Jei jau pradeda klibet guolis, tai bus tik blogiau: greit subyres guolis, ises asi ir pan. Niekaip nesuprantu kaip suremontavus tilta, sudejus naujus gauolius ir asi, gali guolis klibet. Kazkaip nelogiskai Meharis kalba. Gal "nelabai nauja" asi idejo?Ziuresim toliau kaip tas guolis, jei ir toliau jis taip sparciai ims man klibet, tada imsim sturma
Esu labai piktas
#61
Posted 2003 March 19 - 13:10
#62
Posted 2003 March 19 - 13:11
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#63
Posted 2003 March 19 - 14:36
Nu kad man atrodo nelabai. Nors gal ir klystu. Tiesiog norėčiau natūroj visa tai pamatyt
Eygu ką nors įžiūrėsi
#64
Posted 2003 March 19 - 14:54
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#65
Posted 2003 March 19 - 15:44
#66
Posted 2003 March 19 - 15:46
Juokauji? O kas yra, jei torsionu nera?aiškia gi matos kad torcionų nėr
© J. Erlickas
#67
Posted 2003 March 19 - 15:57
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#68
Posted 2003 March 19 - 16:27
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#69
Posted 2003 March 19 - 16:49
© J. Erlickas
#70
Posted 2003 March 19 - 16:51
#71
Posted 2003 March 19 - 18:14
#72
Posted 2003 March 19 - 18:20
Tchia shioks toks aprashymas apie BX'aO koks tų grūšių veikimo principas?
"Citroen" firma išgarsėjo originaliais techniniais sprendimais. Vienas iš jų - hidropneumatinė pakaba, sukurta dar 1953 metais. Skirtingai nuo plačiai naudojamų tipiškų nepriklausomųjų pakabų su svirtimis, spyruoklėmis, amortizatoriais, prancūziška pakabos schema tuo metu atrodė sudėtinga ir kėlė nepasitikėjimą. Tačiau joje įdiegti pažangūs sprendimai ir aukšta kokybė pasiteisino, ir štai jau keturiasdešimt metų hidropneumatinė pakaba efektyviai naudojama įvairiuose "Citroen" modeliuose.
Jos pranašumai neabejotini. Ji minkštai amortizuojanti, reguliuoja automobilio prošvaisą priklausomai nuo kelio kokybės bei automobilio apkrovimo. Be to, pakaba gana kompaktiška, o tai leido padidinti variklio skyriaus ir bagažinės tūrį.
"Citroen BX" pakaba nepriklausoma, priekyje - "McPherson" tipo, užpakalyje - ant išilginių svirčių. Kiekvieno rato pakaba- amortizuojantys elementai- tai du atskiri elastinga membrana pusrutuliai (viršutiniame-azoto dujos, apatiniame-skystis) ir cilindras, taip pat užpildytas skysčiu, kuriame slankioja stūmoklis. Pastarasis sujungtas su skersine priekinės pakabos svirtimi arba išilgine- užpakalinės pakabos. suspaudimo metu stūmoklio veikiamas skystis įlenkia membraną, suspausdamas viršutiniame pusrutulyje esantį azotą. suspaustas azotas veikia kaip spyruoklė. Slėgį cilindre reguliuoja siurblys. Automobilio varikliui neveikiant, skystis perbėga į tam tikrą talpyklą, dėl to kėbulas nusėda. Užvedus variklį, elektromagnetiniai vožtuvai atsidaro ir aukšto slėgio siurblys pradeda pumpuoti skystį į sistemą.
© J. Erlickas
#73
Posted 2003 March 19 - 18:25
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#74
Posted 2003 March 19 - 22:39
#75
Posted 2003 March 20 - 09:07
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#76
Posted 2003 March 20 - 09:48
#77
Posted 2003 March 20 - 11:41
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users