Sukinėjant vairą zyzia kažkas, magnetola išjungta.
Įmanoma tuos zyzimus pašalinti?
Peugeot 607 2.0HDI (100kw) 2009m.
Zyzia vairo stiprintuvas
#1
Parašyta 2018 gegužės 17 - 11:01
#2
Parašyta 2018 gegužės 22 - 03:37
Ten ir turi zyst.
#3
Parašyta 2018 gegužės 22 - 10:27
Kaip suprantu čia ant Peugeot yra normalu ar tik ant tų senų modelių?
Įdomu kokios sudėjimo kokybės P508. Nes 607 su savo salono garsais jau erzina. Turbūt tam ir skirta magnetola, kad jų negirdėtum
Reikės daug garso izoliacijos
#4
Parašyta 2018 gegužės 22 - 10:39
Kaip suprantu čia ant Peugeot yra normalu ar tik ant tų senų modelių?
Įdomu kokios sudėjimo kokybės P508. Nes 607 su savo salono garsais jau erzina. Turbūt tam ir skirta magnetola, kad jų negirdėtum
Reikės daug garso izoliacijos
mažiau kreipk dėmesio į smulkmes, nes tuoj teks kojas rankas pjautis, kad negirdėtum traškančių sąnarių. na, arba save pasikeisti turėsi į naują modelį
zyzia visi vairo stiprintuvai, tad pakeitus auto zyzimas liks, tik gal bus tylesnis, nes naujesnė auto.
su P508 mažiau girdėsi, nes ten stiprintuvas nepririštas prie variklio (atskiras el.varikliukas stiprintuvui), ir nuo apsukų zyzimas tiesiogiai nebepriklauso.
siūlau pirmiausia pasitikrinti vairo stipirintuvo skysčio lygį, nes jei garsiai pradeda zyzti pilnai susukus vairą, tikėtina kad skysčio nebeužtenka, ir stiprintuvas pradeda gaminti putas. taip gali ir numarinti stiprintuvą.
dar gali atsinaujinti vairo skystį - naujas geriau atliks sutepimo funkciją.
Šį pranešimą redagavo AIgalNE: 2018 gegužės 22 - 10:41
#5
Parašyta 2018 gegužės 22 - 10:48
Jei ten 2,0HDi 100kw variklis, tai turėtų būti elektrinis stiprintuvo variklis turbūt. Jei tikrai elektrinis, tai pradžioj skystis naujas Total DA arba LDS, bent porą kartų pakeisti ir pavažinėti pilnai nuorinus. Pilti reikia virš normos, pats gamintojas rekomenduoja. Kiek virš normos - yra Autodatoje, nebepamenu. Aš net pažymiu ant kamščio liniuotės naują atžymą, kai keičiu, kad žmonės žinotų, nes kitaip pagauna oro kokiam posūky ir užputoja. Jei nepadeda, tai keisti siurblį teks, jei prie kolonėlės ir jos vamzdžių niekas nelindo ir neremontavo, t.y. neužspaudė, nesutraiškė, neperdarė (susiaurinus slėginę ar grįžtamą atsiranda labai nekokių garsų dažnai). Aišku, jei tas zyzimas normalus, o ne padidintas, tai nereikia sukti galvos. Nes šiek tiek zyzia visi siurbliai ir visi vamzdžiai, tai normalus veikimo garsas, ypač kai pasidėvi šiek tiek.
O jei salone braška traška, tai arba jau nusidėvėjimas maksimalus, arba kažkas labai nekokybiškai išardęs ir sudėjęs yra, nes 607 salono plastikai ir medžiagos vieni tyliausių, kiek teko girdėti iš senesnių modelių.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2018 gegužės 22 - 10:49
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#6
Parašyta 2019 balandžio 23 - 17:51
#7
Parašyta 2019 balandžio 26 - 22:43
#8
Parašyta 2019 balandžio 27 - 12:00
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0