Šį pranešimą redagavo brizas: 2018 kovo 15 - 18:00
Spyruokles is 607 i 605
#1
Parašyta 2018 kovo 15 - 17:19
#2
Parašyta 2018 kovo 15 - 20:39
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#3
Parašyta 2018 kovo 16 - 08:37
va va. ir pas mane jau girdisi traškesiai sukiojant ratus, gali ir man prireikti spyruoklių . reiks bent ratus keičiant pasitikrinti ar jau visai prasta situacija. tikiuosi darbas keičiant atraminius nėra sudėtingas? šeši varžtai ir tiek (neskaitant spyruoklių spaudimo nuotykio, bet tam žadu iš lidlo pasiimti smūginuką )?
#4
Parašyta 2018 kovo 16 - 11:49
Reikės visą stebulę atjungt. Šarnyrą, vairo traukę, pusašį atjungt kad iškabint amortiką. Turbūt ištrauksi pusašį iš dėžės, išbėgs tepalas. Kiši atgal galbūt salnyką suvarysi. Turėsi salnyką pakeist, plius dėžei tepalo reiks Jei rankos nelabai tiesios tai bus ten ką veikt
Peugeot 406:
3x3 point rear seat belts, ABS, Air conditioning, Alarm, Alloy wheels, Audio remote, Body coloured bumpers, CD, CD Multichanger, Climate control, Cloth seat trim, Cruise control, Driver`s airbag, Electric driver`s seat, Electric mirrors, Electric passenger`s seat, Electric sunroof, Folding rear seats, Front electric windows, Front fog lights, Headlight washers, Heated mirrors, Heated seats, Height adjustable drivers seat, Leather seat trim, Metallic Paint, Partial leather seat trim, PAS, Passenger`s airbag, Rear electric windows, Remote locking, Roof rails, Sat Nav, Service indicator, Side airbags, Steel wheels, Steering wheel rake adjustment, Steering wheel reach adjustment, Traction control, SPARCO, NOS, BREMBO, TOYO, MAXIMA, GARIŪNAI
#5
Parašyta 2018 kovo 16 - 12:32
nu jei su stebule imt, tai jau rimta. reiks varyt i cp servisa - gal nesudegs dėl atraminio guolio (o jei rimtai - šalia servisiukas contess yra, kuris detales ima iš CP serviso, tai į šita)
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2018 kovo 16 - 12:32
#6
Parašyta 2018 kovo 17 - 11:11
Reikės visą stebulę atjungt. Šarnyrą, vairo traukę, pusašį atjungt kad iškabint amortiką. Turbūt ištrauksi pusašį iš dėžės, išbėgs tepalas. Kiši atgal galbūt salnyką suvarysi. Turėsi salnyką pakeist, plius dėžei tepalo reiks Jei rankos nelabai tiesios tai bus ten ką veikt
Pusašių dažniausiai nereikia ištraukt, bet su kairiu nepratusiems žmonėms būna nepavyksta, nes jis "šmukšt ir išslysta", ypač kai pripuvus granata stebulėj. Ir tas galioja mechankėm, seniem ZF automatam (4HP14 ir 4HP18), bei legendinei AL4 automatei. O ZF 4HP20 ir Aisin AM6 automatinių dėžių pusašius galima traukinėti kiek nori, nes šlicai sausi - riebokšlis dirba į pusašio įkišimui skirtą stebulę, o ne į patį pusašį. Todėl ir perekupai laimingi, nes dėžę galima pakeisti kartu su senu tepalu, kaip kokiam BMW ar Audei.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 kovo 17 - 11:12
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 1
narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0