Pasakoju: yra toks dalykas - angliskai jis - swirl valve, placiau apie beda - http://www.frenchcar...c99e5e45ee5fd4e cia zmones issprende ta pacia beda. tai va is to swirl valve iseina slangute vakumine ir ji jungiasi y kita kazkoki dacika, ten uz oro filtro dezes jis randasi, ir meistrelis lupdamas lauk filtro deze nulauze slangute vakumine, ta slangute uzkiso matomai specialiai tarp kitu vakuminiu, nes ju ten gal 4 ar 5 vaiksto, uz tai as jos ir nemaciau, kada supratau kame reples gali but - atradau, suklijavau ir vualia neber check engine, jokiu fault o traukia kaip malonu vel... ne be reikalo diagnostika rode turbinos perputimus, o kad perputimas nesugadintu matoro variklis ribojo galia. As tikejau, kad tai meistrelio kalte, o ne pezo, nepavede manes nei kart (apart kad sankaba parejo, bet pats kaltas, atideliojau vis remonta) ir tikejau kad ne masina, nes tik pasiemuis is meistro si beda iskart atsirado. Gerai sako anglai, kad HDi vaziuoja tik ant turbo ir vakumo.
Nerisliai as cia bet, suprast eina, sorry
Na ir pas ana cipuotoja Klaipedoje nebereikes masinos varyti... I getz bier today, good lad.
Edited by kujuots, 2015 September 17 - 15:34.