Peršokti prie turinio


dyzelis


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 22

#1 Svečias_prancuzas_*

Svečias_prancuzas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 07 - 08:25

sveiki kaliegos. P 406, 2,1 TD. ryte arba kai ilgiau pastovi (t. y. kai variklis saltas, uzvedus kokias 2-3 min pats savaime pradeda gazuotis (pulsuoja nuo 1500 iki 1800 apsuku). varikliui pasilus iki kokiu 50-60 laipsniu, apsukos nukrenta iki normalaus lygio ir nuo tada viskas ciki. cia tokia variklio sildymo sistema ar koks nors daviklis grybauja? su oru kuro padavimo sistemoje problemos nera - patikrinta kelis kartus, o ir vedasi puikiai ir dumas koks priklauso. jei turite nuomoniu ar susidurete praktikoje, aciu is anksto uz komentarus. P.S. per paieska nieko ta tema neradau.
  • 0

#2 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 birželio 07 - 08:28

Kiek zinau, saltam varikliui biski paankstinamas degimas del lengvesnio uzvedimo ir del to biski apsukos buna sukilusios kol neuzsyla, bet kad taip pulsuoja tai nezinau kodel.
  • 0

#3 Svečias_prancuzas_*

Svečias_prancuzas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 07 - 08:37

Kiek zinau, saltam varikliui biski paankstinamas degimas del lengvesnio uzvedimo ir del to biski apsukos buna sukilusios kol neuzsyla, bet kad taip pulsuoja tai nezinau kodel.


Taip, sitai ir as zinau - ir benzinuose buna panasiai, bet tas pulsavimas labai knisa, kai reikia vaziuoti - pati masina greiteja, nei gazo spausti nereikia :D
  • 0

#4 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 birželio 07 - 08:47

Oooo... Lucas... ir dar elektroninis. Kaip sakoma "durnius su iniciatyva". Šitos firmos siurbliai totali nelaimė, ale blogiausia tai, kad jiems alternatyvos nebėra. Nebent mest visą elektroniką nafig ir statyt paprastą mechaninį Bosh.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#5 Svečias_prancuzas_*

Svečias_prancuzas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 07 - 09:04

Oooo... Lucas... ir dar elektroninis. Kaip sakoma "durnius su iniciatyva". Šitos firmos siurbliai totali nelaimė, ale blogiausia tai, kad jiems alternatyvos nebėra. Nebent mest visą elektroniką nafig ir statyt paprastą mechaninį Bosh.


aciu Darka uz konkrecia informacija.
tiesa, o o Lucas niekaip neremontuojamas? o gal gali buti keiciamas "durniumi be iniciatyvos? ar apsimoka mesti babkes keitimui i mechanini? jei tai kenkia varikliui - pagalvociau, bet jei ne - tai del 2-3 min galiu ir abstrahuotis :rolleyes:
  • 0

#6 Mindostis

Mindostis
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 248
  • Vieta:Šakiai-Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot 605

Parašyta 2006 birželio 07 - 09:05

Prie tos pačios temos pas mane lucas bet ne alektroninis, skant durnius be iniciatyvos. palyginus su Bosch traukia prasčiau, ar ieškoti sliekų degime, degimo kampe ir purkštukuose, ar pasiguosti tuo kad pas mane tūpas siurblys ir važinėti ramiai toliau. Ta prasme klausimas būtų toks ar paprastai varikliai su Lucas siurbliais traukia prasčiau ?
  • 0

#7 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 birželio 07 - 09:15

is pradziu ir pas mane Lucas (mechaninis) buvo. Nepatiko jis man, pakeiciau y kita Lucas, ir tas nepatiko, tada uzsidejau Bosch, tas man jau patiko, skirtuma is kart pajutau. Tie Lucas gal gerai kol nereikia prie ju nagu kist, reguliuot ar pan. Sako Lucas tyliau dirba.
  • 0

#8 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 birželio 07 - 09:21

Apskritai kažkaip niekas neapsiima tų lucasų remontuot, kiek klausinėjau, visi siunčia nx, net žibinte remontas atliekamas dviem žingsniais, nuimt ir išmest :D
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#9 Svečias_prancuzas_*

Svečias_prancuzas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 07 - 09:28

Apskritai kažkaip niekas neapsiima tų lucasų remontuot, kiek klausinėjau, visi siunčia nx, net žibinte remontas atliekamas dviem žingsniais, nuimt ir išmest


aciu. supratau. gazuosiuosi ir toliau (jei kartais ryte kam prasinesiu pro sona per greit ar rizikingai manevruodamas - nepykit, reiskia maniskis Lucas sugalvojo prasilekti) :rolleyes:

P. S. o kiek Lucas elektronas devetas gali kainuoti? jei kartais nuo lekimo pats nusprogs, ar jei panores buti pirmu F-1 dyzeliniu siurbliu? :)
  • 0

#10 maiklas

maiklas
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 1.152
  • Vieta:Kaunas - Jurbarkas
  • Automobilis:Peugeot

Parašyta 2006 birželio 07 - 09:44

As autominutej Kaune klausiau kiek kainuoja mechaninis Lucas - sako apie 500 :wacko: o apie elektriny speju geriau ten net neklaust jei silpna sirdis ir biudzetas
  • 0

#11 Baghio

Baghio
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 374
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Volvo V40. WV Golf .

Parašyta 2006 birželio 07 - 10:11

Gal ir nelabai i tema, bet jai vazinejau su sefo mazda, nusistatai cruise kontrole, vaziuoji sau ramiai, tik staiga nei is sio nei is to gazas iki dugno, apsukos ant ribos. Paspaudi stabdi, viskas susitvarko. Va cia tai gazuojasi :ph34r:
  • 0

#12 Svečias_prancuzas_*

Svečias_prancuzas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 07 - 10:12

uzsirasiau i Dyzelservisa diagnostikai (120 Lt) - sake gali suremontuoti - zino apie tokius "durnius su iniciatyva". Žibintas, kaip ir sake Darka, pasiule aiti pasivaikscioti (zinom, neremontuojam, nera galimybiu nustatyt gedima ..... - FIRMINIS SERVISAS :wacko: ) bus naujienu - parasysiu, gal kitiems pravers.
  • 0

#13 Panasius

Panasius
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 255
  • Vieta:Kaunas
  • Automobilis:peugeot 405,406

Parašyta 2006 birželio 07 - 23:03

Kaune siaures pr.servisiuke yra geras siurbliu meistras.
  • 0

#14 DuEr

DuEr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 439
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.1td, 97

Parašyta 2006 birželio 08 - 06:41

Kaune siaures pr.servisiuke yra geras siurbliu meistras.

Kol kas P406 2,1td septynis mėnesius dirba kaip laikrodukas, tačiau tikslesnis adresas laaaabai praverstų :rolleyes:
  • 0

#15 Svečias_prancuzas_*

Svečias_prancuzas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 liepos 24 - 09:07

sveiki. na tai kaip ir zadejau painformuosiu apie dyzelio gazavimosi problemos salinima (gal kam nors ateityje pravers). zodziu Dyzelservisas diagnozavo, kad grybauja variklio temperaturos daviklis (isisuka i variklio bloka is desines puses uz kuro filtro (daviklis zalios spalvos). pakeite davikli - ir problemu kaip nebuta. Kaina: 1. Diagnostika - 120 Lt (reikia laukti eileje apie 3 savaites), 2. daviklis - 35 Lt (Zibinte) 3. Pakeitimas - 20 Lt. P. S. Dyzelservisas maloniai nustebino - po pirmos diagnostikos klaidingai nurode, kuri davikli reikia pakeisti. po ne tik patys pripazino savo klaida, bet ir savo saskaita nupirko reikiama davikli, ji pakeite ir du kartus padare diagnostika. Taip kad paliko gera ispudi. tiesa, diagnostikos metu buvo nustatyta kondicionieriaus klaida nr. 320 (conditioning out put). koks cia bildukas gali buti?
  • 0

#16 DuEr

DuEr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 439
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.1td, 97

Parašyta 2006 liepos 24 - 09:43

Informacija yra labai svarbi, tiksli ir su sprendimu. :beer: Nedaug yra profesionalų, kurie nustatytų tikslę diagnozę :rolleyes:
  • 0

#17 Darka

Darka
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 5.860
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:Peugeot 307

Parašyta 2006 liepos 31 - 08:46

Pas mane 806 darosi kažkas panašaus. Tiesa kompas pastoviai rodo klaidą, žibinte pasakė, kad klaidą rodo ant CKP daviklio (čia kam neaišku, tai daviklis, kuris skaičiuoja variklio apsisukimus), pakeitus žibinte net du, problema išliko. Išlieka du variantai, kad arba pats kompas grybą pjauna arba siurblys nevisai normalus. Kadangi namuose mėtosi dar vienas siurblys, bus bandoma iš dviejų lipdyt vieną. Svarbiausia, kad siurblyje yra daviklis, kuris skaičiuoja siurblio apsisukimus ir turimų siurblių tų daviklių varžos skiriasi 4 kartus. Antras dalykas, pabandysiu vistik užsivaryt auto ant duobės ir pasižiūrėt smagračio dantukus, gal kokio š... prilindo per tuos tvarkymus ir durnina reikalą.
  • 0

Peugeot 307
Citroen C-Crosser


#18 Francis

Francis

    Motion And Emotion

  • Senbuviai
  • Pranešimai: 6.388
  • Vieta:www.wilno.lt
  • Automobilis:Peugeot 308SW GT Peugeot e2008 GT Pack

Parašyta 2006 liepos 31 - 09:05

ant mano HDI saltas truputi kokia 100aps pasigaziuoja :ph34r:
  • 0

PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.


#19 DuEr

DuEr
  • Senbuviai
  • Pranešimai: 439
  • Vieta:Kėdainiai
  • Automobilis:Peugeot 406, 2.1td, 97

Parašyta 2006 liepos 31 - 09:24

Manoji nieko nejaučia: nei kad šalta, nei įjungto kondicionieriaus, nei vairo stiprintuvo. Sukasi pastoviai 920aps :rolleyes:
  • 0

#20 Svečias_prancuzas_*

Svečias_prancuzas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 liepos 31 - 09:30

Pas mane 806 darosi kažkas panašaus. Tiesa kompas pastoviai rodo klaidą, žibinte pasakė, kad klaidą rodo ant CKP daviklio (čia kam neaišku, tai daviklis, kuris skaičiuoja variklio apsisukimus), pakeitus žibinte net du, problema išliko. Išlieka du variantai, kad arba pats kompas grybą pjauna arba siurblys nevisai normalus. Kadangi namuose mėtosi dar vienas siurblys, bus bandoma iš dviejų lipdyt vieną. Svarbiausia, kad siurblyje yra daviklis, kuris skaičiuoja siurblio apsisukimus ir turimų siurblių tų daviklių varžos skiriasi 4 kartus. Antras dalykas, pabandysiu vistik užsivaryt auto ant duobės ir pasižiūrėt smagračio dantukus, gal kokio š... prilindo per tuos tvarkymus ir durnina reikalą.


Nezinau, kaip del kompo, bet dyzelservise dave galva nukirst, kad siurblys yra visiskas idiotas ir tik vykdo komandas, pats nieko neskaiciuodamas ...
beje, o kurioje vietoje esancius daviklius tau keite?
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 2

narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0