Tau ir reikejo pradeti nuo kompo "pachipavimo", kad tureti tinkama mishini padidinus slegi. Gal ir klystu, bet kazkaip itariu, kad stock purkstuku turejo uztekti prie 0.8bar (su stock turba). Aisku, jei jau nusipirkai Saab, tai nepakenks. Kiek ten jie cc?
O del kuro siurblio, jei ten vidinis, tai tada Walbro turbut butu optimaliausias pasirinkimas. O jei isorinis ir nori deti Audi, tai kaip Kokonas rase, senu Audi turbininiu siurbliai yra tikrai nasus. Jei neklystu ten Bosch 044 stovi. Bet jis bus brangesnis nei Walbro.
#41
Parašyta 2016 gegužės 25 - 15:12
#42
Parašyta 2016 gegužės 26 - 22:17
Nera ten ka burt ta kompa vistik...kolkas gerai susireguliavus turbos slegi viskas gerai, pries tai buvo per daug,bet kai staigiai uzkildavo nespedavau pamatyt kad per daug,db viskas ok...stock purkstuku teoriskai turejo uztekt, bet pasikeicciau vistiek, stock buvo 252cc/min, saab'iniai 372cc/min beroc... bandysiu labai atsargiai kelt iki 0.9, daugiau nesuksiu...reguliavimas labai svelnus turi but nes pats reguliatorius jautrus, todel lengva padaugint ir atvirksciai.....stock kompas gali misini sureguliuot tik iki 1bar, norint daugiau, reikia perlituot map'a esanti paciam ecu ir tada programint jau map'a pati...labai gerai kad pats kompas pagal blemba zonda sustyguoja misini, gal ir neidealiai, bet labai panasiai nes issukus zvakes jog grazios kakavines spalvos... artimiausiu laiku mesiu balasta is masinos su protu, filtra sportini istatysiu, katalika ispjausiu po TA ir tada bandysim prasukt del idomumo kas gaunasi...
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#43
Parašyta 2016 gegužės 27 - 00:27
Tau ir reikejo pradeti nuo kompo "pachipavimo", kad tureti tinkama mishini padidinus slegi. Gal ir klystu, bet kazkaip itariu, kad stock purkstuku turejo uztekti prie 0.8bar (su stock turba). Aisku, jei jau nusipirkai Saab, tai nepakenks. Kiek ten jie cc?
O del kuro siurblio, jei ten vidinis, tai tada Walbro turbut butu optimaliausias pasirinkimas. O jei isorinis ir nori deti Audi, tai kaip Kokonas rase, senu Audi turbininiu siurbliai yra tikrai nasus. Jei neklystu ten Bosch 044 stovi. Bet jis bus brangesnis nei Walbro.
Ne, Bosch 044, anot pačių Bosch, yra MOTORSPORT AUDI, PSA kuro siurblys.
http://apps.bosch.co...mpflowrates.PDF
Čia kuro siurblių lentelė su charakteristikom. Yra praktiškai su tokiom pačiom, kaip 044, esančių beveik dvigubai pigesnių, kalbant apie būtent Bosch.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#44
Parašyta 2016 gegužės 31 - 09:01
Ne, Bosch 044, anot pačių Bosch, yra MOTORSPORT AUDI, PSA kuro siurblys.
http://apps.bosch.co...mpflowrates.PDF
Čia kuro siurblių lentelė su charakteristikom. Yra praktiškai su tokiom pačiom, kaip 044, esančių beveik dvigubai pigesnių, kalbant apie būtent Bosch.
Tadai, gali paziuret jei turi koki kataloga ES9j4 ir ES9j4s variklio purkstuku ispurskima, ar jie vienodi ?
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#45
Parašyta 2016 gegužės 31 - 13:54
Nera ten ka burt ta kompa vistik...kolkas gerai susireguliavus turbos slegi viskas gerai, pries tai buvo per daug,bet kai staigiai uzkildavo nespedavau pamatyt kad per daug,db viskas ok...stock purkstuku teoriskai turejo uztekt, bet pasikeicciau vistiek, stock buvo 252cc/min, saab'iniai 372cc/min beroc... bandysiu labai atsargiai kelt iki 0.9, daugiau nesuksiu...reguliavimas labai svelnus turi but nes pats reguliatorius jautrus, todel lengva padaugint ir atvirksciai.....stock kompas gali misini sureguliuot tik iki 1bar, norint daugiau, reikia perlituot map'a esanti paciam ecu ir tada programint jau map'a pati...labai gerai kad pats kompas pagal blemba zonda sustyguoja misini, gal ir neidealiai, bet labai panasiai nes issukus zvakes jog grazios kakavines spalvos... artimiausiu laiku mesiu balasta is masinos su protu, filtra sportini istatysiu, katalika ispjausiu po TA ir tada bandysim prasukt del idomumo kas gaunasi...
Neteisingai mastai .
Kaip tu misinio riebuma matavai? Tu jau pasidarei modus, tai reikia kompo MAP'a pakoreguoti taip, kad veiktu pagal tavo modus. Tu susidejai nasesnius pursktukus, tai pas tave jau "pabego" misinys su stock programa. O del liambda zondo, tai jis misini padeda pareguliuoti tik esant mazom apkrovom (nu nebent pas tave stovi wide-band zondas, kuo labai abejoju). Pas senesnius kompus issilituoja tas eprom'as, isilituoja lizdas, i kuri galima ikisti/istraukti ta eprom'a. Istraukta eprom'a kisa i spec programing board ir perraso programa. Kaip matau esi is Kauno, tai siulyciau nulekti iki Vimotos pasitarti.
Pvz, pas mane S13'am, istraukus ta eprom i ji gali irasyti programa pagal standartinius modus (laisvas ismetima, didelis intercooleris, oro filtras, turbos slegis 1bar), jei modai gerokai skiriasi, tai galima programa koreguoti. Cia greiciausiai pats nepasidarysi, bet tikrai yra kas tau padarytu.
Tikrai labai rekomenduoju pasiprograminti kompa pagal modus, nes bijau, kad kitu atveju ieskosi kito motoro.
#46
Parašyta 2016 gegužės 31 - 14:39
nu nekarta esam dare su turbavykais ir nekeite ecu programos..vaziuoja visi be probemu..o kad ecu adaptuojasi is dalies prie modu tai tikrai..o jei jau daug ka keiti, tai aisku programuot reikia..cia nera problema tam programavime, viskas priklauso nuo kliento...o kad padaroma viskas tai tikrai..jei zmogus pus turbo iki 1bar su pralaidesniais purkstukais, lyst i ecu nera tikslo, nes del nasesniu purkstuku misinys uzriebeja pakankamai, kad nevyktu nei detonacija, nei perdaug uzkiltu cilindro temp..neuzlieseja, liaudiskai snekant..jei pusi daugiau kaip 1bar, tada jau reikia ir MAP sensoriaus kito ir aisku tvarkyt ecu programa, kad atitinkamai sureguliuotu kura, nes tikrai tada uzlieses misinys ir pradegins stumus..
Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas
#47
Parašyta 2016 gegužės 31 - 21:38
Sutinku su jumis abiem, bet "kazko tokio" is to motoro nelauziu, uztenka jau dabar kas gavosi is jo, pucia turba 0.9, ismetimas laisvesnis,purkstukai nasesni, map'as 1bar ir daugiau su tuo kompu jo nepapimpinus nera ka daryt...dabar noriu tik prasisukt ir paziuret kas ten gavosi +- ... jei pradedu vaziuot ratu nesukdamas tai viskas ok, sankaba laiko,jei pradedu sukt, tai antra pavara imetes lieku stovet ir slysta sankaba... jei ji uzsibaigs greiciau nei motoras tuomet kreipsiuosi i bmw'istus kad keraminius lapelius sudetu, turetu pagelbet padeti. Daugiau nieko ten nereik burt, manau kad 200ag atsisuko is jos ir rieda visai smagiai, o gal ir ciut daugiau... tikslas buvo V6 motora palikt uz saves,o visa kita malonuma suteiks pakaba
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#48
Parašyta 2016 birželio 01 - 09:00
Sutinku su jumis abiem, bet "kazko tokio" is to motoro nelauziu, uztenka jau dabar kas gavosi is jo, pucia turba 0.9, ismetimas laisvesnis,purkstukai nasesni, map'as 1bar ir daugiau su tuo kompu jo nepapimpinus nera ka daryt...dabar noriu tik prasisukt ir paziuret kas ten gavosi +- ... jei pradedu vaziuot ratu nesukdamas tai viskas ok, sankaba laiko,jei pradedu sukt, tai antra pavara imetes lieku stovet ir slysta sankaba... jei ji uzsibaigs greiciau nei motoras tuomet kreipsiuosi i bmw'istus kad keraminius lapelius sudetu, turetu pagelbet padeti. Daugiau nieko ten nereik burt, manau kad 200ag atsisuko is jos ir rieda visai smagiai, o gal ir ciut daugiau... tikslas buvo V6 motora palikt uz saves,o visa kita malonuma suteiks pakaba
Noreciau pamatyt filmuota medziagyte spidometro - isibegejimo ;)
zinoma ir rezultatai ant dyno ;)
nerealiai, jei tu ji padarei geresni nei v6 ;)
Zmona laksto - Peugeot 206, 02m 1,4i 55kw..
#49
Parašyta 2016 birželio 01 - 10:59
Noreciau pamatyt filmuota medziagyte spidometro - isibegejimo ;)
zinoma ir rezultatai ant dyno ;)
nerealiai, jei tu ji padarei geresni nei v6 ;)
Dar smagiau butu vs V6,kaip sakoma-there is only one way to find out
#50
Parašyta 2016 birželio 01 - 11:54
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#51
Parašyta 2016 birželio 01 - 12:09
Kaune dar keli gyvi v6 yra . Tik bėda, kad vietų palakstymui ir pasimatavimui mažoka...pafilmuosiu ir netgi ieskosiu kas turi v6 del sustojimo, idomu vistik...
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#52
Parašyta 2016 birželio 01 - 14:16
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#53
Parašyta 2016 birželio 01 - 14:25
Truputi off topic,tik pasiklaust-sedanas ar coupe butu greitesnis? (su saviskiu ana savaite 2 zmones+bagazas nesunkiai 2,30 km/h paimiau,toliau bijojau del kapoto spaust (vienas sonas truputi pakiles,dar nesuvede priekio),bet rodykle toliau linko graziai,be nuokalniu)
#54
Parašyta 2016 birželio 01 - 15:08
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#55
Parašyta 2016 birželio 15 - 12:53
O koki slegi supranta turbavyko MAP sensorius? Iki 1bar?
#56
Parašyta 2016 birželio 15 - 16:45
Taip, iki 1bar.
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0