

Užtrigo pavarų perjungimo svirtis
#1
Svečias_Vysnia_*
Parašyta 2005 lapkričio 30 - 13:10

#2
Parašyta 2005 lapkričio 30 - 13:20
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]
[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]
#3
Svečias_nujo_*
Parašyta 2005 lapkričio 30 - 14:01

#4
Svečias_mmx_*
Parašyta 2005 lapkričio 30 - 14:11
Kelintu metu pugas ?????Įdomus bajeris nutiko... Norėjau iš darbo namo parvažiuot, jungiau savo automat'ą iš "P" į "D" ir kažkaip taip labai įtartinai su kažkokiu pasipriešinimu persijungė, na pradėjau važiuot, važiuoja, bet apsisukinėjant prireikė atbulinio bėgio, jungt į "R"
bėgių perjungimo svirtis užstrigus, mankiau visaip, niekaip, taip ir liko ant "D". Na į "3" dar truputį lyg ir eitų bet jaučiasi didelis pasipriešinimas, o į "N" neina, niekaip.
Gal geri dėdės ir tetos galit ką nors pasiūlyt? Gal kam nors taip buvo? Numatęs kviestis kokį traliuką ir į servisą vežt. Bijau, kad servisistai manęs neišgasdintų kuom nors. Gal ten nieko labai tokio, gal ten tik kas nors smulkmena, a?

#5
Svečias_Anubis_*
Parašyta 2005 lapkričio 30 - 14:44

Šį pranešimą redagavo Anubis: 2005 lapkričio 30 - 14:45
#6
Svečias_Vysnia_*
Parašyta 2005 lapkričio 30 - 14:59
P605 3.0 SV 1990m.Kelintu metu pugas ?????
#7
Parašyta 2005 lapkričio 30 - 15:53
viskas priklauso nuo apsuku, kazkaip buten tas avtomatas nuo 50 iki 60 tame tarpe laiko apie 1900-2200 apsuku ir pradeda metytis koki begi palikt.Taip pat vaziuojant ant D ties 60km/h atleidus ciut gaza persimeta zemesnis, biski spustelejus vel persimeta i aukstesni. Gaunasi toks tampimas, taciau labai retai taip nutinka.
pas mane tas pats..taigi manau normalu. tiesiog reikia priprasti ir pazet ar verta siek tiek pagazuot ar geriau atleist...
arba jei labai jau daznai ir ilgai tokiu greiciu vaziuoji bet nevirsiji 62kmh, tai injuk 3 pavara ir varyk.
manau mieste toks rezimas maziausiai pjautu deze.
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]
[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]
#8
Svečias_dzonis_*
Parašyta 2005 lapkričio 30 - 18:02
tai jau jo ,po miesta vazinejant tai reik statyt i 3 begi ir viskas, nes is tikro treciu ka nors aplenki ar spusteli trumpam - taleidi cikt 4-as ,paskui vel raz 3-ias . Vis tiek be 80 km/h tuo ketvirtu nelaba vaziuojasi , o atleidziant gaza tai jungia ji nuo 65 praktiskai.viskas priklauso nuo apsuku, kazkaip buten tas avtomatas nuo 50 iki 60 tame tarpe laiko apie 1900-2200 apsuku ir pradeda metytis koki begi palikt.
pas mane tas pats..taigi manau normalu. tiesiog reikia priprasti ir pazet ar verta siek tiek pagazuot ar geriau atleist...
arba jei labai jau daznai ir ilgai tokiu greiciu vaziuoji bet nevirsiji 62kmh, tai injuk 3 pavara ir varyk.
manau mieste toks rezimas maziausiai pjautu deze.
#9
Svečias_lelius_*
Parašyta 2005 gruodžio 01 - 11:29
#10
Parašyta 2005 gruodžio 01 - 12:00
as ne p kurmis bet kiek maciau, kiek sake servisuose tai pavara statai arba P arba N ir ant matuokles yra dvi zymes.Gal prie tos pacio temos protingieji kurmiai galetu pasakyti kaip patikrinti automatines dezes tepalo lygi (kokia procedura)?
Kad matuokle yra as zinau ir kur yra zinau, tad pasakot kad "matuokle reikia istraukti" nereiketu.
Zinau, kad mersui reikia pasildyti varikli ir dar priklausomai nuo to kokia temperatura parodymas ant matuokles skiriasi.
Idomu kokia procedura Peugeot 605 2.1tD 95m.?
viena zyme - kai saltas variklis/tepalas, kita zyme kai isiles variklis/tepalas.
pas mane kiek matavau ant silto variklio - lygis arciau virsutines zymes.
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]
[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]
#11
Parašyta 2005 gruodžio 01 - 12:28
Nebūtinai - kiekvienu konkrečiu atveju reikia žiūrėti manuale.as ne p kurmis bet kiek maciau, kiek sake servisuose tai pavara statai arba P arba N ir ant matuokles yra dvi zymes.
viena zyme - kai saltas variklis/tepalas, kita zyme kai isiles variklis/tepalas.
pas mane kiek matavau ant silto variklio - lygis arciau virsutines zymes.
Manajame (dėžė ZF 4HP14) tepalo lygis matuojamas esant šiltam dirbančiam varikliui, P arba N padėtyje - alyvos turi būti tarp viršutinės ir apatinės žymės (burbuliuko) ant matuoklės.
#12
Svečias_Vysnia_*
Parašyta 2005 gruodžio 06 - 14:27
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0