Peugeot 406 C vs. Opel Calibra
#1 Svečias_mmx_*
Posted 2005 December 30 - 00:41
nedaug bet vistik, yra keletas tokiu durnu detaliu kuriose opelis 10 metu senumo lenkia P406 kad net graudu darosi.
#2 Svečias_e2110_*
Posted 2005 December 30 - 02:39
#3
Posted 2005 December 30 - 02:47
nū.....Cia...
nedaug bet vistik, yra keletas tokiu durnu detaliu kuriose opelis 10 metu senumo lenkia P406 kad net graudu darosi.
piezas ~12cm ilgesnis, ~8cm platesnis, ~220kg sunkesnis, ~1cm arciau kelio dangos, ~10cm baze ilgesne, sukimo momento max. gerokai auksciau ir ~1sek prastesnis isibegejimas.....Viskas paprasta ir logiska.
Besk pirstu, kur tu ta grauduma matai?
#4 Svečias_mmx_*
Posted 2005 December 30 - 03:33
Edited by mmx, 2005 December 30 - 03:34.
#5
Posted 2005 December 30 - 03:52
cia sarkazmas, ar dziaugsmas, kad radai "opechatka"?o gi stapdziu diskai pas puga neventiliuojami!!!
#6 Svečias_egyda_*
Posted 2005 December 30 - 03:59
tai tipo calibros 2l mataras pries pezo 3l matara ir tik 3hp pezo naudai?cia sarkazmas, ar dziaugsmas, kad radai "opechatka"?
PS: nu grozio is pezo tai neatimsi... niekada... jau cia fotkes sudetos tai calibros kai kaimo jupio vartojamo zigulio... o pezas tai nice...
#7 Svečias_egyda_*
Posted 2005 December 30 - 04:01
#8
Posted 2005 December 30 - 04:20
atidumo, kolega, atidumo....tai tipo calibros 2l mataras pries pezo 3l matara ir tik 3hp pezo naudai?
#9
Posted 2005 December 30 - 09:51
Edited by Algirdas, 2005 December 30 - 09:55.
#10
Posted 2005 December 30 - 10:25
Vilnius
#11
Posted 2005 December 30 - 10:36
#12
Posted 2005 December 30 - 10:36
Priekis varomas pliusas .... Kaip kam... Man tai tokiai masinai didziausias minusas... Tikra sportine masina varoma galu, o jei jau ji varoma priekiu - tai seimyninis auto, arba sportinis auto su porno elementu....Na kaip ir viskas logiska, normalu, bet paskaicius forumus apie 4x4 Calibra , tai pugo 6V su priekiu varomu yra didziausias pliusas! O koks pugo salonas!
Tikrai 406 C reikia lyginti ne su Calibra!
#13
Posted 2005 December 30 - 10:43
As sakau geriau pugo priekio varomas, nei calibros 4x4! Aisku kad 4x4 yra rulezzz!Priekis varomas pliusas .... Kaip kam...
Vilnius
#14
Posted 2005 December 30 - 10:44
I dą variklis turi būti bagažinėjTikra sportine masina varoma galu,
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#15
Posted 2005 December 30 - 10:45
Ne butinai....I dą variklis turi būti bagažinėj
#16
Posted 2005 December 30 - 10:46
antrasI dą variklis turi būti bagažinėj
#17 Svečias_zbigis_*
Posted 2005 December 30 - 10:54
Labai gera komponuotė. Pažiūrėkim gale variklius turi Toyota MR2, Porsche911, Ferrari (gal ir ne visi). Stabilumas ir geras balansas beveik garantuoti su tokia komponuote.I dą variklis turi būti bagažinėj
#18
Posted 2005 December 30 - 11:03
Gera komponuote, kai variklis centre (ar kaip ten tiksliau vadinama berods centrine variklio komponuote)....Labai gera komponuotė. Pažiūrėkim gale variklius turi Toyota MR2, Porsche911, Ferrari (gal ir ne visi). Stabilumas ir geras balansas beveik garantuoti su tokia komponuote.
Edited by Algirdas, 2005 December 30 - 11:19.
#19
Posted 2005 December 30 - 11:08
Praktiškai būtinai. Tiesiog gerai apgalvok visus variantus (išimčių aišku visur būna)Ne butinai....
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#20
Posted 2005 December 30 - 11:20
Na bet tik ne priekiniai varomi....Praktiškai būtinai. Tiesiog gerai apgalvok visus variantus (išimčių aišku visur būna)
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users