Peršokti prie turinio


nusukau granatą vidinę


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 25

#1 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 10 - 22:24

nu man čia taip atrodo, kad nusukau, nes važiuojant pradėjo trrrrrrrrrr daryti ir prieš tai darydavo, jai daug gazo duodavau ir vnž. dabar nieko nebedaro bėgį įmetus, pusašis nesisuka. tai idomu ant 1,6 variklio tiktų nuo 1,4 granata? ir čia man reiks su visu pusašiu ar kažkaip atskirai ir gal dar ko nors reiks? prie to pačio ar generatorius toks pats pas 1,6 ir 1,4 ? peugeot 306.
  • 0

#2 mindzius

mindzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 415
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Renault Scenic 1.9Td; Kawasaki ER 5; dviratukas

Parašyta 2006 gegužės 10 - 22:38

pagal mano gauruotas mintis generatorius gali buti tokis patis, o jau pusasiai ir granatos skirtingi nes galingesnis variklis tai ir eina kitokie stabdziu diskai ir pan.
  • 0
Viska dauzantis :).

#3 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 10 - 22:48

stabdžių diskai tai kitokie, bet čia man rodos nerodiklis pusašiams. Variklis galingesnis nedaug :) O kas keičiasi keičiant vidinę granatą?
  • 0

#4 acidal

acidal

    piktas jaunuolis

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.338
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:-

Parašyta 2006 gegužės 10 - 22:50

Kiek atsimenu, iki dulitriniu, stabdziu diskai pas 306us vienodi. O granatu skirtumus pasakys elcatsai arba peugeot detaliu cd.
  • 0

Volvo 940 turboplyta MY1997


#5 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 10 - 22:54

Kiek atsimenu, iki dulitriniu, stabdziu diskai pas 306us vienodi.

O granatu skirtumus pasakys elcatsai arba peugeot detaliu cd.

abejoju. nes pas 1,4 buvo viengubi, o pas šitą ventiliuojami su skylutėm, bet gal čia dėl to, kad XS.
su rusu kalba techninėje srityje sunkoka, bet matyt reiks bandyt :)
  • 0

#6 mindzius

mindzius
  • Nariai
  • Pranešimai: 415
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Renault Scenic 1.9Td; Kawasaki ER 5; dviratukas

Parašyta 2006 gegužės 10 - 23:08

stabdziu diskai gal but ir ne prie ko, bet ant granatos galo yra krumpliai kurie gali neatitikti matmenu 'skyvo' esancio ipresuoto i rato guoli. O jeigu pas pati kur netoliese yra 1.4 granata, nuemus senaja is karto pamatysi jei bus skirtingos.

Šį pranešimą redagavo mindzius: 2006 gegužės 10 - 23:10

  • 0
Viska dauzantis :).

#7 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2006 gegužės 10 - 23:17

O kas keičiasi keičiant vidinę granatą?

Kartu keitchiasi visas pusaashis. :( Tiksliau atskirai vidines granatos nesikeitchia.
Del pusaashio nuo 1.4 tikimo bijau sumeluoti, bet duodu kokius 89%, kad netiks.
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#8 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 gegužės 11 - 07:59

Šiaip jeigu turi vidinę granatą, gali ją pasikeist. Jų įvairovė paprastai būna mažesnė nei išorinių. Manau, kad 1,4 ir 1,6 vidinės turėtų būt vienodos. Kitas kalsuimas ar tikrai granatom šakės. Paprastai subirus granatai, labai gražiai suplėšomas čecholas, tiesiog konstriksija tokia. Jeigu vizualiai pas tave viskas ok, vadinasi problemos ne pusašy, pavarų dėžėj
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#9 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2006 gegužės 11 - 10:32

Šiaip jeigu turi vidinę granatą, gali ją pasikeist.

Nu plia! Turiu pusashy su geru guoliu ir gera ishorine granata, beigi turiu pusaashy su gera vidine granata ir parejusiu guoliu beigi ishorine granata. Kiek servisu prashiau, kad ta gera vidine granata perdetu ant to "gero" pusashio visi juokiasi ir sako, kad TAI NEIMONAMA!
Shiaip linkes tiketi, nes ishorines granatas pardavineja ir jas keitchia. Kad butu pezhio kur nors vidiniu granatu pirkti negirdejau. Patchiam teko visa pusaashy keisti ir dar karta teks. :ph34r:
  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#10 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 gegužės 11 - 11:25

Nu plia! Turiu pusashy su geru guoliu ir gera ishorine granata, beigi turiu pusaashy su gera vidine granata ir parejusiu guoliu beigi ishorine granata. Kiek servisu prashiau, kad ta gera vidine granata perdetu ant to "gero" pusashio visi juokiasi ir sako, kad TAI NEIMONAMA!
Shiaip linkes tiketi, nes ishorines granatas pardavineja ir jas keitchia. Kad butu pezhio kur nors vidiniu granatu pirkti negirdejau. Patchiam teko visa pusaashy keisti ir dar karta teks. :ph34r:

Bukvaliai užvakar buvau pasibėręs 806 vidinę granatą kai saka vdremezgi ir susirinkau. Visų pežinių konstrukcija analogiška, skiriasi tik dydžiai. Nu blyn nereikia aiškinti nesąmonių.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#11 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2006 gegužės 11 - 11:31

Bukvaliai užvakar buvau pasibėręs 806 vidinę granatą kai saka vdremezgi ir susirinkau. Visų pežinių konstrukcija analogiška, skiriasi tik dydžiai. Nu blyn nereikia aiškinti nesąmonių.

Paberti ir surinkti nevisada = pakeisti i nauja.
OK. Davai ash tau atvezhu visa turta ir :beer: tu paberi ir pakeiti bei duoti garantija, bent 1/2 metu. Ishspresi man uzhsisenejusia problema.


P.S. Negi 3 padorus servisai ir kelios detaliu parduotuves tokie jau lamos? :blink:

Šį pranešimą redagavo Maestro: 2006 gegužės 11 - 11:32

  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#12 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 gegužės 11 - 11:40

Paberti ir surinkti nevisada = pakeisti i nauja.

Jeigu galima pabert, vadinasi galima pakeist ir į naują. Kitas klausimas ar pavyks gaut pirkt tą naują atskirai. O jeigu turi krūvą dalių, nematau problemos. Man tiesiog įdomu kaip tie servisai keičia vidinės granatos gumas: musėt išardo išorinę ir per ją mauna čecholą? :wacko: Beje prieš pusantrų metų dabartiniam 405 keičiau vidinę gumą, buvau pabėręs granatą, nes paprasčiausiai reikėjo išplaut viską. Va po šiai dienai važiuoju ir esu ramus, kad dar krūvą metų važiuos. Tas pats laukia mažulio 106. Nu nematau aš problemų su tokiais darbais.

Beje mielai aš tau perrinksiu visas tas granatas, bet truputį vėliau bo daba aptobuso darbai eina link pabaigos tai nenoriu sau trukdytis
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#13 Maestro

Maestro
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 2.005
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:SOFA (Subaru Opel Forester Astra)

Parašyta 2006 gegužės 11 - 11:47

Bijau sumeluoti, bet ar ant pusashio galo (kur vidine granata) nera ishtenkinto(ishlieto) kazhkokio brudo kuris nesikeitchia, beigi nedraugauja su kita gratata?

Šį pranešimą redagavo Maestro: 2006 gegužės 11 - 11:49

  • 0
Žmonių veikla šildo klimatą. Todėl aš ir stengiuos nieko neveikt.
© J. Erlickas

#14 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 gegužės 11 - 12:14

Kiek man teko matyt vidinių pežinių granatų, paprastai būna du variantai: arba nieko nėra, bet šlicai padaryti taip, kad sunkiau nusikala, arba ant galo stovi fiksatorius tam, kad guoliai nenulėktų. Visa tai vistiek netrukdo išardyt granatos
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#15 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 11 - 14:57

Šiaip jeigu turi vidinę granatą, gali ją pasikeist. Jų įvairovė paprastai būna mažesnė nei išorinių. Manau, kad 1,4 ir 1,6 vidinės turėtų būt vienodos. Kitas kalsuimas ar tikrai granatom šakės. Paprastai subirus granatai, labai gražiai suplėšomas čecholas, tiesiog konstriksija tokia. Jeigu vizualiai pas tave viskas ok, vadinasi problemos ne pusašy, pavarų dėžėj

nu va čeholas tai tikrai sveikas. Vnž.: būdavo taip, kad jai duodu daug gazo tai jausmas toks, kad vos ne visas priekis pradeda šokinėt tankiai ( taip va : BRRRRRRRR :) ), o paskuj pajaučiau, kad važiuojant pradėjo gazuotis mašina, kaip, kad sankabai būtu ragas, ir labai greit, ~1km bėgyje, tiktai gazavosi kaip ant laisvo. Jokio brakšt trakšt nebuvo. Paskui partempė kažkas namo ir važiuojant junginėjant bėgius nebuvo jokių garsų ir jokio efekto.
nuo pirmo BRRR iki galo praėjo kokie 500km. Ramiai važiuojant nieko blogo nepastebėta, bėgiai mėtėsi normaliai.

tai kas čia bus?
  • 0

#16 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 gegužės 11 - 15:03

tai kas čia bus?

sankaba
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#17 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 11 - 15:10

sankaba

bet niekad nevedė, jokios smarvės nebūdavo ir iš kur tas tratėjimas? :wacko:
( čia būtu gal ir geriausia išeitis )
  • 0

#18 ergo

ergo

    senbezda

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 730
  • Vieta:Skuodas
  • Automobilis:Renault Clio2 ir Dodge Durango Limited 5,7 HEMI

Parašyta 2006 gegužės 11 - 15:26

mano 605`am irgi taip buvo .nei is sio nei is to prabuksuodavo.isardzius pasirode, kad kniedziu galvutes pradejo i diskatoriu remtis ;)
  • 0
Lietuva
Skuodo auto klubo "Medinis ratlankis"
Prezidentas
www.medinisratlankis.lt

#19 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 gegužės 11 - 15:35

bet niekad nevedė, jokios smarvės nebūdavo ir iš kur tas tratėjimas? :wacko:
( čia būtu gal ir geriausia išeitis )

Nebūtinai turi būti smarvė ar vedimas, gali būti, kad tiesiog išlūžo "saulutė" arba subiro disko antdėklai
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#20 Svečias_Darius55555_*

Svečias_Darius55555_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 gegužės 11 - 15:52

bet niekad nevedė, jokios smarvės nebūdavo ir iš kur tas tratėjimas?  :wacko:
( čia būtu gal ir geriausia išeitis )

Nebūtinai turi būti smarvė ar vedimas, gali būti, kad tiesiog išlūžo "saulutė" arba subiro disko antdėklai

nu bet čia taip po truputi gali išlūžti, kadangi nuo pirmo tratėjimo iki galo praėjo nemažiau 500km. Iš pradžių tratėdavo stipriai, o po to mažėjo tratėjimas po truputi ( pats smūgio stiprumas ). Nu bet čia gali būti ir taip, kadangi posūkiuose nepastebėjau kažkokio skirtumo, kad labiau tratėtų. Tiesiog pradžio reikėdavo duot gerai apsūkų , kad tratėtų ir tik pirmu bėgiu tratėdavo, vėliau užtekdavo stipriau pagazuot ir antru jau tratėdavo. O pačiam gale ( paskutiniam kilometre ) tratėdavo belekuriuo bėgiu, tik tas tratėjimas buvo silpnas.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0