Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Elektrinio vairo stiprintuvo remontas


  • Užrakinta tema Tema yra užrakinta
Temoje atsakymų: 1

#1 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 gegužės 25 - 14:53

----------------------------
Sveiki kolegos,
dar karteli apie si reguliatoriu - jei sunkaus vairo priezastis tikrai ne susidevejusi kryzme, nuleistos padangos ir t.t - tai greiciausiai jis neveikia. Buna ir taip (asmeniskai) kad vairas tai lab. minkstas tai po minutes kietas, arba savaite minkstas/kietas o po to atvirksciai... Reguliatorius stovi po priek. vairuotojo sparnu (sakykime po oro filtro deze...), yra juodos spalvos su metaliniu skardiniu dangteliu is rato puses ir prisijungianciais (kiek pamenu...) lyg-tai 3 vamzdeliais is variklio puses. Prieiti prie jo galima nuemus posparni.
Jis reikalingas tam kad keisti vairo minkstumo lygi priklausomai nuo greicio - tai daroma labai paprastai - elektroninis blokas valdo zingsnini elektro-varikliuka kuris savo ruoztu atidaro/uzdaro droselini hydro-voztuva.
Mano manymu stovi jis labai prastoje vietoje - vanduo, druskos, purvas..... del to daznai padeda tiesiog nuimti fiske su laidais, pravalyti visus kontaktus, sutepti ateiciai kontaktus apsauganciu tepalu ir tiek. Jei gu tai nepadede ir vairas vis vien kartais minkstas, kartais kietas, tai galite pavazineti trupuciuka nuimtu posparniu ir ta momenta kai vairas bus jums priiimtino minkstumo - nuimkite nuo reg. fiske su laidas.
Jeigu vairas visa laika kietas ir niekada nesidaro minkstesnis, tai galite pabandyti nuo reguliatoriaus vieno sono nuimti toki juoda plastmasini dangteli (po kuriuo rasite el. varikliuka) ir atsukus (nuemus) varikliuka tiesiog rankomis pasukineti jo sukama voztuvo asi tam kad pahauti norima minkstuma. Na ir paskutinis variantas - tai isimti visai si reguliatoriu ir vietoj jo pastatyti koki paprasta hydro droseli (reguliuojamo pralaidumo voztuva) ir suderinti toki minkstuma koks jus tenkintu ir mieste ir trasoje.
---------------------------
Jeigu yra neaiskumu, ziurime schema:
http://www.elcats.ru...Z6F6F40H25A.gif
Is cia matome, kad yra taip- siurblis sukuria pastovu kazkoki-tai max. slegi, kuris padodamas per trisaki i kolonele ir i reguliatoriu.
1.Dabar, kai masina stovi, reikia max. minksto vairo, todel reguliatorius (triju krypciu voztuvas) nukreikpia visa i save ateinanti srauta is siurblio per viena zarna i kolonele; tokiu budu ja veikia visas max. sukuriamas siurblio slegis padodamas tolygiai per du ieimus( vienas tiesiai is trisakio, kitas-is reg.).
2.Toliau- kai vaziuoji greit, reikia kieto vairo, todel reguliatorius nukreipia visa (arba dali - priklausomai nuo greicio) i save ateinantcio slegio i kita zarna (nr.6), kuri susijungia su koloneles ausinimo kilpos isejimu ir skystis (perteklius) keliauja i bakeli; Kadangi tai yra maziausio pasipriesinimo kelias, tai visas sliegis sukuriamas siurblio keliauja ne per kolonele, o per si kelia- tai yra : siurblis>trisakio atsaka>reguliatorius>drenazo zarna>bakelis. Taigi gaunasi tiesiog laisva cirkuliacija be naudingo darbo ir vairo minkstinimo. Na, manau tarpini varianta nenagrinesim - ir taip aisku, kad jei reg. praleidzia tik dali ateinancio slegio i drenazo zarna, tai kita siurblio sudaryto slegio dalis keliaus per trisaki ir reguliatoriaus isejimo zarna i kolonele, sudarydama tam tiktra vairo minkstuma....
Taigi, jei nenori pirkti naujo/kito/senas neveiks po visu aprasytu proceduru, tai vienintele iseitis kuri tau belieka, tai -
- sujungti tarpusavyje zarnas nr.4 ir nr.5 ir uzglusinti nr.6 - ir vairas visada bus minkstas!

Sekmes !

© Renaldas
  • 1
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#2 moonas

moonas
  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 2.135
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:205gti 1.6, 205gti mi16, 205cti 1.9

Parašyta 2006 birželio 23 - 09:44

Papildymas nuo maiklass'o:

Pirmoje nuotraukoje pazymeti vamzdziai kuriuos reikia sujungti, likusy trecia uzglusinti. Detales kainavo apie 15Lt.
Reikia nusipirkti ukiniu prekiu parduotuveje santechnine alkune (~3Lt), kuri matosi antroje nuotraukoje. Taip pat reikia susirasti zmogu kuris galetu istekinti perejimus, kurie sukami y ta alkune, o y juos sukami stiprintuvo vamzdziu stuceriai. dar reikes istekinti viena zagluske treciam stiprintuvo vamzdeliui. Visos trys detales man kainavo 10Lt. Tikriausiai teks pas tekintoje vezt nuimta reguliatoriu ir nupirkta alkune, kad matytu kokiu sriegiu reikia. nepamirskit pasakyt, kad perejimuose (kur sukami y alkune) padarytu lizdus vamzdeliu galiukam (man is pirmo karto tai tekintojas tame perejime skyle kiaurai pergreze ir nebubo kur remtis vamzdelio galui, todel nejo uzsandarinti). del uztikrintumo reiktu po visais trim vamzdeliai padeti minkstas (as kirtau is 1mm storio svino ploksteles) tarpines, aisku tarpinese po alkunen sukamais vamzdeliais reikia iskisrtis (isgresti) skyles, kad cirkuliuotu tepalas. visa ta vamzdyna (alune) reiktu kaip nors pritvirtinti, kad nuo vibracijos per ilga laika nenuluztu vamzdeliai.

Pries
Posted Image

Po
Posted Image

Šį pranešimą redagavo aroone: 2006 birželio 23 - 10:21

  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0