

Rekordas 8h reikejo keisti kuro filtra
#1
Svečias_PEUGEOT 405 GRD_*
Posted 2005 December 06 - 17:11

#2
Posted 2005 December 06 - 17:16


#4
Posted 2005 December 06 - 17:45
forumas-vieta, kur paprastas zmogus gali islieti viska kas susikaupe jo sirdyje. ;)kur pasakos morale? ;)
#5
Posted 2005 December 06 - 17:49
Edited by Nerijusv, 2005 December 06 - 17:50.
#6
Posted 2005 December 06 - 17:54
cia dujiniams auto. keleiviu dujas surenka ir isfiltruoja. tik spausk ;)shita - o kas per filtras po sedynemis? negi tikrai yra?
206
#8
Svečias_PEUGEOT 405 GRD_*
Posted 2005 December 06 - 18:35
na butu viskas ivike greiciau,jei nebutu sumaise varztu,(padavimo ir grazinimo kuro), bet pats procesas sakau labai sunkus............Tai ar visa problema buvo kad sumaishe shlangelius prie kuro siurblio?
kur pasakos morale? ;)
#9
Posted 2005 December 06 - 18:55

Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#10
Svečias_Vysnia_*
Posted 2005 December 06 - 20:25
Tai paporink visiems to serviso pavadinimą, kad liaudis žinotų kuriuose servisuose dirba kosmonautaivel visas slangas atjungiau nuo kuro siurblio, o ten varztai zervize sumaisyti kur griztamo varztas isuktas i ta vieta kur paduodamas kuras
#11
Svečias_egyda_*
Posted 2005 December 06 - 21:03
nu ka as zinau, kei man reikejo keist filtra, tai nuvarau parduotuven, sako kokio reikia, du turim. nu as paemiau abu, su salyga kad viena grazinsiu kita diena ryte. parvarau namo, nuimu filtra, uzdedu nauja, brukst ir eina, nei slangas movinejau nei ka.Tai paporink visiems to serviso pavadinimą, kad liaudis žinotų kuriuose servisuose dirba kosmonautai
PS: nu pas mane 605 TD, bet nemanau kad ten pas jus kazkas sustresnio turetu but.
#12
Svečias_Kursis_*
Posted 2005 December 06 - 21:05

#13
Svečias_PEUGEOT 405 GRD_*
Posted 2005 December 07 - 13:12
#14
Svečias_mmx_*
Posted 2005 December 07 - 13:14
#15
Posted 2005 December 07 - 13:46
ant kuro siurblio nuorinimo varzto nemaciau, realiausias variantas - siek tiek atsukti varzta, kur padavimo slanga jungiasi ir pumpuoti kol prades kuras teketi.Gal galite pasakyti kur nusiorina oras is kuro, kuro filtre lyg yra vamzdelis kur nuorina, o kur yra nuorinimas kuro siurblyje,
nes kazkaip po filtro keitimo sunkiau kuriasi auto, seniau uzvesdavau be gazavimo, o dabar norint uzvesti reikia pagazuoti kad dirbtu ant laisvu apsuku ir dar apsukos padydejo
jei sunkiau kuriasi - kazkur ora gaudo, tikriausiai kazkur sujungimas nedaverztas, ar slangele skilo; dar vienas variantas - pro pompa (pats rasei, kad nepumpuoja normaliai). uzsidek permatoma padavimo slangele ir matysi. jei oro kure nera, tai dar variantas - siurblys pasiankstino (kas paaiskintu ir sunkesni vedimasi ir garso pasikeitima ir didesnes apsukas) - netycia kazko nepridirbot su tuo mechanizmu, kur troselis i siurbli nuo termostato ateina?
#16
Posted 2005 December 07 - 16:25
#17
Svečias_PEUGEOT 405 GRD_*
Posted 2005 December 07 - 16:29
#18
Posted 2005 December 07 - 16:38
as ne specas, bet manyciau jog griztama eina tiesiai i baka, todel koks skirtumas ar oras nueis i baka, ar pakeliui nuleisi.o jei atsuksiu varzta kur griztama slangele yra gal per ten reikia nuorinti,,
#19
Posted 2005 December 07 - 17:24
#20
Svečias_PEUGEOT 405 GRD_*
Posted 2005 December 07 - 19:58
jo sukinejo ir forsunkes vamzdeliu(tie kur nueina nuo siurblio)jo sudetingai cia viskas:)))
kiek atsimenu paskutini kart kokia 15 min sugaisau pakeist ta filtra...
ir nieko ten orint nereikia, juk siurbly tos saliarkos dar lieka.
o jei po sito keitimo prastai dirba tai ziurek kur ora gaudo. aisku jei ten siurblio nieks nesugalvojo sukinet. tiesa, gal dar forsunkiu vamzdelius sukinejot?
gal kokio nepriverze gerai?
blema blemba

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users