Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P406 2l 80kw HDI turbina


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 13

#1 Domantas123

Domantas123
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0l

Parašyta 2016 gegužės 28 - 13:07

Labas visiems turiu beda svilpia mano turbina buvau palindes po automobiliu ir ta plasmasine slanga kuri ateina nuo oro srauto matuokles yra apsitepalavus manau jog mano turbo eina i pabaiga todel norejiau paklausti ar tiktu nuo 99m 2l 66 kw turbo nes turiu ja ir jos nei asele neslankioja i sonus atrodo vizuolei jog ji sveika kaip manot ar atitiktu ji ant 80kw peziuko ?:)
  • 0

#2 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 28 - 13:16

Netiks. Nebent ir nori, kad liktų tik 66kw... Bet tada reiktų ir kompą perprogramuot, kad nepablūstų (nes turbina gyvens savo gyvenimą ir kompui nepatiks, kad jis jos nesuvaldo), ir šlangas kitaip išvedžiot, nes originaliai 66kw be interkūlerio.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#3 Domantas123

Domantas123
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0l

Parašyta 2016 gegužės 28 - 13:17

Gaila o gal zinot kokios kainos vaiksto rinkoje 80kw turbinu ?:)
  • 0

#4 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 28 - 13:25

Kainos nevaikšto, kiek žinau.

Jų buvo keli variantai, tai reikia gerai žinot, ko tiksliai nori. Nebent jei kaitaliosi galus, nes katridžas kaip ir tas pats.

Aš galiu pagyvenusią klibančią gauti už 25-30eur, su kuria dar važiuot ir važiuot, o tokią jau pilnai gyvą tai prieš metus kolega iš kažkur už kosminę 150eur kainą pirko. Šiaip 66kw turbinos dažniausiai ir būna daug gyvesnės. Nes jų gyvenimas daug lengvesnis ir paprastesnis, lyginant su 80kw turbinomis :)

Jei 79kw su FAP, tai labai skiriasi karštas galas ir reikia keist karštą sraigę, mainant tarp 79/80kw.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#5 Domantas123

Domantas123
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0l

Parašyta 2016 gegužės 28 - 16:00

Na aisku o gal yra zmoniu kurie eme turbo lauk ir galetu pasidalibt savo patarimais kaip lengviau issimti ja nes ten vietos ir priejimo prie pacios turbo mazoka :)
  • 0

#6 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 28 - 17:53

Jei kartu su kolektorium imsi, tai bus vargo vakarienė ir teks verstis motorą stipriai ir t.t.

Aš 406tam neėmęs dar, bet neseniai keičiau C5 su tokiu varikliu, tai  atsijungiau ir išsitraukiau, arba jei nenorėjo trauktis, tai į šoną patraukiau visas žarnas, vakuuminę valdymo žarnelę. Nusisukau tuos kronšteinus, laikančius turbą prie bloko. Tada pora varžtelių ir chamutas, nuimi grįžtamo žarną. Su dideliu vidiniu arba su cangėm atsisuki tepimo nipelį. Tada trys veržlės, laikančios turbą prie kolektoriaus, kurios jei neatsisuks arba jei nulūš - užjaučiu. Bet jei atsisuka - tai galima turbą traukt. Pas C5 tai tilpo gan gražiai ištraukt per duslintuvo tunelį. A, tiesa, nepaminėjau duslintuvo. Tai jį irgi reikia atsijungt, ir aš kadangi ne tik atsijungiau, bet ir visą gabalą nusiėmiau iki mašinos vidurio, kur yra sujungimas, tai už tai turba per duslės tunelį ir ištraukiau. Nes ten tiesiai žemyn gali ir netilpt nuleist, pusašis trukdyt turėtų.

Bet tu dar pirma saviškę pasižiūrėk. Nes švilpimo garsas ir tepalas dažniausiai rodo ne pačios turbos mirtį, o nesandarumus oro trakte prieš turbą. O tepalas prieš turbiną gali atsirasti tik per alsuoklį, ir manau būtent taip ir atsiranda.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#7 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2016 gegužės 28 - 21:52

Nezinau,jus cia truputi gal per daug i prieki nueje jau su turbos keitimu...Kad svilpia tai valio,vadinasi dirba, bet jei stipriai svilpia tai reik ieskot ar ne per sona pucia kazkur...tepalas...jo visada buna tiek slangose, tiek IC, net naujose masinos to tepaliuko buna.. O kad jis lenda lauk tai reik nesandarumus susitvarkyt ir viskas...


  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#8 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 29 - 04:56

Nezinau,jus cia truputi gal per daug i prieki nueje jau su turbos keitimu...Kad svilpia tai valio,vadinasi dirba, bet jei stipriai svilpia tai reik ieskot ar ne per sona pucia kazkur...tepalas...jo visada buna tiek slangose, tiek IC, net naujose masinos to tepaliuko buna.. O kad jis lenda lauk tai reik nesandarumus susitvarkyt ir viskas...

Nu gi jei žmogus nori keist, tai tegul keičia :)

 

Neįsivaizduoji, kokį kiekį tokių turbinų, kur "man ten turbinai jau šakės turbūt, gal gali pažiūrėt, visa apsitepalavus", esu jau apžiūrėjęs. Dar nei vienos po tokio aprašymo nekeičiau.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#9 Domantas123

Domantas123
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0l

Parašyta 2016 gegužės 29 - 09:16

Na man tik idomu ir ieskau problemos :) o turbo noriu issiimti ir paziureti aseles klibejima :) zinot norisi vaziuot ramei kad po to nereiktu turet tideliu investiciju kai viskas pabirs :) bei aciu uz pagalba ir paaiskinimus :)
  • 0

#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 gegužės 29 - 09:47

Turbos ašelei pasičiupinėt nereik jos nuimt. Šlangą nusimeti, ateinančią iš filtro, ir klibint kiek nori.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 Domantas123

Domantas123
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 7
  • Vieta:Klaipėda
  • Automobilis:Peugeot 406 2,0l

Parašyta 2016 gegužės 29 - 16:03

Na kai turesiu laisvo laiko pameginsiu nusiimti slanga ir pasitikrinti :) aciu uz patarimus :)
  • 0

#12 mynde7201

mynde7201
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 406 2l hdi

Parašyta 2016 rugpjūčio 28 - 12:37

sveiki turiu klausima del turbinu pas mane p-406 2hdi 80kw su fap parejo turbina  nupirkau turbina bet tas be fap buvo biski skiresi spizine dalis . klausimas butu toks  jai pakeisciau spizine dali sava ar ar veiktu ta turbina kaip priklauso ar geriau jieskot nuo fap. seip gamyklinis kodas lygei toks pats.


  • 0

#13 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 rugpjūčio 28 - 12:39

Na ji ten ne biškį skiriasi, o šiaip, kiek rankose teko čiupinėti, tai atrodo viskas taip pat kitoje pusėje, o flanšinė jungtis nors ir atrodo taip pat ir gal net forma ta pati, bet šiek tiek skiriasi dviejų skylių vietos ir prisukti neprisukti. Tai reiktų atsileisti ir nusikalti visą karštą sraigę ir pakeisti nuo tinkamos turbinos. Arba, jei FAPo jau atsikratyta, tai tvarkingai viską išoperuot ir pakeisti duslintuvą iš versijos be FAP.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 rugpjūčio 28 - 12:41

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#14 mynde7201

mynde7201
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 13
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 406 2l hdi

Parašyta 2016 rugpjūčio 28 - 12:48

Na ji ten ne biškį skiriasi, o šiaip, kiek rankose teko čiupinėti, tai atrodo viskas taip pat kitoje pusėje, o flanšinė jungtis nors ir atrodo taip pat ir gal net forma ta pati, bet šiek tiek skiriasi dviejų skylių vietos ir prisukti neprisukti. Tai reiktų atsileisti ir nusikalti visą karštą sraigę ir pakeisti nuo tinkamos turbinos. Arba, jei FAPo jau atsikratyta, tai tvarkingai viską išoperuot ir pakeisti duslintuvą iš versijos be FAP.

jo apie ta karta sraige ir turiu omeny 


pasimciau visa ta aliuminia daly karstaja sraige deciau savo visa pilnai


o del duslintuvo paliksiu savaji mano pacanas jau baige kietuju daleliu filtra iskapot :D


  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0