Kaip taisiklyngai nuorinti stabdžius
#21
Posted 2006 June 14 - 10:18
#22 Svečias_Renaldas_*
Posted 2006 June 14 - 10:33
#23 Svečias_Darius55555_*
Posted 2006 June 18 - 12:15
Edited by Darius55555, 2006 June 18 - 12:17.
#24
Posted 2006 June 18 - 15:15
#25 Svečias_Darius55555_*
Posted 2006 June 18 - 16:57
#26 Svečias_Darius55555_*
Posted 2006 June 20 - 20:26
blemba nesupratau, kaip nepamačiau šito ankščiau, nes taip ir yra. Servise tipo pasakė, kad reikia prileist kažkaip kaladėles, bet nežinau kaip reiks bandyt detalitoj už nuorinimą nuorintų stabdžių paėmė 65lt ir pasakė va ką prieš tai užrašiau. Vnž. ėjau jau muštis pamaigęs stabdžius, bet supratau, kad per daug gražos davė tai nebeėjau, ir vapšie kažkokią haltūrą darė, nei saskaitos, nei čekio, iš kišenės gražą traukė :mad: .jei gale bugnai, tai gal paprasciausiai per didelis tarpas tarp kaladeliu ir bugnu?
pabandyk rankini uztraukt ir tada paspaudinet stabdzius...
vnž. o kaip tos kaladės "prisileidžia"? teoriškai?
#27
Posted 2007 February 22 - 08:30
Darka, o sistemai su ABS viskas taip pat atliekama? Nu dar kaip suprantu reik yjungt degima kad stadziu stiprintuvo vakuuminis siurblys veiktu?Nu gerai. Reikia dviejų žmonių. Vienas sėdi minko pedalą, kitas sukinėja orinimo varžtus. Procedūra tokia, 1 paminko pedalą ir laiko nuspaudęs, tada 2 atsuka nuorinimo varžtą, 1 spaudžia pedalą kol tas pasiekia dugną tada rėkia, kad jau, bet pedalo neatleidžia kol 2 neužsuka varžto. Tada 2 rėkia, kad jau užsuko. Tada einama prie sekančio rato ir procedūra kartojama. Paprastai tris kartus perėjus visus ratus, balius baigiasi. Pastaba: 1 pedalą drožia, tfu, minko tol, kol anas pasidaro maksimaliai kietas Beje nepamirškit dapylinėt skysčio.
#28
Posted 2007 February 22 - 08:39
Nezinau kaip pas 605'ta, bet savaji 205'ta su ABS nuorinau kaip paprasta stabdziu sistema ir viskas veike.Darka, o sistemai su ABS viskas taip pat atliekama? Nu dar kaip suprantu reik yjungt degima kad stadziu stiprintuvo vakuuminis siurblys veiktu?
#29
Posted 2007 February 22 - 08:40
Jeigu pas tave stovi tik siurblys ir nėra vakuuminio stipro viskas dar paprasčiau. Įjungi degimą ir bėgioji aplink ratus, siurblys spaudimą pats palaikys. Tiesa bent 405 dar reikėjo nuorint patį pagrindinio cilindro bloką prieš tai. Tik nepamiršt skysčio dapilt.Darka, o sistemai su ABS viskas taip pat atliekama? Nu dar kaip suprantu reik yjungt degima kad stadziu stiprintuvo vakuuminis siurblys veiktu?
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#30
Posted 2007 February 22 - 08:49
Visks aisku, dekui ;)Jeigu pas tave stovi tik siurblys ir nėra vakuuminio stipro viskas dar paprasčiau. Įjungi degimą ir bėgioji aplink ratus, siurblys spaudimą pats palaikys. Tiesa bent 405 dar reikėjo nuorint patį pagrindinio cilindro bloką prieš tai. Tik nepamiršt skysčio dapilt.
Nusprendziau pats ardytis suportus ir valyt cilindrukus, kai atsils biski orai. Mastau kad is pat pradziu reiktu pabandyt visu keturiu suportu nuorinimo stucerius pajudint ir jei visi atsileis tada galesiu ramia galva ardyt, o jei matysiu kad zhopa su tais stuceriais tai reiks palikt sita darba servizam
#31
Posted 2007 February 22 - 09:00
#32
Posted 2007 February 22 - 09:07
Aha, kazkuriam kampe dar nuo 405'o turi but pora numestu puseliuAga, pajudini stuceri ir numeti i kampa
#33
Posted 2007 March 05 - 08:42
Labai geras daiktas gaunasi is mojonezo stiklainio ir medicinines lasines slangutes:
10 minuciu ir visi stabdziai nuorinti, net nereikia antro zmogaus ;)
#34
Posted 2007 March 05 - 16:55
NEspejau as apie tai parasyt.Labai geras daiktas gaunasi is mojonezo stiklainio ir medicinines lasines slangutes:
10 minuciu ir visi stabdziai nuorinti, net nereikia antro zmogaus
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users