Peršokti prie turinio


Užtrigo pavarų perjungimo svirtis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 11

#1 Svečias_Vysnia_*

Svečias_Vysnia_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 lapkričio 30 - 13:10

Įdomus bajeris nutiko... Norėjau iš darbo namo parvažiuot, jungiau savo automat'ą iš "P" į "D" ir kažkaip taip labai įtartinai su kažkokiu pasipriešinimu persijungė, na pradėjau važiuot, važiuoja, bet apsisukinėjant prireikė atbulinio bėgio, jungt į "R" :blink: bėgių perjungimo svirtis užstrigus, mankiau visaip, niekaip, taip ir liko ant "D". Na į "3" dar truputį lyg ir eitų bet jaučiasi didelis pasipriešinimas, o į "N" neina, niekaip. Gal geri dėdės ir tetos galit ką nors pasiūlyt? Gal kam nors taip buvo? Numatęs kviestis kokį traliuką ir į servisą vežt. Bijau, kad servisistai manęs neišgasdintų kuom nors. Gal ten nieko labai tokio, gal ten tik kas nors smulkmena, a?
  • 0

#2 2step

2step
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 793
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:[106]

Parašyta 2005 lapkričio 30 - 13:20

ar tai smulkmena isaiskes issiaiskinus ar tai svirtis ar tai deze. man buvo panasiai atvirksciai, kad atsilaisvino svirtis...reikalas paprastas, susidevejo traukute. kai pirma karta taip nutiko - tempiau tralu i servisa, bet kai antra karta tai nutiko (nebuvo pakeite tos traukutes) pasikvieciau meistra, atvare per kokia valanda krapstymosi uzdejo ir pats numyne iki serviso naujos pakeitimui. o cia kad stringa tai kaip ir keista jei traukute...bent jau ta apie kuria as pasakoju negaletu strigti..nebent yra dar viena kuri kaip nors pajudejo is savo vietos ir neduoda jungti begiu... tukdymas gali buti giliau...brrr informuok kaip seksis.
  • 0
[STILO][FIAT STILO, 1.9 JTD 2007][Since May 2012]
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]

[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]

#3 Svečias_nujo_*

Svečias_nujo_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 lapkričio 30 - 14:01

seip sakoma jei automatui kaput, isimk ji ir dek mechanine :) bus maziau bedu ir islaidu (duok dieve) ;)
  • 0

#4 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 lapkričio 30 - 14:11

Įdomus bajeris nutiko... Norėjau iš darbo namo parvažiuot, jungiau savo automat'ą iš "P" į "D" ir kažkaip taip labai įtartinai su kažkokiu pasipriešinimu persijungė, na pradėjau važiuot, važiuoja, bet apsisukinėjant prireikė atbulinio bėgio, jungt į "R" :blink: bėgių perjungimo svirtis užstrigus, mankiau visaip, niekaip, taip ir liko ant "D". Na į "3" dar truputį lyg ir eitų bet jaučiasi didelis pasipriešinimas, o į "N" neina, niekaip.
Gal geri dėdės ir tetos galit ką nors pasiūlyt? Gal kam nors taip buvo? Numatęs kviestis kokį traliuką ir į servisą vežt. Bijau, kad servisistai manęs neišgasdintų kuom nors. Gal ten nieko labai tokio, gal ten tik kas nors smulkmena, a?

Kelintu metu pugas ????? :mellow:
  • 0

#5 Svečias_Anubis_*

Svečias_Anubis_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 lapkričio 30 - 14:44

Va mane irgi domina automato problemos pas 605. gal zinot kas gali buti pastacius ant P arba R jauciamas kazkoks traskejimas, bet ir tai ne visada. Taip pat vaziuojant ant D ties 60km/h atleidus ciut gaza persimeta zemesnis, biski spustelejus vel persimeta i aukstesni. Gaunasi toks tampimas, taciau labai retai taip nutinka. ar cia nieko tokio ar deze prie pabaigos? dekui uz info, nes puguose zalias :D

Šį pranešimą redagavo Anubis: 2005 lapkričio 30 - 14:45

  • 0

#6 Svečias_Vysnia_*

Svečias_Vysnia_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 lapkričio 30 - 14:59

Kelintu metu pugas ????? :mellow:

P605 3.0 SV 1990m.
  • 0

#7 2step

2step
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 793
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:[106]

Parašyta 2005 lapkričio 30 - 15:53

Taip pat vaziuojant ant D ties 60km/h atleidus ciut gaza persimeta zemesnis, biski spustelejus vel persimeta i aukstesni. Gaunasi toks tampimas, taciau labai retai taip nutinka.

viskas priklauso nuo apsuku, kazkaip buten tas avtomatas nuo 50 iki 60 tame tarpe laiko apie 1900-2200 apsuku ir pradeda metytis koki begi palikt.
pas mane tas pats..taigi manau normalu. tiesiog reikia priprasti ir pazet ar verta siek tiek pagazuot ar geriau atleist...

arba jei labai jau daznai ir ilgai tokiu greiciu vaziuoji bet nevirsiji 62kmh, tai injuk 3 pavara ir varyk.
manau mieste toks rezimas maziausiai pjautu deze.
  • 0
[STILO][FIAT STILO, 1.9 JTD 2007][Since May 2012]
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]

[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]

#8 Svečias_dzonis_*

Svečias_dzonis_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 lapkričio 30 - 18:02

viskas priklauso nuo apsuku, kazkaip buten tas avtomatas nuo 50 iki 60 tame tarpe laiko apie 1900-2200 apsuku ir pradeda metytis koki begi palikt.
pas mane tas pats..taigi manau normalu. tiesiog reikia priprasti ir pazet ar verta siek tiek pagazuot ar geriau atleist...

arba jei labai jau daznai ir ilgai tokiu greiciu vaziuoji bet nevirsiji 62kmh, tai injuk 3 pavara ir varyk.
manau mieste toks rezimas maziausiai pjautu deze.

tai jau jo ,po miesta vazinejant tai reik statyt i 3 begi ir viskas, nes is tikro treciu ka nors aplenki ar spusteli trumpam - taleidi cikt 4-as ,paskui vel raz 3-ias . Vis tiek be 80 km/h tuo ketvirtu nelaba vaziuojasi , o atleidziant gaza tai jungia ji nuo 65 praktiskai.
  • 0

#9 Svečias_lelius_*

Svečias_lelius_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 01 - 11:29

Gal prie tos pacio temos protingieji kurmiai galetu pasakyti kaip patikrinti automatines dezes tepalo lygi (kokia procedura)? Kad matuokle yra as zinau ir kur yra zinau, tad pasakot kad "matuokle reikia istraukti" nereiketu. Zinau, kad mersui reikia pasildyti varikli ir dar priklausomai nuo to kokia temperatura parodymas ant matuokles skiriasi. Idomu kokia procedura Peugeot 605 2.1tD 95m.?
  • 0

#10 2step

2step
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 793
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:[106]

Parašyta 2005 gruodžio 01 - 12:00

Gal prie tos pacio temos protingieji kurmiai galetu pasakyti kaip patikrinti automatines dezes tepalo lygi (kokia procedura)?
Kad matuokle yra as zinau ir kur yra zinau, tad pasakot kad "matuokle reikia istraukti" nereiketu.
Zinau, kad mersui reikia pasildyti varikli ir dar priklausomai nuo to kokia temperatura parodymas ant matuokles skiriasi.
Idomu kokia procedura Peugeot 605 2.1tD 95m.?

as ne p kurmis bet kiek maciau, kiek sake servisuose tai pavara statai arba P arba N ir ant matuokles yra dvi zymes.
viena zyme - kai saltas variklis/tepalas, kita zyme kai isiles variklis/tepalas.
pas mane kiek matavau ant silto variklio - lygis arciau virsutines zymes.
  • 0
[STILO][FIAT STILO, 1.9 JTD 2007][Since May 2012]
[C2][Citroen C2, 1.4 2004][Family reserve since April 2013]
[106 XT 1.4 1993'][Roland Garros][2005-2012][][Sold to rise and shine]

[605 SV 3 1992'][[2005-2009][Sold in a good condition]
[Mazda 323 1986][2003-2005][VW Golf 1987][2001-2003]

#11 nereo

nereo
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 284
  • Vieta:Kaunas-Eiguliai, Šiauliai-Dainai
  • Automobilis:Peugeot 107 Trendy 2-tronic

Parašyta 2005 gruodžio 01 - 12:28

as ne p kurmis bet kiek maciau, kiek sake servisuose tai pavara statai arba P arba N ir ant matuokles yra dvi zymes.
viena zyme - kai saltas variklis/tepalas, kita zyme kai isiles variklis/tepalas.
pas mane kiek matavau ant silto variklio - lygis arciau virsutines zymes.

Nebūtinai - kiekvienu konkrečiu atveju reikia žiūrėti manuale.
Manajame (dėžė ZF 4HP14) tepalo lygis matuojamas esant šiltam dirbančiam varikliui, P arba N padėtyje - alyvos turi būti tarp viršutinės ir apatinės žymės (burbuliuko) ant matuoklės.
  • 0
Show must go on... Toyota 107 2-tronic ex P106 XT 1,6 automatic ex Renault twingo"matic" ex P205 1,6 automatic

#12 Svečias_Vysnia_*

Svečias_Vysnia_*
  • Svečiai

Parašyta 2005 gruodžio 06 - 14:27

Vat taip vat, mano auto išardytas, ir užstrigęs automato pavarų pergjungimo trosas (eina nuo svirties iki pavarų dėžės). Dabar vyksta intensyvios jo paieškos...
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 0

narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0