Peršokti prie turinio


Nuotrauka

Dujos automobilyje


  • Užrakinta tema Tema yra užrakinta
Temoje atsakymų: 1

#1 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 birželio 08 - 16:53

Čia kelis kartus paminėti "purkštukai degimo kameroje". Tokie stebuklai būva tik varikliuose su tiesioginiu įpurškimu (Peugeot HPI, Mitsubishi GDI, VAG (T)FSI, ir pan.). Visi šitie sutinkami paprastai >2000m. Daugumoje mūsų vartojamų auto benzas įpurškiamas į įsiurbimo kolektorių. Temperatūra jame panaši kaip aplinkos oro. Na jo jis pritvirtintas prie ~90C cilindrų galvutės, bet per kolektorių košiamas aplinkos oras. Todėl apie jų užkepimą nuo aukštos temperatūros - nereikia lia-lia.

Apie benzo tepančiasias savybes - irgi nereikia lia-lia. Plaunančiosios savybės - taip, bet ne tepančiosios. Tiesioginis benzo įpurškimo progreso stabdis - būtent benzino tepančiųjų savybių stoka prie aukštų temperatūrų (saliarka jau senai buvo purškiama tiesiai). Dujos vs benzas (tepimas) - dujos degdamos mažiau teršalų/nuosėdų palieka ir nenuplauna nuo cilindrų sienelių tepalo taip kaip benzas.

Dėl benzo cirkuliacijos - ma rods bent kiek padoresnė dujų įranga užveda ant benzo, o pakankamai įšilus (pergazavus, etc.) perjungia ant dujų. Perjungus ant dujų benzo siurblys turėtų būt atjungiamas. Nėra reikalo ten jį liurlinti ratu. Purkštukų jis ten ratu bėgdamas neturėtų skalauti (aušinti, plauti, etc.). Kadangi purkštukai nedarinėjami, benzas juose stovi. Ir ratu jis bėga nebent kuro magistralėmis, rampomis, reguliatoriais, etc.

Tuščias/beveik tuščias bakas - blogis. Užvesti dujomis ne kas (prie žemų temperatūrų nelabai jos garuoja, etc.). Dirbti ant benzo beveik tuščiu baku - blogis (siurblys dar prisiurbčioja likučių varikliui užmaitinti, bet pats kaista).

Laikyti pilną baką irgi manau neverta. jei benzas naudojamas tik užvedimui, tai ko gero galima visus metus su tuo pilnu baku pravažinėti. Ne chemikas aš, bet koks liurlalas metų gale iš to benzo lieka - nelabai įsivaizduoju.

Konkliužynas: Aš manau, kad rekia turėti bake 10-20l kuro
1. Užsivesti užtenka
2. Šildymo metu siurblys aušinasi
3. Iki degalinės nuklibinkščiuoti užtenka
4. Benzas bake neužsistovi

© Maskolis
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#2 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 birželio 09 - 18:17

1. o vasara uzvedinet dujom?
2. kokios pasekmes uzvedinejant dujomis istisus metus....

1. Manau, kad taip. Ne karvę kainuoja tas gramas benzo. O bent jau kartais prasisukti kokią minutę benzo agregatams nėra blogai. Ko gero priklausomai nuo aparatūros, bet bent jau mano atveju ("šlanginė" BRC įranga) nerekomenduoja jungti dujas anksčiau nei sušilus iki 60C. Gal ir ne iš piršto laužta. tik tarp mūsų mergaičių - jungiu anksčiau...

2. A velniai žino. Bet gero ko gero nieko. Važinėjau kartą bene visus metus taip, taupiau. Gyvas. Bet vieną kartą šovė. Ar dėl to - negaliu pasakyti. Dar girdėjau mitą, kad esant žemai temperatūrai, nesušilus varikliui ir jungiant dujas, labai atšala reduktoriaus membrana (nes ten dujos garinamos - reduktorius dar labiau atvėsta). O guma nuo žemų temperatūrų kietėja, etc. Nu perrinko "Propanas" reduktorių, važinėju toliau. Linkęs labiau tikėti, kad membrana sugadinta neteisingų dujų. O gal viskas krūvon dedasi... Vienas akivaizdžiai pastebimas trūkumas - nedarbas ant laisvų...

Vienintelis atvejis kai vedu ant dujų - karštą dieną, šiltas variklis. Tada jis ir vedasi su dujomis noriau. Su benzu sugeba užsisiurbti...

© Maskolis
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0