Peršokti prie turinio


laisvos eigos voztuvas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 15

#1 Svečias_arviss_*

Svečias_arviss_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 26 - 15:22

chebryte, kur yra laisvos eigos voztuvas ar varikliukas ten nzn, ar jis reguliuojasi, gal kas turit info apie tai...? beje pas mane P406, 2.0, 16v.1996.
  • 0

#2 Sportas

Sportas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 448
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605, 3.0 l, 12v

Parašyta 2006 balandžio 26 - 20:31

kiek zinau tai dazniausiai jis yra pakeliui is oro filtro dezes arba kazkur kur oro srautas juda slangais i varikli. ir kiek suprantu tai jis tikrai neturetu buti reguliuojamas... jis gi el. jungiasi su kompu... :unsure:
  • 0
Automobiliu dazymas, remontas
Tel.: +370 689 99889
+370 608 88890
El.paštas: [email protected]
Savanorių pr. 219, Vilnius
www.autopulsas.eu
plačiau apie mus...

#3 Svečias_Garros_*

Svečias_Garros_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 26 - 22:37

Man atrodo yra kaskokia rele tam skirta... :blink:
  • 0

#4 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 27 - 07:16

Laisvos eigos voztuvas - yra paprastas voztuvas, atidaromas ir uzdaromas zingsninio ar kito tikpo varikliuko, kuris savo ruoztu valdomas kompu. Jo paskirtis- pralesiti tam tikra kieki oro is oro filtro i variklio isiurbimo kolektoriu apeinant pagrindine gazo sklende(es) tam kad variklis galetu dirbti laisvomis apsukomis kai sklende visiskai uzdaryta (atleistas gazo pedalas). Kompas valdo si voztuva pagal ivairiu davikliu parodymus taip, kad laisvos apsukos butu nustatytame diapazone. Sis voztuvas tikrai nereguliojamas. Kartais gali buti valomas visokiais ten "wd40" ar kitais spec. valikliais arba keiciamas (buna kad pradeda strigti ar isviso mirsta). Ji lengva surasti - tai toks juodas ar aliuminio spalvos metalinis pailgas cilndras, i kuri ateina viena zarna is oro filtro dezes (ar is is filtro einancio pagrindinio vamzdzio) ir is jo iseina kita zarna ir jungiasi i variklio isiurbimo kolektoriu, o prie pacio voztuvo ateina laidai ir jungiasi per fiske.
  • 0

#5 Svečias_dariuxas_*

Svečias_dariuxas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 27 - 07:21

na jo cia dejai, nebera net ka pridurti :D
  • 0

#6 Bambizas

Bambizas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 314
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:'03 Chrysler Grand Voyager 3.3 Limited

Parašyta 2006 balandžio 27 - 07:36

Laisvos eigos voztuvas - yra paprastas voztuvas, atidaromas ir uzdaromas zingsninio ar kito tikpo varikliuko, kuris savo ruoztu valdomas kompu. Kompas valdo si voztuva  Sis voztuvas tikrai nereguliojamas.

Norėtau kolegai sąlyginai paprieštarauti. Nebūtinai kompas gali valdyti šitą vožtuvą, kaip antai pas mane tas vadinamasis "automatinis padsosas" yra perdarytas į "rankinį padsosą", kurį kaip turbūt jau supratote kompas nebevaldo, o valdo paprastos mirtingojo rankos. Ir deja tikrai ne mano pageidavimu. Beje apie tokį mano variklio "tiuningą" sužinojau po 3 metų sėkmingo savo Pugo naudojimo............ :blink:

Šį pranešimą redagavo Bambizas: 2006 balandžio 27 - 07:38

  • 0
www.AutoDent.lt - Automobilio įlenkimų šalinimas

#7 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 27 - 08:00

Na, kolega, tas jusu priestaravimas neturi dideles prasmes ;) , kadangi kaip pats parasiai "mano variklis biski patiuninguotas... :ph34r: ." - tai jau nukripimai nuo normos ir gamiklines konstrukcijos, kuriu gali buti labai daug....
  • 0

#8 Bambizas

Bambizas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 314
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:'03 Chrysler Grand Voyager 3.3 Limited

Parašyta 2006 balandžio 27 - 08:50

Na, kolega, tas jusu priestaravimas neturi dideles prasmes ;) , kadangi kaip pats parasiai "mano variklis biski patiuninguotas... :ph34r: ." - tai jau nukripimai nuo normos ir gamiklines konstrukcijos, kuriu gali buti labai daug....

Bet kolega pripažinkite ir tai, kad Jūs juk nematėte kas pas poną Arviss po kapotu dedasi (nebent aš klystu, tada pataisykite mane). Kodėl Jūs gerbiamasis taip užtikrintai teigiate, kad tą vožtuvą valdo kompiuteris? Kaip matote, būna ir išimčių....... Tik neįsižeiskite, kolega.........
  • 0
www.AutoDent.lt - Automobilio įlenkimų šalinimas

#9 Svečias_dariuxas_*

Svečias_dariuxas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 27 - 09:09

(Nebūtinai kompas gali valdyti šitą vožtuvą, kaip antai pas mane tas vadinamasis "automatinis padsosas" yra perdarytas į "rankinį padsosą", kurį kaip turbūt jau supratote kompas nebevaldo, o valdo paprastos mirtingojo rankos. Ir deja tikrai ne mano pageidavimu.) kaip suprast? tai jis tipo rankinis, bet ti jo nevaldai :D tai koks jis tada rankinis :D
  • 0

#10 Bambizas

Bambizas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 314
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:'03 Chrysler Grand Voyager 3.3 Limited

Parašyta 2006 balandžio 27 - 09:17

(Nebūtinai kompas gali valdyti šitą vožtuvą, kaip antai pas mane tas vadinamasis "automatinis padsosas" yra perdarytas į "rankinį padsosą", kurį kaip turbūt jau supratote kompas nebevaldo, o valdo paprastos mirtingojo rankos. Ir deja tikrai ne mano pageidavimu.)
kaip suprast? tai jis tipo rankinis, bet ti jo nevaldai :D tai koks jis tada rankinis :D

Nu taip, tipo rankinis, yra varžteliai, kuriuos sukiojant reguliuojasi motoro darbas laisva eiga. Aš ir buvau apakęs, nu bet yr kaip yr...... :(
  • 0
www.AutoDent.lt - Automobilio įlenkimų šalinimas

#11 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 27 - 11:36

Kolegos, visu pirma bukime korektiski -_- - reikia skirti Laisvos eigos voztuva nuo Automatio "podsoso" (ar jau rankinio, kojinio ten ir taip toliau.... :) ), nes ju veikimas gal ir panasus, taciau paskirtis vis delto skirtinga - automatinis podsosas turi tiksla laikinai uzkelti salto variklio apsukas tam kad palengvinti jo paleidima ir veikima kol neisils, o tad jo misija baigiasi (pas tos pas kurious jis ir toliau "veikia", valgo benzo siek tiek daugiau :ph34r: ). Toliau var. laisvos eigos apsukos priklauso tik nuo sureguliavimo spec. varztais ten ar sklendes atidarimo kampu. Tuo tarpu laisvos eigos voztuvas atlieka tokia pacia funkcija ir + pastoviai regulioja jau ikaitusio var. apsisukimus besikeiaciant ivairioms darbo salygoms. Manau tiesa slypi kaz kur cia..... ;)
  • 0

#12 Bambizas

Bambizas
  • Nuolatiniai dalyviai
  • Pranešimai: 314
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:'03 Chrysler Grand Voyager 3.3 Limited

Parašyta 2006 balandžio 27 - 11:44

Manau tiesa slypi kaz kur cia..... ;)

Taip, tiesa kazkur čia iš tikrųjų slypi, tačiau dar lieka daug bet...... ;)
  • 0
www.AutoDent.lt - Automobilio įlenkimų šalinimas

#13 Svečias_arviss_*

Svečias_arviss_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 27 - 12:45

matau Renaldai ne is kelmo spirtas, gal gali pasufleruot, o gal zinai kame beda, kai riedu laisva pavara variklio sukiai laikosi ~1300rpm, o kai sustoji nukrenta iki ~800rpm, kas gali buti kaltas del to? Buvau servise tipo kazka reguliavo, lyg ir sureguliavo, bet neilgam... ir vel tas pats...dar va ko nepasakiau, kai veikia klima apsukos lyg ir normoj, o padarai eco - durniuoja.
  • 0

#14 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 27 - 13:00

Na, nors ir "ne is kelmo spirtas" ;) , bet nesu labai jau rimtas ten varikliu zinovas, todel i tavo klausima negaliu atsakyti vienareiksmiskai, to labiau net nematant masinos.... Beje ir info mazoka - masina su dujom ar be? Kaip daznai pasereiskia toks efektas? Ka dar pastebejai? Ar visada tai susije su klima ? Ka tau servise reguliavo ir tai padejo pirmam laikui ar ne? Na aprasyk biski detaliau - gal but tai pades pagalvoti ir nors uztaikyti teisinga linkme.... <_<
  • 0

#15 Svečias_arviss_*

Svečias_arviss_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 27 - 17:41

Na, nors ir "ne is kelmo spirtas" ;) , bet nesu labai jau rimtas ten varikliu zinovas, todel i tavo klausima negaliu atsakyti vienareiksmiskai, to labiau net nematant masinos.... Beje ir info mazoka - masina su dujom ar be? Kaip daznai pasereiskia toks efektas? Ka dar pastebejai? Ar visada tai susije su klima ? Ka tau servise reguliavo ir tai padejo pirmam laikui ar ne?
Na aprasyk biski detaliau - gal but tai pades pagalvoti ir nors uztaikyti teisinga linkme.... <_<

na siek tiek nupasakosiu kiek zinau, zodziu turiu P406 96m. su 2.0 varikliu 16v.masina be duju irangos, o ir apsukos pastoviai uzkyla tik kai riedi laisva pavara, kai sustoji - normalizuojasi. o vat kai sian vazinejau su klima viskas tvarkoj su apsukom. servise man sake kad dare laisvos eigos voztuva, tipo sake kad jis elektroninis sujungtas su kompu, taciau jis reguliuojasi. Pirmam laikui tikrai padejo, o po to vel tas pats. jis ji pastoviai nuiminejo kazka dare ir vel dedavo atgal, nes nepatikrinsi juk kai neriedi.o gal jis ji nureguliavo prie veikiancios klimos, nes juk tada apkrovimas varikliui didesnis nei vazinejant eco rezimu...as taip mastau, bent, o kaip jus i tai ziurite. gal savo versija turite???
  • 0

#16 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 28 - 06:50

Na kaip rasiau, nesu varikliu profas, taciau man kyla tik viena ideja - patikrink atidziai visus vakuuiminius slungus ir slangutes, ju jungimasi prie agregatu ar mazgu, paziurek isiurbimo kolektoriaus tarpine, gal kitas. Man susidaro toks ispudis, kad tau kaz kur pasiurbineja ora-atrodytu logiska - kai riedi laisva pavara, variklio apiputimas oru didesnis ir jo kazkur kur neturetu pasiurbia daugiau - del to darbo misinis dirbtinai tampa liesesnis ir apsukos siek tiek uzkila. O jei vaziuoji su klima, tai apkrova varikliui didesne ir del to apsukos mazesnes nei be jos ir tau atrodo kad viskas kaip ir ok... Beje ar nepastebejai kad apsukos (uzkeltos kai riedi laisva) siek tiek priklausytu nuo riedejimo greicio? Jei istikruju priklauso, tai mano si ideja turi teisia i gyvenima.... ^_^ Sekmes bejieskant ! ;)
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0