Peugeot nauji auto aptarnaujami kas 20 000 km dyzeliai ir kas 30 000 km benzai - tokiais intervalais keičiami tepalai. Taip kad pozicija yra tokia, jog taupyti klientų pinigus aptarnavimui Ir taip ne vien peugeot - konkurencija savo daro Nors matant, kaip tas tepalas atrodo jau po 10 000 km HDi variklyje, kyla labai didelių abejonių, ar nevertėtų pabūti atsargiu lietuviu ir keisti dažniau, nei rekomenduoja gamintojai tuo labiau Lietuvoje, kur žibintas savo puslapyje rašo apie kažkokį super duper tepalą specialiai HDi varikliui, o pila paprasčiausią shell'ą.[Lygiai tas pats su tepalais. Tikrai manau galima padaryti tepalus , kurie neprarastu savybiu po 10-15 K km , bet ar jiems tas naudinga?
gal kas esate bandes??
#21 Svečias_evas_*
Parašyta 2003 birželio 20 - 09:21
#22 Svečias_evas_*
Parašyta 2003 birželio 20 - 09:22
Va va, ku ir sakau[Jei neklystu, evo 307'as breakui tepalus (po pirmuju keitimu) reikia keisti ar ne kas 20kkm ar netgi kas 30kkm. Manai, kad ten kitokie tepalai nei kad pili i savo masina? ;)
#23 Svečias_evas_*
Parašyta 2003 birželio 20 - 09:27
#24 Svečias_evas_*
Parašyta 2003 birželio 20 - 09:41
#25 Svečias_Dumas_*
Parašyta 2003 birželio 20 - 11:43
#26
Parašyta 2003 birželio 20 - 12:43
Jega! Prisijuokiau daugiau, nei "Juoko zona" skaitydamas.Ko tu nesupratai? Taigi cia nuostabus kosminiu technologiju produktas, kurtas karinei pramonei (argi kada matei nutukusi kareivuka). Jis toks puikus, kad be auksciau paminetu privalumu jis dar ir pagerina savijauta. Be to, su Xado buteliuku, esant reikalui galima kalti vinis, isnaudojus viduje esanti produkta, buteliuka panaudoti kaip kelionine gertuve (jau po 1.5val vanduo jonizuojasi, igauna teigiama kruvi, kuris suteiks jegu visai dienai. Be to vanduo buteliuke NET 3 paras islieka saltas). Pirkite du Xado buteliukus ir mes jums padovanosime nuostabu rinkini profesionalui: automobilini laikikli Xado buteliukui bei puikia sluoste valyti dulkems.Aroone truputį nesupratau apie viršsvorį
© J. Erlickas
#27
Parašyta 2003 birželio 20 - 12:56
Siulyciau atidziai perskaityti straipsni apie SnakeOil'us. Tiesa jis nera trumpas, bet jei uzteks kantrybes perskaityti, manau, daug kas paaiskes. Turbut nereikia priminti, jog pats geriausias daktaras - saviitaiga.tiesa as nezinau , ten xado ne xado buvo, bet tiksliai kazkas su keramikiniu ibrezimui padengimu.
#28
Parašyta 2003 birželio 20 - 13:39
#29
Parašyta 2003 birželio 20 - 14:59
© J. Erlickas
#30
Parašyta 2003 birželio 23 - 11:43
[/QUOTE]
Statistiskai automobilis per savo gyvenima pravaziuoja turbut iki 200-300kkm. [/quote]
o dieve, mano jau izenge i ta riba
#31
Parašyta 2004 vasario 17 - 18:37
#32
Parašyta 2004 vasario 18 - 20:54
Senukas 407SW 2.0 HDI
#33
Parašyta 2007 liepos 12 - 10:02
#34 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2007 liepos 12 - 10:49
#36 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2007 liepos 12 - 11:00
Šį pranešimą redagavo Kursis: 2007 liepos 12 - 11:01
#37 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2007 rugsėjo 02 - 22:02
Idomu butu pajuzinus normaliai (be extreem) ant aliejaus varikli tarkim 10000 km isardyt ir apziuret kas kur ir kaip pakito. Is principo turetu but naujas (po apkatkes) variklis ir bandomas ant stendo o lygiagreciai bandyt su kokia nor populiaria standartine alyva. Kazin yra kas nors bandes sitaip is gamintoju?pati pigiausia, darzovini, be xolesterolio. Smaugiau masina is paskutiniuju, kol pavargau. paskui operatorius pirmu krumpliu suko, kol dirzelis persoko. po to as visai neslepiau ka apie ji galvojau. ledini (lyg apie 160 prasukusi, bet labai sveika) motora uzmuse...
p.s. su aliejum nei nauju variklio garsu, nei kaitimu, nei slegio kritimu neatsirado... isvis NIEKO.
#38
Parašyta 2007 rugsėjo 03 - 07:24
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#39 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2007 rugsėjo 04 - 16:21
jeigu visokie indeklai neislaxtytu, turetu buti daug purvo - aliejus neturi plovimo savybiu, turetu nelaikyti auxtos temperaturos, jo klampumas turi labai keistis priklausomai nuo temperaturos.Idomu butu pajuzinus normaliai (be extreem) ant aliejaus varikli tarkim 10000 km isardyt ir apziuret kas kur ir kaip pakito. Is principo turetu but naujas (po apkatkes) variklis ir bandomas ant stendo o lygiagreciai bandyt su kokia nor populiaria standartine alyva. Kazin yra kas nors bandes sitaip is gamintoju?pati pigiausia, darzovini, be xolesterolio. Smaugiau masina is paskutiniuju, kol pavargau. paskui operatorius pirmu krumpliu suko, kol dirzelis persoko. po to as visai neslepiau ka apie ji galvojau. ledini (lyg apie 160 prasukusi, bet labai sveika) motora uzmuse...
p.s. su aliejum nei nauju variklio garsu, nei kaitimu, nei slegio kritimu neatsirado... isvis NIEKO.
t.y. turetu buti slegio problemos, dilimas irgi turetu suaktyveti.
#40 Svečias_Popas_*
Parašyta 2007 spalio 18 - 02:02
Vartotojų skaito šią temą: 3
narių: 0, svečių: 3, slaptų narių: 0