chip tiuningas
#21
Parašyta 2006 liepos 13 - 14:53
#23
Parašyta 2006 liepos 13 - 15:02
tikrai buta labai gerai jei atshevestum ir imestum chia straipniRytoj naujam autobilde (de) kaip tik straipsniukas bus apie sita reikala.. Kaip supratau is antrastes, tai ten daugiausia apie trukumus. Tie vyriukai is zurnalo dazniausiai ka nors pratestuoja (gatvej ar labore) pries rasydami. Pletku nededa. Dazniausiai buna su konkreciais modeliais ir skaiciukais. Tai, jei dar nebus sita tema labai isvesus, imesiu, prie kokiu isvadu anys priejo. ;)
O apie tokias istaigas kaip 'signalas', 'pedalas' ir kitokias '-alas', kazin ar verta burna ausint. Tegu pirma saita savo susitvarko..
#24 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 liepos 13 - 15:27
matai, turbinos valdymo algoritmu pakeitimas beveik visada duoda ryskiu rezultatu. geru ir blogu. atmosferiniame variklyje gali tiketis momento piko pasikeitimo, ribotuvo atjungimo ar nutolinimo ir keliu arkliu. kazkada Superchip bandeme su 206 1,6 16v tai vienas juntamas pokytis buvo mazdaug nuo 4,5 iki 3,5 zemyn nuleistas momento kilimas. Tsakant, tai liestu elastika, kurios pvz drageriai visiskai nevertintu. O mes nusprendeme kad del to vertejo grust babkez, nes padidejo normalios traukos diapazonas.be turbinos tikrai ner prasmes, o paskaityti dofiga kur yra, kad ir www.tuningbox.com etcO čia kas per mitas?
Gal faktų pluoštelį šiuo klausimu galima?
o vat net dyzelboxas is mano 90 AG HDi padarytu geresni uz 110 AG HDi. Be jokiu gudriu turbinu ir interkuleriu. Tai vat ir nenoriu jo bandyt. Brangu, be to.
#25 Svečias_ORG_*
Parašyta 2006 liepos 13 - 17:13
#26
Parašyta 2006 liepos 13 - 17:28
Tai jei nesiule - nereiskia kad neimanoma. Kazkaip logine grandine silpnoka nepamanei, kad teoriskai bei praktiskai imanoma bet del keliu ag efekto neverta, neapsimoka?faktu kisenej nelaikau, tiesiog mano draugai tokiais reikalais uzsiima, ir kai turejau auto be turbo, tai net nesiule daryt, nes efektas toli grazu ne toks kokio tikiesi. Tai vat ir visi faktai. Firmos neminesiu, nes nenoreciau cia ko nors prominti
HDI polemika kvepia biski ;)
Volvo 940 turboplyta MY1997
#27 Svečias_ORG_*
Parašyta 2006 liepos 13 - 18:18
#28
Parašyta 2006 liepos 13 - 18:50
Nu gal dar ne visai.. ;) Nu bet ne apie tai.HDI polemika kvepia biski ;)
Man atrodo, kad realiausias budas patikryt tu zaisliuku veiksminuguma - testai, testai ir dar karta testai.. Ir geriausia realiom salygom.
Tai vot pries kuri tai laika uzkliuva man vienam spaudiny (gal tuning magazin, gal sportscar'uose, daba jau neatmenu) tokis testukas: 4 skirtingu tiuningo firmu padarytas golpukas (5, suprantama) su tuo paciu 2.0 TFSI (standartinej versijoj 200 galiu). Kiek supratau, be dideliu intervenciju i bloka (skirtingu firmu skirtinigas paruosimo lygis ir kaina). Tai nekurie is to varikliuko sugebejo 330 AG isspaust. Atrodo, ispudingai. Bet reali dinamika (standartiniam variante 7.2s iki 100km/h) pagerejo iki 6.2s, tuo paciu pakeldama sanaudas nuo 8 iki 10 ltr. O viena firma ten taip 'uztiunino', kad dinamika 'pagerejo iki 7.3s, o sunadojimas iki 11ltr..
#29 Svečias_rally69_*
Parašyta 2006 liepos 13 - 18:56
- o ka bendro su "chip" ?Tai vot pries kuri tai laika uzkliuva man vienam spaudiny (gal tuning magazin, gal sportscar'uose, daba jau neatmenu) tokis testukas: 4 skirtingu tiuningo firmu padarytas golpukas (5, suprantama) su tuo paciu 2.0 TFSI (standartinej versijoj 200 galiu). Kiek supratau, be dideliu intervenciju i bloka (skirtingu firmu skirtinigas paruosimo lygis ir kaina). Tai nekurie is to varikliuko sugebejo 330 AG isspaust. Atrodo, ispudingai. Bet reali dinamika (standartiniam variante 7.2s iki 100km/h) pagerejo iki 6.2s, tuo paciu pakeldama sanaudas nuo 8 iki 10 ltr. O viena firma ten taip 'uztiunino', kad dinamika 'pagerejo iki 7.3s, o sunadojimas iki 11ltr..
ps. beje kalbeta apie tai ....< paieskoje
pps. i pievas ir lankas ...
Šį pranešimą redagavo rally69: 2006 liepos 13 - 19:19
#30
Parašyta 2006 liepos 13 - 19:31
- o ka bendro su "chip" ?
Pavyzdys su konkreciais dydziais tiesiog.. Kiek efekto is to.be dideliu intervenciju i bloka (skirtingu firmu skirtinigas paruosimo lygis ir kaina). Tai nekurie is to varikliuko sugebejo 330 AG isspaust.
#31 Svečias_rally69_*
Parašyta 2006 liepos 13 - 23:00
supranti kad cia (kaip is bites reklamos - mazyciu schrifteliu ...) didesne esme....Kiek supratau, be dideliu intervenciju i bloka ....
pakeitus standartinio (inzinerijos numatytiems resursursams) variklio rezimo momentus, labai sutrumpeja jo resursai. kai kurie mazgai (standartiniai) trumpai atlaiko kritines perkrovas. taip kad ziureti i momentinius duomenis, na laikau ..........
beje cia ne apie show tipo "cipukus" , o apie valdymo sistemas.
o kad laikytu uzsmaugtos perkrovos, reikalingos mechanines progresyvios intervencijos ... su kazkokiu tikslu.
( tusciagarbiskumui ? )
#32
Parašyta 2006 liepos 13 - 23:35
#33 Svečias_ORG_*
Parašyta 2006 liepos 14 - 07:28
#34 Svečias_Tomis_*
Parašyta 2006 liepos 14 - 13:42
Šį pranešimą redagavo Tomis: 2006 liepos 14 - 13:43
#35 Svečias_Kursis_*
Parašyta 2006 liepos 14 - 13:45
Is kur cia sitos dogmos?GOLPAI. Jiem ir tos didesnes apkrovos nelabai skauda. Tas kas galima golpui, dazniausiai nelabai galima pugui. ;)
#36 Svečias_ORG_*
Parašyta 2006 liepos 14 - 13:46
#37
Parašyta 2006 liepos 14 - 15:33
#38 Svečias_ORG_*
Parašyta 2006 liepos 14 - 16:01
#40 Svečias_ORG_*
Parašyta 2006 liepos 14 - 16:22
Vartotojų skaito šią temą: 2
narių: 0, svečių: 2, slaptų narių: 0