Peršokti prie turinio


Problematiskas 406 2ltr 01m. Reikalingi patarimai


  • Prašome prisijungti, kad galėtumėte parašyti atsakymą
Temoje atsakymų: 12

#1 Svečias_peugeot406_*

Svečias_peugeot406_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 12 - 22:55

Sveiki. Taigi 2metukus vazineju su 406 2ltr Liutuku. Rida tik 58tukst. km. PRoblemos tokios: 1) Laisvomis apsukomis dirbant girdisi nezymus tratejimas kuris dingsta nuspaudus sankaba. Vaziuojant ir atleidus Akceleratoriu mazu apsuku diapazone pasigirsta nestiprus uzimas. 2) Vaziujant 3, 4, 5 begiu iki 2500aps/min, cia tolygiai laikant nuspausta akceleratoriu karts nuo karto juntamas nezymus variklio sutrukciojimas. 3)Yjungus AC toks jausmas kad sumazeja variklio trauka. 4)Stipriau paspaudus Akceleratoriu pasigirsta toks cakcejimas toks jausmas kad kompensatoriai barska. 5) Vaziuojant nedideliu greiciu ypac akmeniniu keliu nuozmus barskesys is galines pakabos sklinda ypac posukiu metu, buvau uzvares ant duobes patikrinom viska ka ymanoma ir neradom kas barska, net bagazines dangtcio tvirtinimo metalines yvores pakeitem i gumines, nes buvo didelis ytarimas kad jisai barska. 6)Tik uzvedus ryte varikli pasigirsta is paneles kazkos eeeee garsas kuris dingsta 10s begyje. Tai stai mano liutuko ligos, kurioms reikia diagnozes ar patarimu kur konkreciai ieskoti problemos. Nes Vokieciuose kur pastoviai gyvenu nelabai ju servizais pasitikiu ir kainos unreal. Nusprendziau Rugpjuti kai grysiu i LT. Nepatingeti i koki Vilniu ar kur nors toliau pas gera Liutuku meistra apsilankyti.
  • 0

#2 Svečias_Mr_777_*

Svečias_Mr_777_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 12 - 23:05

del 2,3 nesiparink.. normalu
  • 0

#3 Svečias_Mr_777_*

Svečias_Mr_777_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 12 - 23:08

nors 2 turetu buti tik atleidus pedala (pas mane irgi kartais buna 2,3 begiu)
  • 0

#4 Svečias_peugeot406_*

Svečias_peugeot406_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 12 - 23:20

del 2,3 nesiparink.. normalu

bet man ir ant 4 5 pavaros sutrukcioja sgazo jau nekalbu staigiai atleidus, paprasciausiai galvoju blyn kat tik neuzsilenktu pakeliui :D o ar nebandiai ieskoti priezasties del ko taip yra?

Šį pranešimą redagavo peugeot406: 2006 birželio 12 - 23:24

  • 0

#5 Svečias_Taratomas_*

Svečias_Taratomas_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 13 - 01:54

del punkto nr 4 tai nzn ar kompensatoriai jau gali tavo masiniukui barsketi, gal tiesiog girdisi purkstuku darbas? :unsure:
  • 0

#6 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 birželio 13 - 08:43

1) Laisvomis apsukomis dirbant girdisi nezymus tratejimas kuris dingsta nuspaudus sankaba. Vaziuojant ir atleidus Akceleratoriu mazu apsuku diapazone pasigirsta nestiprus uzimas.

As itarciau gr. dezes pirminio veleno guolius. Kiti kolegos minejo, jog panasus garsai sklido is sankabos. Del uzimo, gal vertetu patikrinti gr. tepalo lygi.

2) Vaziujant 3, 4, 5 begiu iki 2500aps/min, cia tolygiai laikant nuspausta akceleratoriu karts nuo karto juntamas nezymus variklio sutrukciojimas.

Zvakes, aukstos itampos laidai, kontaktai? Beje, trukciojimas jauciamas masinai vaziuojant vos vos i pakalne ar lygiai taip pat ir i kalna (su apkrova)? Jei trukciojimas nesijaucia vaziuojant lygiu keliu ar i kalna, nekreipciau demesio.

3)Yjungus AC toks jausmas kad sumazeja variklio trauka.

Taip ir turi buti. AC kompresoriui sukti yra naudojama energija, t.y. jos maziau tenka ratams.

5) Vaziuojant nedideliu greiciu ypac akmeniniu keliu nuozmus barskesys is galines pakabos sklinda ypac posukiu metu, buvau uzvares ant duobes patikrinom viska ka ymanoma ir neradom kas barska, net bagazines dangtcio tvirtinimo metalines yvores pakeitem i gumines, nes buvo didelis ytarimas kad jisai barska.

Galines reaktyvines traukes?

6)Tik uzvedus ryte varikli pasigirsta is paneles kazkos eeeee garsas kuris dingsta 10s begyje.

Jei taviskiame automobilyje imontuota automatine klimato kontrole - normalu. Garsas sklinda is besijunginejanciu oro sklendziu varikliuku.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#7 Svečias_peugeot406_*

Svečias_peugeot406_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 13 - 23:32

Zvakes, aukstos itampos laidai, kontaktai? Beje, trukciojimas jauciamas masinai vaziuojant vos vos i pakalne ar lygiai taip pat ir i kalna (su apkrova)? Jei trukciojimas nesijaucia vaziuojant lygiu keliu ar i kalna, nekreipciau demesio.

Jei taviskiame automobilyje imontuota automatine klimato kontrole - normalu. Garsas sklinda is besijunginejanciu oro sklendziu varikliuku.

Trukciojimai jauciami vaziujant nesvarbu kokiu keliu nedideliu greiciu pvz 4pavara 40-60km/h.

Pas mane automatine klimato kontrole, o tai kurioje vietoje tie varikliukai stovi? Nes garsas sklinda lyg uz spidometro

Jei purkstukai taip cakci tai gal jiems jau mirtis arteja ar kokio valiklio purkstuku i kura ypilti, kad juos pravalytu? Tai gal su jais susijes netolygus variklio darbas laisvomis apsukomis ir juntama vibracija?
  • 0

#8 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 birželio 14 - 08:05

Trukciojimai jauciami vaziujant nesvarbu kokiu keliu nedideliu greiciu pvz 4pavara 40-60km/h.


40km/h 4 pavara truputi mazokai, bent jau 50km/h reiktu...IMO. O del trukciojimu, jei niekad nekeitei zvakiu ar ju laidu, gal ju pakeitimas padetu.

Pas mane automatine klimato kontrole, o tai kurioje vietoje tie varikliukai stovi? Nes garsas sklinda lyg uz spidometro

Ju ten keli. Sedi uz centrines konsoles.

Jei purkstukai taip cakci tai gal jiems jau mirtis arteja ar kokio valiklio purkstuku i kura ypilti, kad juos pravalytu? Tai gal su jais susijes netolygus variklio darbas laisvomis apsukomis ir juntama vibracija?

As valiklio nepilciau.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#9 Svečias_peugeot406_*

Svečias_peugeot406_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 17 - 15:20

[quote name='aroone' date='Jun 14 2006, 09:05 AM']


[/QUOTE]
40km/h 4 pavara truputi mazokai, bent jau 50km/h reiktu...IMO. O del trukciojimu, jei niekad nekeitei zvakiu ar ju laidu, gal ju pakeitimas padetu.

keisti tai dar nekeiciau ir nei karto neziurejau. O normaliai kas kiek km reiktu jas tikrinti ir keiciant kokios labiau tinka Bosch ar NGK cia pagal kokybe. [/quote]
Tai ka patartum daryti su tuo cakcejimu? Ogal gazuojant ne purkstukai cakci o ismetimo kolektoriaus ziedas sudeges ar panasiai, kai saltas variklis stiptriai girdisi kaip metalinis skardokas cakcejimas ar tai tratejimas, kuris sumazeja pasilus bet nesiliauja.
  • 0

#10 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 birželio 17 - 15:30

keisti tai dar nekeiciau ir nei karto neziurejau. O normaliai kas kiek km reiktu jas tikrinti ir keiciant kokios labiau tinka Bosch ar NGK cia pagal kokybe.

Dabar nebepamenu, taciau 40-50-60kkm turetu buti tas laikas, kada zvakes but gerai pasikeisti. Tikslesni atsakyma duos vartotojo knyga, kur surasyti privalomi tech. aptarnavimai. Bosh? NGK? IMO neverta perdaug sukti galvos kuris is ju geresnis, o svarbiausia pagal kataloga parinkti tinkamas tavo automobilio varikliui.

Tai ka patartum daryti su tuo cakcejimu? Ogal gazuojant ne purkstukai cakci o ismetimo kolektoriaus ziedas sudeges ar panasiai, kai saltas variklis stiptriai girdisi kaip metalinis skardokas cakcejimas ar tai tratejimas, kuris sumazeja pasilus bet nesiliauja.

Sorry, taciau neisgirdes garso tikrai nieko nepasakysi. Parodyk kokiam variklistui.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#11 Svečias_peugeot406_*

Svečias_peugeot406_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 birželio 17 - 16:40

Dabar nebepamenu, taciau 40-50-60kkm turetu buti tas laikas, kada zvakes but gerai pasikeisti. Tikslesni atsakyma duos vartotojo knyga, kur surasyti privalomi tech. aptarnavimai. Bosh? NGK? IMO neverta perdaug sukti galvos kuris is ju geresnis, o svarbiausia pagal kataloga parinkti tinkamas tavo automobilio varikliui.

Sorry, taciau neisgirdes garso tikrai nieko nepasakysi. Parodyk kokiam variklistui.

Dekui uz info :beer: Teks menesiuka gera pakenteti su vartotojo knyga,palikes Lt namuose , kai grysiu tai jau pilna aptarnavima teks daryti arteja 60tkst km riba. Tiesa kaip pamatuoti greiciu dezes tepalo lygi?

Šį pranešimą redagavo peugeot406: 2006 birželio 17 - 16:45

  • 0

#12 aroone

aroone

    Zanūda

  • Moderatoriai
  • Pranešimai: 3.410
  • Vieta:Vilnius
  • Automobilis:P3008 GT-Line 1.5 BlueHDI AT8

Parašyta 2006 birželio 17 - 16:58

Tiesa kaip pamatuoti greiciu dezes tepalo lygi?

Mech. gr. dezes matuokles kaipo tokios ir neturi. Paprastai tepalo keitimas gr. dezeje nera numatytas. Lygi galima patikrinti atsukus kamsti ant gr. dezes sono (dazniausia prie kairiojo rato). Tepalo turi buti tiek, kad vos vos nebegtu per ta kamsti. Uzpildymas tai pat daroma per ta pati kamsti.
  • 0
Autobusų parkas. Paliuosintas.

#13 Svečias_peugeot406_*

Svečias_peugeot406_*
  • Svečiai

Parašyta 2006 rugsėjo 04 - 17:25

Sweiki as jau LT spejau susitvarkyti barskesius ir tt. Galinis barskejimas dingo pakeitus 2 stabilizatorius skersinius. (Po 80 LT klaipedoje Parduotuve pas "Roberta" dubysos gatveje, buvo ir pigesnes po 60 Lt) O jos reguliuoja ratu isvirtima tai teko ratu suvedima iskart daryti uz pakeitima ir suvedima sumokejau 125LT. Dabar vaziuoju dziaugiuosi kai nieks nebebarska. :D Del tratejimo ant laisvos pavaros pasake kad cia ne isminamasis Guolis o Greiciu deze ir nesiparinti del to garso.
  • 0




Vartotojų skaito šią temą: 1

narių: 0, svečių: 1, slaptų narių: 0