Problematiskas 406 2ltr 01m. Reikalingi patarimai
#1 Svečias_peugeot406_*
Posted 2006 June 12 - 22:55
#2 Svečias_Mr_777_*
Posted 2006 June 12 - 23:05
#3 Svečias_Mr_777_*
Posted 2006 June 12 - 23:08
#4 Svečias_peugeot406_*
Posted 2006 June 12 - 23:20
bet man ir ant 4 5 pavaros sutrukcioja sgazo jau nekalbu staigiai atleidus, paprasciausiai galvoju blyn kat tik neuzsilenktu pakeliui o ar nebandiai ieskoti priezasties del ko taip yra?del 2,3 nesiparink.. normalu
Edited by peugeot406, 2006 June 12 - 23:24.
#5 Svečias_Taratomas_*
Posted 2006 June 13 - 01:54
#6
Posted 2006 June 13 - 08:43
As itarciau gr. dezes pirminio veleno guolius. Kiti kolegos minejo, jog panasus garsai sklido is sankabos. Del uzimo, gal vertetu patikrinti gr. tepalo lygi.1) Laisvomis apsukomis dirbant girdisi nezymus tratejimas kuris dingsta nuspaudus sankaba. Vaziuojant ir atleidus Akceleratoriu mazu apsuku diapazone pasigirsta nestiprus uzimas.
Zvakes, aukstos itampos laidai, kontaktai? Beje, trukciojimas jauciamas masinai vaziuojant vos vos i pakalne ar lygiai taip pat ir i kalna (su apkrova)? Jei trukciojimas nesijaucia vaziuojant lygiu keliu ar i kalna, nekreipciau demesio.2) Vaziujant 3, 4, 5 begiu iki 2500aps/min, cia tolygiai laikant nuspausta akceleratoriu karts nuo karto juntamas nezymus variklio sutrukciojimas.
Taip ir turi buti. AC kompresoriui sukti yra naudojama energija, t.y. jos maziau tenka ratams.3)Yjungus AC toks jausmas kad sumazeja variklio trauka.
Galines reaktyvines traukes?5) Vaziuojant nedideliu greiciu ypac akmeniniu keliu nuozmus barskesys is galines pakabos sklinda ypac posukiu metu, buvau uzvares ant duobes patikrinom viska ka ymanoma ir neradom kas barska, net bagazines dangtcio tvirtinimo metalines yvores pakeitem i gumines, nes buvo didelis ytarimas kad jisai barska.
Jei taviskiame automobilyje imontuota automatine klimato kontrole - normalu. Garsas sklinda is besijunginejanciu oro sklendziu varikliuku.6)Tik uzvedus ryte varikli pasigirsta is paneles kazkos eeeee garsas kuris dingsta 10s begyje.
#7 Svečias_peugeot406_*
Posted 2006 June 13 - 23:32
Trukciojimai jauciami vaziujant nesvarbu kokiu keliu nedideliu greiciu pvz 4pavara 40-60km/h.Zvakes, aukstos itampos laidai, kontaktai? Beje, trukciojimas jauciamas masinai vaziuojant vos vos i pakalne ar lygiai taip pat ir i kalna (su apkrova)? Jei trukciojimas nesijaucia vaziuojant lygiu keliu ar i kalna, nekreipciau demesio.
Jei taviskiame automobilyje imontuota automatine klimato kontrole - normalu. Garsas sklinda is besijunginejanciu oro sklendziu varikliuku.
Pas mane automatine klimato kontrole, o tai kurioje vietoje tie varikliukai stovi? Nes garsas sklinda lyg uz spidometro
Jei purkstukai taip cakci tai gal jiems jau mirtis arteja ar kokio valiklio purkstuku i kura ypilti, kad juos pravalytu? Tai gal su jais susijes netolygus variklio darbas laisvomis apsukomis ir juntama vibracija?
#8
Posted 2006 June 14 - 08:05
40km/h 4 pavara truputi mazokai, bent jau 50km/h reiktu...IMO. O del trukciojimu, jei niekad nekeitei zvakiu ar ju laidu, gal ju pakeitimas padetu.Trukciojimai jauciami vaziujant nesvarbu kokiu keliu nedideliu greiciu pvz 4pavara 40-60km/h.
Ju ten keli. Sedi uz centrines konsoles.Pas mane automatine klimato kontrole, o tai kurioje vietoje tie varikliukai stovi? Nes garsas sklinda lyg uz spidometro
As valiklio nepilciau.Jei purkstukai taip cakci tai gal jiems jau mirtis arteja ar kokio valiklio purkstuku i kura ypilti, kad juos pravalytu? Tai gal su jais susijes netolygus variklio darbas laisvomis apsukomis ir juntama vibracija?
#9 Svečias_peugeot406_*
Posted 2006 June 17 - 15:20
[/QUOTE]
40km/h 4 pavara truputi mazokai, bent jau 50km/h reiktu...IMO. O del trukciojimu, jei niekad nekeitei zvakiu ar ju laidu, gal ju pakeitimas padetu.
keisti tai dar nekeiciau ir nei karto neziurejau. O normaliai kas kiek km reiktu jas tikrinti ir keiciant kokios labiau tinka Bosch ar NGK cia pagal kokybe. [/quote]
Tai ka patartum daryti su tuo cakcejimu? Ogal gazuojant ne purkstukai cakci o ismetimo kolektoriaus ziedas sudeges ar panasiai, kai saltas variklis stiptriai girdisi kaip metalinis skardokas cakcejimas ar tai tratejimas, kuris sumazeja pasilus bet nesiliauja.
#10
Posted 2006 June 17 - 15:30
Dabar nebepamenu, taciau 40-50-60kkm turetu buti tas laikas, kada zvakes but gerai pasikeisti. Tikslesni atsakyma duos vartotojo knyga, kur surasyti privalomi tech. aptarnavimai. Bosh? NGK? IMO neverta perdaug sukti galvos kuris is ju geresnis, o svarbiausia pagal kataloga parinkti tinkamas tavo automobilio varikliui.keisti tai dar nekeiciau ir nei karto neziurejau. O normaliai kas kiek km reiktu jas tikrinti ir keiciant kokios labiau tinka Bosch ar NGK cia pagal kokybe.
Sorry, taciau neisgirdes garso tikrai nieko nepasakysi. Parodyk kokiam variklistui.Tai ka patartum daryti su tuo cakcejimu? Ogal gazuojant ne purkstukai cakci o ismetimo kolektoriaus ziedas sudeges ar panasiai, kai saltas variklis stiptriai girdisi kaip metalinis skardokas cakcejimas ar tai tratejimas, kuris sumazeja pasilus bet nesiliauja.
#11 Svečias_peugeot406_*
Posted 2006 June 17 - 16:40
Dekui uz info Teks menesiuka gera pakenteti su vartotojo knyga,palikes Lt namuose , kai grysiu tai jau pilna aptarnavima teks daryti arteja 60tkst km riba. Tiesa kaip pamatuoti greiciu dezes tepalo lygi?Dabar nebepamenu, taciau 40-50-60kkm turetu buti tas laikas, kada zvakes but gerai pasikeisti. Tikslesni atsakyma duos vartotojo knyga, kur surasyti privalomi tech. aptarnavimai. Bosh? NGK? IMO neverta perdaug sukti galvos kuris is ju geresnis, o svarbiausia pagal kataloga parinkti tinkamas tavo automobilio varikliui.
Sorry, taciau neisgirdes garso tikrai nieko nepasakysi. Parodyk kokiam variklistui.
Edited by peugeot406, 2006 June 17 - 16:45.
#12
Posted 2006 June 17 - 16:58
Mech. gr. dezes matuokles kaipo tokios ir neturi. Paprastai tepalo keitimas gr. dezeje nera numatytas. Lygi galima patikrinti atsukus kamsti ant gr. dezes sono (dazniausia prie kairiojo rato). Tepalo turi buti tiek, kad vos vos nebegtu per ta kamsti. Uzpildymas tai pat daroma per ta pati kamsti.Tiesa kaip pamatuoti greiciu dezes tepalo lygi?
#13 Svečias_peugeot406_*
Posted 2006 September 04 - 17:25
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users