dyzelis
#1 Svečias_prancuzas_*
Parašyta 2006 birželio 07 - 08:25
#2
Parašyta 2006 birželio 07 - 08:28
#3 Svečias_prancuzas_*
Parašyta 2006 birželio 07 - 08:37
Kiek zinau, saltam varikliui biski paankstinamas degimas del lengvesnio uzvedimo ir del to biski apsukos buna sukilusios kol neuzsyla, bet kad taip pulsuoja tai nezinau kodel.
Taip, sitai ir as zinau - ir benzinuose buna panasiai, bet tas pulsavimas labai knisa, kai reikia vaziuoti - pati masina greiteja, nei gazo spausti nereikia
#4
Parašyta 2006 birželio 07 - 08:47
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#5 Svečias_prancuzas_*
Parašyta 2006 birželio 07 - 09:04
Oooo... Lucas... ir dar elektroninis. Kaip sakoma "durnius su iniciatyva". Šitos firmos siurbliai totali nelaimė, ale blogiausia tai, kad jiems alternatyvos nebėra. Nebent mest visą elektroniką nafig ir statyt paprastą mechaninį Bosh.
aciu Darka uz konkrecia informacija.
tiesa, o o Lucas niekaip neremontuojamas? o gal gali buti keiciamas "durniumi be iniciatyvos? ar apsimoka mesti babkes keitimui i mechanini? jei tai kenkia varikliui - pagalvociau, bet jei ne - tai del 2-3 min galiu ir abstrahuotis
#6
Parašyta 2006 birželio 07 - 09:05
#7
Parašyta 2006 birželio 07 - 09:15
#8
Parašyta 2006 birželio 07 - 09:21
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#9 Svečias_prancuzas_*
Parašyta 2006 birželio 07 - 09:28
Apskritai kažkaip niekas neapsiima tų lucasų remontuot, kiek klausinėjau, visi siunčia nx, net žibinte remontas atliekamas dviem žingsniais, nuimt ir išmest
aciu. supratau. gazuosiuosi ir toliau (jei kartais ryte kam prasinesiu pro sona per greit ar rizikingai manevruodamas - nepykit, reiskia maniskis Lucas sugalvojo prasilekti)
P. S. o kiek Lucas elektronas devetas gali kainuoti? jei kartais nuo lekimo pats nusprogs, ar jei panores buti pirmu F-1 dyzeliniu siurbliu?
#10
Parašyta 2006 birželio 07 - 09:44
#11
Parašyta 2006 birželio 07 - 10:11
#12 Svečias_prancuzas_*
Parašyta 2006 birželio 07 - 10:12
#13
Parašyta 2006 birželio 07 - 23:03
#14
Parašyta 2006 birželio 08 - 06:41
Kol kas P406 2,1td septynis mėnesius dirba kaip laikrodukas, tačiau tikslesnis adresas laaaabai praverstųKaune siaures pr.servisiuke yra geras siurbliu meistras.
#15 Svečias_prancuzas_*
Parašyta 2006 liepos 24 - 09:07
#16
Parašyta 2006 liepos 24 - 09:43
#17
Parašyta 2006 liepos 31 - 08:46
Peugeot 307
Citroen C-Crosser
#18
Parašyta 2006 liepos 31 - 09:05
PEUGEOT e2008 GT Pack
Bez pežo, žyzn gavno.
#19
Parašyta 2006 liepos 31 - 09:24
#20 Svečias_prancuzas_*
Parašyta 2006 liepos 31 - 09:30
Pas mane 806 darosi kažkas panašaus. Tiesa kompas pastoviai rodo klaidą, žibinte pasakė, kad klaidą rodo ant CKP daviklio (čia kam neaišku, tai daviklis, kuris skaičiuoja variklio apsisukimus), pakeitus žibinte net du, problema išliko. Išlieka du variantai, kad arba pats kompas grybą pjauna arba siurblys nevisai normalus. Kadangi namuose mėtosi dar vienas siurblys, bus bandoma iš dviejų lipdyt vieną. Svarbiausia, kad siurblyje yra daviklis, kuris skaičiuoja siurblio apsisukimus ir turimų siurblių tų daviklių varžos skiriasi 4 kartus. Antras dalykas, pabandysiu vistik užsivaryt auto ant duobės ir pasižiūrėt smagračio dantukus, gal kokio š... prilindo per tuos tvarkymus ir durnina reikalą.
Nezinau, kaip del kompo, bet dyzelservise dave galva nukirst, kad siurblys yra visiskas idiotas ir tik vykdo komandas, pats nieko neskaiciuodamas ...
beje, o kurioje vietoje esancius daviklius tau keite?
Vartotojų skaito šią temą: 4
narių: 0, svečių: 4, slaptų narių: 0