Peršokti prie turinio


Nuotrauka

2.7HDi alyvos pasirinkimas

Kokia alyva tinkamiausia?

  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 102

#21 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2017 vasario 14 - 16:51

PauliusJ labai logiskai viska surase. O tie punktai, kur pakopinti buvo, as juos buvau skaites ir citru ir roveriu forume, visi tiki kaip i teve musu, bet ten net nespecui su logika man puse ju prasilenkia. Paulius labai graziai viska paaiskino.

As asmeniskai keiciu tepealus kas 10 k km, nes mazai vaziuoju labai, tai karta i metus ir gaunasi tas keitimas. Keiciu viska, tepalus, filtrus visus, tame tarpe ir kuro kasmet. Masina man sildyti nereikia, mano coupe yra elektriniai sildytuvai, tai uzkuri ir picia silta ora. VAziuoju ramiai kol neusyla variklis.

Tiesa, daznai trumpi atstumai, bet mato ir trasos. Kai variklis siltas, duodu pasportuot kartais proto ribose, sveika jam tikrai. O tepalus keiciu 5w30 liquid molly pagal gamintojo specifikacijas. Ir tpfu tpfu tpfu, jokiu bedu su varikliu iki siol. Beja, buvo luzes ausinio sistemos flansas, bet as ta pastebejau ta pacia akimirka, nes stovejau salia masinos prie parduotuves. 

FAP veikia, norejau jau du kartus isprogramuot, Taurius atkalbejo, sake jis veikia idealiai, tik del trumpu atstumu kiek dazniau regeneruoja.

EGR pasalinau tik nupirkes, sito gemaro nereikia, Taurius labai graziai isdeste argumentus, kodel jis blogis dar didesnis nei FAP. 

Svarbu sekti kad nepradetu smugiuoti APD, va sitas reikalas tikrai gali sulauzyti alkunini. Aciu die, pas mane 130 000 rida jau, taciau APD dirba kai laikrodis, ta prasme begius musa nejuntamai. 

Su egr'u kaip ir aisku, jo teorija nera tokia baisi...Tik praktikoje viska sugadina suodziu ir tepalu mixtura :) Jei to nebutu, tai speju ir galvos skausmo nebutu. FAP'as tiesiog slegi didesni ismetime sudaro...sakyciau turbai suktis lengviau, kai nera tos probkes. Kazin, kokie Tauriaus argumentai tam, kad palikti ji? Tiesiog, mazdaug ner ko liesti to kas veikia, ar yra dar kazkokie niuansai? :) Idomu.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#22 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2017 vasario 14 - 17:39

Jo argumentai palikti tik 2.7 HDI motore, ir tik tada, jei jis veikia idealiai. Ta prasme, 2.7 hdi turi tiek galios, kad jam labai nesunku sukelti tempertaura regeneracijai ir ispusti visa susikaupusi s lauk. Silpnesniem varikliam tai kainuoja daugiau sveikatos, labiau kencia turba, purkstukai, ir kadangi sunkiau regeneruotis, jis pas silpnesnius variklius greiciau kemsasi su visomis is to isplaukinaciomis pasekmemis. 2.7 ir kiti galingi varikliai tiesiog nuo FAP daug maziau kencia nei silpni. Todel jis ir sako, galim salinti, jei pinigu negaila, bus geriau be jo, bet labai nezymiai. Tai kol veikia, tai ir nelendu. O EGR Taurius isprogramavo man pirma diena po masinos pirkimo. Beje, be EGR sake ir FAP'ui dar lengviau regeneruotis. 


Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2017 vasario 14 - 17:40

  • 0

#23 Phantom-

Phantom-
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2007 2.2hdi daržinė

Parašyta 2017 vasario 16 - 21:26

O kokie tepalai priklauso 2.2hdi 125kw su fap'u? Tepaluose visiskai nesigaudau, tai jei galima su konkreciais pavadinimais, aciu :)
  • 0
Nuotrauka

#24 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 vasario 16 - 22:27

phantom - Total Quaryz Ineo ecs 5w30(low emission) kas 15k km.:)


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#25 Phantom-

Phantom-
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 103
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2007 2.2hdi daržinė

Parašyta 2017 vasario 17 - 07:48

Aciu ;)
  • 0
Nuotrauka

#26 PhanT

PhanT

    .

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.736
  • Vieta:..
  • Automobilis:Peugeot 508GT //// Peugeot 406 2.2 98kW

Parašyta 2017 vasario 17 - 10:50

Jo argumentai palikti tik 2.7 HDI motore, ir tik tada, jei jis veikia idealiai. Ta prasme, 2.7 hdi turi tiek galios, kad jam labai nesunku sukelti tempertaura regeneracijai ir ispusti visa susikaupusi s lauk. Silpnesniem varikliam tai kainuoja daugiau sveikatos, labiau kencia turba, purkstukai, ir kadangi sunkiau regeneruotis, jis pas silpnesnius variklius greiciau kemsasi su visomis is to isplaukinaciomis pasekmemis. 2.7 ir kiti galingi varikliai tiesiog nuo FAP daug maziau kencia nei silpni. Todel jis ir sako, galim salinti, jei pinigu negaila, bus geriau be jo, bet labai nezymiai. Tai kol veikia, tai ir nelendu. O EGR Taurius isprogramavo man pirma diena po masinos pirkimo. Beje, be EGR sake ir FAP'ui dar lengviau regeneruotis. 

hm, beje, dar  vienas mano argumentas butu mesti lauk fap'a, tai, kad gali "normalius" tepalus naudoti be jokiu low saps. Cia tik mano nuomone, bet labai didelis itarimas yra, kad mazinant kazkokiu tai priedu kiekiu aukojama tepalo bendra kokybe.


  • 0
2.2HDi 136ag/317nm@ ~200ag/410nm

#27 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 vasario 17 - 11:00

Butent, low saps labiau plaunantis tepalas, bet maziau tepantis. Kompromiso cia nera. NEMNOZKO BEREMENA nebuna. Ypac kai del perdaznu FAP regeneraciju ir netvarkingu mazgu  dyzelis patenka i tepala ir jo pradeda ne mazeti, o daugeti.


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#28 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.927
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2017 vasario 17 - 12:41

Tai va kokį tuomet tepalą pilti siūlytumėt tiems, pas ką originaliai priklausytų LOW-SAPS ir FAP filtras, bet dabar jau išmetimas dalinai (likęs tik katinukas) arba netgi pilnai laisvas?

Nes tiek PSA, tiek Total rekomenduoja tą patį INEO ECS net ir toms versijoms, kurios be FAP, ir netgi benzinams. Pvz, Princo EP6 varikliui, kuram šiuo metu remontuoju paskirstymą.

MC3 irgi yra LOW SAPS, Long Life irgi yra LOW SAPS.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2017 vasario 17 - 12:45

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#29 Laimonas

Laimonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.129
  • Vieta:Klaipėda/Gargždai
  • Automobilis:Peugeot 5008 GT-Line Plus

Parašyta 2017 vasario 17 - 13:40

Jei norima kad plautu labiau, tai pasilikti ties INEO ECS, jei tepimo, castrol ar mobil. As labiau linkes SVAROS atsvilgiu, tai pasilieku ties INEO ECS ;]


  • 0

Peugeot, Citroen, DS, Renault, Dacia - diagnostika. FAP, EGR programavimas, chiptuning. 8sesi70penki7638

autofrance.lt


#30 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2017 vasario 17 - 16:32

O jei keisti ta tepala grieztai kas 10 k km, tai gal ir nieko tokio jei ir be fap bus naudojamas gamintojo rekomenduojamas LOW SAPS?

Pas mane FAP aisku dar yra, ir as jau treji metai pilu va sita: http://www.oltrade.l...00-5w30-5l.html

 

Kol kas viskas ciki. Keiciu kas 8 - 10 k. km, nes prigasdintas esu kad sitam varikliui kritiskai svarbu dazniau keist tepalus. Blogai/gerai darau? 


  • 0

#31 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2017 vasario 17 - 16:50

pilstote ish tuscio i kiaura. pilama tai ka rekomenduoja gamintojas. Jeigu sunku susigaudyti ka rekomenduoja galima i rgamintoju parasyti elektronine uzhklausa su kebulo numeru duotu ir jums atrasys. Prisiklauses ash irgi tokiu ka pilti ko nepilti. Ce irgi nesenai girdejau kad sukepe variklio ziedai nuo 5w30 tepaliuko, supyle 5w40 baigesi dumas ir darbas variklio pagerejo. Meistras variklistas porino tokius reikalus. Nu nzn nzn. Yra klausimu, kreipiates i gamintoja

http://www.peugeot.co.uk/contact-us/

 kiek rashiau tiek atsakydavo, atsako per 2-5 darbo dienas. 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#32 Finalfour

Finalfour
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 467
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7 HDI

Parašyta 2017 vasario 17 - 17:02

Supranti, gamintojas ne visada teisus. Skamba paradoksaliai, sutinku. Bet - gamintojas atsako taip, kaip jis suprojektaves, su salyga kad viskas veikia idealiai. Gamintojas tikrai nedare testu ir netestavo savo 10 metu droztu varikliu su ispjautais FAP, uzglusintais EGR. O tokiu atveju visai gali but, kad tas gamintojo nurodytas tepalas, kuris idealus naujam su visomos veikianciomis sistemomis varikliui, dabar jau bus netinkamaas, o gal ir kenksmingas. Tad visai gali but, kad garazinis meistras, kuris kaip teve musu uzristomis akimis perinkineja siuos variklius, zino geriau, nei didziulis PSA koncernas.  

P.S. Tarkime mano meistriukas, kuris yra specas ant 2.7 HDI ir vos ne gyvena juose, teigia kad reikia tepalo pilti siek tiek virs normos ir keisti ji grieztai kas 10 k. km. Apskritai, nemazai to ka rekomenduoja gamintojas kaip elgtis su 2.7 hdi, yra neteisinga, nes elgiantis pagal gamintoja alkuninio luziai daznesni praktikoje, nei elgiantis pagal tai, ka padiktavo praktika aftermarkt meistrams. Sita informacija ne siaip is lempos, o parasyta luzusiu 2.7 hdi alkuniniu krauju :) Vat tau ir gamintojas :) 

P.S.2 Gamintojas teigia kad ir FAP bei EGR yra geris, nors akivaizdu kad yra atvirksciai. 


Šį pranešimą redagavo Finalfour: 2017 vasario 17 - 17:07

  • 0

#33 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 vasario 17 - 17:07

Žiedai ir viskas kepa ne nuo 5w30 ar 5w40, o nuo tepalo kokybės :) jei perki ten kas pigiausia iš visiško mineralinio mėšlo padaryta, tai ir baigiasi tie varikliai. Jokio ten visiškai skirtumo nėra ar w40 ar w30. Ir žinoma gamintojas rekomenduoja tą - kuris jam daugiau pinigiukų primeta į kepurę :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#34 Bivainis

Bivainis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.879
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Citroen C5 2HDi 2006 m.

Parašyta 2017 vasario 17 - 17:15

Žiedai ir viskas kepa ne nuo 5w30 ar 5w40, o nuo tepalo kokybės :) jei perki ten kas pigiausia iš visiško mineralinio mėšlo padaryta, tai ir baigiasi tie varikliai. Jokio ten visiškai skirtumo nėra ar w40 ar w30. Ir žinoma gamintojas rekomenduoja tą - kuris jam daugiau pinigiukų primeta į kepurę :)

Tai pvz. kokių gamintojų alyva yra mėšlas?


  • 0
BALDŲ PROJEKTAI IR GAMYBA

#35 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 vasario 17 - 17:30

Tai pvz. kokių gamintojų alyva yra mėšlas?

Nerenku ir nekolekcionuoju pavadinimų. Bet esmė - pati pigiausia. Pvz. nuvažiuoji į kokį turgų, tai ten tokios alyvos žmonės stumdo, kad nesi nei matęs, nei girdėjęs pavadinimų. O pvz. ir kokių žinomų gamintojų Castrol, Mobil mačiau pardavinėja vos ne ant 50proc. pigiau nei parduotuvėj su nuolaida. Tai sorry, kas čia per stebuklai :)

Kažkaip žmonės galvoja kad jei ant alyvos bačioko parašyta ten koks 5w30, tai koks skirtumas kiek ji kainuoja ar 1,5euro už litrą ar 5e - tai ji bus visiškai identiška. Taip pat su dalym ir viskuo kitu.

Buvo prieš gerą gabalą metų kažkoks alyvos "brandas" (ar tik ne Pemco) pagautas perdirbantis atrabotkę (t.y. perkošdavo tepala per filtrus ir atgal i parduotuvę). Va tada ir dega ir užsilenkinėja varikliai :)


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#36 pauliusj

pauliusj
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.751
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Lancia Lybra 2.4 JTD

Parašyta 2017 vasario 17 - 19:08

diawollo, alyvos regeneracija yra normalus procesas ir daug kas taip daro..i senus triperius tokia alyva pilk ir nesuk sau galvos...pvz.: Kaune Zalvaris is atrabotkes alyva gamina, vadinasi ji motec ar kaip tai panasiai..tai ten visokiem seniem 1.9tdi simtas metu. pil ir lek, o normalias auto, reikia ir normalios alyvos..


  • 0

Visos automobiliu remonto paslaugos. Diagnostika, prieziura ir remontas. 861396343 Kaunas


#37 Vyciuz

Vyciuz
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.483
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Parašyta 2017 vasario 17 - 21:51

Svarbu su ta alyva nepapult ant padielkos kas dabar pakankamai daznas ir realus dalykas....taip kaip kazkada macimos lentynos buvo uzpildytos lietuviska degtine pilstyta garaze:)
  • 0

Peugeot 407 Coupe 2.7HDi

Citroen DS5 14' 2.0 HDi

Peugeot 406c 2.2HDi

 


#38 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2017 vasario 18 - 00:00

diawollo, alyvos regeneracija yra normalus procesas ir daug kas taip daro..i senus triperius tokia alyva pilk ir nesuk sau galvos...pvz.: Kaune Zalvaris is atrabotkes alyva gamina, vadinasi ji motec ar kaip tai panasiai..tai ten visokiem seniem 1.9tdi simtas metu. pil ir lek, o normalias auto, reikia ir normalios alyvos..

Zalvaris negamina nieko, tik surenka ;) 
 


Diawolo, ne taip supratai ta koshima. Alyva surenkama, tada refrakcineje kolonoje panashiai kaip nafta alyva perdirbama. atskiriami lengvieji vandeniliai, lengvosios bazes, bitumas, shudas ir t.t. ir tada ta jau vadinama bazine alyva maishoma su tam tikromis medzhiagomis ir velgi paleidzhiama i pasauli. Amerikoje taip jau senai daroma. 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]


#39 diawollo

diawollo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.928
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Volvo S60 D5 120kW

Parašyta 2017 vasario 18 - 00:08

Zalvaris negamina nieko, tik surenka ;) 
 


Diawolo, ne taip supratai ta koshima. Alyva surenkama, tada refrakcineje kolonoje panashiai kaip nafta alyva perdirbama. atskiriami lengvieji vandeniliai, lengvosios bazes, bitumas, shudas ir t.t. ir tada ta jau vadinama bazine alyva maishoma su tam tikromis medzhiagomis ir velgi paleidzhiama i pasauli. Amerikoje taip jau senai daroma. 

Tai čia prabangiai ir gerai perdirbama alyva. Aš kalbu apie patį pigiausią - kai praleiždia pro filtrus ar dar kokius reagentus, kad surinkt suodžius - kad dingtų spalva atrabotkės. Tai čia tokia alyva turbūt ir eina i visokias padielkas..


  • 0

 Peugeot 406: 

3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI


#40 kokonas

kokonas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.002
  • Vieta:Kaunas ir Shilute
  • Automobilis:Citroen C5 ir Peugeotas 307

Parašyta 2017 vasario 18 - 00:12

Supranti, gamintojas ne visada teisus. Skamba paradoksaliai, sutinku. Bet - gamintojas atsako taip, kaip jis suprojektaves, su salyga kad viskas veikia idealiai. Gamintojas tikrai nedare testu ir netestavo savo 10 metu droztu varikliu su ispjautais FAP, uzglusintais EGR. O tokiu atveju visai gali but, kad tas gamintojo nurodytas tepalas, kuris idealus naujam su visomos veikianciomis sistemomis varikliui, dabar jau bus netinkamaas, o gal ir kenksmingas. Tad visai gali but, kad garazinis meistras, kuris kaip teve musu uzristomis akimis perinkineja siuos variklius, zino geriau, nei didziulis PSA koncernas.  

P.S. Tarkime mano meistriukas, kuris yra specas ant 2.7 HDI ir vos ne gyvena juose, teigia kad reikia tepalo pilti siek tiek virs normos ir keisti ji grieztai kas 10 k. km. Apskritai, nemazai to ka rekomenduoja gamintojas kaip elgtis su 2.7 hdi, yra neteisinga, nes elgiantis pagal gamintoja alkuninio luziai daznesni praktikoje, nei elgiantis pagal tai, ka padiktavo praktika aftermarkt meistrams. Sita informacija ne siaip is lempos, o parasyta luzusiu 2.7 hdi alkuniniu krauju :) Vat tau ir gamintojas :)

P.S.2 Gamintojas teigia kad ir FAP bei EGR yra geris, nors akivaizdu kad yra atvirksciai. 

 visa ka parashei manau teisybes yra, ir ta teisybe yra taikoma naujam automobiliui, tas velgi tiesa, bet manau esme yra tame kad musiuose nuperkami automobiliai su neaishku kokia exploatacija ir kas pilta buvo, ir kokie pazeidimai, o tada musishkis  tulas chiabuvis isigijes toki geri pradeda pilti gerus tepaliukus, keisti gerus filtrus, o kai tarnavimo laikas jau buna pasibaiges shio aparato, ir luzhta alkuninis tada ir atsiranda mitai apie blogus 5w30 tepalus, EGR glushinima, FAPu pjovimus, dar visoki brieda, pasiziurekite kiek ish uzsienio parvarytu auto buna su kastruoti ir kiek cia kastruojama? O daroma viskas todel kad ziurima pigumo. Kiek chiupinejes ish europos parvarytus auto visi su FAP ir EGR veikiancias, nes ten vykdoma ju prieziura, pildomas eolis, kuris musu supratimu nx reikalingas bo kainuoja arti 200 eur jo uzhpildymas. Valomi EGR . kur musishkis ishpjove ir px 100 metu be jo vazhineja. Sankabas keicia i vienmases nes taip pigiau. Tepalus greiciu dezhese kas keicia? Chiabuviu supratimu tik asilai kurie pinigu neturi kur kishti. Nes suzino tepalu keitimo automatinese greiciu dezhese kaina tai sako ash tiek neuzhdirbu. Kas tai dezhei atsitiks? dar pavazinesiu metus paskui parduosiu, parduodamas lipduka uzhklijavo kad ka tik tepalai keisti, kitas nusipirkes vel taip pat masto. Ash keiciu tepalus mechaninese dezhese, patikekite koki bruda ishleidzhiu. Tepaliukas kainuoja 20 eur plius pakeitimas 5 eur bet daugumai tai niekam nereikalingas pinigu ishmetimas ;) 


Tai čia prabangiai ir gerai perdirbama alyva. Aš kalbu apie patį pigiausią - kai praleiždia pro filtrus ar dar kokius reagentus, kad surinkt suodžius - kad dingtų spalva atrabotkės. Tai čia tokia alyva turbūt ir eina i visokias padielkas..

Patikek, tokie filtrai yra, bet ju kainos neisivaizduoji ;) daug pigiau refrakcine kolona uzhpildyti ;)  


Klaipeda gal ir filtruoj, nzn, bet seip bazines alyvos kaina pigesne nei filtracija ;) rusisha alyva pigi ;) kaina tonos arti 1000 eur. 


  • 0

Naujos autodalys.
Automobiliu remontas(visu)

Kompiuterine diagnostika

Konsultacijos Tel 865766726[B]





Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0