Klausimai dėl P405
#1 Svečias_Mifunia_*
Parašyta 2006 vasario 20 - 20:20
#2
Parašyta 2006 vasario 20 - 20:35
Šį pranešimą redagavo Francis: 2006 vasario 20 - 20:37
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#3 Svečias_Mifunia_*
Parašyta 2006 vasario 20 - 21:47
#4
Parašyta 2006 vasario 21 - 01:41
Čia, mano manymu, bus dėl termostato.Ir dar klausimas, pas mane pastoviai darbine temperatura rodo 100-110 laipsniu, ir labai greitai susyla variklis, kaip suprntu taip neturetu buti, ar cia tik del termostato, ar dar del ko nors?
#5
Parašyta 2006 vasario 21 - 08:21
206
#6
Parašyta 2006 vasario 21 - 08:27
reguliuojami1. Ar jiems reguliuojami vožtuvai ar stovi kompensatoriai? (1,4 L)
jei mono ipurskimas - niekas ten nesireguliuoja. Pas ex maniski ta duobe budavo esant saltam varikliui. Uztekdavo leist saltam varikliui prasidirbt 1-2 min nelieciant akseleratoriaus pedalo ir toliau variklis dirbdavo kaip bitute.2. Ar reguliuojamas karbiuratorius (pas mane monoipurškimas), nes kažkaip keistai kartais reaguoja į akseleratoriaus paspaudima. Kai paspaudi, iš pradžiu buna "dobė", lyg pristabdo, o po to staiga kaip truktels. Viename autosevise pasakė, kad ten niekas nesireguliuoja, atseit elektronika valdo, ar tai tiesa?
hmmm....tik nesakyk, kad pilkai juodasP405, 1,4 1994m
ka as suprantu greitai, tai taip greitai kaip dabartinis 406'as, nei viena tureta masina nesilo Siaip, TU3M/C/L/Z variklio darbine temp yra 98C (pilnai atsidaro termostatas). Mieste, variklio temp laikydavosi ~95-100C, o uziestyje ~100-105CIr dar klausimas, pas mane pastoviai darbine temperatura rodo 100-110 laipsniu, ir labai greitai susyla variklis, kaip suprntu taip neturetu buti, ar cia tik del termostato, ar dar del ko nors?
#7
Parašyta 2006 vasario 21 - 12:10
#8
Parašyta 2006 vasario 21 - 13:55
206
#9
Parašyta 2006 vasario 21 - 13:56
va tiksliai toks buvohmmm....tik nesakyk, kad pilkai juodas
206
#10 Svečias_Mifunia_*
Parašyta 2006 vasario 21 - 18:25
Ne, ne pilkai juodashmmm....tik nesakyk, kad pilkai juodas
O seip, Aroone, jei jau turejai P405 su tokiu varikliu, tai gal patarsi ka dar ziureti, priziureti ir pan., kad po to problemu nebutu.
O su tuo monoipurskimo nereguliavimu jus mane nuliudinote, tai ka man dabar daryti, jei as su 16 litru pravaziavau 150 km, ir tai ne tik miesto, bet ir uzmiescio salygomis.
1,4 varikliui sakyciau net labai per daug. Ka ziureti, nesinori aklai viska keisti.
#11
Parašyta 2006 vasario 21 - 18:58
Mano nebais sena istorija
Beje tas reguliavimas ishsprende tiek truktchiojimo, tiek benzo rijimo problemeles (pradejo beveik apie 1L/100km mazhiau vartoti).
Na jei nereguliavimas, tai bet pasikrapshtymas padejo.
© J. Erlickas
#12 Svečias_Mifunia_*
Parašyta 2006 vasario 21 - 19:14
Aciu, Maestro, uz nuoroda, bet nelabai supratau ka ten kur sukti reikia Gal gali paaiskinti ko reikes (instrumentas) ir kur listi, suktiJei labai noreti, tai visada rasti ka pareguoliuoti.
Mano nebais sena istorija
Dar vienas patare pasikeisti zvakes, ar tai realiai pades? Siandien jas issukau, normaliai jos atrodo, kontaktai neapruke, baltos spalvos. Ir kaip ten su tuo kompo resetinimu, ar tikrai padeda klemu nuemimas nuo akumuliatoriaus?
#13
Parašyta 2006 vasario 21 - 19:30
Klemo nuemimas kartais padeda.Aciu, Maestro, uz nuoroda, bet nelabai supratau ka ten kur sukti reikia Gal gali paaiskinti ko reikes (instrumentas) ir kur listi, suktiJei labai noreti, tai visada rasti ka pareguoliuoti.
Mano nebais sena istorija
Dar vienas patare pasikeisti zvakes, ar tai realiai pades? Siandien jas issukau, normaliai jos atrodo, kontaktai neapruke, baltos spalvos. Ir kaip ten su tuo kompo resetinimu, ar tikrai padeda klemu nuemimas nuo akumuliatoriaus?
Nezhinau koks pas tave inputimas, tai sunku patarti. Pasakoju pagal save.
Instrumento reikia tokio kvailoko - atsuktuvo kurio galas zhvaigzhdute ir su skyle per viduri.
Tas reguliuojamas daiktas, tai toks dangtelis ant droselio prisuktas keturiais "kvailais" varzhtais. Randasi po oro filtru deshineje, jei zhiuri ish priekio atsidares kapota. Per vidury isistato fishke su keturiais laidais.
Paieshka palengves, jei surasi ant ko dedasi gazo trosas. Ant tos patchios ashies kitoj pusej bus tas potenciometras.
Atleidus tuos keturis varzhtus jis pakankamai nemazhai sukinejasi aplik savo ashi. Toliau reguliavimo eiga aprashyta tam linke. Dar visai nepakenktu ji nuimti ir pazhiureti ar takeliai gatavai nenusitrine.
Shiaip reikia aroones komento, nes ten pas tave greitchiausiai kitoks inputimas, nei kad pas mane.
Šį pranešimą redagavo Maestro: 2006 vasario 21 - 19:32
© J. Erlickas
#14
Parašyta 2006 vasario 21 - 19:59
ta pypsa varzto galvos zvaigzdinio lizdo vidury galima islauzt gan nesunkiai - tada tinka paprasta zvaigzde.Instrumento reikia tokio kvailoko - atsuktuvo kurio galas zhvaigzhdute ir su skyle per viduri.
Šį pranešimą redagavo dewgonas: 2006 vasario 21 - 20:00
206
#15
Parašyta 2006 vasario 22 - 07:53
hmmmm...ex saviskiui daugiausia, ka buvau sugirdes, buvo ~11-12l mieste per didelius salcius su variklio sildymais. Autostradoje, daugiau kaip 9l nepavyko sudeginti. 3 metu vidurkis sudare ~8l/100km.jei as su 16 litru pravaziavau 150 km, ir tai ne tik miesto, bet ir uzmiescio salygomis.
Nezinau kaip su reguliavimais, bet pas 405'a stovi (jei atmintis nepaveda) truputi kitoks inpurskimas nei pas Maestro. Pas 405'a jis yra Bosch MonoMotronic MA3.0. Ziureti, tai turbut pirmoje eileje - liambda zona. Antroje eileje - oro srauto matuokle. Beje, bent jau '99, Savanoriu Zibintas turejo diagnostini prietaisa, su kuriuo galejo nuskaityti ex maniskio visu davikliu parodymus. Gal jie kuo padetu...nors vilties maza... Be abejo, oro sklendes potenciometro bukles apzvalga irgi nepamaisytu.1,4 varikliui sakyciau net labai per daug. Ka ziureti, nesinori aklai viska keisti.
As dar pasiknisiu namuose (jei nepamirsiu) - turejau atspausdintus lapus su visu davikliu grafikais '92-'94 P405 1.4i.
#16 Svečias_Mifunia_*
Parašyta 2006 vasario 22 - 18:57
#17
Parašyta 2006 vasario 22 - 19:15
#18
Parašyta 2006 vasario 23 - 08:12
Liambda zondas yra isuktas i ismetimo kolektoriu: tokis "pimpaliukas" su is jo iseinanciais 4 laidais. Atsidarius kapota, siek tiek kairiau nuo centro, prie pat radiatoriaus.Aroone, o kur ta liambda zona yra, ir ka joje ziueti?
padidejusios kuro sanaudos, prasta traukakokie pozimiai, kad kazkas su ja negerai?
kai turejau _ta_ masina, turejau knygute vokieciu/prancuzu/italu kalbom...truputi smarkiau pasukus galvele, galima netgi italiskai suprasti kur kas ir kaip. O cia guli Haynes remonto vadovas anglu kalba.Ir gal kas kartais turi P405 manuala rusu kalba, dar
#19 Svečias_Garros_*
Parašyta 2006 vasario 23 - 11:20
Jei nori patikrini savo lemda zonda, ji reikia patikrinti su testeriu(ta funkcija kuri pypsi )Ten yra 4 laidai - 2balti, jodas ir pilkas, tai va tos 2 baltus laidus tikrinant per testeri jis turi doti signala tai tada lemda gera arba gali issukes lemda tos baltus laidus prie akumuliatoriaus (nesvarbu kur kuri prideti) ir jei po kurio laiko prades silti lemda tai ji yra gera.Aroone, o kur ta liambda zona yra, ir ka joje ziueti? ta prasme i ka reikia atkreipti demesi, kokie pozimiai, kad kazkas su ja negerai?
Ir gal kas kartais turi P405 manuala rusu kalba, dar geriau lietuviu angliska turiu, bet per daug jau visokiu termenu... be zodyno niekaip, be to ten 1,4 monoipurskimas ir neaprasytas
Nepadaryk kaip as nusipirkau sau nauja nepatikrines seno ir gera pakeiciau nauju(150lt :mad: ), o visa beda bent pas mane kaskur laidose
#20
Parašyta 2006 vasario 23 - 11:26
na ir spek is triju kartu: ka tu patikrinsi?(nesvarbu kur kuri prideti) ir jei po kurio laiko prades silti lemda tai ji yra gera.
Viso labo liambdos pasildyma....O vat _kaip_ pati liambda veikia, tai gali patikrinti _tik_ su oscilografu
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0