Techinė apžiūra
#401
Parašyta 2014 rugsėjo 22 - 01:37
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#402
Parašyta 2014 rugsėjo 22 - 19:18
Ačiū už info. Kairėj pusėj vieta priešrūkinei lemputei buvo, bet galvojom, kad neveikia, nes iš pradžių nelabai kontaktavo. Vėliau pakako pajudinti lemputę ir viskas veikė Tik reikėjo išpjauti korpusę didesnę angą pačiai leputei, kad tilptų Žodžiu, dabar priešrūkai abiejose pusėse gale dega Šiandien be problemų praeita TA procedūrąPriešrūkas turi degti bent kairėje pusėje, arba abiejose. Dažniausiai būna kur įsukti lemputę, tik jos ten nebūna. Neseniai vienam dėjau lemputę, tai buvo reflektoriuje vietoj skylės lemputei paliktas toks kaip dangtelis - zagluškė, išlietas ant trijų plonų kojyčių. Nupjovęs peiliu kojeles, radau po dangteliu patroniuką. Įsukęs lempuką, atradau ir priešrūką dešinį, nieko daugiau nereikėjo daryt. Vienam automobiliui teko dėt irgi dešinėj lemputę, viskas irgi veikė su elektra, bet buvo kažkokia kitokia fara dešinėj - kažkoks įdėtas šviesai nelabai pralaidus plastikiukas, tai dešinys pradėjo šviesti, bet nelabai ryškiai, lyginant su kairiu.
#403
Parašyta 2014 spalio 08 - 11:44
Pasidalinsiu savo patirtim. P407 SW 407 iškastruotas ir išjungtas FAP. Pirmas bandymas TA Lentvario g. - viskas tvarkoj nėra prie ko prikibti išskyrus 3 stop žibintą. Privažiuojam dūmingumą - 9,99, aš dar tiek dūmų mašinoj nemačiau. Važinėjant niekada dūmų nebuvo, variklis visiškai tvarkingas. Tikrinant - kamuoliai. Kitą dieną į Naujosios Vilnios TAS žemais bėgiais aukštom apsukom - 1,48. Po vieno bandymo paleido su žaliu lapu.
#404
Parašyta 2014 spalio 08 - 11:48
Pasidalinsiu savo patirtim. P407 SW 407 iškastruotas ir išjungtas FAP. Pirmas bandymas TA Lentvario g. - viskas tvarkoj nėra prie ko prikibti išskyrus 3 stop žibintą. Privažiuojam dūmingumą - 9,99, aš dar tiek dūmų mašinoj nemačiau. Važinėjant niekada dūmų nebuvo, variklis visiškai tvarkingas. Tikrinant - kamuoliai. Kitą dieną į Naujosios Vilnios TAS žemais bėgiais aukštom apsukom - 1,48. Po vieno bandymo paleido su žaliu lapu.
Pralėkt dugnais reikia prieš technikinę varant. Teko tėvo zafirą varyt kažkada. Nedūmina ji... Niekad nesu dūmo matęs. Nuvarėm irgi >9. Ir juodas kiemas. Pats technikinėj tas apžiūrėtojas sako išlėkit į autostradą ir dar šiandien praeisit. Pralėkėm, nuvarėm, dūmingumas ~0.9 telikęs... ;)
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#405
Parašyta 2014 spalio 08 - 14:11
Pralėkt dugnais reikia prieš technikinę varant. Teko tėvo zafirą varyt kažkada. Nedūmina ji... Niekad nesu dūmo matęs. Nuvarėm irgi >9. Ir juodas kiemas. Pats technikinėj tas apžiūrėtojas sako išlėkit į autostradą ir dar šiandien praeisit. Pralėkėm, nuvarėm, dūmingumas ~0.9 telikęs... ;)
mano tai biski melyna duma meta ant laisvu, siaip uzspaudus biski juodulio yra, bet vis karts nuo karto uzmiesty paspaudziu iki 3 begio dugnu, tai vis po maziau pastebejau jau meta ta juoda duma TA dar negreit, tai ziuresim kaip dagyvensim iki jos
#406
Parašyta 2014 spalio 08 - 16:48
Jie su tuo dūmingumu labai puikiai uždarbiauja. Žmonės kaikurie net nesusimąsto, kad jei nedūmina jų standartiniu važinėjimo rėžimu, tai spustelėjus iki 4-5k, išmes tokius kamuolius. Tie kamuoliai ne dūmo, o tiesiog dėl per mažo srauto, važinėjant mažais sūkiais, neišpūsti ir susikaupę duslintuve suodžiai. Kitaip sakant, jum per kelias sekundes realiai išpūčia kelių valandų ar net dienų dūmo dozę. O aukštais sūkiais pralėkt būtent dėl to ir reikia, kad tuos suodžius nuo duslintuvo sienelių išpūst lauk.
Dažniausiai net su labai senu dyzeliu, 198x metų, normaliai prapūtus, plikom akim matomo dūmo per TA neišspaudžia. Nebent toks vos vos pilkšvas.
Prieš TA su dyzeliniu bolidu visada praminu autostrada trečia pavara 4-4.5k apsukų, bent kelis kilometrus, kartais ir 10. Arba mieste gerai atsidrąskau, kad kuo daugiau turbina pūstų kiekvienu pavaros perjungimu.
Pataupykit savo pinigus ir laiką - prisiminkit tai.
Šį pranešimą redagavo tadas1991: 2014 spalio 08 - 16:49
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#407
Parašyta 2014 spalio 09 - 04:10
Jie su tuo dūmingumu labai puikiai uždarbiauja. Žmonės kaikurie net nesusimąsto, kad jei nedūmina jų standartiniu važinėjimo rėžimu, tai spustelėjus iki 4-5k, išmes tokius kamuolius. Tie kamuoliai ne dūmo, o tiesiog dėl per mažo srauto, važinėjant mažais sūkiais, neišpūsti ir susikaupę duslintuve suodžiai. Kitaip sakant, jum per kelias sekundes realiai išpūčia kelių valandų ar net dienų dūmo dozę. O aukštais sūkiais pralėkt būtent dėl to ir reikia, kad tuos suodžius nuo duslintuvo sienelių išpūst lauk.
Dažniausiai net su labai senu dyzeliu, 198x metų, normaliai prapūtus, plikom akim matomo dūmo per TA neišspaudžia. Nebent toks vos vos pilkšvas.
Prieš TA su dyzeliniu bolidu visada praminu autostrada trečia pavara 4-4.5k apsukų, bent kelis kilometrus, kartais ir 10. Arba mieste gerai atsidrąskau, kad kuo daugiau turbina pūstų kiekvienu pavaros perjungimu.
Pataupykit savo pinigus ir laiką - prisiminkit tai.
Yra dar vienas patarimas turintiems garaže duobę ar kur nors estakadą. Kad niekur nereiktų lėkti (ne visad yra galimybė), daroma dar taip: Imi plaktuką ,lendi po mašina ir ataudi duslintuvo šonus. Tada užvedi auto ir mėgaujies juodų dūmų uždanga. Kaimynai sulėks pažiūrėti kas darosi...Ir taip porą kartelių prieš TA.
#408
Parašyta 2014 spalio 13 - 16:11
sveiki , ka tik buvau nulekes padaryti TP savo peugeot 406 2.0 hdi na kaip ir viskas gerai bet dumingumas parode 9.99
HELP !!!! kaip man ji sumazinti ? nes jau einu link depresijos tepalai ir visi filtrai nauji is anksto aciu uz patarimus
#409
Parašyta 2014 spalio 13 - 16:19
Išvažiuoji į trasą, užmiestį ir pavažiuoji keletą kilometrų 3iu ar 4tu bėgiu didesnėm apsukom. Kitaip tariant duodi gazų, leidi išspjaudyti suodžius, kuriuos tau sukėlė per apžiūrą. Ne tu pirmas toks, nepanikuokbet dumingumas parode 9.99
HELP !!!! kaip man ji sumazinti ?
Peugeot 406 3.0 V6 baracuda
#410
Parašyta 2014 spalio 13 - 17:25
Yra dar vienas patarimas turintiems garaže duobę ar kur nors estakadą. Kad niekur nereiktų lėkti (ne visad yra galimybė), daroma dar taip: Imi plaktuką ,lendi po mašina ir ataudi duslintuvo šonus. Tada užvedi auto ir mėgaujies juodų dūmų uždanga. Kaimynai sulėks pažiūrėti kas darosi...Ir taip porą kartelių prieš TA.
Na duslintuvo daužymas gal ir veikia, bet aš kuvaldą naudoju tik ten, kur tikrai reikia. O cinką ir kitas antikorozines dangas be reikalo daužyt nematau prasmės. Nebent duslintuvas jau puvėkas, bet puvėko prieš TA irgi geriau nedaužyt - didesni šansai, kad nesulūš iki patikros galo.
Išvažiuoji į trasą, užmiestį ir pavažiuoji keletą kilometrų 3iu ar 4tu bėgiu didesnėm apsukom. Kitaip tariant duodi gazų, leidi išspjaudyti suodžius, kuriuos tau sukėlė per apžiūrą. Ne tu pirmas toks, nepanikuok
Bet gazų normaliai, kad variklis padirbtų bent kelias minutes 4+ tūkst. apsukų rėžime. Jei tas HDi nors trupučiuką gyvas, tai nuo to tikrai neužsilenks, nebijok. Seni dyzeliai nesilenkia, nors pas juos ten jau raudonuoja.
Peugeot / Citroen ir kai kurių kitų automobilių remontas, priežiūra Kaune
#411
Parašyta 2014 spalio 13 - 20:21
#412
Parašyta 2014 spalio 13 - 20:28
girdejau kad kiti pries TA isema oro filtra ka apie tai manot? :-/
O kam to reik?
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#413
Parašyta 2014 spalio 13 - 20:56
#414
Parašyta 2014 spalio 13 - 21:08
Na net nezinau sake maziau dumins kiek cia teisybes tai pats net nezinau :-/
O ne paprasčiau susitvarkyt apsitriedusią mašiną ar pakeist kita? Jei jau dūmina ant 3 tai reiktų arba keist mašiną arba ją tvarkyt, nes net pamoina, kaip chebrantai išiminėja oro filtrus, žibalus pila kad praeitų tą TA. O poto varinėja gatvėm kad per dūmus sunku kitą mašiną matyt.... Nu bet aišku, geriau dūmint kai garvežiui, nei kaimynui pripažint, kad mašina reikalauja remonto. O poto kyla legendos kaip lietuviai važinėja po 100k kilų ir net stabdžių kaladėlių nekeičia
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#415
Parašyta 2014 spalio 13 - 21:09
Gryna teisybė, bet ne išimti reikia, o įdėti naują filtrą. Išvažiuok kur nors į užmiestį. Pažiūrėk, kad iš paskos mašinų nebūtų ir trečiu bėgiu iki 100 km. Pavažiuok taip kokius 500 m. Sustabdyk ir vėl iš naujo. Ir žiūri per veidrodėli kaip juodi dūmai kamuoliais verčiasi. Ir taip kokius keturis kartus. Dūmu bus vis mažiau. Jeigu tai nepadės, ieškok rimtesnių bėdų negu duslintuve susikaupę suodžiai.
Šį pranešimą redagavo Bivainis: 2014 spalio 13 - 21:14
#416
Parašyta 2014 spalio 13 - 21:24
O ne paprasčiau susitvarkyt apsitriedusią mašiną ar pakeist kita? Jei jau dūmina ant 3 tai reiktų arba keist mašiną arba ją tvarkyt, nes net pamoina, kaip chebrantai išiminėja oro filtrus, žibalus pila kad praeitų tą TA. O poto varinėja gatvėm kad per dūmus sunku kitą mašiną matyt.... Nu bet aišku, geriau dūmint kai garvežiui, nei kaimynui pripažint, kad mašina reikalauja remonto. O poto kyla legendos kaip lietuviai važinėja po 100k kilų ir net stabdžių kaladėlių nekeičia
as tik per TA pamaciau kad ji taip gali duminti o siaip nei dumelio nemeta bent ja tikrai nemaciau sorry ....
#417
Parašyta 2014 spalio 13 - 21:26
Tada puikus šansas susitvarkyt, o ne ieškot chalturkių. Pirma praleki ratuką, kaip jau šnekėjom. Jei padeda - puiku jei ne - reiktų pasitvarkyt.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
#418
Parašyta 2014 spalio 13 - 21:46
Tada puikus šansas susitvarkyt, o ne ieškot chalturkių. Pirma praleki ratuką, kaip jau šnekėjom. Jei padeda - puiku jei ne - reiktų pasitvarkyt.
aisku ryt isleksiu pasmaugti truputi
#419
Parašyta 2014 spalio 14 - 08:33
Savo 206 hdi (250K km ant odometro) šiemet praeidinėjau. Nuo miesto iki Lentvario g. Tuvlitos nuvažiavau 2 bėgiu apie 5K apsukas laikydamas. Praėjo dūmingumą be jokių problemų. Tik nelabai norėjo tikrint dėl "apsitepalavusios turbinos". Kadangi pas mane ten realiai pro riebokšliuką rasoja, prie kurio neprieisi diržų nenuėmęs, tai šiaip ne taip įtikinau, kad mano atsakomybe pabandom
Pilkas šeimyninis lėktuvas, 250 arklių
Vyšninis miesto kibiriukas
Žalias šeimyninis autobusas - ex
Vynas pasenęs, sūris supelijęs, mašina be stogo - ex
Pilkas kūpas pagal amžių - ex
Mėlynas kūpas ne pagal amžių - ex
Mėlynas limuzinas - jaunuoliškai ir klubinei pradžiai - ex
#420
Parašyta 2014 spalio 14 - 08:39
Savo 206 hdi (250K km ant odometro) šiemet praeidinėjau. Nuo miesto iki Lentvario g. Tuvlitos nuvažiavau 2 bėgiu apie 5K apsukas laikydamas. Praėjo dūmingumą be jokių problemų. Tik nelabai norėjo tikrint dėl "apsitepalavusios turbinos". Kadangi pas mane ten realiai pro riebokšliuką rasoja, prie kurio neprieisi diržų nenuėmęs, tai šiaip ne taip įtikinau, kad mano atsakomybe pabandom
As kai nusipirkau del to pacio nenorejo tikrint. Kita diena nieko nedares nuvariau, sakau ner ten bedu, varom, praejom be problemu ;) ir du metus atvazinejau, kol nusprendziau neberizikuot ir atgaivint turbina.
Peugeot 307 SW 2.0HDi 2003m.
Peugeot 407 Coupé 2.2i 2007m.
Vartotojų skaito šią temą: 8
narių: 0, svečių: 8, slaptų narių: 0