Peršokti prie turinio


Nuotrauka

P407 tepalas aušinimo bakelyje

RHRhdi tepalas ausinimo ausintuvas 2.0

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 18

#1 KarolisK

KarolisK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 10
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 06' 2.0HDi 100kW ir Citroën C5 Exclusive 2.0 HDi 120kw 10' Auto

Parašyta 2016 lapkričio 01 - 17:58

Sveiki,

 

Papasakosiu savo ganėtinai nepigiai kainavusį nuotykį su tepalu aušinimo skystyje. Galbūt ši info kažkam bus naudinga ir padės išvengti nereikalingų išlaidų :D

 

Taigi mano 407 2.0hdi RHR jau ganėtinai sėkmingai nuriedėjo jau daugiau nei 400k kilometru ir vieną dieną įjungus degimą pastebėjau, bauginančiai skydelyje mirksint OIL įspėjimą. Patikrinau tepalo lygį, įspėjimas skydelyje nemelavo, tepaliuko ties min riba. Labai keista pasidarė nes niekada jo nereikdavo papildyt tarp tepalo keitimo kas 15k km. Supyliau gerą puslitriuką, visi įspėjimai užgeso ir varom toliau. Po kelių dienų ir vėl pasirodo blyksintis OIL. Na ką galvoju, nusimato vizitas į servisą. Servise meistras iškart atsuko aušinimo bakelio kamštį, aušinimo skysčio nei nesimato, vien tik tepalas. Greit pagūglinau, forumuose rašo kad dažniausiai tokioje situacijoje kaltas tepalo aušintuvas, greitai nulekiu į laužyną ir turiu už 30eur naudotą aušintuvą.

 

Taigi meistriukas nuima seną aušintuvą, pabando užglušinęs su burna pūsti į jį, sako atrodo kad jis geras. Montuoja naują, išleidžiam antifryzo ir tepalo mišinį iš sistemos lauk, pilam vandenį ir lekiu kaitint variklio. Pravažiuoju, išleidžiam vandenį ir taip kartoju gal kokius 6 kartus. Meistras nebeturi kantrybės, tikina, kad aušintuvas buvo geras ir bėda tikrai ne ten. 

 

Toliau lekiu pas kitą meistrą, papasakojau kokia situacija ir palieku mašiną su giliu liūdesiu. Po poros dienų meistras nuimą galvutę, nesimato, kad tarpinė būtų pažeista. Prašau, kad pabandytu patikrinti senąjį aušintuvą. Prie 6 atmosferų verdančiame vandenyje aušintuvas išmeta burbulą, nupirktas iš laužyno neburbuliuoja ir prie 10 atmosferų. Galvutė nušlifuota dedama atgal, tuo pačiu pakeistos pakaitinimo žvakės, vožtuvų gumelės, pagrindinio diržo komplektas, elektrinis radiatoriaus ventiliatorius,  visa sistema gerai išplauta. Pavažinėjau keletą dienų, išsiplėtimo bakelyje atsirado šiek tiek tepalo, šiandien viską išploviau ir žiūrėsiu kas darysis toliau.. Tikiuosi sistema bus švari ir galėsiu ryt supilt aušinimo skystį :)


Ir visa tai man kainavo :

 

Naudotas aušintuvas 30

Aušintuvo keitimas 25

Ventiliatorius 30

Galvutės tarpinė, gumelės, pagr. diržo komplektas, tepalo filtras, aušinimo skystis 166

Galvutės nuėmimas uždėjimas, šlifavimas, , žvakių keitimas, pagr diržo ir ventiliatoriaus keitimas keitimas 330

 

Tai tiek.. :)


  • 0

#2 pehzas

pehzas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 541
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 2.2 benzo

Parašyta 2016 lapkričio 01 - 20:44

Nu i na... tie traktoriai su savo visokiais ausintuvais , turbinom ir visom kitom pornografijom 


  • 0

#3 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 lapkričio 02 - 00:36

Nu i na... tie traktoriai su savo visokiais ausintuvais , turbinom ir visom kitom pornografijom 

Tai ka ten trachtoriai, imkim placiau, prancuzai apskritai sudu kruva. O, kad 400k lekes, tai tu netycia praleidai? :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 lapkričio 02 - 00:36

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#4 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2016 lapkričio 02 - 08:56

Nu i na... tie traktoriai su savo visokiais ausintuvais , turbinom ir visom kitom pornografijom 

O tai pas tavo 2.2 benzino tepalo ausintuvo  ir kitu prnografiju  nera?????


  • 0

#5 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 lapkričio 02 - 11:00

Turėjau egzempliorių aną savaitę(nors istorija ilgesne).

 

ISTORIJA:

 

Nusipirko žmogus prieš 7 metus Peugeot 407 SW, ant skydelio buvo 51k (wtf sakysit). Važinėjo laimingai beveik 5 metus, tik tepalai, skysčiai. Dabar 82k. po tų 5 metų prasidėjo bėdos su FAP (buvo arti 70k). Kadangi Klaipėdoje darė "BRANGIAI", tai vežė į Šiaulius pas šiknarankius, išrogramavo FAP filtrą. Mašina visvien netraukė, bet jokių klaidų nemetė. Pežo centras, Eoltas, Autoaibė ir dar 3 servisai bėdų nenustatė - vienintelė išvada PEŽO GAVNO. Klaidų nėra, diagnostika tuom ir baigias. Bet dauguma jų - greičiausiai turbina. Po servisus nabagę pravarinėjo 2,5 MĖNĖSIO. Žmogus retauravo turbiną. Visvien netraukia, klaidų nemeta. Turbo meistrai: Pežo gavno, todėl neužpučia. O dar kur žiemą nesijunginėja pavaros (užšaldavo trosas). Pabrėšiu, KAIP TAI GALI BŪTI kai mašina ~70k tebėgus. Visi suvaro ant PEŽO gavno. Pabrėžiu, daugiau jokių bėdų, tik nevažiuoja kaip priklauso.

 

DABAR:

 

Prieš nepilnus metus kreipėsi į mane. Žinoma iškart tik pravažiavus, sustaojus ant kelio radau padriskusia Turbo valdymo slangele, pakeiciu nauja, masina lekia ir pyst vel nebetraukia, jokiu klaidu, nieko. Matau turbo potenciometras grybauja, todėl ir nebeužpučia, bet klaidos nemeta (Šiaulių elektronikos specialistai IŠPĖDĖEFINO ne tik PDF bet ir visą klaidų lentelę). Sutvarkius failą į TOKS KOKS PRIKLAUSO, akurat, potenciko bėda. Savininkas panikoje, nes nesenai turbo tvarke (aiško potencika sena pailiko). Anyway, pasiuliau keisti i kita naują kinišką(50/50 kad veiks) arba užsakinėt naują originalų su vakumo valdymo rezervuaru (180e). Žmogus: O gal yra galimybė kažka dar padaryt? Matosi iš kalbos kas antras žodis jau PEŽO GAVNO (vos ne metai sudėjus vargo). O dar lemputės stabdžių kartais neveikia. ELEKRONIKOS hemarojus. Čia jo žodžiai. Spjaudėsi ir pan. Sakau palik mašina, lupau lauk potencika(aisku vartai nuciulpti ir OIJ kaip smagu) pravaliau 1000 kartu pramankstinau, pratestinau. Is 20 paspaudimu 1-2 kartai FAIL. Surinkau, sutvarkiau vakuumus, fsio masina vaziuoja, zmogus dziaugias. Bet paaiškinta, tai tik laikinas sprendimas.

 

Išaiškinu, kad čia ne pežo gavno, o meistrai ir svarbiausia... PATIKRINUS PAGAL VIN ir pagal kompu įrašus - RIDA turėtų būti virš 350000km. Blyn. sakau kiek mokejot. Sako 18000 litų. Prieš 7 METUS????? sako jo. Su 50 000km rida? WTF. Mano katiliukas VERDA. Nes pežo matai gavno ir prie 70 000km reikia keisti turbina ir reikia FAP remontuot. ŠAIZE. Tada rinkos kaina ėjo apie 25 000-35 000lt, nekalbant jau apie kad čia kosminė rida. Na bet nupirko žmogus ir dar sugebėjo kažkaip 5 metus nieko neremontuot. Taigi, nėra tas Pežo toks blogas. Blogas mastymas, požiūris ir NAIVUMAS, JUODAS naivumas. Ir tas pasakymas: "BET MAN SAKĖ kad tikra rida". Arba: "JUK NE RIDĄ PERKI O ŽIŪRĖK Į BENDRĄ STOVĮ" - žinot ka, tada Jums taip ir reikia. Nudegsit 1,2,3,4 kartus, gal pasimokysit pirkdami daiktą PIGIAI ir LAAAAAABAI gerą. Žmogui atskleidus visas tiesas apie mašinos istoriją ir šiaip atvertus į + - teisingą mastymo kelią, stovi jis pas mane, veidas baltai žalias. "I KU MONEJ SIULA DARYYTEE?".  Na sakau dabar mašina važiuoja, bet nežinau ar ilgai, nes čia tik laikina pagalba, reikia užsakyti dalis ir keisti. OK sako. Neskambino vos ne metus. Ana savaite pasireiskia. Ai jau puse metu netrauke taip kaip turi traukt, bet sako pofig. Jei ismeta klaida ant skydelio, tai po kurio laiko dingsta. Na taip ir turi but pas Siemens SID803. Aišku po tencikas blūdija. Ale brangu detalė + pakeitimas. Vėl tą pačią operaciją atlikus - požymiai dabar jau trubina nebeužkelia daugiau 1800Mbr nei tiesiogiai vaakuma padavus nei per reguliatoriu. Žodžiu arba užtuko reguliaciniai sparneliai turbos arba nuotekis oro. Oro nuotekio ner. Nuo važinėjimo su nepilna galia ARBA dėl blogos restauracijos dabar vėl reikia remontuoti TURBINĄ. ŽMOGUS melynai žalias man beria į ausis O SAKEI PEŽO GERA MAŠINA. WTF. O kad jam aiškini valandą laiko, jog reikia susitvarkyti iš karto, tia ne, kol važiuoja tol GERAI. Visiem darbam (čia įskaičiuota ir mano labdara) sukišo arti 1000e per 2 metus ir dabar nusimato dar 400-500 su turbo. PEŽO GAVNO.... O skydelyje IDEALIAI ŠVYTI 81200km. BULL SHIT. Sako neberemontuosiu, nes galo nesimato ir PEŽO nebepirksiu NIEKADA GYVENIMA TO ŠŪŪŪDO.

 

Norėtusi paimti gero šampūno ir išplauti jam galvą. Nepiktybiškai, nieko prieš tokius asmenis neturiu, tiesiog, padaryta klaidu:

 

1. Nupirkta mašina 40% mažesne nei rinkos kaina;

2. Rida visiškas absurdas (vėlgi pririšant prie kainos);

3. Pagrindine bėda dėl tolimesnio N servisų ir N LAIKO - šūdrankių programuotojų NAGAI;

4. Restauravo turbiną už 350eur (čia su nuėmimu), kai normali turba su garantija viena be pakeitimo kainavo 400e - pakeitė be potenciko ir dar nežinia kokiom dalim, nes atlaikė tik ~10k

5. Nenorėjo uždakinėti nei "kiniško" nei su visu valdymu potenciometro, nes po mano pravalymo "GARA YR";

6. Dabar mašiną nori varyti į laužyną, nors realiai reikia tik turbiną pakeist, visa kita melač.

 

Jo žodžiai: "visa mano giminė sako pežo gavno".     KRC KEEEEEP GOING, so far so GUUUT.

 

Dar kart, nieko asmeniška, tiesiog. Sorry už OFFTOPIC, bet jei esi ubagas(plačiaja prasme, gyveni ne pagal galimybes), tai nereiškia, jog jei radai kažkieno numestą daiktą už pusę kainos ir jis tau nekels bėdų. Geri daiktai nesimeto, juos arba perka arba vagia(aišku lietuviai).


Šį pranešimą redagavo Laimonas: 2016 lapkričio 02 - 11:09

  • 5

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#6 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 lapkričio 02 - 11:12

Laimonui reiktu rasytoju buti, grozine auto-literatura :D Tiek prirasyta ir viska buvo idomu skaityti. :) Ir viskas so fkucking true :)))


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#7 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 lapkričio 02 - 11:16

Nu vyrai, nesisiokit prieš vėją :D  Kad ir kiek besistengt pasekmės aiškios  :unsure:


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#8 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 lapkričio 02 - 11:23

Nu vyrai, nesisiokit prieš vėją :D  Kad ir kiek besistengt pasekmės aiškios  :unsure:

 

Jop, yra NORMALIU TAJUOTŲ ir pulksVAGINŲ, kam čia tuos francūzus kišt. Bepruotę tėkri.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#9 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2016 lapkričio 02 - 11:42

Nu bet sutikim, kad p407 modelis nėra vykęs. Yra pas  :pug: ir gerų modelių - yra ir nenusisekusių. Kaip pvz. 605, 406 žmonės dar iki šiol geru žodžiu mini. Kad jie visi gražus ir modernūs tai niekas neginčyja. Peace. Biški mažiau fanatizmo  :beer:


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#10 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 lapkričio 02 - 11:46

Nu blyn, pas mane atvarė vakar 307 su RHSu. Sušilus mašina visiškai netraukia, turbė neįpučia daugiau 1100mbar, nors reikalaujamas būna ir 1,8, ir 1,9. Kuro dozė aišku užkyla iki 35-50, tai dūmais pilasi, netraukia, bet jokios klaidos nemeta. Buvo krūva senų klaidų apie tai, kad atjungta matuoklė, atjungtas temperatūrinis ir dar kažkas, bet jos senos ir nusitrynė, o naujų neatsiranda. Nuėjau į FAP parametrus, abi temperatūros 752C. Labai gražu, jaučiu bus irgi klaidų lentelė apmažinta "santūriai" :)

Visa bėda, kad išmoko tokie, kaip aš, su Galleto perrašinėti flashą per OBD, itin paprastai ir greitai, tai ir perrašinėja. O aš todėl ir neperrašinėju, ir varau kitiems, kad kolkas dar mokėčiau tik perrašyt, o ne GERAI PERRAŠYT.

Problema čia aišku ne tame, kodėl netraukia, bet...

 

Laimonai, aš dėl tokių piliečių jau seniai nebesistengiu. Vistiek nieko gero, kad ten jam ką gero ir padarysi, nesigaus. Pasiūlai kokybišką paslaugą, arba tinka, arba netinka. O ten valyt, mankštint judint, tai tas pats kas stabdžių suportus surūdijusius mankštint ir su WD purškaliot - padeda dviem savaitėm arba dviem dienom, jei palija. O tada dar už kaltą lieki, kad nemoki dirbt.

Už tai 407to salono sklendės ir voliojasi, nes niekas už jas mokėti nenori. Ir kuo toliau, tuo labiau nenorės :)

Čia yra skirtumas tarp prancūziškų bolidų ir kokio ten pvz MB vadeliotojų. Kad mersistas žino ir yra nusiteikęs, kad jei sugedo, tai reikės remontuot ir kainuos. O pežistas 90proc atvejų tikisi, kad suremontuot 407to trauką kainuos tiek pat, kiek suremontuot 405 1.9TD trauką, t.y. išmankstint atvirai strigusį save valdantį wastegate'ą, ir pakeist į naudotą kuro siurblio guminę membraną, kuri užpūtus turbei kelia kuro normą :D


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 lapkričio 02 - 11:47

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#11 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 lapkričio 02 - 13:04

Bet is tikruju tas posakis, kad kokia liaudis tokia ir valdzia, gerai atspindi situacija su servisais ir meistrais arba sudarankiais. Zmones gi patys is esmes nori kad juos apipisi$etu. Jie nenori tvarkingai, nori, kad pigiau, nori chaliavos, nori greitai...Tvarkiausi masina pas Pauliu ant dienu, na taip, teko palaukti pora sav., uztat gavau pakaitine ir atgavau idealiai vaziuojanti peugeota, na taip, teko knistis i kauna, ot tai beda :D uztat sudejo vos ne idealius purkstukus ir siurblio voztuveli aptvarke (taip taip, del uzkeltos galios tenka dazniau su kuro sistema santykius aiskintis) - su tais siurbliais butumem zaide iki pazaliavimo, nes vienas jau buvo pakeistas ir jo irgi neuzteko (slegio trukumas uzmynus tapke). Na zodz, palikau 100eu, dar skaityk pora eu nuolaidos gavau, 40eu darbas, 60eu siurbla (na kaip donorinis, ale). Isvaziavau patenkintas, o svarbiausia ner jausmo kad i ausys primyzo,ir rolton bomzpakio makaronu ant ju prikabino. O toliau jau kiekvienam savo isvadas darytis... :)


Šį pranešimą redagavo PhanT: 2016 lapkričio 02 - 13:07

  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#12 talbotas

talbotas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.178
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:407 2.2 benzo

Parašyta 2016 lapkričio 02 - 16:26

Nu bet sutikim, kad p407 modelis nėra vykęs. Yra pas  :pug: ir gerų modelių - yra ir nenusisekusių. Kaip pvz. 605, 406 žmonės dar iki šiol geru žodžiu mini. Kad jie visi gražus ir modernūs tai niekas neginčyja. Peace. Biški mažiau fanatizmo  :beer:

Nesutiksiu, vykes tas 407 modelis ir net labai.


  • 0

#13 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.128
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2016 lapkričio 02 - 16:30

talbotas, matai kaip yra, pagal statistika nera labai vykes. Bet tai statistika. Kiti vazineja su 407 ir vrago nemato, kitas prisiskaites kad cia bedu beda ne masina vos tik koks shudniekis islenda iskart pradeda panikuot ir rekt kad oij pezo reno... nors jei pulksvaginai tas pats nutiktu ir net remontas daugiau kainuotu BUTU NORMALU, nu sugedo, tipo parodykit masnina kuri negenda :doh:


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#14 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.921
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2016 lapkričio 02 - 19:12

Na dar klausimas, ar 407, ar tas jūsų liaupsintas 605 statistiškai labiau nenusisekęs... :)

Aš niekada negaliu klausyt ir mano veidas visada pasidaro rūškanas, kai žmonės pradeda kalbėti apie automobilių patikimumą. Esu matęs draugo pavyzdžiu, koks kantrus yra NESUDROŽTAS Hyundai Lantra senolis, liaudies prakeiktas senas korėjietis. Savo pavyzdžiu, kokie kantrūs yra NESUDROŽTI Citroen BX ar XM, kur irgi liaudies prakeikti. Ir esu matęs, kaip laimingas rajono pilietis nusiperka antrą golfą ir neišlipa iš remontų, nes byra viskas iš eilės. Ta prasme netgi tokios detalės, kokių tame golfe neturėtų būti :D

Visos mašinos genda. Daugiau genda tos, kurios turi daugiau ir sudėtingesnių detalių ir mazgų. NES TIESIOG TAI LOGIŠKA. Jei norite, kad mažiau gestų ir pigiau kainuotų remontas, tai elementaru, kad perkate ne 508, o 308. NAUJĄ, IŠ SALONO. O naudotas laikys taip, kaip pasiseks nupirkti, t.y. nuo to, kiek tiksliai pavyks apžiūrėti ir įvertinti, ir aišku nuo sėkmės.

Visi važiuoja ant 1.6HDi variklio. O šiaip ten super geras variklis. Traukia puikiai, rida, normaliai prižiūrint, beveik tokia pati, kaip seno RHZ dvilitrio. Kas jį sudrožia? Pirma, tai gamintojo 30kkm tepalų keitimo intervalas, esant vos 3,8l tepalo, antra - varijotas lietuvis, lenkas, bulgaras ar dar kas, kuris nusiperka jau sutrintą ir dar toliau drožia, nesigilindamas, veikia ten ar neveikia kas nors išvis... Lygiai kaip ir 2.7HDi. Lyginant su senu 2.5TD, tai dar puikesnis variklis. Tik kad varijotai nesugeba prisižiūrėt dėžių ir keikiasi, kad trapūs alkūniakai. Taip, senas ES9 benzas su 4HP20 automatu, smūgiuojančiu tiek, kad užsifiksuojaa saugos diržai arba trenkiesi galva į vairą, alkūninio veleno nesusilaužo, bet tai nereiškia, kad tokie turi būti ir visi kiti. Važinėti su smūgiuojančiu automatu, nepučiančia turbina tai beveik tas pats, kas po rimtos avarijos toliau nesigilinant važinėti.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2016 lapkričio 02 - 19:13

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#15 Marius21

Marius21
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 781
  • Vieta:Vilnius-Elektrėnai
  • Automobilis:Peugeot 406 Coupe 2.9 v6 SE restyled,Amvar suspension,H&R lowering springs,variable power steering

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 08:42

Skaudžiausiai manau nudega žmonės būtent pirkdami šias auto,nes mąstymas jų yra,kad jei prancūzišką,tai pigiai.Paskutinis įvykis,ką girdėjau,tai,kad tėvuko pažįstamas sugalvojo pirkt 407 už 1,7~2k euro(nu nes už tokias sumas stovi jos autogide ir t.t),o už tokią sumą visi žinom kas bus :D
  • 0

#16 mindo79

mindo79
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 18
  • Automobilis:Peugeot 407

Parašyta 2016 lapkričio 03 - 09:10

Manasis 407 2,0HDI, pirktas LT salone, dabar 108000km, siai dienai pakeista 2 komplektai kaladeliu. Tepalai keiciami kas 15t. Nieko daugiau :)  (teisa ausinimo stabdziu ir stiprintuvo skysciai 1 karta keisti taipogi...)


  • 0

#17 KarolisK

KarolisK
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 10
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 06' 2.0HDi 100kW ir Citroën C5 Exclusive 2.0 HDi 120kw 10' Auto

Parašyta 2016 lapkričio 04 - 10:22

Na ir tema čia užvirė. Savuoju 407 esu labai stipriai patenkintas. Eksploatuoju jį nuo 2012 metų. Čia žiopliausias ir brangiausias remontas kurį teko atlikt per visą laikotarpį. Šio brangaus remonto buvo galima išvengt teisingai pasirinkus meistrus, kurie tikrai išmano ką daro. Sekantis auto tikriausiai bus 508, tikriausiai nenusileis 407 :D
  • 0

#18 Vaaaldas

Vaaaldas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 987
  • Vieta:Lietuva, Vilkaviskis
  • Automobilis:Peogeut 406 1995

Parašyta 2016 lapkričio 04 - 12:34

Nu cia jus uzdavete darbo Moderatoriams.Nematau paskutiniuose postuose'' tepalo ausinimo bakelyje''.Paskutinius postus , skaitau nuo #5 ,reiketu perkelti  i tema  apie Peugeot 407.


  • 0

#19 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2016 lapkričio 04 - 13:32

Nu cia jus uzdavete darbo Moderatoriams.Nematau paskutiniuose postuose'' tepalo ausinimo bakelyje''.Paskutinius postus , skaitau nuo #5 ,reiketu perkelti  i tema  apie Peugeot 407.

Cia temos pavadinimas neatspindi jos esmes. Gavosi "pasidalink ispudziais" tema, autorius nuo to ir pradejo, tai nelabai yra ka moderuoti :)


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm





Taip pat pažymėtų su viena ar daugiau šių žymių: RHRhdi, tepalas, ausinimo, ausintuvas, 2.0

Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0