Peugeot Partner-VW Caddy Life
#41 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 gegužės 23 - 17:49
#42 Svečias_rally69_*
Parašyta 2006 gegužės 23 - 17:56
#43 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 gegužės 23 - 18:58
#44 Svečias_rally69_*
Parašyta 2006 gegužės 24 - 02:35
#45 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2006 gegužės 24 - 07:28
Jei imsi HDI, kaina bus didesnė, bet tada jau bus bent lygesnės kategorijos, o tai dabar lygini D su SDINa nezinau, as su firmos 98' Caddy senuku nuo adatos vazineju. 300kkm prasukau, nieko bloga pasakyt negaliu. Tik vat vairuotojo vieta yr nepatogi, spranda skauda. Teko pora kart su Partneriu vaziuot, tai kazkaip daugiau vietos ir galimybiu isitaisyt patogiai radau. Dabar taipogi ieskom pakaitalo sitam Caddy. Naujas yra 7tklt brangesnis uz PSA bet turi daugiau navarotu. Ir varikliukas standartinis 2.0SDI smagesnis nei 1.9D. I brangesnius neziurim nes reik grynai krovininio.
#46 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 gegužės 24 - 11:46
#47
Parašyta 2006 gegužės 24 - 11:57
Tik išimtiniais atvejais nenuosavos mašinos eksploatuojamos žmoniškai.na ok gal lietuviai ir butent mano sutiktieji nemoka vazinet..
#48 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 gegužės 24 - 12:06
o vat as pries pirkdamas ir nusipirkes klausinejausi keliu didelių flytų vadovų ir visi sutartinai aiškino, kad PSA ir Kengūros yra vienintelis geras daiktas. Cia buvo prieš pasirodant naujai Combo ir Caddy.bet tai kad kiek susiduri lietuvelei su imonem explotuojanciom partnerius, visos spjaudosi! pirko todel kad buvo palyginti pigi o gavosi kaip visada..
na ok gal lietuviai ir butent mano sutiktieji nemoka vazinet..
#49
Parašyta 2006 gegužės 24 - 19:27
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#50 Svečias_xamas_*
Parašyta 2006 gegužės 25 - 14:15
O tai ka lygint? Caddy SDI be turbinos, Pugas 1.9D irgi be turbinos. Taip kad lygu lygu. Emiau standartine komplektacija. Jei jau imt HDI tai ir VW reik imt TDI, o kainos vel skirsis.......dar variantas 1.6 HDI, bet sudejus tai kas yra VW manau kad sis bus pigesnis. O paciam labiau norisi Berlingo....Jei imsi HDI, kaina bus didesnė, bet tada jau bus bent lygesnės kategorijos, o tai dabar lygini D su SDI
#51 Svečias_zbigis_*
Parašyta 2006 gegužės 25 - 14:33
SDI skirsis nuo D, paklausk mūsų technikos ekspertų, paaiškins. Turbinos nebuvimas dar nereiškia, kad abu yra paprasti D, pataisykit, jei klystu. HDI ir TDI kainos santykis bent jau, kai aš iškojau buvo HDI naudai. Beje, vien imant bazinę kainą ten jau gavosi, kad Caddy buvo dobrai brangesnis.O tai ka lygint? Caddy SDI be turbinos, Pugas 1.9D irgi be turbinos. Taip kad lygu lygu. Emiau standartine komplektacija. Jei jau imt HDI tai ir VW reik imt TDI, o kainos vel skirsis.......dar variantas 1.6 HDI, bet sudejus tai kas yra VW manau kad sis bus pigesnis. O paciam labiau norisi Berlingo....
#52 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 gegužės 25 - 16:54
nu ir klysti, ir ne. PSA D yra seneliukas, o 2 litru SDi yra tas pats 2 litru TDi, naujas VW mataras, tik be malunelio. rinkoje jie yra alternatyvus, nors texniskai naujas SDi yr modernesnis.SDI skirsis nuo D, paklausk mūsų technikos ekspertų, paaiškins. Turbinos nebuvimas dar nereiškia, kad abu yra paprasti D, pataisykit, jei klystu.
#53
Parašyta 2006 rugsėjo 09 - 19:47
Šį pranešimą redagavo Francis: 2006 rugsėjo 09 - 19:48
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#54
Parašyta 2006 rugsėjo 11 - 08:39
Šį pranešimą redagavo Darka: 2006 rugsėjo 11 - 08:39
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#55 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugsėjo 11 - 11:06
#56
Parašyta 2006 rugsėjo 11 - 20:32
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#57 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 10:38
Šį pranešimą redagavo Kursis: 2006 rugsėjo 12 - 10:56
#58
Parašyta 2006 rugsėjo 12 - 11:06
cia trilitris?
Del ekonomijos - tai nezinau, nes kazkaip borto kompas ramiai vaziuojant rode daugokai. VW transporteris (nu jis mazesnis) su 2,5l 130 AG tiek valgo prie pilnojo pakrovimo ir smaugimo.
Beje kodel 3.0 turi 174 ag o raso 160HDI
Šį pranešimą redagavo Francis: 2006 rugsėjo 12 - 11:06
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#59
Parašyta 2007 vasario 25 - 09:44
Tikejausi ka apdailos kokybe bent priekinio panelio bus geresnis Variklis nieko traukia tik iki 100km/h, triuksmo iki 100km/h irgi puse varpos, kaip kazkas minejo virs 100km/h stabilumas ir garso izoliacija darosi itartina, norisi atleist greicio pedala Kazkaip isibegejant nuo variklio jauciasi nemalonus garsas tox jausmas kad jis per prievarta tempai masina, 306 HDI jokiu garsu isibegejant neleidzia Aisq jauciasi ka naujas daiktas, cia didziausias privalumas Sildo tragiskai, prie -16 liktai variklis uzsiles iki 90 laipsniu o silto oro kaip nepucia taip nepucia, vaziuojant is Kauno i Vilniu silta ora normaliai prie Elektrenu pradejo pusti Norint ka durys uzsidarytu normaliai ir nebutu ispejamojo signalo priekiniam panely ka durys atidarytos, reikia duris vozt kaip reikalas ka uzsidarytu, kaip senuose ziguliuose. atrodo ka uzdarytos, o signalas rodo kad nea, pirma kart puse val dauziau visas duris kol siaip ne taip uzsidare del degalu sanaudu biesas zino kol kas, dar pirmo bako neisdeginau
Po pirmu 200km galiu sprest ka de saves tokios autotikrai nepirkciau
Tai pirma nauja mano ekspotuojama masina, pavazinejus tureciau apsispresti kokia sekancia auto pirxiu,deveta ar nauja
Šį pranešimą redagavo Francis: 2007 vasario 25 - 10:05
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#60
Parašyta 2007 vasario 25 - 18:20
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0