krentant variklio silumai nebetraukia
Started by
fanrulz
, 2014 Jun 13 20:42
10 replies to this topic
#1
Posted 2014 June 13 - 20:42
Tai va yra tokia beda, uzsikuriu auto vaziuoju normaliai, variklio siluma sila stabiliai ant duju traukia gerai. Bet pasiekus 90 c ir dar pavazinejus pradeda temperatura kristi iki 70c, tada prasideda auto trukciojimai trauka dingsta ant duju, perjungus ant benzo viskas gerai, bet siluma variklio nepakyla, kol nepradeda siluma vel kilt tai ant duju traukos nera. Tepalu siluma apie 85 o variklio 75 palieka. Kas cia gali but? Dujos tiesiogines 3.0 v6 24valve Pugas. AR pades duju diagnostika ir ju sureguliavimas kompu?
#2
Posted 2014 June 14 - 20:28
Tai gal kas buvo susidure su tokia problema? Dar bandziau siandiena tai perjungus ant benzo variklio siluma vel sila, perjungu atgal ant duju vel atsala, nejau cia per daug duju pucia ir jos saldo sistema?
#3
Posted 2014 June 17 - 06:45
Kai netraukia ir trukcioja paziurek ar duju reduktorius karstas. Kazkaip abejoju kad tokia jegaine kaip kad 3 ltr atsaldytu duju reduktorius. Greiciau su termostatu problemos ir kaip tik nepasyla reduktorius ir negarina duju, todel ir trukcioja bei nevaziuoja.
Citroen C8 2,2HDI
#4
Posted 2014 June 17 - 10:00
o kokios problemos del to termostato gali buti?
#5
Posted 2014 June 17 - 12:12
Kai jis visąlaik atviras - nuo dujų reduktoriaus tikrai gali neužtekti variklio šilumos išlaikyti karštus abu aušinimo sistemos ratus ir dar garinti dujas. Dėl to pradeda nešilti visai salonas, tuo pačiu ir dujų įranga, kuri jautresnė, pradeda prastai dirbti. Pas mane taip būna netgi ir su puikiai veikiančiu termostatu, bet tai tik žiemą, kai temperatūra -15 ir šalčiau, nes varikliukas mažas 1,4i ir mieste neišgeneruoja tiek šilumos mažais sūkiais. Išlėkus į trasą - Taškentas. Tik kad kadangi įranga sena šlanginė - su trauka problemų nebūna, bet salonas sunkiai šyla. O jei įranga purkštukinė - būna ir nelabai šaltas dujas ir mažus jų kiekius mėgstančių purkštukų.o kokios problemos del to termostato gali buti?
Bet šiaip, jei į reduktorių patenka tikrai 75C temperatūros aušalas - to daugiau, negu pakanka. Normaliai, turėtų užtekti ir kokių 40-50C padoriam darbui. Gal visgi susižiūrėjęs temperatūras ir termostatus, nuvažiuok ir pas dujininkus pasišnekėt.
Edited by tadas1991, 2014 June 17 - 12:14.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Posted 2014 June 17 - 13:46
Nuvaziavau pas dujininkus, tai pasijunge kompa pakukino varikli, sako ledas idealu. bet jiems ir negaliu to parodyti nes temperatura nebuvo pasiekusi 90 c ir ji nekrito zemyn. Net nezinau kaip jiems ta reikia parodyti
#7
Posted 2014 June 17 - 14:02
Temperatūra kristi savaime neturi. Kartojam - žiūrėk termostatą (jis atsakingas už stabilią temperatūra aušinimo sistemoj) arba temperatūros indikaciją.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#8
Posted 2014 June 17 - 18:48
Termostatas neturėtų šitaip pūliuoti, noriu - atsidarau, noriu - užsidarau. Manau, kad nusibaiginėjantis termostatas arba visai neatsidaro (užkaitimas), arba jau nebeužsidaro (neužkaista).
Reikėtų diagnostiką daryt, tik ne pas dujininkus. Gal kažkuris temp. daviklis durniuoja, siunčia kompui klaidingą info, kuris savo ruožtu balamutija dujų kompą.
Pradžiai profilaktiškai derėtų pravalyti visų trijų daviklių fyškes, supūsti el. jungtims skirtu purškalu...
... labai piktas diedas...
#9
Posted 2014 June 17 - 19:09
kur tie davikliai randasi?
#10
Posted 2014 June 17 - 19:20
... turėtų būti prie termostato. Bent jau pas 4-cilindrį ten yra. Šešiukės varianto neteko tyrinėti...
... labai piktas diedas...
#11
Posted 2014 June 17 - 20:09
dekui, reikes patirinet, pokolkas siomis dienomis kaip ir normaliai vazineju su tom dujom. gal pasitaise
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users