Peršokti prie turinio


Nuotrauka

207cc benziniukas - patarimai ir probleminės vietos


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 10

#1 Rubekas Kubekas

Rubekas Kubekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:E46 330d :(

Parašyta 2020 birželio 21 - 16:59

Sveiki, visad svajojau apie kabrioletą ir niekada neturėjau prancūziško automobilio (žinios apie juos yra kolkas labai ribotos)

Norėjau paklausti - ar 207cc (arba netgi apskritai 207) yra labai probleminis automobilis? Apie važiuokles neteko girdėti didelių nusiskundimų, apie elektronikos dalį irgi (supraskit, esu vaikis užaugintas standartiniu lietuvišku mąstymu - prancūziški automobiliai yra blogis, todėl šiuo metu klausimų yra daugiau nei atsakymų).

Kaip jų varikliukai? Labiausiai domina 1.6 88kw atmosferinis benzininis motoriukas, dyzelio tikrai nenoriu ir net nežiūrinėju. Neieškau nieko pernelyg sportiško.

Kitas svarbus dalykas - ar aš tilpsiu (esu nei labai didelis nei mažas - 1.85m)

Automobilis bus naudojamas kasdienai (poreikiai bagažui nėra labai dideli - svarbu tilptų kuprinė ir maximos maišas su maistu).

Jeigu mano užduodami klausimai jau aptarti santykinai nesenoje temoje, prašau - nukreipkit.

Didžiai dėkingas ☺️
  • 0

#2 markGonzalez

markGonzalez
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.513
  • Vieta:Kaisiadorys
  • Automobilis:Peugeot 308 2.0 HDi 163 HP Peugeot 508 2.0 blueHDi 150 HP

Parašyta 2020 birželio 21 - 18:41

Pats vaziuoju jau 2 metus su 207sw, 1.6 HDi 66kW, jokiu problemu su elektra neturiu, susidejau i prieki KONI i gala BILSTEIN amortizatorius, suzeminau, masina tikrai kieta vaziuojant nelygiu keliu, bet nesiskundziu, nes pats to norejau. Kaip su CC nezinau, turtbut svarbiausia kaip veikia stogas, o apie benzininius variklius neturiu nuomone, nes vazineju su dyzeliniu. Apie juos galiu pasakyt tik gerai. :) Sekmes ieskant  :good:


  • 0

thumb.png


#3 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 birželio 21 - 18:46

Sveiki, visad svajojau apie kabrioletą ir niekada neturėjau prancūziško automobilio (žinios apie juos yra kolkas labai ribotos)

Norėjau paklausti - ar 207cc (arba netgi apskritai 207) yra labai probleminis automobilis? Apie važiuokles neteko girdėti didelių nusiskundimų, apie elektronikos dalį irgi (supraskit, esu vaikis užaugintas standartiniu lietuvišku mąstymu - prancūziški automobiliai yra blogis, todėl šiuo metu klausimų yra daugiau nei atsakymų).

Kaip jų varikliukai? Labiausiai domina 1.6 88kw atmosferinis benzininis motoriukas, dyzelio tikrai nenoriu ir net nežiūrinėju. Neieškau nieko pernelyg sportiško.

Kitas svarbus dalykas - ar aš tilpsiu (esu nei labai didelis nei mažas - 1.85m)

Automobilis bus naudojamas kasdienai (poreikiai bagažui nėra labai dideli - svarbu tilptų kuprinė ir maximos maišas su maistu).

Jeigu mano užduodami klausimai jau aptarti santykinai nesenoje temoje, prašau - nukreipkit.

Didžiai dėkingas ☺️

Super didelių bėdų nėra, priklauso kokį nupirksi ir kaip eksploatuosi. Genda ABS blokai. Kažko būna ir su vairo kolonėlėmis, nes jos elektrinės. Pakaba primityvi ir pakankamai pigi.

Dėl stogo nieko nepasakysiu, nes nieko nežinau. Bet turbūt kaip ir visur, jei nedaužtas ir daug nedarinėtas, tai problemų nėra. Jei daužtas - problemos su strigimais, jei daug darinėtas, su sandarumais hidralinių cilindrų. Tiesa, būna ir ne hidrauliniai, o elektriniai stogai, bet Peugeot kiek esu matęs kituose modeliuose, būdavo vis hidrauliniai (207cc nemačiau gyvai)

Tilpt tai tilpsi, aš su panašiu ūgiu laisvai telpu. Na, kabrio nebuvo atvažiavę, bet į hečbekus ir universalus tai nėra bėdų tilpti.

Tik su 1,6 benzinu 88kw nepirk. Nepirk ir su jokiais kitais 1,6 benzinais su turbina arba be turbinos. Turėsi su varikliu problemų beveik neabejotinai, nebent bus su tikra rida iki kokių 80kkm ir nenuvažiuosi pats daug.

Jeigu nori kabrio, tai siūlyčiau tik dyzelį arba rinktis kitą modelį. Taip, dyzelio remontas dažnai atrodo brangesnis, bet šiuo atveju palyginimui 1,6 88kw benzino naudoto gyvo sveiko kaina rinkoje apie 1000eur ir brangiau. O 1,6HDi turbūt nuo 200eur.

Jei domintų ne kabrio, tai paprasti hečbekai turėjo 1,4 benziną senos TU/ET3 variklių serijos. Tas geras. Kabrikams katalogai tokio nerodo. Tik EP serija, kas nėra pasisekę. Važiuot įmanoma, bet reik būt pasiruošus ne tik investicijoms, bet ir variantui, kad kažkas išvis nebus labai jau ir pataisoma, ir teks susitaikyt pvz su visada degančiu check engine, normaliomis tepalo sąnaudomis 1L/2000km arba visada veikiančiu Downgrade-mode (sumažintos galios, bet dar ne avariniu-limp mode, o tiesiog be VANOSų) varikliu. Ir t.t.


Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2020 birželio 21 - 18:50

  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#4 Rubekas Kubekas

Rubekas Kubekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:E46 330d :(

Parašyta 2020 birželio 21 - 18:48

Dėkui.
Kad automobilis bus sužemintas ir sukietintas - man jau savaime suprantamas dalykas, kitaip nebeišeina 😂.
Manau jeigu dyzelis neturi didesnių problemų su elektronika tai ir benzinas neturėtų turėt.
Didžiausias galvos skausmas yra EP6 “prince” varikliai, apie kuriuos nuomonė internete labai skirtinga - vieniems super geras ir paprastas variklis, kitiems - visiška tragedija, kurios išvis neįmanoma eksplotuot. 🤔
  • 0

#5 tadas1991

tadas1991

    Normaliai

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.925
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Peugeot: 406 Break 2,0HDi 80kw, 206sw 1,4i ; Citroen: BX,C15,ZX; ir dar antrs golfz

Parašyta 2020 birželio 21 - 18:53

Pačiam pasirinkt dėl to variklio. Pažįstu žmonių, kurie pasikeitė variklius po kelis tūkstančius eurų. Pažįstu, kurie jau kelis metus važinėja ir bėdų neturi arba bent jau nesiskundžia. Esmė, kad variklis probleminis. Probleminis tai nereiškia, kad garantuotai bus didelių problemų. Reiškia, kad gerokai didesnė tikimybė jų turėti, negu su neprobleminiais.

Parodyčiau nuotraukų su išdaužytais išsilydžiusiais stumokliais, išsitampiusiom arba peršokusiom grandinėm arba į karterį sukritusiais bašmakų gabalais, bet ar yra prasmė, jeigu jų yra pilna internete.


  • 0

Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune  :)

                                             autofrance.lt


#6 Rubekas Kubekas

Rubekas Kubekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:E46 330d :(

Parašyta 2020 birželio 21 - 18:57

Tik su 1,6 benzinu 88kw nepirk. Nepirk ir su jokiais kitais 1,6 benzinais su turbina arba be turbinos. Turėsi su varikliu problemų beveik neabejotinai, nebent bus su tikra rida iki kokių 80kkm ir nenuvažiuosi pats daug.
Jeigu nori kabrio, tai siūlyčiau tik dyzelį arba rinktis kitą modelį. Taip, dyzelio remontas dažnai atrodo brangesnis, bet šiuo atveju palyginimui 1,6 88kw benzino naudoto gyvo sveiko kaina rinkoje apie 1000eur ir brangiau. O 1,6HDi turbūt nuo 200eur.
Jei domintų ne kabrio, tai paprasti hečbekai turėjo 1,4 benziną senos TU/ET3 variklių serijos. Tas geras. Kabrikams katalogai tokio nerodo. Tik EP serija, kas nėra pasisekę. Važiuot įmanoma, bet reik būt pasiruošus ne tik investicijoms, bet ir variantui, kad kažkas išvis nebus labai jau ir pataisoma, ir teks susitaikyt pvz su visada degančiu check engine, normaliomis tepalo sąnaudomis 1L/2000km arba visada veikiančiu Downgrade-mode (sumažintos galios, bet dar ne avariniu-limp mode, o tiesiog be VANOSų) varikliu. Ir t.t.


God dammit.
Dyzeliai pas mane bet kokiu atveju yra iškart atmestas variantas, ne dėl “teoriškai didesnių” eksplotacijos kaštų, o dėl asmeninio pasirinkimo (tiesiog nuoširdžiai nemėgstu).
Bet ką pastebėjau - realiai bet koks benzininis variklis po E46 laikų, prie kurio BMW prikišo nagus - nedadarytas ir pilnas problemų su grandinėm ir pompom. 😔

Rast 80k ridos 12 metų mašiną šiais laikais ir ypač Lietuvoje - realiai neįmanomas dalykas.

Panašu, kad teks rinktis kitą automobilį, gaila, kad prieinamų, padoriai atrodančių kietastogių kabrioletų už žmoniškas kainas nelabai ir yra 😔
  • 0

#7 Dolcis

Dolcis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.082
  • Automobilis:Peugeot 307 ir 206

Parašyta 2020 birželio 21 - 19:19

Sitas per senas?
https://m.autoplius....s-11469747.html
  • 0
<p>308sw 1.6ehdi 2013

#8 Rubekas Kubekas

Rubekas Kubekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:E46 330d :(

Parašyta 2020 birželio 21 - 19:22

Sitas per senas?
https://m.autoplius....s-11469747.html


Na aš norėčiau peržengt 2010 metus ir šiaip ieškau pačio modelio naujesnio.
  • 0

#9 Nerramus

Nerramus
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 95
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:407C

Parašyta 2020 birželio 21 - 21:04

Man asmeniškai seilė nutįsta kaskart Opel Astra kabrioletą pamačius - retai pasitaikantis proporcingų formų ir teisingo ilgio aparatas :)
  • 0

Kelyje su Peugeot 407 Coupe - 2.2 16V

Ex - Renault Laguna II 1.9 dCi


#10 Nelegals

Nelegals
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.451
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:Peugeot 406 2.0 16v; Citroën C5X7 2,2HDi 125 kw

Parašyta 2020 birželio 21 - 21:54

God dammit.
Dyzeliai pas mane bet kokiu atveju yra iškart atmestas variantas, ne dėl “teoriškai didesnių” eksplotacijos kaštų, o dėl asmeninio pasirinkimo (tiesiog nuoširdžiai nemėgstu).
Bet ką pastebėjau - realiai bet koks benzininis variklis po E46 laikų, prie kurio BMW prikišo nagus - nedadarytas ir pilnas problemų su grandinėm ir pompom. 😔

Rast 80k ridos 12 metų mašiną šiais laikais ir ypač Lietuvoje - realiai neįmanomas dalykas.

Panašu, kad teks rinktis kitą automobilį, gaila, kad prieinamų, padoriai atrodančių kietastogių kabrioletų už žmoniškas kainas nelabai ir yra 😔

Tai, kad ir E46 jau su probleminiais tais varikliais. Pas bendradarbį 1,8 N42 berods. Turėjo bėdų. Motoristas sakė, kas kūrė šitą variklį, reikia sodinti, NEDELSIANT 😂

Šį pranešimą redagavo Nelegals: 2020 birželio 21 - 21:55

  • 0

#11 Rubekas Kubekas

Rubekas Kubekas
  • Forumo naujokai
  • Pranešimai: 5
  • Vieta:Alytus
  • Automobilis:E46 330d :(

Parašyta 2020 birželio 22 - 11:12

Tai, kad ir E46 jau su probleminiais tais varikliais. Pas bendradarbį 1,8 N42 berods. Turėjo bėdų. Motoristas sakė, kas kūrė šitą variklį, reikia sodinti, NEDELSIANT 😂


Aš apie jų šešiacilindrius benzinus. Geri keturių cilindrų baigės ties 1.8 103kw is motoru 😅

Super didelių bėdų nėra, priklauso kokį nupirksi ir kaip eksploatuosi. Genda ABS blokai. Kažko būna ir su vairo kolonėlėmis, nes jos elektrinės. Pakaba primityvi ir pakankamai pigi.
Dėl stogo nieko nepasakysiu, nes nieko nežinau. Bet turbūt kaip ir visur, jei nedaužtas ir daug nedarinėtas, tai problemų nėra. Jei daužtas - problemos su strigimais, jei daug darinėtas, su sandarumais hidralinių cilindrų. Tiesa, būna ir ne hidrauliniai, o elektriniai stogai, bet Peugeot kiek esu matęs kituose modeliuose, būdavo vis hidrauliniai (207cc nemačiau gyvai)
Tilpt tai tilpsi, aš su panašiu ūgiu laisvai telpu. Na, kabrio nebuvo atvažiavę, bet į hečbekus ir universalus tai nėra bėdų tilpti.
Tik su 1,6 benzinu 88kw nepirk. Nepirk ir su jokiais kitais 1,6 benzinais su turbina arba be turbinos. Turėsi su varikliu problemų beveik neabejotinai, nebent bus su tikra rida iki kokių 80kkm ir nenuvažiuosi pats daug.
Jeigu nori kabrio, tai siūlyčiau tik dyzelį arba rinktis kitą modelį. Taip, dyzelio remontas dažnai atrodo brangesnis, bet šiuo atveju palyginimui 1,6 88kw benzino naudoto gyvo sveiko kaina rinkoje apie 1000eur ir brangiau. O 1,6HDi turbūt nuo 200eur.
Jei domintų ne kabrio, tai paprasti hečbekai turėjo 1,4 benziną senos TU/ET3 variklių serijos. Tas geras. Kabrikams katalogai tokio nerodo. Tik EP serija, kas nėra pasisekę. Važiuot įmanoma, bet reik būt pasiruošus ne tik investicijoms, bet ir variantui, kad kažkas išvis nebus labai jau ir pataisoma, ir teks susitaikyt pvz su visada degančiu check engine, normaliomis tepalo sąnaudomis 1L/2000km arba visada veikiančiu Downgrade-mode (sumažintos galios, bet dar ne avariniu-limp mode, o tiesiog be VANOSų) varikliu. Ir t.t.


O jeigu 1.4 motoriukas. Yra didelis skirtumas tarp 54 ir 65kw?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0