Peršokti prie turinio


Nuotrauka

605 2.1td vairo stiprintuvas


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 26

#1 RAIMA

RAIMA
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 947
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:20C5

Parašyta 2006 gegužės 09 - 16:20

Tai va,pasirodo,kad ne tik 605 trilitriniai turi elektrinį vairo stiprintuvo reguliatorių. Jį turi ir 605 2.1td SV Savaitgalį buvau nulupęs priekinį buferį ir radau šį grožį :mad:
  • 0
Napugali kata sasiskoi...
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.

MO pinhole camera

#2 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 gegužės 09 - 16:35

Vo ple :huh: Ar tas aparatas kaip pas trilitrinius, po vairuotojo puses sparnu? Man grynai toks gedimas atrode, bet cia nusviete kad pas dyzelius nebuna tai jau buvau pradejes kaupt pinigus kolonkes restauravimui. Ar eina prieit prie tos reles nenuemus buferio? Kai keciau varikly buvau nusiemes bufery, bet tais laikais dar nieko nezinojau apie tokius navarotus, tai neatreipiau demesio kas ten kur yra.
  • 0

#3 RAIMA

RAIMA
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 947
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:20C5

Parašyta 2006 gegužės 09 - 19:47

Vo ple :huh:

Ar tas aparatas kaip pas trilitrinius, po vairuotojo puses sparnu? Man grynai toks gedimas atrode, bet cia nusviete kad pas dyzelius nebuna tai jau buvau pradejes kaupt pinigus kolonkes restauravimui.
Ar eina prieit prie tos reles nenuemus buferio? Kai keciau varikly buvau nusiemes bufery, bet tais laikais dar nieko nezinojau apie tokius navarotus, tai neatreipiau demesio kas ten kur yra.

Toks kaip pas trilitrius.
Prieiti galima nuėmus posparnį ;]
  • 0
Napugali kata sasiskoi...
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.

MO pinhole camera

#4 Sportas

Sportas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 448
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 605, 3.0 l, 12v

Parašyta 2006 gegužės 09 - 20:52

Tai va,pasirodo,kad ne tik 605 trilitriniai turi elektrinį vairo stiprintuvo reguliatorių.
Jį turi ir 605 2.1td SV
Savaitgalį buvau nulupęs priekinį buferį ir radau šį grožį :mad:

pala pala.... tai jei as teisingai supratau tai.... kai pas 3.0 litro kartais dingsta stiprintuvas tai kaltas buna sitas reguliatorius apie kuri as nieko nezinojau? :blush:
ar gali placiau apie ji....
aciu..
  • 0
Automobiliu dazymas, remontas
Tel.: +370 689 99889
+370 608 88890
El.paštas: [email protected]
Savanorių pr. 219, Vilnius
www.autopulsas.eu
plačiau apie mus...

#5 RAIMA

RAIMA
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 947
  • Vieta:Panevėžys
  • Automobilis:20C5

Parašyta 2006 gegužės 09 - 23:08

Tai va,pasirodo,kad ne tik 605 trilitriniai turi elektrinį vairo stiprintuvo reguliatorių.
Jį turi ir 605 2.1td SV
Savaitgalį buvau nulupęs priekinį buferį ir radau šį grožį :mad:

pala pala.... tai jei as teisingai supratau tai.... kai pas 3.0 litro kartais dingsta stiprintuvas tai kaltas buna sitas reguliatorius apie kuri as nieko nezinojau? :blush:
ar gali placiau apie ji....
aciu..

Plačiau - jau buvau kažką rašęs.Praktiškai neremontuojamas daiktelis.Stovi plata, užlieta guma.
Esu bandęs perdaryti į mechaninį(buvo pakeistas veikiančiu, bandymų stadijoje).
Vienas iš būdų pataisyti,atjungti nuo jo elektrą kada vairas lengvai sukiojasi (tada jau niekas nebesireguliuos).
:beer:
  • 0
Napugali kata sasiskoi...
Jeigu pas Jus namie yra graužikų, išmuškit dantis jie bus čiulpikai.

MO pinhole camera

#6 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 gegužės 10 - 09:58

Vienas iš būdų pataisyti,atjungti nuo jo elektrą kada vairas lengvai sukiojasi (tada jau niekas nebesireguliuos).

Tik va klausimas, ka daryt, kai tas vairas visada sunkiai sukiojasi? :unsure:
Ar verta tiketis, kad pades tik kontaktu pravalymas? O jei tas daiktas neremontuojamas, tai gal keiciamas y kita?
  • 0

#7 Svečias_gantas_*

Svečias_gantas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 13 - 10:30

Tai va,pasirodo,kad ne tik 605 trilitriniai turi elektrinį vairo stiprintuvo reguliatorių.
Jį turi ir 605 2.1td SV
Savaitgalį buvau nulupęs priekinį buferį ir radau šį grožį :mad:

pala pala.... tai jei as teisingai supratau tai.... kai pas 3.0 litro kartais dingsta stiprintuvas tai kaltas buna sitas reguliatorius apie kuri as nieko nezinojau? :blush:
ar gali placiau apie ji....
aciu..

reguliatorius suveikia nuo greičio,kuo didesnis greitis tuo vairas sunkesnis. O jei jis neveikia nereikia kvaršinti galvos papraščiausiai pašalink ji ir užglušink vamzdelius ,problema dings ir vairas bus normalus
  • 0

#8 Svečias_gantas_*

Svečias_gantas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 13 - 10:34

Vienas iš būdų pataisyti,atjungti nuo jo elektrą kada vairas lengvai sukiojasi (tada jau niekas nebesireguliuos).

Tik va klausimas, ka daryt, kai tas vairas visada sunkiai sukiojasi? :unsure:
Ar verta tiketis, kad pades tik kontaktu pravalymas? O jei tas daiktas neremontuojamas, tai gal keiciamas y kita?

vairas gali sukiotis sunkiai ir dėl vairo kryžmės susidevėjimo ,jei ne tame bėda, tai pašalink reguliatoriu tai paprasta kai pekios kapeikos
  • 0

#9 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 17 - 07:59

Sveiki kolegos, dar karteli apie si reguliatoriu ^_^ - jei sunkaus vairo priezastis tikrai ne susidevejusi kryzme, nuleistos padangos ir t.t - tai greiciausiai jis neveikia. Buna ir taip (asmeniskai) kad vairas tai lab. minkstas tai po minutes kietas, arba savaite minkstas/kietas o po to atvirksciai... Reguliatorius stovi po priek. vairuotojo sparnu (sakykime po oro filtro deze...), yra juodos spalvos su metaliniu skardiniu dangteliu is rato puses ir prisijungianciais (kiek pamenu...) lyg-tai 3 vamzdeliais is variklio puses. Prieiti prie jo galima nuemus posparni. Jis reikalingas tam kad keisti vairo minkstumo lygi priklausomai nuo greicio - tai daroma labai paprastai - elektroninis blokas valdo zingsnini elektro-varikliuka kuris savo ruoztu atidaro/uzdaro droselini hydro-voztuva. Mano manymu stovi jis labai prastoje vietoje - vanduo, druskos, purvas..... del to daznai padeda tiesiog nuimti fiske su laidais, pravalyti visus kontaktus, sutepti ateiciai kontaktus apsauganciu tepalu ir tiek. Jei gu tai nepadede ir vairas vis vien kartais minkstas, kartais kietas, tai galite pavazineti trupuciuka nuimtu posparniu ir ta momenta kai vairas bus jums priiimtino minkstumo - nuimkite nuo reg. fiske su laidas. Jeigu vairas visa laika kietas ir niekada nesidaro minkstesnis, tai galite pabandyti nuo reguliatoriaus vieno sono nuimti toki juoda plastmasini dangteli (po kuriuo rasite el. varikliuka) ir atsukus (nuemus) varikliuka tiesiog rankomis pasukineti jo sukama voztuvo asi tam kad pahauti norima minkstuma. Na ir paskutinis variantas - tai isimti visai si reguliatoriu ir vietoj jo pastatyti koki paprasta hydro droseli (reguliuojamo pralaidumo voztuva) ir suderinti toki minkstuma koks jus tenkintu ir mieste ir trasoje. PS: Taciau paprasciausia butu tiesiog nusipirkti kita toki veikianti is savartino.... ;) Sekmes !
  • 0

#10 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 gegužės 17 - 10:19

Renaldai, gal dar galetum biski apie ta kryzme apsviesti? Kaip patikrint ar ja jau reikia kesti? Ir ar daug darbo ja pakeisti? Priejimas prie tos kryzmes lyg ir nekomplikuotas.
  • 0

#11 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 17 - 10:35

Pasakysiu atvyrai-man asmeniskai jos keisti dar neteko..... O del to kaip ja patikrinti - na paprasyk kad kas nors biski pajudintu vaira i viena-kita puse staigiais pasikartojanciais judesiais o pats is duobes paziurek atidziai i ja ir paklausyk - jei pastebesi kad besukinejant vaira viena kryzmes dalys turi laisvumo (klibejimo, liufto....) kitos atzvilgiu ir jis yra gan zymus - tai aisku keisk, na o jei ne - tai nors sutepk ja kokiu skystesniu tepalu (ne WD40 - jis veliau isgaruoja ar isdziusta...) - buna kad tai irgi padeda kaz-kiek, nes is zmoniu atsiliepimu susidaro ispudis kad laikui begant tepalas joje dingsta ir ji tiesiog pradeda mechaniskai strigti tam tikruose kampinese padetyse, del ko tau sunkiau sukti vaira. Tai tiek ir galiu tau pasakyti.....
  • 0

#12 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 gegužės 17 - 12:31

Dekui uz info. Darka kazkada minejo, kad ta kryzme kai kuriose modeliuose buna su guma, panasia y granatos, uzdengta. Jei reiks ta kryzme keist, tai manau ieskosiu ir tos gumos, kad apsaugot nuo vandens ir purvo. Jei bus savaitgaly laiko, bandysiu ieskot kaip sau gyvenima palengvint, nes dabar stovint vietoj ant asfalto vairo pasukt neina. Anyway :beer:
  • 0

#13 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 18 - 09:06

Parasyk kaip tau sekesi jei bandysi daryti ar keisti ka nosr - idomu! Sekmes!
  • 0

#14 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 gegužės 22 - 11:48

Sveiki. Kaip tariau taip ir dariau, o kas gavosi skaitykit toliau: savaitgaly susirandu ta reguliatoriu (ydejo jy y pacia geriausi vieta, kur visada buna svaru ir sausa :lol: ). Numoviau fiskes ir visus kontaktus pravaliau. sujungiu laidus, uzkuriuo varikly, vistiek sunkus vairas (nors masina ant kalades ir tik su viena priekiniu ratu). Tada negesines variklio numaunu fiske ir su kontroline lempute randu kad y viena kontakta srove ateina, nezinau kaip turi buti is tikro, bet elektros gedima atmetu. tada ta surudijusi ir sukirmijusy reguliatoriu as draugiskai patapsnoju plaktuku, gal sakau atstrigs - nei velnio, vairas vistiek sunkus. Tada sakau reik vaira iki galo susukus palaikyt, taip padarius is to reguliatoriau pradejo stiprintuvo tepala begt :mad: Tada beliek uzglusint vamzdziu, bet tik tiek ir zinau kad reikia padaryt (issamiau cia nieks nepaaiskino). jei butu du vamzdziai tai lyg ir aisku, bet jie trys: vienas nuos siurblio, kitas nuo suraityto vamzdzio po dugnu, o trecias nuo vairo kolonkes ateina. Is aliumo ir svino iskirtau tris apvalius skrituliukus ir padejas po stuceriai y ta reguliatoriu suverziau juos (uzglusinau). Tik dabar klausimas, ar nieko blogo kad visus tris vamzdelius uzglusinau? Dar issiaiskinau (gal kam jau buvo aisku), kad vienas vamzdelis ateinantis nuo siurblio, per trainika jungiasi su vairo kolonke ir su tuo reguliatorius, tai kai tas reguliatorius prasidaro, dalis suspausto tepalo eina per reguliatoriu y ta suraityta vamzdy po dugnu (as galvodavau, kad tas vamzdis ausinimui), kur tikriausiai gesinamas spaudimas, kad per bakelio alsuokly nebegtu fontanas. O kam trecias vamzdelis eina y kolonke, tai nesuvokiau. O kryzme paziurejau, tai lyg laisvumo nera, bet tolygiai sukant vaira jauciasi tarpai, kai truputy pasunkeja vairas, gal uzteks tik praplaut ir sutept ta kryzme (sysyk nespejau). Kaip kolegos manot, ar ieskot veikiancio to daikto? as sau pazadejau daugiau ant 200 nevaziuot, o 100 vaziujant tai visai gerai su tuo minkstu vairu.
  • 0

#15 ro3

ro3
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 513
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:Ne Peugeot ...

Parašyta 2006 gegužės 22 - 11:58

...as sau pazadejau daugiau ant 200 nevaziuot...

Mano draugas nuo vidurines laiku irgi sau zadejo daugiau tokiais greiciais nelakstyti.
Pazadas pradejo galioti tik po gero bum ir keliu menesiu reanimacijos. :blink:

O kaip dabar tas vairas uzglusinus visas skyles? :lol:

Šį pranešimą redagavo ro3: 2006 gegužės 22 - 11:59

  • 0
Rolandas +37067404745
97m. Fiat Ulysse Mano
ORLEN kaina

#16 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 22 - 12:36

To maiklass: :D
Saunu kad pradejai aiskintis kame priezastis- nenusimink kad kolkas nepavyko- sprendziant is tavo laisko, tikriausiai pats reguliatorius bus parejes, taciau kad "uzglusinai" visus 3 vamzdelius tai negerai, nes dabar hydro-skystis isviso beveik negali per reguliatoriu praeiti iki koloneles. Paziurek i pav. - gal pades tau issiaiskinti kas ir kaip veikia....:Schema
Is bakelio skystis ateina i siurbli, is siurblio su spaudimu jis padodamas per "troinika" i kolonele ir i reguliatoriu. Kas iseina is koloneles praeina per ausinimo kilpa po dugnu ir susimaisant su pertekliumi is reguliatoriaus nueina atgal i bekeli. Tau reikia sujungti tarpusavyje vamzdzius pazymetus piesinuke nr.4 ir nr.5 , o nr.6 (likusi is reguliatoriaus) visai "uzglusinti". Tokiu budu visas siurblio sukurtas slegis keliaus per kolonele-stiprintuva ir vairas nuolat bus max. minkstas.
Tikiuosi tau dabar bus biski aiskiau ir padarysi tai ko nori.... ;)
  • 0

#17 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 gegužės 22 - 12:57

Renaldai, as kaip suprantu tuose dviejuose vamzdeliuose, kuriuos reikia sujungti tarpusavyje, tai auksto slegio nebuna. Tai gal pakaktu auksto spaudimo slanga su chamutais (tas zodis man kazka primena :huh: ) suverzt ir laikytu? Nes norint padaryt aukstam spaudimui sujungima reikia daug pasiknist, o ir sriegikliu tokiu kaip stuceriai, nemanau kad kur rasciau. Ir as kaip pas save sekiau vamzdynais, tai man atrodo, kad dabar kaip tik visas skystis per vairo kolonele eina, o ir vairas toks kad su vienu pirstu ant asfalto sukineju. Nu bet jei negerai kad visus tris uzglusinau, gal zinai ar buna tu reguliatoriu nauju pirk (tokiu daliu is sroto kazkaip nesinori imt, nes kas gali garantuot, kad po menesio nereiks vel glusint, nes masina tvarkau ten kur autodetaliu pardavejai tik keikiasi isgirde Peugeot :) )
  • 0

#18 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 22 - 14:22

Tai palauk, dabar nelabai suprantu - tu kai visai uzglusinai 3 vamzdelius, tau dabar vairas minkstas ar ne (turetu buti minkstas pagal mano samprotavimus) ?!? :huh: Jis taip pat turetu buti minkstas jei sujungtum anksciau minetus vamzdelius tarpusavyje (gal tai siek tiek ir sudetingiau... <_< ), bet aukstas slegis toje magistraleje kaip tik butu, nes visas slegis nuo siurblio eitu i kolonele per trumpa zarna nuo "troiniko" ir per sias dvi sujungtas zarnas nuo siurblio vel i kolonele. O dabar kai tu jas visas uzglusinai, tai paleidai visa srauta per viena zarna is "troiniko" tiesiai i kolonele. Mano siulytas variantas buvo siek-tiek geresnis tuo, kad sliegis ateidavo i kolonele per 2 zarnas, o tavame variante tik per 1, kas galbut (nesu visiskai tikras) gali nulemti tavo koloneles veikima ar ilgaamziskuma, nu bet cia jau "niuansai..." -_- Del naujo reg. pirkimo tikrai nieko nezinau, bet esuy isitikines kad pagal uzsakyma Zibintas tau atveztu, tik galiu speti kiek tai kainuotu ... :ph34r: Tad geriau jieskos kokio naujo pezo stumdomo dalimis ir pirk is jo... <_< Sekmes !
  • 0

#19 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 gegužės 22 - 15:04

Biski sunku apie toky reikala sneket, kai nematau gyvai viso vaizdo. Bet kiek atsimenu, tai atrodo jei uzglusini pagrindiny vamzdely, kuris nuo siurblio ateina y reguliatoriu, tai neisvengiamai per viena slanga eina visas slegis, toks pats slegis manau eina ir veikiant reguliatoriui, kai masina stovi vietoj ir reguliatoriaus voztuvas visiskai uzdaryt kad max lengvas vairas butu. O tie like du vamzdeliai nuo reguliatoriau, tai manau tik pertekliniam slegiui greit vaziuojant nuleist aplenkiant kolonke. Gal per savaite nieko neatsitiks, o savaitgaly reiks vel sprest ta rebusa, gal dar spesiu rast nebrangu veikianty reguliatoriu. P.S. Aciu uz schema :beer:
  • 0

#20 Svečias_Renaldas_*

Svečias_Renaldas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 23 - 07:38

Na mes su tavimi snekame apie ta pati beveik tais paciais zodziais... ^_^ Esu isitikines yra taip- siurblis sukuria pastovu kazkoki-tai max. slegi, kuris padodamas per trisaki i kolonele ir i reguliatoriu. 1.Dabar, kai masina stovi, reikia max. minksto vairo, todel reguliatorius (triju krypciu voztuvas) nukreikpia visa i save ateinanti srauta is siurblio per viena zarna i kolonele; tokiu budu ja veikia visas max. sukuriamas siurblio slegis padodamas tolygiai per du ieimus( vienas tiesiai is trisakio, kitas-is reg.). 2.Toliau- kai vaziuoji greit, reikia kieto vairo, todel reguliatorius nukreipia visa (arba dali - priklausomai nuo greicio) i save ateinantcio slegio i kita zarna (nr.6), kuri susijungia su koloneles ausinimo kilpos isejimu ir skystis (perteklius) keliauja i bakeli; Kadangi tai yra maziausio pasipriesinimo kelias, tai visas sliegis sukuriamas siurblio keliauja ne per kolonele, o per si kelia- tai yra : siurblis>trisakio atsaka>reguliatorius>drenazo zarna>bakelis. Taigi gaunasi tiesiog laisva cirkuliacija be naudingo darbo ir vairo minkstinimo. Na, manau tarpini varianta nenagrinesim - ir taip aisku, kad jei reg. praleidzia tik dali ateinancio slegio i drenazo zarna, tai kita siurblio sudaryto slegio dalis keliaus per trisaki ir reguliatoriaus isejimo zarna i kolonele, sudarydama tam tiktra vairo minkstuma.... ;) Todel manau kad tau teisingiausia butu sujungti tarpusavyje zarnas nr.4 ir nr.5 ir uzglusinti nr.6 - nukreiptum visa slegi per du koloneles ieimus, o geriasia tai ,aisku, pekeisti pati reguliatoriu. :blush: Sekmes !
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0