Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Važiuojant visiškai pradingsta trauka, bet variklis negęsta


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 26

#21 Jimmy

Jimmy
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 4.533
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:beliko tik opelis...

Parašyta 2015 lapkričio 08 - 21:19

Iš principo nėra nei senos jungtys su vielute, nei naujos su palenkiamu plastmasiuku blogos (tik tos su plastmasiuku, kai pasensta, jis lengvai nulūžta), bet viskam groja amžius. Jei turi mašiną, kuriai 20 metų, turbūt keista būtų prisiknisti prie gamintojo, kad pagamino prastas jungtis, jei jos iki tol 18 metų puikiai tarnavo, o gamintojas garantavo tik 3 ar net 5 metus :) Manau sudėjus naujas gumytes, jos visos būtų gana sandarios.

Tas ir yra, kad šio klubo dauguma aftamabylių jau link senatvės, todėl ir kamuoja šitas hemorojus. Gal tik 508-ų turėtojai sau į ūsą šypsosi...


  • 0
... labai piktas diedas...

#22 Hitman

Hitman
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 585
  • Vieta:Šiauliai
  • Automobilis:Peugeot 508, 2012m, 2.0HDI 100kw

Parašyta 2015 lapkričio 08 - 21:53

Jimmi, PSA jungciu negamina yra senos Bosch jungtys kvadratines ir naujos apvalesnes;jei kalbame apie variklio skyriu davikliu ,prancuziskos "fiskes" tik salone,PSa ar Renuko gal koks Valeo ir lieja jas.... jos bevek vienodos;.Japoniskos jungtys is vis kitokios bet pasitaiko europinese auto.
Nu nusiperka zaisliukus zmones pazaisti,o diagnostika ne vien obd jungtimi apsiriboja,tenka ir multitesteriu ;oscilografu;vakumetru,manometru...naudotis

na kad naujos kainuoja,tai kaip ir aisku kad nepigiai,o va tuos luzusius dantracius 3D printeriu padaryti galima pagal uzsakyma,bet va beda,ne dantraciuose gedimas dazniausiai buna...

Buvo kazkur forume jau tema apie pamastymus del tu dantraciu pagaminimo 3D spausdintuvu, bet taip niekas ir neapsieme sio projekto igyvendinti. Kiek man teko skaityti ir susidurti, tai dantraciu subyrejimas dazna beda, nes jie pagaminti is plastmases, o po kokiu 10m ji sutrupa, nes ten apkrova jiems yra tikrai didele. Butu pagaminti is metalo butu ta vieta amzina.

Va radau tema:
http://peugeot-kluba...za-gesta/page-2

Šį pranešimą redagavo Hitman: 2015 lapkričio 08 - 22:05

  • 0

#23 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 06:51

Buvo kazkur forume jau tema apie pamastymus del tu dantraciu pagaminimo 3D spausdintuvu, bet taip niekas ir neapsieme sio projekto igyvendinti. Kiek man teko skaityti ir susidurti, tai dantraciu subyrejimas dazna beda, nes jie pagaminti is plastmases, o po kokiu 10m ji sutrupa, nes ten apkrova jiems yra tikrai didele. Butu pagaminti is metalo butu ta vieta amzina.

Va radau tema:
http://peugeot-kluba...za-gesta/page-2

ten ne plastmase o tekstolitas (per kieta medziaga) ,butu jis is plastiko,butu kiek tvirtesnis,tavo gi 2.2 slende,ji is tiesu silpna,pas 1.6 kazkaip neteko matyti su luzusiais dantraciais.


  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#24 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 09:36

Na ne tekstolitas, o ant pačio dantračio gi matos užrašyta - Stiklo pluoštu sustiprintas polieterimidas :)

Tokioj vietoj realiai turbūt geriau dirbtų dantratukai iš kažko slidaus, tampraus ir tvirto, kaprono, fluoroplasto, ar pan. Nors ką mes žinom, jei 300kkm laiko, tai vis vien nė vienas geriau nepagamintume :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#25 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 14:01

ten ne plastmase o tekstolitas (per kieta medziaga) ,butu jis is plastiko,butu kiek tvirtesnis,tavo gi 2.2 slende,ji is tiesu silpna,pas 1.6 kazkaip neteko matyti su luzusiais dantraciais.

Kaip ir 3.0 litru 152 kw varikio nera bedu su ta sklende, ten stovi bosch sklende ir pats ypurskimas, o 2.2 magneti mareli, boshas kazka rimciau-patikimiau sumaste nes ir pacios sklendes ta visa elektrine-mechanine dalis zymiai mazesne bei kompaktiskesne. 1.6 irgi bosch stovi


Šį pranešimą redagavo talbotas: 2015 lapkričio 19 - 14:01

  • 0

#26 Ramus

Ramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.577
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2015 lapkričio 19 - 17:40

Na ne tekstolitas, o ant pačio dantračio gi matos užrašyta - Stiklo pluoštu sustiprintas polieterimidas :)

Tokioj vietoj realiai turbūt geriau dirbtų dantratukai iš kažko slidaus, tampraus ir tvirto, kaprono, fluoroplasto, ar pan. Nors ką mes žinom, jei 300kkm laiko, tai vis vien nė vienas geriau nepagamintume :)

nu gal nereikia gincytis tamsta,kas ten stovi,pats turiu 2 tokias 2.2 variklio viena su sveikais dantraciais bet elektrine dalimi defektuota,kita luze dantraciai,ir zinau kas ten per medziaga,atsirado mat zinovas cheminiu dirbiniu,isiveksk zodi tekstolitas i wikipedia ir suzinosi kam jis naudojamas."Tekstolitas – kompozitas iš audeklo (paprastai medvilninio), užpilto termoreaktyviuoju polimeru (pvz., epoksidine derva). Naudojamas kaip elektrinis izoliatorius elektrotechnikoje ir radiotechnikoje, krumpliaračiams ir kitoms detalėms."


Šį pranešimą redagavo Ramus: 2015 lapkričio 19 - 17:41

  • 0

Klaidu nuskaitymas ne diagnostika,klaidu trynimas  ne remontas


#27 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2015 lapkričio 20 - 08:28

Aš žinau, kas yra tekstolitas. Tai, kaip ir sakėt, audeklu sustiprintas plastikas. Kai sustiprinta popieriumi, tuomet getinaksas. O čia tiesiog paprastas stiklo pluoštas panaudotas ir jokio audeklo, taigi galima vadinti kompozitu arba pluoštu sustiprintu plastiku, tokio kaip pavadinimo specifinio nėra; arba yra, bet aš nežinau.

Chemijos žinios pas mane minimalios - ten reiktų daug pastangų mokantis ir kaupiant žinias, o aš tiesiog skaitau, kas parašyta nuotraukoje ant dantračio, o pačių sklendžių nei čiupinau, nei akyse mačiau :)

PEI-GF: Polyetherimide-Glass Fiber.

Tarp kitko pabandykit, jei yra noro, ir pats, čia chemijos žinių kažkokių itin labai nereikia, viskas randama Vikipedijoj ir panašiose vietose per googlą. Tiesiog žinodami, kas ten per pliurzė buvo sulydyta į tą dantratį, galime pasižiūrėti jos savybės, pvz kad jos yra panašios į PEEK, bet turi mažesnę darbinę temperatūrą ir mažesnį atsparumą smūginėms apkrovoms, kas visai naudinga žinoti. Toliau įlindus pasivaikščiot po terminių ir mechaninių savybių lenteles galima susirasti tikslius duomenis ir jais bandyti varijuoti, parenkant naują medžiagą, kuri būtų mūsų sąlygomis lengviau prieinama ir lengviau apdirbama, jei gamintumėm tuos krumpliaračius patys. Na čia kolegoms, kurie kalbėjo apie gamybą.

Taip pat tose googlinėse paieškose surandame, kad tai yra termoplastikas ir tai reiškia, kad dar labiau skiriasi nuo jūsų pateikto tekstolito apibrėžimo, kadangi termoplastikas yra priešingybė reaktoplastikams. Ir termoplastikai turi savybę pirma lydytis, negu degti, o reaktoplastikai tik šiek tiek suminkštėja ir pradeda degti, kitaip sakant nebegrįžta į skystą fazę. Sakytume, tokioj vietoj termoplastikas polieterimidas yra negerai, bet wiki pateikia, kad jo lydymosi temperatūra yra apie 217C, kas yra normaliomis sąlygomis nepasiekiama :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt





Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0