Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.0 turbo forsavimas

xu10j2e

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 55

#1 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 vasario 18 - 22:02

Sveiki kolegos, kas turejes reikalu su siuo motoru? Gal kas esat praejas forsavimo kelia? reikia visu patarimu ir ypac tu kurie jau tai yra dare, domina visa info, tiek tik map'inimas, tiek ir mechaniniu mazgu keitimas, tokiu kaip turbo,purkstukai, IC ir t.t.... :)


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 20 - 15:44

Primenu senovinį Tauriaus postą:

http://www.citrina.l...t=26633#p284337


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 vasario 20 - 20:18

Zinau,bet nesinori vien tik praktiskai ant turbinos putimo visko pastatyt nes ims taip ir nupus viska paskui ;DD


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 22 - 13:54

Na tai pirmiausiai galvą reikia derinti. Parinkus norimą suspaudimo laipsnį ar kompresiją (nežinau, pagal ką skaičiuojasi), yra formulės apskaičiavimui, kiek galvą nudrožti reikės pagal norimo storio tarpinę. Ir tarpinę būtinai metalinę, jei originali dar ne tokia bus. Tuomet jau bus nebaisu ir daugiau papūsti gal.

O toliau tai manau, kad čia visai ne BMW ir ne VW grupė, ir ne Nissan ar Mazda ar Toyota JZ, kad būtų Lietuvoj susiformavus kažkokia praktika darbinė šito motoro darymui. Nenoriu taip liūdnai kalbėt, bet įtariu, kad lygiai kaip ir Viliui ar zhy, su jų pečiukų TU 1.6 16V variklių darymu, teks viską išsigooglinti ir atsirinkti grūdus nuo pelų :)


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2016 vasario 22 - 17:37

Ieskok uk arba rusu forumuose. LT ne kazka su info pateikimu siuo reikalu ;) galiu pasiknisti laisvalaikiu ;)
  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#6 Vilbcv

Vilbcv
  • Nariai
  • Pranešimai: 187
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 106 GTi, XSI ; Audi 80; Moskvich 412

Parašyta 2016 vasario 22 - 18:43

Isigooglini variklio koda tikslu ir tada pagal ta koda googlini anglu forumus, tikrai rasi pakankamai info, o gal suzinosi kad visai neverta stengtis is jo kazka isgimdyt. Googlinimas ir info rinkimas, vienas idomiausiu ir esminiu projekto zingsniu :-) nes pats nepaskaites, nieko gero nepadarysi.
  • 0

#7 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 vasario 23 - 19:40

Goooglinu, siektiek info radau,bet ne tiek kiek noreciau... daug kas kazkaip nenori dalintis informacija placiai ir kazko nedasako....is standartiniu agregatu galima padaryti 200ag,paskui jau atsiranda niuansu,o apie ju sprendima info daug nera, tokia tik pavirsutine.... bet kokiu atveju isbursiu pats... 

 

Tadai, galvos derint kolkas nereikia,cia turbininis motoras,ne atmosferis su dideliu suspaudimo laipsniu, cia vos 8 ! siaip reiktu su taurium pasikalbet nes idomu ka galima is standartinio kompo isspaust, kiek jis pajegus, nes galbut nereiktu ieskot programuojamo..... bet kokiu atveju manau kad pradzioj reikia susidet gelezi nasesne, t.y nasesnis IC, purkstukai ir turbina, viska sustyguot su kompu,o paskui ieskot rimtesnes sankabos  :clap:


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 23 - 20:58

Aš tau nesiūlau kelt suspaudimo laipsnio būtinai. Siūlau tiesiog susiskaičiuot, kokio tau jo reikės. Galbūt, jei norėsi labai daug pūsti su turbo, galvos nė nedroši, o kaip tik dar reikės ir storinti tarpinę, kad, kaip pats minėjai, visko neišpūstų nafig :) Jei tai tarpinei 20 metų, kiek ir mašinai, tai aš ją, prieš ruošdamas mašiną pasportavimui, pakeisčiau vien profilaktiškai :)

Ką turbūt ir darysiu pats savo ruošiamam mėgėjiškam pasidrąskymui dvilitriam HDI, nes turba ten bus tikrai stipriai atsukta ir turbūt pūs tiek, kiek gali įpūst  :)


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 23 - 20:59

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 vasario 23 - 21:41

Tai tu dek didesne siektiek ar nori viska standarte palikt?(agregatus) Kiek planuoji kw pavyks atsukt?

 

As saviskiam labai daug nenoriu, anglai su stock pasidaro 200ag ir vaziuoja tvarkingai beveik 100k km, na bent jau taip raso patys....as noreciau ~230, butu sociai, nes dar mase masinos pamazint planuoju..


Šį pranešimą redagavo Vyciuz: 2016 vasario 23 - 21:43

  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 23 - 23:40

Mano variklis keliaus tikriausiai (tikiuosi, kad pavyks rasti kokį nors pusgyvį kėbulą) į ZX, tai ten masė ir taip nebloga, bet aišku išsimes pusė salono ir garso izoliacijos nafig ir dar palengvės.

Taurius sakė, kad standarte atsisuka iki 110kw ir tai yra saugi riba. Toliau jau prasideda kažkokios problemos su galvos ventiliacija ar aušinimu, tiksliai nepasakė (aš tuo metu neklausiau, nes nebuvo dar įdomu), kokios. Tai aišku yra nedaug, bet momento turėtų ir taip nemažai būti. Reiks pasinaršyti irgi internetus, pasižiūrėti, ar tas aušinimas nepasididina tiesiog praplatinant galvos tarpinės kanalus (ten visada būna taip, kad galvoj ir bloke skylės didelės, bet tarpinėj jos kelių milimetrų skersmens ir riboja srautą). Tokiu atveju nėra problemos praplatint. O dėl ventiliacijos, tai pasižiūrėt, gal nėra sunku didesnius vožtuvus pritaikyt ir kietesnes spyruokles. Aišku, kadangi šitas variklis su karomyslais, tai reikia neperkietint, kad nepradėtų jų laužyt.

Taurius aišku siūlė naudoti 2.2, nes jis gamyklinės komplektacijos be problemų iki 140-150kw ir belekiek momento, bet nusprendžiau, kad bus ne tik tokiai mašinai per didelis ir per sunkus, bet dar ir daug brangesnės dalys eksperimentams, sudėtingesnis valdymas, vakuumynas, elektrynas ir t.t. Ir aišku visai įdomu spausti iš to, kas mažiau linkęs spaustis :)

 

Tik kiek pradžioj domėjaus, tai sunkiai ką pavyko greit rasti apie tokių variklių tiuningą, reiks knist giliau. Palyginimui, apie 1.9TDI 66 ir 81kw galios didinimą informacijos - nors vežimu vežk, ir ten kiek žinau labai lengvai vožtuvynas didinasi.

 

Aš kai ką rimto pradėsiu daryt, tai gal kokią temelę sukursiu. 


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 23 - 23:41

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 taukelis

taukelis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, S13

Parašyta 2016 vasario 25 - 17:28

Jus cia apie benza 2.0T ar apie 2.0HDI diskutuojat?

Benzas ar dyzelis, visiem turbut ta pati taisykle: kuo laisvesnis ismetimas, laisvesnis-saltesnis isiusrbimas ir kompo programa. Cia turbut tie svarbiausi modai, kurie pasidaro pigiausiai. Po ju jauciamas tikrai didelis skirtumas lyginant su stock. 

As Vyciuj siulau pradeti nuo ismetimo. Pasidaryk koki 60mm (ar 63mm vamzdis buna) be jokiu katalyzu, tarpiniu bakeliu ir kuo maziau staigiu lenkimu. Gale uzsidek koki tylu bakeli (pvz Magnaflow geri, bet brangoki, gal kaip alternatyva galetu buti kokio Saab ar BMW 3.0D galinis bakelis, bet nezinau kaip jie tilptu pas tave). 
Aisku prie to pacio gali ir koki ale sportini filtra uzsideti, nes kainuoja tikrai nedaug. 

Dar galima pasigooglinti del turbinos slegio kelimo tavo motorui, jei ten nera kokiu niuansu, tai sis modas tikrai stipriai jauciamas.


Šį pranešimą redagavo taukelis: 2016 vasario 25 - 17:30

  • 0

#12 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 vasario 25 - 18:50

Sutinku su tuo visiskai,kalbam apie 2.0T benza ir ciut ciut apie dyzeli, bet cia OT buvo....bakeli galima ikist,vietos sociai panaikinus zapaske... noretusi tik kad viskas isipaisytu i normas del TA.. Kol dar nepradejau burt to motoro tai bandau susigaudyt visa imanoma info nes norisi visa gelezi pasikeist iskart ir tada jau prie kompo jungt ir map'int,o ne pakeist kazka ir tada moket pinigus,o paskui vel taip pat... snekejau su zmogum kuris sita xantia mobines      Ziuri smagiai, bet pas ji dideli modai,man tiek nereikia, ismetimo ir isiubimo kolikai paties gaminti, sita dalyka pats pasidaryciau, aisku turbina nuo Volvo V70r, tokia surast pas mus turbut reikalu kruva, sankaba 3 stage...purkstukai nasesni ir jis vaziuoja ant E85... 

 

Cia pacituoju ta zmogu kuris dar daugiau isspaudes yra is motoro:

 

Hi you need to upgrade to a new manifold new turbocharged new injectors and find someone that can remapp your ecu first stage next stage is a separate ecu from vems tuning then you can take out about 350-400 hp.

 

 

Man sociai uztektu 220ag ir manau kad pavyks pasiekt padarius ismetima laisvesni, purkstukus nasesnius sudejus, IC nasesni pakabinus ir sumap'inus... Tik vat ka su sankaba padaryt? Imanoma nuo kokio dyzelio pritaikyt del didelio sukimo momento ar teks jau ieskot uz kruva pinigu rimtos??? Gal kas turi info tokios?


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#13 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 26 - 05:55

Jei ten paprasta BE3/4 dėžė, tai variantų yra tiek paprastai spaudžiamai, tiek atvirkštinei traukiamai sankabai. Ir turėtų nuo dyzelių viskas susidėti. Klausimas labiau tik dėl smagračio, nes pagal jį skaičiuoja alkūniako padėtį, tai turi būti tiek pat dantų. Pvz, elementariai 2.0i 16V 97kw variklis naudoja tą pačią sankabą, taip 1.9TD 66kw - atvirkštinė traukiama. Reikia lyginti momentus ir žiūrėti, kiek tu jo bent apytiksliai planuoji išgauti. Galbūt reiks kažko kito. Pas P307 2.0HDi 80kw sankaba paprasta spaudžiama ir dėžė BE, tai jei pas šitą turbavyką irgi spaudžiama - variantas. Tik aišku reikia žiūrėt mano minėtus dantis, ir greičiausiai dėti ne originalią sankabą su dvimasiu smagračiu, o pakaitinį komplektą su monolitiniu smagračiu ir spyruokliniu disku. Kaina ne kosminė, apie 200eur už LUK. Jei norisi Valeo ar Sachs, truputį brangiau. Jei duotum man momentą, galėčiau pabandyt kažko parankiot. Bent jau mano nuomone, kai sankaba spaudžiama, tai ten viskas gan paprastai sprendžiasi, nes turėtų tikti dauguma visokių išmynimo guolių, o atvirkštinei reikia taikyti, kad šakutė tiktų į guolį įkišt, arba guolis tinkamas tiktų į diskatorių sumontuot. Na žodžiu yra reikalų, bet pasidaro.

 

VIN kodą įmestum, pažiūrėčiau, kokia ten sankaba ir kas ten dar be perdarymų įsidėtų. Bet bent kolkas, kiek žiūriu pagal katalogą, tai panašu, kad sankaba ir taip nebloga - ta pati Xantijos 2.1TD arba 2.0HDI 80kw, 406to su tuo pačiu Turbo arba su 2.2 benzinu ir t.t. Žodžiu sankaba šita rimta ir laiko nemažai, ir už tokią kažką dar rimtesnio jau sunkiai rasi. Bet nebūtinai katalogas teisingas, pagal VIN geriau matytųs. Šita sankaba, beje, dera tik su ML dėžė, tai panašu, kad visgi ne BE...

Iš pažiūros, ant dėžės veleno užsimautų trilitrio diskas. Ten dar rimčiau, nes ne 235mm (kas ir taip yra AFIGIET, nes minėtas 2.0 16V 97kw važiuoja su 215), o jau 242mm. Bet ar prisisuktų prie smagračio - klausimas. Tikriausiai nelabai, o tuomet jau derinimo darbai, nes labai turiu įtarimą, kad trilitrio smagratis nelabai tiks, nes visai kita variklių šeima. Bet gali būti visaip :)

 

Sakyčiau, kad čia tokia proga reiktų prašytis pas Saulyną ir rankiotis, žiūrėtis, kas kam tinka ir kas kam netinka iš to, ko dar nepardavęs ir turi atsargoj. Tuomet parinkus atitikimus, galima pas jį paimti smagratį ar dėžę, o sankabą pasiimt naują.

Esu girdėjęs, kad gamyklinių laikomas momentas dar šiek tiek padidinamas truputį nutekinus smagračio atraminę plokštumą, kur sukasi diskatorius. Išpresuoji kreipiančiąsias, nutekini, supresuoji atgal, gaunasi daugiau kilogramų į ploto vienetą, tai daugiau ir niutonmetrų prasukt.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 26 - 06:05

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#14 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 vasario 26 - 18:19

Vin VF7X7RGXF72057212 , gali uzmest aki.... Sukimo momentas turetu but +-350Nm galutiniam variante. Kas del sankabos perdarymo tai jei kazka reikes paburt tai nemanau kad didele problema, yra siokios tokios tam galimybes todel nereiktu ristis prie to kad viskas tiktu bolt on.. :hmm:  Deze BVM ML5T beroc,daugiau duomenys neradau service.citroen.com , autodatoj irgi nieko neraso....


Šį pranešimą redagavo Vyciuz: 2016 vasario 26 - 18:46

  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#15 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 26 - 20:35

Užmečiau, ir ne tik. Ganėtinai rimtai panagrinėt pavyko.

Kaip ir numaniau, dėžė visgi ML5, kaip ir pats rašei. Išmynimo mechanizmas toks pats, kaip ir 2.1TD arba 2.0HDi 80kw, sankaba irgi tokia pati.

 

Panašu, kad beveik visų to laikmečio PSA smagračių dantų davikliui skaičius yra 60 (58+2 nupjauti), bent kiek pavyko surasti fotkių, kuriose įžiūrima ir galima suskaičiuoti. 

Aišku, reiktų gyvai patikrinti, bet šitokiu atveju ar ne geriausias variantas bus 2.2HDi sankabos pakaitinis Valeo komplektas 835008. Aišku, nepigu.

Privalumai:

Prisisuks prie alkūniako - 100proc. 

Tiks išmynimo guolis ir mechanizmas - 100proc.

243mm - belekaip didelė ir stipri (gamyklinis 2.2HDi 98kw momentas - 314Nm. Reiktų Tauriaus paklausti, kiek apytiksliai išsispaudžia čipuojant iki tol, kol nereikia keisti sankabos. Forumietis, berods Phant, važinėja su stipriai čipuotu 2.2HDi, gal žino teorinį arba netgi yra pasimatavęs momentą. Kiek pamenu (sakė), tai pas jį toks pats pakaitinis Valeo komplektas.

Žinau, kad iki 140kw variklis ir sankaba, jei dar gyva, tikrai laiko. Įdomu, kokioj eilėj tiek sukėlus gaunam būtent niutonmetrus.

Turėtų tikti daviklio dantys ir starteris. (reikia sudėti ir palyginti).

 

Trūkumai:

Brangu

Nusukęs, nelabai rasi atskirai tik sankabos ar tuo labiau disko (guolį pritaikyt galima kitokį, esam darę, tik reikia pažaist su šrotinėmis montavimo dalimis iš kitų sankabų)

Sunkus smagratis.

 

O šiaip, reikia to pačio Tauriaus paklausti, kiek max jis gali sukelti momentą dvilitriam HDinui 80kw, esančiam Xantijoje, kad dar laikytų nepavargusi sankaba. Ir žinosi teorinę apytikslę savo esamos sankabos ribą :) Benzino momentas didžiausias prie didelių sūkių.

O šiaip, gamykliškai šito variklio momento maksimumas turėtų būti apie 2500rpm, tai tikrai prasukimo klausimais yra geriau, nei kai kurių dyzelių 1750 ar panašiai.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 vasario 26 - 20:37

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#16 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 vasario 26 - 23:20

o kaip su 2.2HDi 125kw varikliu sankaba???

 

Tai galbut galima bandyt, PABANDYT! surast naudota sankaba geros bukles, bet be smagracio???(paimt tik tai kas reikalinga nes kaip suprantu smagratis mano originalus panasu kad tiks).... kiek ziurejau pardavime su smagraciu eina ir kaina beveik siekia 500e,o tokia suma tikrai pakankamai didele....uz tokia suma jau galima nusipirkt patiuninta sankaba kuri tiks be problemu ir laikys tokias apkrovas :)


Šį pranešimą redagavo Vyciuz: 2016 vasario 26 - 23:35

  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#17 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 vasario 27 - 04:04

Smagratis tavo netiks. Bus per mažai plokštuma ir greičiausiai netiks diskatoriui nei kreipiančiosios, nei prisukimo skylės. Tiuninguok nebent.

O sankaba atskirai parduodama irgi tik ta be spyruoklių dvimasiam smagračiui. Nors sportui tokia gal ir kaip tik gerai.


o kaip su 2.2HDi 125kw varikliu sankaba???

 

Tai galbut galima bandyt, PABANDYT! surast naudota sankaba geros bukles, bet be smagracio???(paimt tik tai kas reikalinga nes kaip suprantu smagratis mano originalus panasu kad tiks).... kiek ziurejau pardavime su smagraciu eina ir kaina beveik siekia 500e,o tokia suma tikrai pakankamai didele....uz tokia suma jau galima nusipirkt patiuninta sankaba kuri tiks be problemu ir laikys tokias apkrovas :)

Pas 125kw jau visai kitas principas.

Sankaba ten spaudžiama ir jau naujoviška SAC (Self adjusting clutch), tai ne tik nepadarysi paprastai, bet dar ir manau nelabai drąskymui tinkamas daiktas.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#18 taukelis

taukelis
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 27
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 406, S13

Parašyta 2016 vasario 27 - 14:08

O ne paprasciau pasigaminti dvigubu plunksnu diskatoriu atitinkanti truputi didesni diskeli nei std?


  • 0

#19 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 vasario 27 - 14:48

Gal placiau galima apie ta gamyba? neturejau reikalu su tokiu dalyku visiskai....


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#20 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2016 vasario 27 - 15:29

siaip kebryte su dyzeliu smagraciais ant benzo galit turet problemu, del jau minetos dideles ju mases..smagratis yra ne siaip sau metalo gabalas, jo mase yra paskaiciuojama pagal varikli ir jis skirtas palaikyti tolygiam variklio darbui laisvais sukiais, kad nebutu permusimu tarp taktu ir atleisdus staigiai gaza nepakistu alkuninio veleno sukimosi kryptis..

Dabar prie reikalo: per daug didelis ir inertiskas smagratis labai trukdys turbavyko darbui, tiksliau darbui zemais sukiais, kadangi sunkesni smagrati sunkiau isjudinti vaiklis tures letesni issisukima ir del to padides turbo lagas, kas pas turbo benzus jau ir taip yra problema..kad sito isvengti smagratis yra lengvinamas, be to per sunkus smagratis labai padidina "raznoso" tikimybe dideliais sukiais ir stipriai padidina alkuninio luzimo tikimybe, ypac stabdant pavaromis..

Kad visu situ bedu isvengti, smagratis yra lengvinamas, kartais liejamas didesnis, bet atitinkamai lengvesnis pridarant technologiniu angu, kartais, kai imamas pavyzdziui dyzelio, greziojamos syles jo blogojoj pusej, taciau toki procesa reikia atlikti bent jau turint tekinimo stakles, kad nepabegtu smagracio svorio balnsas, nes kitu atveju atsirades musimas ne tik kad varys i nevilti vairuotoja, bet gali ir nusukti alkunini, arba sugadint pavaru deze..taigi su sankabomis reikia viska tiksliai pasiskaiciuoti, kad neprisidaryt bereikalingo darbo..dar vienas niuancas, per daug islengvinus smagrati variklis itin smagiai ima apsukas, na panasiai kaip mocu aukstasukiai arba formuliu varikliai, taciau sudinai dirba laisvais sukiais..aisku ir tam ira sprendimas, padarai tuscia eiga 1500 rpm ir dirba lygiai, ir turi ziauriai smagu apsuku rinkima..bet siulau nesileisti i krastutinumus..o paeimus 2.2hdi smagrati ji islengvinti iki originalaus benzinio smagracio svorio, sumontuot sankaba neplaukiojancia nuo 2.2hdi ir visx bus ok..nusksi, feroduskes blogiausiu atveju persikniedysi..:D taip - taip kartais daroma, kai ner kitos iseities, bet cia jau atskiras menas ir neteisingai atlikta procedura lemia bjauru kratyma pajundant is vietos, bei greita sekanti sankabos remonta.:D


apie diskatoriaus dvigubinima:

 

https://www.google.l...1.0.YvPJ2yial-o

 cia nebloga diskusija.:

http://forum.civiccl...f75455a67c16bd6

 

Pats dares neesu, kazkada pas Hondistus garaze lipdamas per siuksliu kruvas toki paspyriau, sakau kas cia per nesamone, sako dvigubintas diskatorius..kai savo civicus turbina, butent taip ir daro kad prispaudimas butu geresnis..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0