Nu dabar bedu kaip ir nera , taciau pas mane stovejo 3 kartos (cia kaip duju padavimas i kiekviena cilindra atskirai privestas, taciau dar ne taskinis ypurskimas) Tai va ten buvo toks duju dozatorius valdomas dujinio kompo ir jis kas menesi uzsikimsdavo. O isvalyti neymanoma, ko pasekoje kaskart keisdavo nauju. Galu gale ir man ir BRC atstovams tas reikalas atsibodo ir nutare pakeisti 3 kartos i 4 (visiskai taskinis ypurskimas). Taciau pasirode kad mano kompas valdomas minusu, o turi buti kazkoks pliusas (ar atvirksciai,- nelabai as ten gilinaus), nu ir chana. Be to toks reikalas yra tik 24V varikliuose. Zodziu Safrane, citroen xm ir Peugeot 605 su tokiais varikliais pasmerkti vazineti be duju.Pas mane taip pat stovi BRC dujų įranga ir aš ja patenkintas, dirba be priekaištų. O pas tave kokios bėdos su ja.
Na yra dar variantas pasistayti paprasta yranga, taciau ekonominiu atzvilgiu nelabai apsimoka, o ir BRC atstovai tokiai aferai nepasiraso.