Atsinaujinau! Bet likau prie 605...
#1
Parašyta 2006 birželio 21 - 11:14
#2
Parašyta 2006 birželio 21 - 11:37
Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===
#3 Svečias_No-Name_*
Parašyta 2006 birželio 21 - 12:44
#4
Parašyta 2006 birželio 21 - 13:52
nulygau iki 12.000 Lt... aišku, plius remontai ir kiti įdėjimai, kurie sukaštuos dar 4-5 tūkst. litųjei nepaslaptis kiek pinigu palikti teks uz ji ?
#5
Parašyta 2006 birželio 21 - 14:01
kiek domėjaus, tai problemų buvo su tais modeliais, kurie pasaulį išvydo 1994-1996 metais... Ten, berods, 200 AG... Nuo 1997 metų ėjo jau naujesni motorai... Ekonomiškesni...Na del duju turesi vargo, tikrai nesigaus taip kad viens du ir vaziuoji ant duju.
Gal mane apgavo? Gal kas nors turit patikimesnių žinių? Pasidalinkit...
#6
Parašyta 2006 birželio 21 - 14:58
Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===
#7 Svečias_dzonis_*
Parašyta 2006 birželio 21 - 15:32
De lto ekonomiskumo tai nezinau ,valgo jie ta pati ka ir 12V, ekonomija prasidejo tik kai idejo kintamas fazes,bet situ motoru 605 jau nesulauke ,tik 406 ir 607.kiek domėjaus, tai problemų buvo su tais modeliais, kurie pasaulį išvydo 1994-1996 metais... Ten, berods, 200 AG... Nuo 1997 metų ėjo jau naujesni motorai... Ekonomiškesni...
Gal mane apgavo? Gal kas nors turit patikimesnių žinių? Pasidalinkit...
#8 Svečias_No-Name_*
Parašyta 2006 birželio 21 - 15:49
na tik 3 kartus daugiau nei mano 91 pacio galo p605 o kas is elektros yra oda, el sedynes, kondiske, klima, pagalves, borto pc ir t.t. ?nulygau iki 12.000 Lt... aišku, plius remontai ir kiti įdėjimai, kurie sukaštuos dar 4-5 tūkst. litų
#9
Parašyta 2006 birželio 21 - 16:26
#10 Svečias_ilgaplauke_*
Parašyta 2006 birželio 21 - 16:44
#11
Parašyta 2006 liepos 05 - 13:02
Honde prelude 2.0 16v 98kw ===Klaipeda===
#12
Parašyta 2006 liepos 05 - 13:46
Taip, nuo 1997 m ėjo 140 kW ES9J4 varikliai. Taip ten ne grandinė, o diržas ir su daug įtempėju, kuriuos reikėtu keisti kartu su diržu, jei nenori, kad liktu iš 24V -> 0Vkiek domėjaus, tai problemų buvo su tais modeliais, kurie pasaulį išvydo 1994-1996 metais... Ten, berods, 200 AG... Nuo 1997 metų ėjo jau naujesni motorai... Ekonomiškesni...
Gal mane apgavo? Gal kas nors turit patikimesnių žinių? Pasidalinkit...
(moonas ©)
Dėl ekonomiškumo, tai š..do jie ten ekonomiškesni
Bet smagus agregatas ;)
Maniškis jau atsigauna po prancūzų suniokojimo
Šį pranešimą redagavo Samadielka: 2006 liepos 05 - 14:08
#13 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 liepos 05 - 16:11
nu ne vienas du o tiesiog kokios 3500Lt ir vaziuoji ant duju be vargo.Na del duju turesi vargo, tikrai nesigaus taip kad viens du ir vaziuoji ant duju.
Beje didziausi sveikinimiai grgrgrg kaip pavydziu
#14 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 liepos 05 - 16:13
Šį pranešimą redagavo mmx: 2006 liepos 05 - 16:16
#15 Svečias_mmx_*
Parašyta 2006 liepos 05 - 16:17
niekas taves neapgavo. nenervinkkiek domėjaus, tai problemų buvo su tais modeliais, kurie pasaulį išvydo 1994-1996 metais... Ten, berods, 200 AG... Nuo 1997 metų ėjo jau naujesni motorai... Ekonomiškesni...
Gal mane apgavo? Gal kas nors turit patikimesnių žinių? Pasidalinkit...
#16
Parašyta 2006 liepos 09 - 15:53
#17
Parašyta 2006 liepos 12 - 13:18
Man dujų įranga atsiėjo 3900 Lt. Tipo pilnai sekvensinė. Rieda. Nėra bėdų ar kažkokių neaiškumų.nu ne vienas du o tiesiog kokios 3500Lt ir vaziuoji ant duju be vargo.Na del duju turesi vargo, tikrai nesigaus taip kad viens du ir vaziuoji ant duju.
Beje didziausi sveikinimiai grgrgrg kaip pavydziu
Tik reiks pasikeist žvaklaidžius - pora yra prakirstų, tad akimirkom variklis nelygiai dirba. Ir be abejo DIRŽELĮ su garsiaisiais guoliais
O šiaip po senojo PEUGEOT 605 SL (2.0 l, 119 AG) šis rieda nerealiai Savaitgalį į Lenkiją važiavau, tai net jų keliai baisūs nebuvo - plauki ir tiek
Yra keli dalykėliai, kurių dar nespėjau perprast Reikės per savaitinį mytą pasitart su kolegom
Ir dar įdomus dalykas: ilgiau važiuojant (greitai 110 km/val. ir daugiau), atrodo, kad sportinė pakaba pati įsijungia... Ar taip turi būt?
Šį pranešimą redagavo Tooshas: 2006 liepos 12 - 13:46
#18
Parašyta 2006 liepos 12 - 13:39
Šitą biesą ir aš pastebėjau, bet tik važiuojant Moletų plentu ("betonkė"), kelias kuriuo dauguma važiavo į GM ;)Ir dar įdomus dalykas: ilgiau važiuojant (greitai 110 km/val. ir daugiau), atrodo, kad sportinė pakaba pati įsijungia... Ar taip turi būt?
Manau, kad taip neturėtų būti, kažkur atsikrato kontaktai, užgesinus ir vėl užvedus sport režimas atsijungia vėl
Aišku gerklės plėšyt negaliu, nes mašina tampa stabilesnė kai atsijungia "comfort", bet plaukti maloniau
#19
Parašyta 2006 liepos 12 - 13:43
ir pas mane taip!... užgesinus ir vėl užvedus sport režimas atsijungia vėl
Nu reiks į Žibintą nuvaryt, kad pereitų visą el. dalį.
#20
Parašyta 2006 liepos 12 - 13:48
O sumazinus greiti (ivaziavus i miesta) neatsistato?ir pas mane taip!... užgesinus ir vėl užvedus sport režimas atsijungia vėl
Nu reiks į Žibintą nuvaryt, kad pereitų visą el. dalį.
As cia tik siaip mastau, gal tiesiog taip padaryta, kad vaziuojant didesniu greiciu automatiskai isijungia "sport" rezimas
Vartotojų skaito šią temą: 0
narių: 0, svečių: 0, slaptų narių: 0