Kaip ten su ausinimo skyscio temperatura?
Started by laurynaz, 2003 Mar 04 17:13
14 replies to this topic
#1
Posted 2003 March 04 - 17:13
Sveiki,
Vyruciai man reikia rekomendacijos apie ausinimo skyscio temperaturos daviklio parodymus. Pas mane po 30 min vaziavimo iki 70 laipsniu Celcijaus pakyla ir daugiau nerodo. Nu vasara iki 80 pakyla, bet daugiau ir mates nesu.
Gal pas ka nors irgi panasi problema? Ventiliatorius isijungia ir temperatura nukrenta. Buvau pas Zibinta nuvaziaves, jie ranka prie radiatoriaus prideje palaike, tipo viskas normaliai. Ar tikrai normaliai?
Man kazkaip galvoje svieciasi, kad jei temperatura butu auksciau tai man mieste 12 litru/100 km nevalgytu...
own 407sw 2005 2.0 diesel
#2 Svečias_Coala_*
Posted 2003 March 04 - 17:17
Pas mane suejes termo ijungejas radijatoriaus ventiliatoriaus. Bet daugiau negu 80 celsijaus irgi niekada nemates. Turbut taip turi buti.
#3
Posted 2003 March 04 - 17:32
Pas mane tas pats. Mieste per karscius ausinimo skystis max. iki 90 laipsniu. Dabar trasoj 70, tepalas 60.
chūinja
#4 Svečias_Zygimantas_*
Posted 2003 March 04 - 17:39
Sveiki,
Pas mane irgi P405 SRi, tai pat daugiau nepakyla, tiek turetu buti pasake draugai, iki 90 pakyla jeigu vietoje stovi....pradedi vaziuoti krenta iki 70....
#5
Posted 2003 March 04 - 17:56
Pas mani P405 1.6 vaziuojant 80, ventiliatorius jungiasi nuo 90. Tas pat kaip ir pas jumi. Reiskia taip ir turi but. Risham.
206
#6
Posted 2003 March 04 - 19:19
Na po 30 min pas mane pakyla iki 75, cia vaziuojant 5 begiu Mieste kyla iki 80 min, daznai buna ir 90, kai buvo didieji salciai buvau temperatura mieste uzkeles iki 95 Vasara per didziausius karscius 5 begiu lygiam kelyje max temperatura 80, daugiau nebuvo
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#7
Posted 2003 March 04 - 19:56
Laurynai, keisk termostata..
Volvo 940 turboplyta MY1997
#8
Posted 2003 March 05 - 09:19
acidal teisus, jeigu pas tave trasoje nepakyla iki 80 vadinasi termostatas adaras ir visa šiluma išeina. Aš prieš savaitę dariau eksperimentą, buvau išėmęs termostatą lauk visai, tai rezultatas važinėjimo toks, kaip tu sakai. Keisk termostatą
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#9
Posted 2003 March 05 - 09:26
Mano P4o5 SRi visada darbine temperatura 80, bet, dabar, kai pramushe variklio tarpine, tai visada 70 rode ir oro kamshciai pradejo susidarineti, taigi laurinaz, jeigu tavo temperatura 70, o ryte atejes prie mashinos krapshtai galva kur dingo antifrizas, neatmesk ir mano varianto
Scenario planning
#10
Posted 2003 March 05 - 10:00
Aciu uz nuomones, paskaicius toks ispudis, kad pusei pugu islekioje termostatai. Kamsciai nesaudo ir antifrizas vietoje ;) , o Chechenui uzuojauta.
Gal kas minciu turite kur ta termostata imt ir pigiai (is svalkės manau netinka)? Gal kas keitete termostata rankutemis pas tevuka garaze ir patirtim pasidalintumet?
own 407sw 2005 2.0 diesel
#11
Posted 2003 March 05 - 10:03
Aš prieš savaitę keičiausi. Pats termostatas Belforte 30-40 Lt, darbo 15 min, kuris susideda iš dviejų šlangų ir dviejų varžtų nusukimo, termostato įdėjimo ir atgal susukimo ir skysčio dapylimo
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#12
Posted 2003 March 05 - 10:27
Darka: Pamirshai dar stiklaini su verdanciu vandeniu (arba alumi) , i kuri reik imest sena termostata ir isitikinti ar jis tikrai netinkamas
Scenario planning
#13
Posted 2003 March 05 - 11:15
;)
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#14
Posted 2003 March 05 - 11:22
Na 6053l.termostatui pakeisti reik varikli nuo vienos pagalves nuimti ir donkratu pripakelti. Darbas min 60lt., termostatas min. 50lt. Uztruko apie 3 val..
Toki malonuma uztutrejau. Taciau po pakeitimo temperatura kaip buvo 70-80 laipsniu, taip ir liko.
Cia pamastymui 3l turetojams O gal 12V varikliniuose kitaip?
chūinja
#15 Svečias_Gedzilla_*
Posted 2003 March 05 - 11:29
2 Kulinaras:
Pas maniski darbine temperatura 90-95 laipsniai.
Pas maniski darbine temperatura 90-95 laipsniai.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users