Dujininkai, atsiliepkit
#21
Posted 2006 November 16 - 00:42
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]
[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]
#22
Posted 2006 November 16 - 01:11
Kol nebuvau pakeites laido buvusiai auto, tai dreksdavo kaip reikiant staigiai keiciant apsukas po laido pakeitimo pravaziavau dar kazkur 10000 ir neturejau nei vieno suvio, zvakes buvo pakeistos kartu su laidu. O dujas irgi pats pasireguliuodavau ant slangutes su tuo ratukubet manau kad keiciantis apsukom ir sakysim vaziuojant 100, darant kickdowna ir keliant greiti staigiai, variklis padus...trukcios ir pan....
#23
Posted 2006 November 16 - 07:42
Peugeot 306 break, 2.0 16v (Xu10J4R), 1998m.+LPGCitroen C5 II, 1.6HDI, 2005m
UTENA
#24 Svečias_Renaldas_*
Posted 2006 November 16 - 09:48
Nu, cia, zinote kaip pirstu i dangu...... Prisuku/atsuku...... traukia/netraukia.....Blyn ten tas reguliavimas gal tikrai rimciau nei atrodo, nes ir pats reguliuoju, prisuku, atsuku. Traukia, netraukia.... Reiks rytoj nulekt pas dedes dujininkus, gal ju rankos tiesesnes ir galvos pilnesnes Bet kai kazkada jie ziurejo i mano reduktoriu, tai sake su atsuktuvu trenksi ir issireguliuos Nu zodziu, bandysim juos pakalbinti dar karteli
Kolegos, ar zinot, kad duju reguliavimas - tai ne tik traukia ar netraukia, bet keliu parametru iskarto tarpusavio sureguliavimas ar kompromiso suradimas.... Pvz., gerai sureguliuoti dujas, reiskia suderunti sistema taip, kad Liambda koefic. butu apie 0.99 (normalus misinys), kad HC koefic. (misinio sudegimas) butu kuo imanoma mazesnis, kad CO ir dar kitas koefic. taip pat turetu tinkamas reiksmes ..... Ir visa sita balansa reikia dar kuo tiksliau pagauti ant laisvu ir darbiniu apsuku.....Tik toks sureguliavimas leidzia pasiekti geriausia trauka bei sanaudas ir sumazinti iki minimumo atbulinio suvio tikimybe.....
Tai ka Jus ten patys reguliuojat .....
TO DAINIUSAZ
Dar anksti sneketi apie tikslias sanaudas, nes tik antra pilna baliona baigiu isvazineti, bet pagal pirma isvazineta baliona gavosi 16L/100Km (Vilniuje, bet stengiantys apvaziuoti kamscius, kartais paspaudziant....) Anksciau sis rodiklis buvo 19-20L/100 km.
#25
Posted 2006 November 16 - 16:50
#26
Posted 2006 November 16 - 19:41
#27 Svečias_Renaldas_*
Posted 2006 November 16 - 19:46
Kiekvieno asmeninis reikalas, aisku , bet ir rezultatai atitinkami....
P.S: Po to po visu suviu tenka dar papildomai investuti i savo Lupena perkant oro filtro dezes, oro srauto matuokles, tiesinti sulankstytas droselines sklendes, keisti istampytas duju reduktoriaus membranas...
#28
Posted 2006 November 17 - 20:41
Edited by Dariusa, 2006 November 17 - 20:47.
#29
Posted 2006 November 24 - 22:46
normalei pagarba
TO DAINIUSAZ
Dar anksti sneketi apie tikslias sanaudas, nes tik antra pilna baliona baigiu isvazineti, bet pagal pirma isvazineta baliona gavosi 16L/100Km (Vilniuje, bet stengiantys apvaziuoti kamscius, kartais paspaudziant....) Anksciau sis rodiklis buvo 19-20L/100 km.
- O ką tu padarei, kad Lietuvai būtų geriau?!
Sugrūdau jį atgal ir išmečiau dėžę į konteinerį.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users