęs ir švarus (specialiai vidaus neploviau, nes nebuvo reikalo, mat pilami visad tik geri tepalai buvo, ir keičiami laiku, o ir nenorėjau, kad išplovus pradėtų koroduot dalys), kad surinkus viską atgal ir supylus gerus Total Quartz 9000 5w40 tepalus, jie pradėjo pastebimai tamsėti tik po 5-6tūkst. km, o iki tol buvo švaru kaip benzine. Dabar nuvažiavus jau beveik 10tūkst, tepalas jau gan juodas, bet plėvelė ant matuoklės vistiek vis dar permatoma. Tepalas aišku tamsėja nuo į jį patenkančių suodžių iš degimo kameros, o bet tačiau, dyzelio tepalų patamsėjimas po tepalo keitimo vistiek labiausiai sietinas su tuo, kad visada kartery ir kanaluose, variklio galvos baseine ir pan. lieka dar pakankamai tepalo, kad neblogai užtamsintų naują. Draugui po pilno plovimo, normaliai tamsėti pradėjo berods tik dar po vieno keitimo.

 

Variklį suka nei diržai, nei grandinė. Jis sukasi pats, degant į cilindrus įpurškiamam dyzeliui. Paskirstymo velenėlius suka dirželis, kuro siurblį taip pat, tačiau siurblys turi atskirą dirželį. Todėl diržų keitimo kaštai labai nemaži, nes reikia dviejų dirželių ir keturių tempimo guolių. Nors daug kas nekeičia siurblio diržo ir remiasi tuo, kad jam nutrūkus, mašina tiesiog nebevažiuoja, bet nieko rimčiau nesugenda (nebent diržo atplaišos palystų po siurblio ar velenėlio skriemuliais į riebokšlius). Vandens pompą suka paprastas tas pats išorinis dirželis, kuris suka generatorių, AC...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 rugpjūčio 30 - 18:25

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 RB3

RB3
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugoet 607

Parašyta 2015 rugpjūčio 30 - 19:10

Ačiū visiems už diskusijas bei pamąstymus. Taip pat ir už išsamius ir plačius paaiškinimus.

Dar atsiminiau, kad sakė, kad plovė sistemą, dėl to toks baltas tepalas.

Bet nuo kada auto pardavėjai tokie geri, kad parvarę auto ne tik keičia tepalą, bet ir sistemą išplauna ir kam to reikia?? :D

O uostyti bandžiau, nu nesijautė dyzelio kvapo, tai taip ir liko keista.

Kaip bebūtų, manau apeisiu šį variantą, per daug klaustukų jis kelia.


O dar klausimas, tas rezimas sport vaziuokles, tai ten kas per amortikai? Ar ten pagalves su kompresoriumi jau stovi, kaip tarkim pas S mersa, ar kokia sistema pas Peugeot?


  • 0

#12 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 rugpjūčio 31 - 07:07

Ačiū visiems už diskusijas bei pamąstymus. Taip pat ir už išsamius ir plačius paaiškinimus.

Dar atsiminiau, kad sakė, kad plovė sistemą, dėl to toks baltas tepalas.

Bet nuo kada auto pardavėjai tokie geri, kad parvarę auto ne tik keičia tepalą, bet ir sistemą išplauna ir kam to reikia?? :D

O uostyti bandžiau, nu nesijautė dyzelio kvapo, tai taip ir liko keista.

Kaip bebūtų, manau apeisiu šį variantą, per daug klaustukų jis kelia.


O dar klausimas, tas rezimas sport vaziuokles, tai ten kas per amortikai? Ar ten pagalves su kompresoriumi jau stovi, kaip tarkim pas S mersa, ar kokia sistema pas Peugeot?

patarciau susisiekti su Laimonu pries galvojant pirkti,kad "nepsipirkti"susidelioti +/- islaidas ir ivertinti,apsimoka ar neverta varginti nei saves nei savo finansu


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#13 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 rugpjūčio 31 - 13:55

Ačiū visiems už diskusijas bei pamąstymus. Taip pat ir už išsamius ir plačius paaiškinimus.

Dar atsiminiau, kad sakė, kad plovė sistemą, dėl to toks baltas tepalas.

Bet nuo kada auto pardavėjai tokie geri, kad parvarę auto ne tik keičia tepalą, bet ir sistemą išplauna ir kam to reikia?? :D

O uostyti bandžiau, nu nesijautė dyzelio kvapo, tai taip ir liko keista.

Kaip bebūtų, manau apeisiu šį variantą, per daug klaustukų jis kelia.


O dar klausimas, tas rezimas sport vaziuokles, tai ten kas per amortikai? Ar ten pagalves su kompresoriumi jau stovi, kaip tarkim pas S mersa, ar kokia sistema pas Peugeot?

Jei varikliui buvo kapiec, pvz mirtinai užsikimšęs FAPas, pilnas tepalas suodžių, strigę turbinos ir t.t. ir pan., visai logiškas sprendimas prieš paleidžiant tokį variklį, prasiplauti tepalo kanalus ir t.t.

 

Sistema ten ne orinė, ir ne hidropneumatinė, paprastos spyruoklės ir paprasčiausi kintamo kietumo amortikai, kurie kainuoja po labai daug gipinų :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#14 RB3

RB3
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugoet 607

Parašyta 2015 rugpjūčio 31 - 19:05

Aišku viskas. Paliksiu ramybėje šitą variantą, palauksiu kol koks idealus išlįs :)


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0