2013 metų liepą restauravo vairo traukiu antgalius, jei neklystu, sumokejau 90 lt už abieju nuemima-restauravima..Nuo to laiko pravažiuota 40k km, nieks nekliba, ir keista- niekas neišsinėrė..
Tau gerai, o aš turiu du pažįstamus, kuriem išsinėrė, o kitam žmogui, kurio tiesiogiai nepažįstu, bet per du ar tris ryšius yra, LTūškės šarnyras restauruotas posūky išsinėrė ir mašina virto į griovį. Mirt lygtai nemirė, bet pataluose kurį laiką praleido.
Net jei tai atvejai vienas iš dešimt tūkstančių, man tai per didelė rizika.
Prisižadėjau, kol bus naujų detalių normalios kokybės, kad ir daug brangiau kainuotų, su atsakingiausių važiuoklės dalių restauravimais neprasidėti. O pasirinkimas čia kiekvieno asmeninis. Aišku, tol, kol koks posūky subyrėjęs nenuneša kitų kelio naudotojų nuo vaizdo.
Man kažkaip su senoliu bolidu be "Crumple zone"ų, Airbago ir ABSo ramiau važinėt, negu kad į mašiną su Airbagais ir ABSais susidėčiau restauruotus antgaliukus.
Aš jau nekalbu apie tokius servisus, kurie restauruodami antgalius savo darbą padaro ar nepadaro gerai, bet nepriveržia kontrės. Tokį atvejį šią vasarą pats turėjau, kai po važiuoklės remonto servise, nuvariau tetutės mašiną į TA, kur senolis tikrintojas porą minučių nesuprato, iš kur kliba, kol nerado, kad nesuveržtas sriegis... Žmogiškasis faktorius.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2015 gruodžio 01 - 11:53