Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Važiuojant visiškai pradingsta trauka, bet variklis negęsta


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 26

#1 Artūras..

Artūras..
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 3
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2015 spalio 31 - 11:12

Sveiki, Peugeot 307 2002m. 1, 6 benzinas mašinoje maždaug kas porą savaičių pasikartoja tokia problema: Važiuojant nesvarbu ar pirmu ar penktu bėgiu, staiga nukrenta apsukos iki 1000 ir stabdosi mašina. Variklis neužgęsta, ir apsukos laikosi ant 1000, išjungus ant laisvo bėgio mašina rieda, įjungus bėgį po truputį stoja mašina kol visai sustoja, spaudžiant gazo pedalą apsukos nekyla, ant laisvo bėgio taip pat nekyla. Spidometre jokios lemputės nepradeda degti. Belieka riedant užgesinti ir užvesti mašiną ir toliau važiuoja gerai.
Servizuose nežino dėl ko taip, Peugeot servisas siūlė pasidaryt diagnostiką, nes taip pat nežino kodėl taip būna.
Gal žinote kas tai per broblema?
ačiū
  • 0

#2 gau173

gau173
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 780
  • Vieta:Klaipeda
  • Automobilis:Peugeot 607 2006.10. 2.0 HDI 16 100KW

Parašyta 2015 spalio 31 - 11:55

peugeot servisas pasiūlė pasidaryti diagnostiką......Įdomus servisas. Paprastai tik po diagnostikos galima kažką pasakyti. Čia kur toks "fainas " peugeot-o servisas?  Gal tas servisas dar ir diagnostikos nedaro? Čia kaip šeimos gydytoja...pati negydo,tik nukreipimus ir receptus išrašinėja.


  • 0

#3 dtm

dtm
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 135
  • Vieta:vilnius
  • Automobilis:P406

Parašyta 2015 spalio 31 - 13:20

pirmas dalykas tai pasidaryt diagnostika,


  • 0

#4 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2015 spalio 31 - 20:51

Po gazo droselio ašele yra tokia keturkampė dėžutė su fyške. Pirmai pradžiai, kai vėl toks bajeris atsitiks, negesinant variklio numauk tą fyškę ir pabandyk pagazuot. Jei rezultatas teigiamas - maurų valymas iš fyškės, arba viso daviklio keitimas.

P.S. tai nebūtinai tas atvejis, bet man pasitaikė su identiškais požymiais susidurt. Tikrinam....


  • 0
... labai piktas diedas...

#5 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 spalio 31 - 21:04

pritariu jimmyy, kai gazo sklende elektronine, tai jos beda...


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 01 - 15:21

Kosmonautinat jau, kolegos. Vienas apie bliūdą, kitas apie prūdą.

Mašinos skirtingos, Jimmy kalba apie droselio padėties daviklį, Eddy jau apie elektromechaninį droselį.

Diagnostika reikalinga, ir ne vien kompiuterinė. Jei nenori to daryt - galbūt padėtų visos įpurškimo sistemos pakeitimas, bet gal ir nepadės...


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 01 - 15:22

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2015 lapkričio 01 - 20:16

Kosmonautinat jau, kolegos. Vienas apie bliūdą, kitas apie prūdą.

Mašinos skirtingos, Jimmy kalba apie droselio padėties daviklį, Eddy jau apie elektromechaninį droselį.

Diagnostika reikalinga, ir ne vien kompiuterinė. Jei nenori to daryt - galbūt padėtų visos įpurškimo sistemos pakeitimas, bet gal ir nepadės...

Nereikia būti tokiu elektronikos specu kaip tamsta, kad nuraukti elementarų dalyką - visos fyškės turi būti švarios. Vienas mano pažįstamas, tikras pežų fanas (niekad nebuvo klube) visada nors kartą metuose profilaktiškai jas valo. Dabar jau turi ar ne penktą pežą ir kitų modelių nepripažįsta, o niekad neverkia dėl elektronikos. Dėl ko nusprogsta visokie davikliai? Dėl nepastovaus kontakto jungtyje, FAKTAS. Kompas error'ų prisigaudo irgi dėl tų pačių daviklių nesusikalbėjimo. Ir visai pofig, ar apie droselio padėties daviklį kalbam, ar apie elektromechaninį droselį...

Būdavo, užsirašau į eilę diagnostikon, bet nagai niežti pačiam gedimą surast, o ir šūdas verda, kai variklis tamposi ar kitaip pūliuoja važiuojant. Pasišventi kokį vakarą garaže pasimurzint ir ardai visą gazo droselio mazgą dalim. Išplauni, suspaustu oru praputi, jungtis specialiu purškalu  apvarai ir - vualia, bėdos dingsta. Tiesa, kompą nuresetuoju po tokių intervencijų. Kelią pas diagnostikus pamiršau...


  • 0
... labai piktas diedas...

#8 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2015 lapkričio 01 - 20:51

Galiu papasakoti savo atveji, tik pas mane 2.2 variklis, bet gal ipurskimo sistema analogiska. Kadangi yra teke aptureti problemu tiek su droseline sklende (teko keisti), tiek su gazo padeties davikliu (nekontaktavo jungtis). Bent jau mano atveju kai nustodavo veikti droseline sklende, tai paspaudus gaza apsukos vangiai kildavo iki ~1500rpm ir uzgesinus bei vel uzvedus varikli viskas susitvarkydavo, kai nekontaktavo gazo padeties daviklio jungtis, tai i gaza visiskai nereagavo, pakartotinis variklio uzvedimas problemos neisprende, tik numovus jungti ir vel ja uzdejus ant daviklio viskas susitvarke. Tai atlikau ant uzvesto variklio, tad problema buvo akivaizdziai del nekontakto. Po to supurskiau sia jungti su kontaktu valikliu ir jau gal ~2 metai problema nepasikartojo.
  • 0

#9 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 02 - 09:38

Nereikia būti tokiu elektronikos specu kaip tamsta, kad nuraukti elementarų dalyką - visos fyškės turi būti švarios. Vienas mano pažįstamas, tikras pežų fanas (niekad nebuvo klube) visada nors kartą metuose profilaktiškai jas valo. Dabar jau turi ar ne penktą pežą ir kitų modelių nepripažįsta, o niekad neverkia dėl elektronikos. Dėl ko nusprogsta visokie davikliai? Dėl nepastovaus kontakto jungtyje, FAKTAS. Kompas error'ų prisigaudo irgi dėl tų pačių daviklių nesusikalbėjimo. Ir visai pofig, ar apie droselio padėties daviklį kalbam, ar apie elektromechaninį droselį...

Būdavo, užsirašau į eilę diagnostikon, bet nagai niežti pačiam gedimą surast, o ir šūdas verda, kai variklis tamposi ar kitaip pūliuoja važiuojant. Pasišventi kokį vakarą garaže pasimurzint ir ardai visą gazo droselio mazgą dalim. Išplauni, suspaustu oru praputi, jungtis specialiu purškalu  apvarai ir - vualia, bėdos dingsta. Tiesa, kompą nuresetuoju po tokių intervencijų. Kelią pas diagnostikus pamiršau...

Aš visai ne elektronikos specas ir išvis menkai su ja susijęs, tiesiog iš tirščių nepasiryžęs burti dažniausiai.

 

Parašėt va tokį dalyką:

Po gazo droselio ašele yra tokia keturkampė dėžutė su fyške.

Tiesiog paprastas klausimas, ar tamsta insitikinęs, kad pas 307 su TU5 varikliu ta sklendė tikrai vaikšto ant vertikalios ašies ir daviklis būtent iš apačios? Ir ar dėžutė tikrai bus keturkampė? Kai žmogui taip nuodugniai paaiškinat, sutikęs kitokią sistemą, nei jūsų XU du šešiolika,  gali imt ir sutrikt :)

 

Kad fiškę paklibinsit ir sutepsit - gali ir padėt, o gali ir nepadėt, net jei atjungus poveikis teigiama linkme. Nupušta tie droselio davikliai ir taip, labiausiai senieji kontaktiniai, kur natūraliai sudyla takeliai ir patys kontaktai, bet holo efekto taip pat visokių niekų padaro. Skirtingai, nei senieji Bosch A2,2 monopurškalai, šitos sistemos kaip jūsų, gali veikti ir be to daviklio, nes yra MAP sensorius. Gi ten, jį atjungus, sukant gazo sklendę, variklis išvis gęsta ir paskui labai sunku užvesti. Vietoj dar gazuojasi, bet tokią mašiną su atjungtu davikliu net iš vietos pajudint savu varikliu reikia turėt gebėjimų. Taigi, tarkim, jei neveikia MAP, gausit labai panašų efektą, nes vien pagal liambdą nespėja reaguot ir reguliuot, kai staigiai suktelit gazą, MAPas neparodo vakuumo pokyčių, o iš droselio padėties taip pat nebesimato jokio signalo. Ir t.t. Pasijungus kompą ir žiūrint gyvus parametrus, smagiausiai viskas matosi - pokyčiai, priklausomybės. O savo paslaugų gi aš nesiūlau, tik bandau papasakoti apie civilizuotą būdą remontui, užuot žigulinių metodų, kai pereini su vazelininiu purškaliuku visas 5 fiškes, susijusias su variklio valdymu, ir jis dirba kaip naujas :)

 

O davikliai nusprogsta tai tikrai ne vien dėl to, bet tokią pat galimybę galima į tą sąrašą pridėti.

Vis dėl to, dažniau būna nesandarumas, agresyvus cheminis poveikis (pvz lietuviškas antifrizas temperatūriniams), mechaninis poveikis (kuomet lupant dėžę ar škyvą, dirželį, nulaužiami padėties davikliai ar pertraukiami jų ričių siūlai), arba natūralus ilgalaikis šildymo/šaldymo poveikis.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 lapkričio 02 - 09:38

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#10 Eddy

Eddy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.754
  • Vieta:Silale
  • Automobilis:Volvo Xc70 2005 D4

Parašyta 2015 lapkričio 02 - 13:21

tai neesu specas, toliau ir nesikisu as :)


  • 0

Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..

 


#11 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 02 - 15:07

Eddy, čia mes visi specai ir kartu grybai. Tam ir yra puikiausiai tinkamas forumas, kad kartu bėdas aiškintis.

Jei būtų žmogus prisipažinęs, kad yra iš Kauno arba Šilalės apylinkių, juk daug paprasčiau būtume pasiūlę bent pas mus vieną ar kitą prišokt tą primityvią diagnostiką pasidaryt, kiek suprantam, o tada jau su turimais duomenimis galima būtų kažką bandyt gimdyt. Dabar gi praktiškai jokių duomenų aiškių neturim, nes šiuolaikiniam varikliuke truputį daugiau kintamųjų.

 

2001-2trais dar nebuvo pas pežukus elektrinių sklendžių, dėl to taip ir sakau. Su elektrinės sklendės atsiradimu pradėjo montuot į benzinus autopilotus :)

Seniau tas buvo įmanoma tik vakuumu tampant trosą :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#12 Artūras..

Artūras..
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 3
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2015 lapkričio 02 - 16:49

Gal galitę pasiūlyti ką nors Vilniuje kas žinotų kaip tai sutvarkyti
  • 0

#13 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2015 lapkričio 02 - 18:17

Eddy, čia mes visi specai ir kartu grybai. Tam ir yra puikiausiai tinkamas forumas, kad kartu bėdas aiškintis.
Jei būtų žmogus prisipažinęs, kad yra iš Kauno arba Šilalės apylinkių, juk daug paprasčiau būtume pasiūlę bent pas mus vieną ar kitą prišokt tą primityvią diagnostiką pasidaryt, kiek suprantam, o tada jau su turimais duomenimis galima būtų kažką bandyt gimdyt. Dabar gi praktiškai jokių duomenų aiškių neturim, nes šiuolaikiniam varikliuke truputį daugiau kintamųjų.

2001-2trais dar nebuvo pas pežukus elektrinių sklendžių, dėl to taip ir sakau. Su elektrinės sklendės atsiradimu pradėjo montuot į benzinus autopilotus :)
Seniau tas buvo įmanoma tik vakuumu tampant trosą :)


Pas mane P406 2000m ir sklende elektrine.
  • 0

#14 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2015 lapkričio 02 - 19:14

Teisingai jau nuo 2000m. 2.2 variklyje ėjo elektrines sklendes, o nuo 2001m visuose benzininiuose taip, kad pas temos autorių bus 100% elektrine sklende,žmonos 206 2002m. 1.6 variklis stovi elektrine sklende,kompas bosch
  • 0

#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 02 - 19:35

OK, pardon, susimaišiau varikliuose ir metuose :)

 

Vilniuje kreipkis pas forumiečius taurius arba ramus, jie dirba su PSA elektrinėm sistemom


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 lapkričio 07 - 19:27

Teisingai jau nuo 2000m. 2.2 variklyje ėjo elektrines sklendes, o nuo 2001m visuose benzininiuose taip, kad pas temos autorių bus 100% elektrine sklende,žmonos 206 2002m. 1.6 variklis stovi elektrine sklende,kompas bosch

cia tu atspejai,neatitikimas butent toje droselineje sklendeje,bet va stebuklas kol kas2 dienas lyg ir dirba padarius pora procesu jai,pasikartos,teks keisti,kazi kiek nauja kainuoja...?Toks dar  itarimas kad 307 vanduo gali patekti per nakti,ar jau buvo patekes...


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 lapkričio 07 - 19:28

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#17 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2015 lapkričio 08 - 01:18

Kainuoja tos sklendes labai daug, bent jau mano atveju teko paklot 690LT. Tokia bragi detale, o deda viduj plastmasinius dantracius, kurie po to subyra.
  • 0

#18 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2015 lapkričio 08 - 20:05

Aš visai ne elektronikos specas ir išvis menkai su ja susijęs, tiesiog iš tirščių nepasiryžęs burti dažniausiai.

 

Parašėt va tokį dalyką:

Tiesiog paprastas klausimas, ar tamsta insitikinęs, kad pas 307 su TU5 varikliu ta sklendė tikrai vaikšto ant vertikalios ašies ir daviklis būtent iš apačios? Ir ar dėžutė tikrai bus keturkampė? Kai žmogui taip nuodugniai paaiškinat, sutikęs kitokią sistemą, nei jūsų XU du šešiolika,  gali imt ir sutrikt :)

 

Kad fiškę paklibinsit ir sutepsit - gali ir padėt, o gali ir nepadėt, net jei atjungus poveikis teigiama linkme. Nupušta tie droselio davikliai ir taip, labiausiai senieji kontaktiniai, kur natūraliai sudyla takeliai ir patys kontaktai, bet holo efekto taip pat visokių niekų padaro. Skirtingai, nei senieji Bosch A2,2 monopurškalai, šitos sistemos kaip jūsų, gali veikti ir be to daviklio, nes yra MAP sensorius. Gi ten, jį atjungus, sukant gazo sklendę, variklis išvis gęsta ir paskui labai sunku užvesti. Vietoj dar gazuojasi, bet tokią mašiną su atjungtu davikliu net iš vietos pajudint savu varikliu reikia turėt gebėjimų. Taigi, tarkim, jei neveikia MAP, gausit labai panašų efektą, nes vien pagal liambdą nespėja reaguot ir reguliuot, kai staigiai suktelit gazą, MAPas neparodo vakuumo pokyčių, o iš droselio padėties taip pat nebesimato jokio signalo. Ir t.t. Pasijungus kompą ir žiūrint gyvus parametrus, smagiausiai viskas matosi - pokyčiai, priklausomybės. O savo paslaugų gi aš nesiūlau, tik bandau papasakoti apie civilizuotą būdą remontui, užuot žigulinių metodų, kai pereini su vazelininiu purškaliuku visas 5 fiškes, susijusias su variklio valdymu, ir jis dirba kaip naujas :)

 

O davikliai nusprogsta tai tikrai ne vien dėl to, bet tokią pat galimybę galima į tą sąrašą pridėti.

Vis dėl to, dažniau būna nesandarumas, agresyvus cheminis poveikis (pvz lietuviškas antifrizas temperatūriniams), mechaninis poveikis (kuomet lupant dėžę ar škyvą, dirželį, nulaužiami padėties davikliai ar pertraukiami jų ričių siūlai), arba natūralus ilgalaikis šildymo/šaldymo poveikis.... bla bla  bla... bla bla bla...

Gal aš ir neteisus dėl to mazgo pavadinimo, bet PSA koncerno produktų fyškės itin neapsaugotos nuo išorinio poveikio, t.y. atmosferinių veiksnių. Vietoj to, kad forume žviegti "HELP, HELP..." , visada siūlau prasivalyti fyškes. Jau ne kartą pasitaikęs atvejis, kai po skundo apie pvz nedegančias kažkurias lemputes, randamos samanom apaugusios jungtys.

O siūlyti pažerti pinigų diagnostikai - irgi ne išeitis. Dabar daug vadinamųjų diagnostikų-eGZpertų težino, kur pajungimo fyškė, o kapoto net neatsidaro. Rezultate - "man diagnostikas sakė, kad bbz, kas ten yr"...


  • 0
... labai piktas diedas...

#19 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 lapkričio 08 - 20:41

Gal aš ir neteisus dėl to mazgo pavadinimo, bet PSA koncerno produktų fyškės itin neapsaugotos nuo išorinio poveikio, t.y. atmosferinių veiksnių. Vietoj to, kad forume žviegti "HELP, HELP..." , visada siūlau prasivalyti fyškes. Jau ne kartą pasitaikęs atvejis, kai po skundo apie pvz nedegančias kažkurias lemputes, randamos samanom apaugusios jungtys.

O siūlyti pažerti pinigų diagnostikai - irgi ne išeitis. Dabar daug vadinamųjų diagnostikų-eGZpertų težino, kur pajungimo fyškė, o kapoto net neatsidaro. Rezultate - "man diagnostikas sakė, kad bbz, kas ten yr"...

Jimmi, PSA jungciu negamina yra senos Bosch jungtys kvadratines ir naujos apvalesnes;jei kalbame apie variklio skyriu davikliu ,prancuziskos "fiskes" tik salone,PSa ar Renuko gal koks Valeo ir lieja jas.... jos bevek vienodos;.Japoniskos jungtys is vis kitokios bet pasitaiko europinese auto.

Nu nusiperka zaisliukus zmones pazaisti,o diagnostika ne vien obd jungtimi apsiriboja,tenka ir multitesteriu ;oscilografu;vakumetru,manometru...naudotis


Kainuoja tos sklendes labai daug, bent jau mano atveju teko paklot 690LT. Tokia bragi detale, o deda viduj plastmasinius dantracius, kurie po to subyra.

na kad naujos kainuoja,tai kaip ir aisku kad nepigiai,o va tuos luzusius dantracius 3D printeriu padaryti galima pagal uzsakyma,bet va beda,ne dantraciuose gedimas dazniausiai buna...


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 lapkričio 08 - 20:38

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#20 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 08 - 20:52

Iš principo nėra nei senos jungtys su vielute, nei naujos su palenkiamu plastmasiuku blogos (tik tos su plastmasiuku, kai pasensta, jis lengvai nulūžta), bet viskam groja amžius. Jei turi mašiną, kuriai 20 metų, turbūt keista būtų prisiknisti prie gamintojo, kad pagamino prastas jungtis, jei jos iki tol 18 metų puikiai tarnavo, o gamintojas garantavo tik 3 ar net 5 metus :) Manau sudėjus naujas gumytes, jos visos būtų gana sandarios.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0