Klausimas
#1 Svečias_Augustinas_*
Posted 2007 May 05 - 09:24
#3
Posted 2007 May 05 - 14:33
Edited by Cr, 2007 May 05 - 14:33.
#4
Posted 2007 May 05 - 14:56
Geriausia nieko neveikti,o po to dar pailseti..
#5
Posted 2007 May 05 - 17:07
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#6 Svečias_Hellguard_*
Posted 2007 May 05 - 21:42
#7
Posted 2007 May 06 - 06:52
....o ir zibintas testaves ant kompo pasake kad jie veikia, bet tik kazkodel nezinojo nuo keliu laipsniu isijungiaKazkur rasiau kad teko su 307 papulti i juoda kamsti Ciuriche, 66Kw variklis kaito ilgai ir nuobodziai iki 105 ir tada isijunge veterokai, ar tai normalu nzn, bet pvz 306 HDI tox pat motoras dar prie 100 laipsniu veteroku nejungia, daugiau nebandziau kelti
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#8
Posted 2007 May 06 - 08:14
#9
Posted 2007 May 06 - 16:23
#10
Posted 2007 May 06 - 19:25
#11
Posted 2007 May 06 - 20:15
deja vaziuojant labiau vesta vasara, tavo varantas tik ziema per salcius tinkadyzelis temperatura kelia kai su juo vaziuoji.... kai stovi ji krinta nes labai maza galia iskiria laisva eiga dirbantis dtyzelinis variklis.o benzui lbj greit kyla pas mane vent ysijungia nuo 102gal 105.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#12
Posted 2007 May 06 - 20:15
ir be radijos nesijaucia kada isijungiaKai rodykle pradeda rodyt 100, ijungiu kond. ir stebiu kaip ji arteja prie 70... O ventiliatoriu per radija nelabai ir girdziu.
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#13
Posted 2007 May 06 - 22:32
Pas mane, kai antra greiti ikaldavo, tai per vaira vibracija truputi jausdavos ir kazkaip keistai ausis uzguldavoKai rodykle pradeda rodyt 100, ijungiu kond. ir stebiu kaip ji arteja prie 70... O ventiliatoriu per radija nelabai ir girdziu.
Edited by Dariusa, 2007 May 06 - 22:33.
#14
Posted 2007 May 07 - 21:58
japory uz klaidinga ish dalies atsakyma, bet tame tiesos yr ir siaip dyzely sunku uzkaitint neuzkrauta ir be kokios priekabos pilnos bulviu. temperatura ziema vasara pas mane golpuke vienoj vietoj kabejodeja vaziuojant labiau vesta vasara, tavo varantas tik ziema per salcius tinka
#15
Posted 2007 May 08 - 05:42
paskutini karta myniau su pezu Vln-Klp, priesinis vejas,spaudziau nuo Kauno 160km/h. Temperatura zemiau 90laipsniu nekito, pristabdzius iki 140km/h temperatura krisdavo ir laikydavosi prie 78kazkur laipsniu.Uztenka 20silumos lauke ir pulti i kamsti valandikei temperatura visai greit pasiekia 90laipsniu, bet ligi 100 laaabai ilgai kylajapory uz klaidinga ish dalies atsakyma, bet tame tiesos yr ir siaip dyzely sunku uzkaitint neuzkrauta ir be kokios priekabos pilnos bulviu. temperatura ziema vasara pas mane golpuke vienoj vietoj kabejo
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#16
Posted 2007 May 14 - 14:36
Čia ne briedas, o akumas dochlas. Užkūrimas ir pakaitinimo žvakės padaro didelį įtampos kritimą, ventiliatorių "smegenėlės" gauna kreivus duomenis iš daviklių ir dėl visa ko pajudina ventiliatorius. ;)Beje toks pastebejimas, uzkuri varikli ir iskar uzgesinus, kartais suveikia trumpam ventiliatoriai. Kas cia per briedas? Variklis tai saltas
cia 2.1 td
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#17
Posted 2007 May 14 - 18:41
speju kompui tokie itampos suoliai irgi nelabai turetu patiktiČia ne briedas, o akumas dochlas. Užkūrimas ir pakaitinimo žvakės padaro didelį įtampos kritimą, ventiliatorių "smegenėlės" gauna kreivus duomenis iš daviklių ir dėl visa ko pajudina ventiliatorius. ;)Beje toks pastebejimas, uzkuri varikli ir iskar uzgesinus, kartais suveikia trumpam ventiliatoriai. Kas cia per briedas? Variklis tai saltas
cia 2.1 td
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#18
Posted 2007 May 15 - 07:00
Tas daviklis stovi prie kuro filtro. Jie ten du: vienas duoda signalą į panelę rodyklei, kitas ventiliatorių "smegeninei".Visgi idomu, kur tas daviklis, kuris valdo ventiliatoriu ikistas?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#19 Svečias_Sildytuvas_*
Posted 2007 July 30 - 18:57
#20
Posted 2007 July 30 - 22:55
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users