Jump to content


Kuro taupymas


  • Please log in to reply
42 replies to this topic

#21 Algirdas

Algirdas

    Įkopęs į penktą dešimtį

  • Senbuviai
  • posts 2,866
  • Vieta:Lietuvos kaimelis
  • Automobilis:batai....

Posted 2006 April 28 - 10:16

... tuo metu nenaudojamas kuras, nors variklis dirba, bet kuro jis nenaudoja....

je tau :o
  • 0
keista... ir vel ne Pugas

#22 ergo

ergo

    senbezda

  • Senbuviai
  • posts 730
  • Vieta:Skuodas
  • Automobilis:Renault Clio2 ir Dodge Durango Limited 5,7 HEMI

Posted 2006 April 28 - 10:23

as su zmonos 306 irgi naudoju stabdyma varikliu.ir jis labai jauciasi atleidus akseleratoriaus pedala.lyg kazkas svelniai stabdzius prispaudzia :D ir greitis mazeja tiesioje trasoje labai intensyviai stabdant :D
  • 0
Lietuva
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt

#23 Ekosbrista

Ekosbrista
  • Senbuviai
  • posts 243
  • Vieta:Trondheimas, Kaunas/Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 206 ir Outlander Instyle+

Posted 2006 April 28 - 10:37

Del riedejimo laisva pavara- pas mus tai skaitosi kuro taupymas, noveguose- neislaikytas vairavimo egzaminas. Cia reikalaujama, kad pavara butu istisai ikalta.
  • 0

#24 FEniX

FEniX
  • Nuolatiniai dalyviai
  • posts 143
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:PEUGEOT

Posted 2006 April 28 - 11:50

man tai is po ziemos liko iprotis stabdyti varikliu....
  • 0

#25 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Posted 2006 April 28 - 12:48

del stabdymo variklio sukiais perduotais i transmisija: jei sklandziai perjungiami begiai (pataikomi), greiciu dezes bei variklio trumpinami resursai apskaiciuoti vidurkiniam susidevejimui (nes dirba aukstuose sukiuose). Beje varikliui svarbus optimalus tepimas (del aukstu sukiu momentiskai nespejama produktyviai sutepti bei ausinti (tepalas taip pat atlieka ir sia funkcija) variklio mazgus) bei ausinimas. Verciantis vidutine tepalu produkcija, auksti sukiai labai itakoja variklio resursui. o va labiausiai tai droziama sankabos sistema. Patys pastudijuokite siu mazgu veikimo principus ir isivaizduokite kaip verciate juos dirbti daznai stabdydami sukiais ...kaip perkaitinamos frikcines dalys, kokiu sukiu per minute juos verciamos sukibti, bei kaip turi dirbti diskatoriaus spyruoklines dalys ... pervaziuokite lietuva skersai ir isilgai pasiringdami salutinius (zvyruotus ir ne, lenktus ir kalvotus ...) taip (sukiais, minimaliai stabdziais) stabdydami, ir savo kompetetingus samprotavimus bei isvadas aprasysite :D

Edited by rally69, 2006 April 28 - 12:57.

  • 0

#26 Swift

Swift
  • Senbuviai
  • posts 3,135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:važiuojantis

Posted 2006 April 28 - 12:58

taip stabdydami, ir savo kompetetingus samprotavimus bei isvadas aprasysite :D

Cia tu aprasiai arciau sportinio stiliaus vazivima, o jei kalbeti apie kasdienines keliavimus i darba, netaip viskas ziauriai atrodo, pavara stabdai ne taip daznai, mieste vistiek reikalingi stabdziai, musu auto sraute neimanoma daznai stabdyti pavara, nebent sportiniu rezimu. :) O va nuo nedidelio kalniuko, kur greitis dazniausiai apribojamas 50-60kmh, visiskai atlesti gaza ir nuvaziuoti nuo kalniuko, tikrai sutaupo keletu gramu! Trasoj gerai daryti kaip aprase Kulinaras, kai gali kilometrus redeti be pavaros! ;)
  • 0
Don't worry, by happy!
Vilnius

#27 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • posts 1,152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2006 April 28 - 12:58

Rally69 Juk tema vadinasi kuro taupymas, o tu aprasai situacija kai taupai ne kura o sekundes dalis. Miesto salygom niekas (gal buna isimtys) taip nevaziuoja. Jei matau is anksto kad prie sankryzos raudonas uzsidegs, o mano greitis 70 ir vaziuoju 4 pavara, nejungiu 2 ar 1 (turbut net neiseitu), o tiesiok rituos 4 ir stabdau stabdziais tol kol pristabdau tiek kad nukrenta apsuko iki laisvu ir tik data isjungiu pavara. Nemanau kad kam nors cia kenkia. Nu apie ralius tai as ne ka beismanau todel nezinau kaip ten buna.
  • 0

#28 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • posts 1,152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2006 April 28 - 12:58

:D Kol vienu pirsu surinkau teksta Swift mane aplenke :D
  • 0

#29 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Posted 2006 April 28 - 13:23

as juk ne apie kuro taupymus ir rasiau, nes laisva trasmisijos rezima pats naudoju. speju kad ant cigareciu sutaupau :D

o atsakiau tiems, kurie labai megsta kasdieniniam vartojimui stabdyti variklio sukiais perduotais i transmisija
beje ralyje, mano pasiulytu variantu apvaziuoti lietuva su standartiniu auto, bei nemazai prasukta sankaba, speju kad nei 1/3 trasos nepavyktu iveikti ...

mintis: kad mano aprasytas atvejis vazinejant kad ir kasdienai, turi itakos sankabos bei variklio resursams, nors jie ilgesni, bei ne tokie akivaizdus (greit apciuopemi) kaip ralio padiktuotiems krastutinumams.

ps. ziemos salygomis - tai netureta omenyje - taip stabdyti - pats efektyviausias budas sustoti (beje cia oro temperatura irgi palanki)

pss. katik atsivezines kursis po eko ralio papasakos daugiau apie kuro taupymus ;]


psss. aga :D , pasigavau save: kad man skirtingos savokos - letinti ir stabdyti ...
B) (letinti - atleidziant oro padavimo droselio trosa, stabdyti - zeminti pavaras)

Edited by rally69, 2006 April 28 - 15:43.

  • 0

#30 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • posts 1,152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2006 April 28 - 13:41

Rally69, gal gali kokiu linku pareklamuot, kur suprantama kalba butu informacijos apie sportiny vaziavima. Kazkada buvo klube tokia rusiska knyga apie ekstremalu vaziavima. Perskaiciau ja, bet kazkaip senoviskai viskas aprasyta. Kartais ir man smagu kur nors saugiai palakstyt, bet kad visi ygudziai savamoksliski :( Ir siaip galvoju, kad tokios zinios ir kasdieniniame vairavime gali praversti.
  • 0

#31 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • posts 2,005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Posted 2006 April 28 - 13:48

Taupiausia ir be abejo saugiausia - gerai isibegeti ir tada riedeti ilgai ir nuobodzhiai ant laisvo begio ishjungus varykli. Ypatingai taupiems dar rekomenduojama ir rakteli ish spyneles ishtraukti, nes trajektorijos keitimas irgi energija eikvoja.
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#32 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Posted 2006 April 28 - 14:09

Rally69, gal gali kokiu linku pareklamuot, kur suprantama kalba butu informacijos apie sportiny vaziavima. Kazkada buvo klube tokia rusiska knyga apie ekstremalu vaziavima. Perskaiciau ja, bet kazkaip senoviskai viskas aprasyta.
Kartais ir man smagu kur nors saugiai palakstyt, bet kad visi ygudziai savamoksliski :(
Ir siaip galvoju, kad tokios zinios ir kasdieniniame vairavime gali praversti.

Isversta i lietuviu kalba tokia sena (gera) knyga: S.Zasada "saugus greitis" (buvo kalbeta siame forume) ...beje, sena - tai senai pamirsta bei naujai atrasta, nauja...

lietuviskas forumas ( uzsuk i senas zinutes): http://forum.xtra.lt

dauk kitu:
http://www.turnfast....g_heeltoe.shtml
http://www.avtosport...formula_gorbi11
http://www.rallyfan....iving/index.php

pasiknaisiojimui uzteks... ;]

Edited by rally69, 2006 April 28 - 14:12.

  • 0

#33 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • posts 2,135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Posted 2006 April 28 - 14:12

rally69, o kokiais atvejais sportiniu rezimu vaziuojant stabdoma vien varikliu? juk tai neefektyvu, o ir apkrova agregatams didele :unsure: Man regis stabdant pavaros zeminamos tik kaip pagalba stabdziams, o ne kaip vienintele priemone stabdytis.
  • 0

#34 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • posts 1,152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Posted 2006 April 28 - 14:21

Rally69, ACIU :beer: Jei kada gyvenime atsigaus mano deficitinis biudzetas, tai jauciu kad ieskosiu kokio GTI. Gal kada ir trasa isdrysiu isvaziuot. :D
  • 0

#35 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Posted 2006 April 28 - 14:35

rally69, o kokiais atvejais sportiniu rezimu vaziuojant stabdoma vien varikliu? juk tai neefektyvu, o ir apkrova agregatams didele :unsure: Man regis stabdant pavaros zeminamos tik kaip pagalba stabdziams, o ne kaip vienintele priemone stabdytis.

priklauso nuo dauk veiksniu: dangos (zvyras, molis, purus zvyras, slapias aksfaltas, sniegas ir t.t.), oro salygu, tavo turimo greicio, atstumo iki posukio, posukio/iu sudetingumo, mazgu lygio (perkaite, neefektyvus stabdziai), efektuvaus padangu sukibimo pries/jame/uz posukio ir visu siu sudedamuju daliu grandines

moonas Parašyta Apr 28 2006, 03:12 PM Man regis stabdant pavaros zeminamos tik kaip pagalba stabdziams, o ne kaip vienintele priemone stabdytis


o ant ledo su trupuciu sniegu, ar zvyro pudros, slapio molio priemaisomis ? a ... ;]

Edited by rally69, 2006 April 28 - 14:36.

  • 0

#36 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • posts 2,135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Posted 2006 April 28 - 14:40

Tai ant slidziu pavirsiu ir agregatams apkrova mazesne...
  • 0

#37 Svečias_rally69_*

Svečias_rally69_*
  • Svečiai

Posted 2006 April 28 - 14:53

Tai ant slidziu pavirsiu ir agregatams apkrova mazesne...

leidi ratams prasisukti (neuzkerti juk), atleidi sklandziau, dar labiau "uzlaikydams sankaba"...ir sukiai uzkelti ...

Edited by rally69, 2006 April 28 - 14:55.

  • 0

#38 Katinas

Katinas
  • Senbuviai
  • posts 382
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Yaris, 106XSi, Pantheon 125.

Posted 2006 April 29 - 21:35

Idomi tema.. Gaila, kad tik daba pamaciau. :) Pats norejau tokia imest. Papezesiu dabar. Man tai tiesiog smagu. Ne del kaladziu ir poros lasu benzo, o siaip smagu ir tiek. Grazu kaip uzia ir tas jausmas 'a la sportinyks.. Visi kas netingi pastoviai pilavoja, kad atseit auto gadinu stabdydamas varikliu.. Pas manes gi yaryje ('02) tas procesas palydimas pastebimu truktelejimu ir atatinkamais akustiniais tonais. Retsykiais iseina ir be to truktelejimo, jei pataikau gerai 'pergazuot (tevas paskaojo, kad ant GAZ 53 taip reikedavo daryt). Kolkas jokiu zymiu auto sveikatos sutrikimu del sito pomegio nepastebejau. Gal netgi priesingai - pora kartu labai praverte, kad po ranka buvo ijungta shaiba: pavyko gana mikliai isminkyt is padeciu, kai i gala ciuoze II golpas su slikais ir autovezis (aciu Dievui nekrautas). Kiek pamenu mano ex 206 (1.9D), tai tokio stiliaus nesupportino: ten jau ne truktelejimas, o 6 balu seisminiai smugiai budavo.. Kilo itarimu, kad sankabai blogai baigsis, todel nustojau. A ant didesniuju masinu tai ir uzvis kaifas.. Va kad ir laguna (taipogi '02 1.8); be jokiu trukciojimu ir nesijauciant nepatogiai galima faktiskai iki 0 nutupdyt. Ant asfalto. Vat ziema tai atvirksciai: man atrodo, kad geriau mazesne. Su laguna (ypac ant nuokallniu) imetus 2 priekiniai slyst pradeda (sunki gelda vis delto), po to ir galas, prisireikia uodega gaudyt, ESP suda mala (tik blyksi visokiom lepmputem) ir tenka ieskot vietos avariniam nusileidimui.. :) Aikstelej pabandai - lyg ir normaliai, o kai prie reikalo prieina - suds.. Geriau jau yaris.
  • 0
Variantas B

#39 Svečias_ZetaZ_*

Svečias_ZetaZ_*
  • Svečiai

Posted 2006 April 29 - 23:40

jei taip vaziuosim, kad langai turi buti visi uzdaryti, isjungtas magas, jokiu budu joks vintiliatorius ar kondicionierius bagazine turi but tuscia, ir masinoje tik vienas zmogus na gerai ir kas is tokio taupymo ... :lol:
  • 0

#40 Svečias_savied_*

Svečias_savied_*
  • Svečiai

Posted 2006 April 30 - 21:22

man rods geriausiai konbinuotas vaziavimas..:)
  • 0




2 user(s) are reading this topic

0 members, 2 guests, 0 anonymous users