Tas vunduo ir bus toliau sėkmingai, deja. Iš savo patirčiaus su P205 galiu pasakyt kad reikėtų paieškot "bumbt" į kokią tai aptamobilio galinę dalį šaknų... Man nei naujesnė bagažnyko guma, nei matomų skylučių bagaž. dangtyje šalinimas nepadėjo... Pirmajame 205-ame - ar vasara, ar žiema - H2O buvo gausus - tiek kondensatas, tiek tiesioginius vanduo , kaip matėsi. O bumbt, kaip su specais įžiūrėjom - buvo 1 x galas ir 2 x priekis pagal maskuočių turinį. Visa laimė padangų neėdė, mašinos po kelią labai nenešiojo. Antrame savajame 205-ame atradau tik parūdijimą gal. kairiojo rato arkoje toj vietoj , kur tiesiai į galinį žibintą žiūri. Užsukau skardą ant hermetiko išlankstęs pagal kampuotą tos vietos kontūrą - tai po šiai dienai dėl tos pusės sausa. Bet priešingoje - tai po didesnio lietaus ar temperatūrų staigaus pokyčio keliasdešimt gramų - pasitaiko. Jei apie bagaž. dangtį kalbėtume - tai jis jei įsileidžia pro išorę kiaurymių (būtinų pagal konstrukciją kieno tai tvirtinimams) iš lauko pusės tą vandenių, tai tam dalykui yra nubėgimo kiaurymės apatinėje formos/standumo briaunoje; tik nedadarymas pas 205-ą toks , kad jos suorientuotos į apačioj einančios sand. gumos viršutinę dalį (tvirt. ant kėbulo), kur nuo ten dar nubėga žemyn. Ir kaip geometriškai išsiaiškinau - deja, ne visas vandenius gali, pabrėžiu - gali subėgti į išorę, bet gali kliūti ir į vidų. tokia jau konstrukcija durelių ir prispaudimo vietos. Bei priklauso kiek milimetro ten dalių sujudintos ar išklibinta ta bagažinė - gali vykti drenavimasis neprognozuojamai "linksmai". Tai vat, kas liečia 205-ą, o techniškai ir 307-o kad ir universalo bagažinės dangtis sumeistrautas panašiai... Žinoma jis storesnis, spynelė rimtesnė..., guma taip pat. Reik labai kruopščiai aiškintis: pradedi nuo gumos bagažinės sandarinimo , baigi kuom erudicija leidžia...
Jei pedalai spaudomi buratino - lai anas meldžiasi, kad Papa Karlo anrtą gyvenimą išdrožtų