Peugeot 407 2.2 benzinas 120kw. Reikia pagalbos
#1
Parašyta 2017 sausio 02 - 19:17
#2
Parašyta 2017 sausio 02 - 19:46
Apatinio be spec irankiuko neuzplintuosi nes ten ir mm daug ka duoda, apacioje turi rasti skylute uzplintavimui (jis yra uz pusasio is vidines puses prie pavaru dezes, ten tik skylute pamatysi su veidrodeliu, ir kaip sakiau su bet kuo neuzplintuosi).
Peugeot 406 2001 m. 2.0 HDI 80 kW
Peugeot 206 XS 2001 m. 1.4 benzo
#3
Parašyta 2017 sausio 02 - 19:52
Fiksuojasi smagratis.Negalima atsukineti apatini alkuninio veleno skyvo varzta, kol neizfiksuosi smagrati.Reikia specialaus prietaiso jam uzfiksuoti.Jeigu nekeitei panasiam motorui dirzo , geriau nelysk.Jo isstatymas ir itempimas yra gan sudetingas procesas ir viskas turi labai tiksliai tikti.
#4
Parašyta 2017 sausio 02 - 19:58
Kai turi specialių įrankių dėžutę, tai nieko ten sudėtingo. Esu padaręs ir be įrankių, tiksliau su savos gamybos improvizuotais įrankiukais. Bet geriau nereikia.
Jei alkūninio didysis škyvas prisisuka keturiais 13mm galvučių varžteliais, tuomet centrinio varžto nereikia atsukinėti ir skriemulyje būna skylė kaiščiavimui, tai kaip ir problemos nėra, jei riebokšlis nebėga.
Bet jei tas škyvas prisisuka tuo pačiu centriniu varžtu, tai jį atleidinėti, neturint smagračio kaiščio - truputį rizikinga. Ne vienas yra prisilankstęs vožtuvų...
Visa magija yra ne tame, kad būtent to kaiščio reikia nustatymui tikslios vietos, bet kad tas nustatymas ir rimtas užfiksavimas yra itin svarbus, nes alkūninio dantytas skriemuliukas neturi šponkės, sukinėjasi ratu, todėl galima labai prigrybauti lengvai, ypač keičiant su baltukais arba žiūrint fazes atsidarius dangtelį ir bandant pataikyti taip iš lempos.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 sausio 02 - 20:00
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#5
Parašyta 2017 sausio 02 - 20:01
#6
Parašyta 2017 sausio 02 - 20:02
Jau atsileidai tą varžtą?
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#7
Parašyta 2017 sausio 02 - 20:03
#8
Parašyta 2017 sausio 02 - 20:14
Teks nusipirkti arba pasigaminti tokių įrankių komplektuką. http://www.sealey.co...productid=12262
Tau realiai reikia tikrai tų kaištukų velenėliam, kas yra paprastai ir pačiam pasigaminama. Ten kiek pamenu galvoj skylės apie 6mm, o skriemuliuose didesnės keliais milimetrais, tai galima tiesiog ant varžtų užsisukt veržlės ir jas, kiek reikia, nusitekint ar labai skrupulingai nusišmirgeliuot.
O juodąjį alkūninio veleno/smagračio kaištį galima išsitekinti, atsitaikius matmenis gyvai.
Tikslumas labai svarbus geram variklio darbui, todėl centrinis varžtas užveržiamas pilnai tik iki galo teisingai sustačius, sulygiavus ir pagal tempėjo rodyklę teisingai įtempus diržą, tuomet turėsi pilnai gerą vožtuvų darbą.
O jei jau, be įrankių sustačius, prasukai starteriu ir neužsivedė, tai galima pradėti tikrinti vožtuvų sandarumą
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#9
Parašyta 2017 sausio 02 - 20:26
Gal kas parekomenduosite meistriuka siauliuose kuris suderintu deguma?
Gal kas parekomenduosite meistriuka siauliuose kuris suderintu deguma?
#10
Parašyta 2017 sausio 03 - 00:45
Šį pranešimą redagavo talbotas: 2017 sausio 03 - 00:46
#11
Parašyta 2017 sausio 03 - 08:55
Buvau uzkures,uzsikure.bet noriu kad viskas butu padaryta gerai. Ir dar klausimas kodel 2.2 benzinas saltas dirba kaip dyzelis kai pasyla viskas tvarkoj
Gal kas parekomenduosite meistriuka siauliuose kuris suderintu deguma?
Gal kas parekomenduosite meistriuka siauliuose kuris suderintu deguma?
Joks degimas nesireguliuoja.Reikia, kaip sake Tadas gerai uzdeti pagrindini dirza.
#12
Parašyta 2017 sausio 03 - 08:59
Barska faziu variatorius vts, reikia keisti nauju kaina jo apie 5OO EUR. Pakeitus dirba labai tyliai
Sekancius max 50 000km, tada vel keisti, arba uzmerkti akis ir vaziuoti (99% atveju)
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#13
Parašyta 2017 sausio 03 - 09:24
Sekancius max 50 000km, tada vel keisti, arba uzmerkti akis ir vaziuoti (99% atveju)
Pilnai sutinku su Laimonu.Jeigu uzveadus, variklis dirba normaliai,laisva eiga stabili, trauka esant aukstoms apsukoms normali, i gazo paspaudima reaguoja adekvaciai , tada tiksliai, uzmerki akis ir vaziuoji.
#14
Parašyta 2017 sausio 03 - 09:38
#15
Parašyta 2017 sausio 03 - 11:59
Sekancius max 50 000km, tada vel keisti, arba uzmerkti akis ir vaziuoti (99% atveju)
Na aš akių užmerkti tikrai negaliu, jeigu variklis dirba kaip dyzelis, pakeitus jau 30000 km pravaziavau dar kolkas nebarska, prades barsket keisim.
#16
Parašyta 2017 sausio 03 - 12:37
Na aš akių užmerkti tikrai negaliu, jeigu variklis dirba kaip dyzelis, pakeitus jau 30000 km pravaziavau dar kolkas nebarska, prades barsket keisim.
Na jei tepalus keisi ne kas 20 ar 15k o kas 8-10k, manau ir visus 100k gali atvaziuot. Bet ir siaip, ir su nauju vts tas 2.2 yra mini dyzelis Net ir senuose zurnaluose kai testuodavo naujus PSA bolidus su situo 2.2, visi girdavo uz dideli sukimo momenta, bet visi iki vieno buvo nepatenkinti jo garsumu. taip kad gali buti ir su 0km, visvien jis neadekvaciai garsus palyginus su kitais. Taip, tos tragedijos kai vts sudilus, tikrai nebera, bet as visada sakiau ir sakysiu, alsuoklis ir tas dyzelio garsas - didziausia beda. Bet tai nera kazkas tokio, kas darytu sita varikli blogu, anaiptol, variklis tikrai geras.
Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638
#17
Parašyta 2017 sausio 03 - 15:24
Gal kas Siauliuose tuos kaiscius ir viska man dutvarkytu?
Bandyk susirasti servisą, kuris bent seniau vadinosi "Pas Audro" arba meistrelį, kurio vardas Giedrimas. Jie dirba su Citroen ir Peugeot markės automobiliais. Apie vietą kažką tik esu girdėjęs, kad vietinai sako "ELNIO teritorijoje".
Jei patys nemokės ar įrankių neturės, tai gal nukreips pas kokį rimtą motoristą, kuris arba turi įrankius, arba sugalvos, kaip surinkti be įrankių.
Kitu atveju, jei nieko nerasi (girdėjęs esu nekart, kad Šiauliuose su šių markių remontu kai kuriais klausimais yra truputį problemų), galiu nebent pasiūlyti atitempti ant šniūro ar tralu į Kauną, pas Paulių (pauliusj forume) arba mane. Arba turbūt pajūris arčiau ir patogiau, tai gali pabandyt paskambint su Laimonu pakalbėt, gal jis nukreips pas kokį motoristą, kuris gali turėti tuos įrankius pajūryje.
Jei nerasi niekur kontaktų tų mano minėtų vietų, tai gal apsireikš čia forumietis Linas, katras Šiauliuose turi meistrų kontaktų nemažai, tai mažu ir nukreips.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#18
Parašyta 2017 sausio 03 - 15:42
Bandyk susirasti servisą, kuris bent seniau vadinosi "Pas Audro" arba meistrelį, kurio vardas Giedrimas. Jie dirba su Citroen ir Peugeot markės automobiliais. Apie vietą kažką tik esu girdėjęs, kad vietinai sako "ELNIO teritorijoje".
Jei patys nemokės ar įrankių neturės, tai gal nukreips pas kokį rimtą motoristą, kuris arba turi įrankius, arba sugalvos, kaip surinkti be įrankių.
Tas meistrelis randasi čia, andze o jei atrasi rimtus meistrus tai galėtum paviešinti jų kontaktus ateičiai, nes su jais beda čia aplink Šiaulius
Šį pranešimą redagavo Wycka: 2017 sausio 03 - 15:42
#19
Parašyta 2017 sausio 03 - 22:10
#20
Parašyta 2017 sausio 03 - 23:07
Wycka o tu Siaulietis?
taip, yra čia mūsų vienas kitas iš šio krašto
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0