P406 2l 80kw HDI turbina
#1
Parašyta 2016 gegužės 28 - 13:07
#2
Parašyta 2016 gegužės 28 - 13:16
Netiks. Nebent ir nori, kad liktų tik 66kw... Bet tada reiktų ir kompą perprogramuot, kad nepablūstų (nes turbina gyvens savo gyvenimą ir kompui nepatiks, kad jis jos nesuvaldo), ir šlangas kitaip išvedžiot, nes originaliai 66kw be interkūlerio.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2016 gegužės 28 - 13:17
#4
Parašyta 2016 gegužės 28 - 13:25
Kainos nevaikšto, kiek žinau.
Jų buvo keli variantai, tai reikia gerai žinot, ko tiksliai nori. Nebent jei kaitaliosi galus, nes katridžas kaip ir tas pats.
Aš galiu pagyvenusią klibančią gauti už 25-30eur, su kuria dar važiuot ir važiuot, o tokią jau pilnai gyvą tai prieš metus kolega iš kažkur už kosminę 150eur kainą pirko. Šiaip 66kw turbinos dažniausiai ir būna daug gyvesnės. Nes jų gyvenimas daug lengvesnis ir paprastesnis, lyginant su 80kw turbinomis
Jei 79kw su FAP, tai labai skiriasi karštas galas ir reikia keist karštą sraigę, mainant tarp 79/80kw.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2016 gegužės 28 - 16:00
#6
Parašyta 2016 gegužės 28 - 17:53
Jei kartu su kolektorium imsi, tai bus vargo vakarienė ir teks verstis motorą stipriai ir t.t.
Aš 406tam neėmęs dar, bet neseniai keičiau C5 su tokiu varikliu, tai atsijungiau ir išsitraukiau, arba jei nenorėjo trauktis, tai į šoną patraukiau visas žarnas, vakuuminę valdymo žarnelę. Nusisukau tuos kronšteinus, laikančius turbą prie bloko. Tada pora varžtelių ir chamutas, nuimi grįžtamo žarną. Su dideliu vidiniu arba su cangėm atsisuki tepimo nipelį. Tada trys veržlės, laikančios turbą prie kolektoriaus, kurios jei neatsisuks arba jei nulūš - užjaučiu. Bet jei atsisuka - tai galima turbą traukt. Pas C5 tai tilpo gan gražiai ištraukt per duslintuvo tunelį. A, tiesa, nepaminėjau duslintuvo. Tai jį irgi reikia atsijungt, ir aš kadangi ne tik atsijungiau, bet ir visą gabalą nusiėmiau iki mašinos vidurio, kur yra sujungimas, tai už tai turba per duslės tunelį ir ištraukiau. Nes ten tiesiai žemyn gali ir netilpt nuleist, pusašis trukdyt turėtų.
Bet tu dar pirma saviškę pasižiūrėk. Nes švilpimo garsas ir tepalas dažniausiai rodo ne pačios turbos mirtį, o nesandarumus oro trakte prieš turbą. O tepalas prieš turbiną gali atsirasti tik per alsuoklį, ir manau būtent taip ir atsiranda.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2016 gegužės 28 - 21:52
Nezinau,jus cia truputi gal per daug i prieki nueje jau su turbos keitimu...Kad svilpia tai valio,vadinasi dirba, bet jei stipriai svilpia tai reik ieskot ar ne per sona pucia kazkur...tepalas...jo visada buna tiek slangose, tiek IC, net naujose masinos to tepaliuko buna.. O kad jis lenda lauk tai reik nesandarumus susitvarkyt ir viskas...
Peugeot 407 Coupe 2.7HDi
Citroen DS5 14' 2.0 HDi
Peugeot 406c 2.2HDi
#8
Parašyta 2016 gegužės 29 - 04:56
Nezinau,jus cia truputi gal per daug i prieki nueje jau su turbos keitimu...Kad svilpia tai valio,vadinasi dirba, bet jei stipriai svilpia tai reik ieskot ar ne per sona pucia kazkur...tepalas...jo visada buna tiek slangose, tiek IC, net naujose masinos to tepaliuko buna.. O kad jis lenda lauk tai reik nesandarumus susitvarkyt ir viskas...
Nu gi jei žmogus nori keist, tai tegul keičia
Neįsivaizduoji, kokį kiekį tokių turbinų, kur "man ten turbinai jau šakės turbūt, gal gali pažiūrėt, visa apsitepalavus", esu jau apžiūrėjęs. Dar nei vienos po tokio aprašymo nekeičiau.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2016 gegužės 29 - 09:16
#10
Parašyta 2016 gegužės 29 - 09:47
Turbos ašelei pasičiupinėt nereik jos nuimt. Šlangą nusimeti, ateinančią iš filtro, ir klibint kiek nori.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#11
Parašyta 2016 gegužės 29 - 16:03
#12
Parašyta 2016 rugpjūčio 28 - 12:37
sveiki turiu klausima del turbinu pas mane p-406 2hdi 80kw su fap parejo turbina nupirkau turbina bet tas be fap buvo biski skiresi spizine dalis . klausimas butu toks jai pakeisciau spizine dali sava ar ar veiktu ta turbina kaip priklauso ar geriau jieskot nuo fap. seip gamyklinis kodas lygei toks pats.
#13
Parašyta 2016 rugpjūčio 28 - 12:39
Na ji ten ne biškį skiriasi, o šiaip, kiek rankose teko čiupinėti, tai atrodo viskas taip pat kitoje pusėje, o flanšinė jungtis nors ir atrodo taip pat ir gal net forma ta pati, bet šiek tiek skiriasi dviejų skylių vietos ir prisukti neprisukti. Tai reiktų atsileisti ir nusikalti visą karštą sraigę ir pakeisti nuo tinkamos turbinos. Arba, jei FAPo jau atsikratyta, tai tvarkingai viską išoperuot ir pakeisti duslintuvą iš versijos be FAP.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 rugpjūčio 28 - 12:41
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#14
Parašyta 2016 rugpjūčio 28 - 12:48
Na ji ten ne biškį skiriasi, o šiaip, kiek rankose teko čiupinėti, tai atrodo viskas taip pat kitoje pusėje, o flanšinė jungtis nors ir atrodo taip pat ir gal net forma ta pati, bet šiek tiek skiriasi dviejų skylių vietos ir prisukti neprisukti. Tai reiktų atsileisti ir nusikalti visą karštą sraigę ir pakeisti nuo tinkamos turbinos. Arba, jei FAPo jau atsikratyta, tai tvarkingai viską išoperuot ir pakeisti duslintuvą iš versijos be FAP.
jo apie ta karta sraige ir turiu omeny
pasimciau visa ta aliuminia daly karstaja sraige deciau savo visa pilnai
o del duslintuvo paliksiu savaji mano pacanas jau baige kietuju daleliu filtra iskapot
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0