Peršokti prie turinio


Kuro taupymas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 42

#1 Svečias_Scavenger_*

Svečias_Scavenger_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 27 - 23:32

ne per senaiusiai ziurejau tokia laida per discovery ar ka tai ten ir ten zmones vaziavo su nauja a6 audine... ir buvo kuro taupymo testas.. vedejas iki sankryzo artedavo nenaudodamas stabdziu, bet stabdydamas pavara... tuo metu nenaudojamas kuras, nors variklis dirba, bet kuro jis nenaudoja, nes variklis naudoja automobilio inercija... buvo uzsiminta kad ne visos masinos turi toki navarota... norejau suzinot ar mano 406 1,9TD turi sita navarota, ar as tik veltui gadinu kura stabdydamas begiu, o ne ismesdamas i laisva... m? :huh:
  • 0

#2 Svečias_Taratomas_*

Svečias_Taratomas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 28 - 00:39

tiek kiek tu girdejai girdejau ir as, tik va ar as sugalvojau ar ir girdejau kad sitas triukas veikia su auto kurie turi pilna ipurskima :) so :beer:
  • 0

#3 Svečias_ShiVAs_*

Svečias_ShiVAs_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 28 - 02:00

Nu jus pasiklausykite saves... nejuokinga? As tai pavadinciau - sutaupyk kuro, kad galetum susimoketi uz greitciu dezes remonta. Jei ant kiekvienos sankryzos pries stojant pradesiu kalinet 5>4>3>2>1>0 kaip manot kiek laiko man laikys greitciu deze? Norit isduosiu paslapti kaip geriausiai tauposi kuras? Viesasis transportas :lol:
  • 0

#4 Svečias_mmx_*

Svečias_mmx_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 28 - 06:03

su automatu rami galva :)
  • 0

#5 sukceno

sukceno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 651
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:C4 Grand Picasso 1,6HDi robot 2009

Parašyta 2006 balandžio 28 - 07:11

as visa gyvenima taip stabdau, ypac zinomose trasose tai beveik ir stabdziu nereikia, nebent tik visiskam sustojimui. ir visos dezes patenkintos iki siol.
  • 0

#6 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 3.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Parašyta 2006 balandžio 28 - 07:20

Jei masinoj yra koks borto kompas, kuris rodo momentines kuro sanaudas, tada galima pamatyti, kad kai atleidi visiskai gaza masina pradeda stabdyti varikliu, nu pvz vaziuoji nuo kalno, sanaudos gal greitai virsta nuliu. Ir visai nebutina visada jungineti 5>4>3>2>1, tiesiog atlesti gaza, na gal viena karta perjungti 5>3 ar 5>2, tikrai dezes nesulauzysi, o tikimybe sutaupyti yra nemaza. Taip buna masinoms su pilnu ipurskimu arba kur kura valdo elektronika!
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#7 Valdux

Valdux

    Gaz pedalizator

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.403
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:C5, 205

Parašyta 2006 balandžio 28 - 07:25

Pas ta A6 stabdant pavara atjungiamas kuro padavimas, del to ir tauposi. O pas mumi jis nenustoja beges, nebent isjungei rakteliu varikli. Taip stabdydamas nebent sutaupai ant kaladeliu.
  • 0
Pug 205 CTi 16 Viatka 'avtomat' pagrindinis kelias yra tas, kuriuo važiuoja tankas

#8 sukceno

sukceno
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 651
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:C4 Grand Picasso 1,6HDi robot 2009

Parašyta 2006 balandžio 28 - 07:26

Taip buna masinoms su pilnu ipurskimu arba kur kura valdo elektronika!

melas. Net ir Moskviciaus 82m. karbe buvo kuro uzdarymo sistema, kai atleidi gaza. Zinau, nes pats reguliavau, iki kokiu apsuku turi uzdarineti, kad netrukciotu
  • 0

#9 Svečias_Stanakas_*

Svečias_Stanakas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 28 - 07:31

Kazkaip man irgi kilo klausimu kuo gi tai dezems kenkia. Man toks ispudis, kad per 10-20 vartojimo metu pasijustu skirtumas, bet negi dabar pradesit galvot apie tuos, kurie vartos auto po taves? Absurdiskai biski skamba... Del kuro taupymo tokiu metodu, tai apturejau paskaita, kad ta daro tik pilnas ipurskimas + mandras ECU. Tipo tuo momentu stabdomas kuro padavimas. Del tavo 406 itariu tau tiksliai atsakys zibintas arba internetas :)
  • 0

#10 Svečias_e2110_*

Svečias_e2110_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 28 - 07:47

Labai paprasta patikrint kaip tauposi kuras (tiems kam rodo momentini kuro suvartojima) stabdant pavara, pvz: mano automobilis riedant nuo Ukmerges g. kalno laisva pavara suvartoja 1.2 l/100km, o atleidus gaza ir vaziuojant 4 pavara tik 0.2l/100km
  • 0

#11 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2006 balandžio 28 - 08:17

O pas mumi jis nenustoja beges, nebent isjungei rakteliu varikli. Taip stabdydamas nebent sutaupai ant kaladeliu.

O tu pabandyk leistis nuo kalno 5 pavara atleides gaza, ir isjungt degima - nieks nepasikeis ;) Nebent tu cia dyzeliu turi omeny, anas gal ir netaupo?
  • 0

#12 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • Pranešimai: 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Parašyta 2006 balandžio 28 - 08:23

Mano 605 3.0 12v tiklrai nevalgydavo atleidus gaza - sita protingi zmones papasakojo, man paciam net keista is pradziu buvo. 406 hdi tikrai nevalgo, pac ziurejau ant kompo nuo to pacio paneriu kalno i savanorius leisdamasis
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex


#13 Svečias_bole_*

Svečias_bole_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 balandžio 28 - 08:33

Kažkaip iki šiol įsivaizdavau, kad tai yra mažne aksioma. Laisvą pavarą jungiu tik stovėdamas (ir prieš pat sustodamas) ir labai labai retais atvejais važiuodamas. Nuo kiek ilgesnio kalniuko leidžiantis pavara kompas rodo 0.0l/100km

Šį pranešimą redagavo bole: 2006 balandžio 28 - 08:33

  • 0

#14 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 balandžio 28 - 08:46

Teko skaityt senu vairavimo knygu is tevo kolekcijos, tai ten jau pries kokia 50 metu rase, kad protingas ir taupus vairuotojas yra tas kuris moka vaziuoti taip kad kuo maziau reiktu naudotis stabdziais - logiska. O kad riedant nutraukiamas kuro padavimas, tai jau senas bajeris pas benzinines (tevo 86 audi taip daro, nors jokio kompo ten nera, paprastas karbas, vakuumine diafragma stumdo tokia svirtele, kai susidaro ysiurbimo kolektoriuje vakumas ta svirtele ytraukia ir paleidus gaza visiskai uzdaromas kuro padavimas, tik kritus vakuumui, ta svirtele vel islenta ir truputy palenkia droselio sklendes svirty). Stabdymas varikliu kenkia tik dvitakciam varikliu, nes tada jis netepamas tepalu kuris maisomas y kura. Pavaru dezei tikrai nieko nebus, nu nebent vaziuojant 100 sumastysit 2 pavara stabdyt. As visada stabdau ant pavaros ir zemesne perjungiu tik kai variklio sukiai nukrenta iki kokiu 1500. Tik ar mano dyzelis irgi atjungia kura tai abejoju, bet taip ismokau taip ir vaziuoju.
  • 0

#15 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 balandžio 28 - 08:48

Tiesa, ant pavaros nepatartina stabdyti ziema, nes galima uzgesinti varikly ir likti be vairo ir stabdziu stiprintuvu ;)
  • 0

#16 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2006 balandžio 28 - 08:58

protingas ir taupus vairuotojas yra tas kuris moka vaziuoti taip kad kuo maziau reiktu naudotis stabdziais - logiska.

kai vaziuoji nenaudodamas stabdziu - padangos labai dyla, tai kur cia tas taupumas? :lol:
  • 0

#17 Nerijusv

Nerijusv
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.079
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:pardaviau peugeot, išėjau į barą...

Parašyta 2006 balandžio 28 - 09:01

Tiesa, ant pavaros nepatartina stabdyti ziema, nes galima uzgesinti varikly ir likti be vairo ir stabdziu stiprintuvu ;)

kodel turetu uzgest? jei labai bus slidu, tai variklio apsukos nukris iki laisvu, bet uzgest neturetu. juk stabdant varikliu ir staiga ismynus sankaba neuzgesta.
  • 0

#18 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 balandžio 28 - 09:09

Nu ziema stabdant ant pavaros, jei jau reikia stabdzio, tai pies spaudziant stabdy reikia ismyti sankaba. jei nespaudi stabdzio tai viska OK dar net geresnis sukibimas, nes ratai neuzblokuojami (senovinis ABS) :D
  • 0

#19 Kulinaras

Kulinaras
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 949
  • Vieta:Elektrėnai - Vilnius
  • Automobilis:Toyota Avensis VVTi 2.0

Parašyta 2006 balandžio 28 - 09:18

Na su savo 605 as beveik visada laisva ir tevaziuoju, nes rieda puikiai. Pvz., kol nebudavo apribojimu ties gariunais 80, leidziantis link Grigiskiu, tai magistralej ties gariunais (tiltas) isilekdavau iki 120 ir su laisva dariededavau iki kalno, jau uz Grigiskiu. Kuro sanaudas vaziuojant laisva kompas rodo apie 2.6l. + - . Jei riedeciau 5 tik palaikydamas greiti, rodo 7-8l.. Tai as cia papostringvau tik del ridos aplamai laisvomis. Na su 1.6 L ZX citrina, kuri visai nerieda, tai turbut gautus atvirksciai :). Kas del stabdymo, tai tiesa sakant nedasilo pasiziureti, nes varikliu stabdau tik ziema.

Šį pranešimą redagavo Kulinaras: 2006 balandžio 28 - 09:18

  • 0
chūinja

#20 Prokuror

Prokuror
  • Nariai
  • Pranešimai: 907
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:206 hdi 9-5 Aero

Parašyta 2006 balandžio 28 - 10:03

Del stabdymo varikliu: Is pradziu vyksta stabdymas bamperiu, paskui radiatoriaus grotelemis, tada - radiatoriumi ir tik po to prasideda stabdymas varikliu ;)
  • 0

Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas

Žalias šeimyninis autobusas - ex

Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex

Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex





Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0